Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Vis bandau suprast, kodėl Šeimyniškių g. iki šiol nėra dviračių tako, kuris sujungtų Žirmūnų g. su Konstitucijos pr..

    Gatvė tvarkoma kapitaliai, keičiami šaligatviai, asfaltas apšvietimas, bet iki dvirtakių toli. Ar čia reikia supradti, jei už 700 m. yra palei upę, tai to ir užtenka?
    Atsakymą galima nuspėti: neužtenka vietos, nes negalima krutinti 4 eismo juostų mašinoms. Net A juostos (kuri ten yra absoliučiai būtina) nėra ir neplanuojama.

    Comment


      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

      Man tai "juokinga", kaip Susisiekimo paslaugos (JUDU) skelbia "dviračių tinklo" žemėlapį.
      Aha, su šituo prajuokino net. Ten visiškai apytiksliai prikeverzota, kai kur (pavyzdžiui, Ozo g.) dviračių takai nupiešti ne toje gatvės pusėje, kurioje jie iš tikrųjų yra. O ir šiaip yra OpenStreetMap, kur yra bent pora dviračiams skirtų sluoksnių ir jie beveik idealiai tikslūs ir patikimi, tai vietoj to Judu tiesiog galėtų naudoti tą, o ne kurti savo šleivas ir kreivas nesąmones.

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Vis bandau suprast, kodėl Šeimyniškių g. iki šiol nėra dviračių tako, kuris sujungtų Žirmūnų g. su Konstitucijos pr..

        Gatvė tvarkoma kapitaliai, keičiami šaligatviai, asfaltas apšvietimas, bet iki dvirtakių toli. Ar čia reikia supradti, jei už 700 m. yra palei upę, tai to ir užtenka?
        Šeimyniškių gatvės remontas tai eilinis pavyzdys, jog Asvaldui ilgalaikis planavimas ir miesto pritaikymas visų gyventojų poreikiams yra absoliučiai neįdomus reikalas. A juostos, tragiški šaligatviai, dvirtakis, sorry, nėra pakankamai srautų)) Užtat bus vandens autobusai..
        ​​​
        ​​​​​​Visiškai nuviliantis buvo Šimašiaus požiūris į VT, bet tos kelios humanizuotos gatvės ir dvirtakių plėtra jau dabar atrodo kaip iš kosmoso srities palyginus su Benkunsko nesąmonėmis.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Atsakymą galima nuspėti: neužtenka vietos, nes negalima krutinti 4 eismo juostų mašinoms. Net A juostos (kuri ten yra absoliučiai būtina) nėra ir neplanuojama.
          Tik šaligatvis 10 m pločio vienoje pusėje, 8 m. Pločio kitioje pusėje. Taip vietomis susiaurėja už Rinktinės g. Konstitucijos pr. link, bet ir ten 100 x n sprendimų.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė neoplan Rodyti pranešimą

            Šeimyniškių gatvės remontas tai eilinis pavyzdys, jog Asvaldui ilgalaikis planavimas ir miesto pritaikymas visų gyventojų poreikiams yra absoliučiai neįdomus reikalas. A juostos, tragiški šaligatviai, dvirtakis, sorry, nėra pakankamai srautų)) Užtat bus vandens autobusai..
            ​​​
            ​​​​​​Visiškai nuviliantis buvo Šimašiaus požiūris į VT, bet tos kelios humanizuotos gatvės ir dvirtakių plėtra jau dabar atrodo kaip iš kosmoso srities palyginus su Benkunsko nesąmonėmis.
            Iki Žirmūnų iki srautas yra, o po to dingsta. Why? Nes nėra sumautos infrastruktūros.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

              Lietuva tikrai padarė gerą pradžią su gana aukštu dviračių takų statybos standartu
              Jūsų Lietuva, turbūt, baigiasi ties Vilniaus riba
              Kviečiu užsukti į, pvz, kokią Marijampolę.

              Comment


                Parašė bim_bam Rodyti pranešimą
                Jūsų Lietuva, turbūt, baigiasi ties Vilniaus riba
                Kviečiu užsukti į, pvz, kokią Marijampolę.
                Tai standartas nėra, kad jau greitai bus įgyvendintas, ypač kai dalis mažųjų Lietuvos miestų gyvena survival mode režimu.

                Comment


                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                  Dviratininkų patogumui Kalvarijų-Konstitucijos pr. sankryžoje panaikino vieną iš dviračių pervažų (būtent tą, kuri susijungia su dviračių taku).

                  Click image for larger version

Name:	IMG_8930.jpeg
Views:	1656
Size:	1,99 MB
ID:	2138536
                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                  Gegužę buvo nutrynę, bet paženklinę perėją ir pervažą tik atvirkščiai (dv. takas buvo atvestas į perėją). Po kokių dviejų savaičių vėl nutrynė ir paliko tik perėją.
                  cirkas po savivaldybės langais
                  Nežinau kodėl sunku keiktis šiame forume, tai nesikeiksiu, bet vis tiek – Breaking news: VMS panaikino taką KONSTITUCIJOS pr. visai!

                  Ženklų nebėra nei vieno! Judu oficialiai skėlė tokį apie trinkelių takus prie Katedros, bet tinka ir Konstitucijos pr.:
                  https://www.facebook.com/groups/737959679561074/posts/8411825032174462/?comment_id=8417350174955281&__cft__[0]=AZWyravrsHirH8i2ETfaNqq6aCVY2tKAn6gMkKZo9iD5RVe89 8cK2MqJ7uce8a6jCLgsSqUrCN_ixiRma0DeCO7txWHT_0AlwgX MKq5_S3S1zkAwGY2fbFlKeofeV7ibSx8xVq55BPDSm6lkKRVTo Cg7ja8Q4BUh1-2WY5ixBZn5ykh9zi-JJgNgOp7PXnUya53xw1h9tQtl2N7lMcy7MYly&__tn__=R]-R
                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (15).png
Views:	168
Size:	106,4 kB
ID:	2146449

                  Pagal tokią logiką Konstitucijos pr. 2022 m. buvo dvirtakis → 2023 m. dviračiams tik A+ juosta → 2024 m. nei dviračių tako, nei leidimo važiuoti su troleibusais. Panaikint panaikino, nors kol trinkelės nekreivos ir ratai nestringa, tai takas buvo normalus. Panaikint sugalvojo, bet perasfaltuot – ne.
                  Click image for larger version

Name:	Konstitucijos.png
Views:	172
Size:	2,74 MB
ID:	2146450

                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas
                    Tarp Narbuto viaduko ir Ąžuolyno/Viršuliškių g.

                    Click image for larger version  Name:	20240815_110822.jpg Views:	1 Size:	1,52 MB ID:	2146466

                    Palopytas buvęs privažiavimas prie buvusių garažų, įrengta asfalto sankryża tarpeklyje ir pasiaurinta perasfaltuota dalis tolumoje.

                    Palyginimui 2012m.

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240815_233300_Maps.jpg
Views:	136
Size:	174,2 kB
ID:	2146467
                    Paskutinis taisė Riedis; Vakar, 22:34.
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment

                    Working...
                    X