Svarbiausia pamiršo:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąKiek papaišė Vakarinio aplinkkelio ir Pilaitės pr. viaduke (129 ženklų automobiliams ir 137 dviračiams). Įrengė nežymią pojūčiu tarkelę ir atnaujino pervažų dangos ryškumą.
Kam ten likus 10 metrų iki pervažos reikalingas tas 129 ženklas ant asfalto? Dar neprivažiavus to ženklo, aš jau dairausi į šonus ar neatvažiuoja dviratininkas, tai nors ne kartą važiavau, niekada net ir nemačiau kokį ten ženklą yra nupiešę.
Pagal KET įspėjamieji ženklai gyvenvietėje įrengiami 50-100 metrų atstumu iki pavojingo ruožo. Kodėl šis ženklas prieš pat perėją ir dviračių pervažą skatina vairuotojus ne žiūrėti į aplinką, o nuleisti akis žemyn ir žiūrėti į asfaltą?
Pilnai buvo galima įrengti jį >50 metrų atgal, viduryje tos nuovažos ir būtų tikrai naudinga įspėti vairuotojus su kokia kliūtimi gali susidurti.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Idėja gera, bet realizacija - "sėsk kuolas!".
Kam ten likus 10 metrų iki pervažos reikalingas tas 129 ženklas ant asfalto? Dar neprivažiavus to ženklo, aš jau dairausi į šonus ar neatvažiuoja dviratininkas, tai nors ne kartą važiavau, niekada net ir nemačiau kokį ten ženklą yra nupiešę.
Pagal KET įspėjamieji ženklai gyvenvietėje įrengiami 50-100 metrų atstumu iki pavojingo ruožo. Kodėl šis ženklas prieš pat perėją ir dviračių pervažą skatina vairuotojus ne žiūrėti į aplinką, o nuleisti akis žemyn ir žiūrėti į asfaltą?
Pilnai buvo galima įrengti jį >50 metrų atgal, viduryje tos nuovažos ir būtų tikrai naudinga įspėti vairuotojus su kokia kliūtimi gali susidurti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Atstumo reikalvimai yra nurodyti Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėse, kuriose nurodytas atstumas 25-50 m, tačiau šie atstumai nurodyti kelio ženklams Nr. 105 ir 127, o Nr. 129 ir 137 net nėra taisyklėse. Maždaug daro tą ko nėra teisės aktuose, todėl ir gaunasi šnipštas, Kauno rombų situacija.
Įspėjamųjų ženklų paskirtis - iš anksto informuoti vairuotoją apie galima pavojų. Kokia paskirtis kažkokio klecko ant kelio, kurį tu pamatai vėliau, nei pamatai, kad ten yra perėja su dviračių pervaža?
Kaip dondc ir pastebėjo, dėl netinkamos jo geometrijos iš vairuotojo pozicijos išvis net neįmanoma pravažiuojant suprasti kas ten per kleckas ant asfalto. Nes normaliai toje vietoje jau žiūri į dviračių taką ir šaligatvį, ieškodamas at niekas neina/nevažiuoja, bet ne į asfaltą.
- 2 patinka
Comment
-
Aš jums galiu pasakyti viso šito projekto reziume vienu pavyzdžiu, kad iš vairuotojų perspektyvos kažkokio papaišaliojimo aiškiai visiškai nesimato (t.y. neįžiūrima). Net stengiantis įžiūrėti, važiuodamas 30 km/h greičiu, žymėjimo nepastebėjau. Vaizdo įrašo iškarpose kamera yra aukščiau nei vairuotojo akių aukštis
Ar buvo bent vertintas šių priemonių efektyvumas skirtingiems eismo dalyviams? Atkreipkite dėmesį į matomumą iš perėjos kraštų - ar kelio ženklas (ir beje pagal KET), pastatytas kiek tolėliau - informuojantis iš anksto - nebūtų ŽYMIAI efektyviau?
Man dar kyla klausimas, ar toks papaišaliojimas IŠVIS atitinka žymėjimą pagal KET ant kelio dangos, ar tai - tiesiog eilinė Judu ir VMS kolaboracijos pornografija?
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.09.12, 17:23.
- 11 patinka
Comment
-
Tik priminsiu, kad žmogus, uždažęs terliones ant asfalto, gavo nevaikišką baudą: https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...-bauda-1163389
Comment
-
Na čia nėra maloni vieta, bet visgi nėra taip blogai, kaip Akropolio viaduko užvaža/nuovaža. Čia yra galimybė normaliau apsidairyti ir sulėtinti, vairuotojai irgi labiau linkę sulėtinti matydami perėjos ženklus (techniškai tai nėra aktualu dviratininkams, bet realybėje padeda). Na ir čia jau turbūt nelabai galima ką pagerinti, nesiimant ypač brangių inžinerinių sprendimų. Ypač turint omeny, koks absurdas ten buvo anksčiau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTen gana pavojinga vieta, kur bolidų vairuotojai mėgsta minti gazą į tą užvažą ir nelabvai žiūri, ar yra dviračių ar pėsčiųjų
Na bet tokie dalykai šiuo metu yra utopija. Not on Asvaldas watch
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Padarai greičio ribojimo kalnelį kaip Skandinavijoje (kalbu apie tuos statesnius ir su kitos dangos, dažniausiai bruko/akmenų panaudojimu, kur jeigu nenumesi greičio iki 20-30km/h paskui rinksi visą savo bemso priekį nuo žemės laukdamas evakuatoriaus) ir visos problemos išspręstos...
Na bet tokie dalykai šiuo metu yra utopija. Not on Asvaldas watch
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
Comment