Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Man tai "juokinga", kaip Susisiekimo paslaugos (JUDU) skelbia "dviračių tinklo" žemėlapį.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVis bandau suprast, kodėl Šeimyniškių g. iki šiol nėra dviračių tako, kuris sujungtų Žirmūnų g. su Konstitucijos pr..
Gatvė tvarkoma kapitaliai, keičiami šaligatviai, asfaltas apšvietimas, bet iki dvirtakių toli. Ar čia reikia supradti, jei už 700 m. yra palei upę, tai to ir užtenka?
Visiškai nuviliantis buvo Šimašiaus požiūris į VT, bet tos kelios humanizuotos gatvės ir dvirtakių plėtra jau dabar atrodo kaip iš kosmoso srities palyginus su Benkunsko nesąmonėmis.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Atsakymą galima nuspėti: neužtenka vietos, nes negalima krutinti 4 eismo juostų mašinoms. Net A juostos (kuri ten yra absoliučiai būtina) nėra ir neplanuojama.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė neoplan Rodyti pranešimą
Šeimyniškių gatvės remontas tai eilinis pavyzdys, jog Asvaldui ilgalaikis planavimas ir miesto pritaikymas visų gyventojų poreikiams yra absoliučiai neįdomus reikalas. A juostos, tragiški šaligatviai, dvirtakis, sorry, nėra pakankamai srautų)) Užtat bus vandens autobusai..
Visiškai nuviliantis buvo Šimašiaus požiūris į VT, bet tos kelios humanizuotos gatvės ir dvirtakių plėtra jau dabar atrodo kaip iš kosmoso srities palyginus su Benkunsko nesąmonėmis.
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Lietuva tikrai padarė gerą pradžią su gana aukštu dviračių takų statybos standartu
Kviečiu užsukti į, pvz, kokią Marijampolę.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bim_bam Rodyti pranešimąJūsų Lietuva, turbūt, baigiasi ties Vilniaus riba
Kviečiu užsukti į, pvz, kokią Marijampolę.
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąParašė Kaid Rodyti pranešimąGegužę buvo nutrynę, bet paženklinę perėją ir pervažą tik atvirkščiai (dv. takas buvo atvestas į perėją). Po kokių dviejų savaičių vėl nutrynė ir paliko tik perėją.
cirkas po savivaldybės langais
Ženklų nebėra nei vieno! Judu oficialiai skėlė tokį apie trinkelių takus prie Katedros, bet tinka ir Konstitucijos pr.:
https://www.facebook.com/groups/737959679561074/posts/8411825032174462/?comment_id=8417350174955281&__cft__[0]=AZWyravrsHirH8i2ETfaNqq6aCVY2tKAn6gMkKZo9iD5RVe89 8cK2MqJ7uce8a6jCLgsSqUrCN_ixiRma0DeCO7txWHT_0AlwgX MKq5_S3S1zkAwGY2fbFlKeofeV7ibSx8xVq55BPDSm6lkKRVTo Cg7ja8Q4BUh1-2WY5ixBZn5ykh9zi-JJgNgOp7PXnUya53xw1h9tQtl2N7lMcy7MYly&__tn__=R]-R
Pagal tokią logiką Konstitucijos pr. 2022 m. buvo dvirtakis → 2023 m. dviračiams tik A+ juosta → 2024 m. nei dviračių tako, nei leidimo važiuoti su troleibusais. Panaikint panaikino, nors kol trinkelės nekreivos ir ratai nestringa, tai takas buvo normalus. Panaikint sugalvojo, bet perasfaltuot – ne.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 6 patinka
Comment
-
-
Mozūriškių g. gabaliukas ties Helsinkio g. Viename projekte dvirtakis bus, kitame nebus Projektų toje gatvėje spėju nusimato apie 20, trumpiausias kol kas 69 m ilgio gatvės gabaliukas. PP:
Pasiūlymas:
Pridedu dvi nuotraukas, kur matosi,
kad Mozūriškių g. 29 jau yra
pastatyta dviračių tako atkarpa.
Papildomai 2024-09-03 bus
viešinamas kitas projektas, kur
numatoma sekanti dviračių tako
atkarpa toje gatvėje. Todėl prašau
Jūsų projektuojamoje kelio
atkarpoje irgi numatyti toje pačioje
vakarinėje kelio pusėje ir
suprojektuoti dviračių taką viso
projekto ribose.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
Susirinkimo pirmininkas:
Edvardas Černauskas
Atsako, kad šaligatvis yra daromas pusiau. Šiuo metu nėra galimybės
įrengti nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. Su VMS buvo diskutuota dėl
dviračių tako įrengimo ir jo įrengti nebuvo numatyta. Numatyta, kad kitoje
pusėje yra galimas 1,5 pločio šaligatvis.
----------
Susirinkimo sekretorius:
Audrius Kairevičius
Atsako, kad į pasiūlymą nebus atsižvelgta, nes dviračių takas, kuris yra
įrengtas, Mozūriškių gatvės atkarpa neis ir nusisuks į Vakarinį aplinkkelį.
Tai yra privatus žemės sklypas, kurio nei statytojas, nei VMS nevaldo, dėl
šių priežasčių negalima numatyti papildomos infrastruktūros kol sklypas
nebus paimtas visuomenės poreikiams ar perduotas VMS.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Tai ten prie namuku nors saligatviai bus, o kitur tai ne.
Viena is priezasciu kodel as toje gatveje net teoriskai neziurineju jokio NT tai kad nepaisant lokacijos prie pat miesto, esi infrastrukturineje saloje iki kurios gali dasigauti tik automobiliu. Nera jokiu pesciuju taku. Salia Outlet centras iki kurio neimanoma nueiti pesciomis ar dviraciu. Nu sekmes Vilniau taip planuojant ir toliau.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTai ten prie namuku nors saligatviai bus, o kitur tai ne.
Viena is priezasciu kodel as toje gatveje net teoriskai neziurineju jokio NT tai kad nepaisant lokacijos prie pat miesto, esi infrastrukturineje saloje iki kurios gali dasigauti tik automobiliu. Nera jokiu pesciuju taku. Salia Outlet centras iki kurio neimanoma nueiti pesciomis ar dviraciu. Nu sekmes Vilniau taip planuojant ir toliau.
Šiaip ar taip šiandien Bužinskui skundą parašiau, tai teksto galas toks:
Prašau pakartotinai, įrengti važiuojamąją dalį 5,5 m pločio.
Prašau papildomai:
• nuardyti esamą dviračių tako atkarpą;
• suprojektuoti visą gatvę vienu ypu, kad išvengti nesklandumų ateityje derinant projektus;
• Mozūriškių gatvės viduryje įrengti akligatvį automobiliams, paliekant galimybę pravažiuoti dviračiu gatve. Kam reikės iki komercinių objektų ar gyvenamųjų namukų, privažiuos iš C kat gatvių Helsinkio g. iš šiaurės, Sidaronių g. iš pietų.
Įgyvneinus prašymus, nereikės brangiai ateityje prižiūrėti perteklinės infrastruktūros, nereiks tiesti atskiro dviračių tako užimant vietą, įbedus stulpą ar klombą gatvės viduryje visiems bus patogu privažiuoti iki komercijos objektų, o nukirstas kiauras tranzitas sulėtins eismą mašinomis ir bus saugiau dviratininkams, kuriems, jau nereikės atskiro dviračių tako, nes jausis saugiau ir atsidurs lėtesniame – realiai 30 km/h eisme.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan tik keistas toks asfalto švaistymas. Nu nejau negalima asfaltuot tada, kai atramos jau patrauktos?
Kaip ir Žemaitės gatvėje - išasfaltavo, tada išpjaustė ir dabar tvarko komunikacijas, lietaus šulinėlius ir bortus.
Jaučiuosi kaip durnius nesuprasdamas, kame replės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan tik keistas toks asfalto švaistymas. Nu nejau negalima asfaltuot tada, kai atramos jau patrauktos?
Kaip ir Žemaitės gatvėje - išasfaltavo, tada išpjaustė ir dabar tvarko komunikacijas, lietaus šulinėlius ir bortus.
- 4 patinka
Comment
Comment