Tai jau pilnai baigti darbai visur?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTai jau pilnai baigti darbai visur?
- 1 patinka
Comment
-
Kaid
Pagrinde sarkazmas, kur įrengė takus neadekvačiai. Eisme labai skirtingos patirtys su tais pločiais, savotiška loterija. Kol nebus pastovumo bent pagal reglamentus ir aiškių gatvių kategorijų hierarchijos, tol neišsiugdys natūraliau nei radarais kultūra atleist tapkę ir vertint manevrų saugumą. Todėl kartais būna ramiau, kai apvažiuoja turėdami perteklinio pločio manevrams, nei kad 400m atkarpoje siauriau tiesiai iš aplinkelio lygio gatvių ir grūdasi prie pat su priešpriešiniu eismu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTai jis niekur ir neveda, baigiasi Liepkalnio gatvėje. Pagal geriausias Vilniaus tradicijas
- 6 patinka
Comment
-
Žaliųjų Ežerų g. nuo Europos Parko g. link Žaliųjų ežerų. Fotografuota tai atgal, tai į priekį, matysis pagal kelio pusę.
1.
2.
3. Čia buvo ir bus perėja:
4. Šaligatvis pakeistas. Tolumoj perkasta. Bortai šioje žiedo pusėje nekeisti:
5. Čia bortai jau keisti:
6.
7. Likę tik įvažiavimus sutvarkyti ir pačioje tako pabaigoje kalvos apačioje gal 5 metrai likę:
8.
9.
10.
11. Lokaliai pasiaurintas takas, kad nekirsti eglių:
12.
13. Betoninės trinkelės žymiai slidesnės žiemą. Labai blogai, kad posūkyje jas įrengė, o ne anksčiau atitraukė taką, kad padaryti skersą susikirtimą su padanga. Projektuotojas sakė, jog yra dviratininkas:
14. VT žiedas ar apsisukimas:
15. Čia kitas projektas buvo darytas gal 2018 m., bet nestato, o tvoros valstybinėje žemėje buvo. Balsių g.:
16.
17.
18. Sujungimas su sodų automobilių gatvele, bet barjerjo jokio nėra mašinoms:
19.
20. Pereina į seną taką:
21.
22. Dešinėj – tikras dviračių takas:
23. Pump-track'as, nubyrėjo kraštas:
24.
25. Hidrantas nepumpuoja, ir viskas kliba, gal mantasm sutaisys :
26. Vėl grįžus prie pagrindinės gatvės:
27.
28. Leidžiantis link ežerų:
29.
30.
31. Betoninius tualetus nugriovė, pastatė naujus:
32. Darbų pabaiga. Daro išilgai, kad viena puse būtų galima pravažiuot plentiniu dviračiu:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 13 patinka
Comment
-
Ateities g. Niekas nevyksta.
Baltupio g. Abu susikirtimai su įvažiavimais perdaryti, jog bent šaligatvis jaučiasi nekeičiantis lygio. Visgi mašinoms irgi bus vienas lygis:
Vėl Atieties g. pakeitė plyteles, pakeitė bortus į granitinius, perasfaltavo truputį dviračių tako, bet takų nesujungė. Kitoj sankryžos pusėj žmonės ir toliau kerta per pievą, o eglės prieš metus pasodintos per arti tako / praktiškai virš tako:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąŽaliųjų ežerų tai bus kaifas karštą dieną važiuot per tuos asfalto ir plytelių laukus. Nu bet va medžiai miške užtat galės augti sau ramiai, netrukdys dviratininkai.
- 5 patinka
Comment
-
Creatium pasisakymą galima suprasti dvejopai. 1 var. padaryti, kaip dabar, t. y. saugoti kiekvieną pavienį medį ir užprogramuoti saulėkaitą visiems pėstiesiems ir dviratininkams. 2 var. iškirsti esamus medžius, padaryti 2,3 m pločio šoninę skiriamąją juostą nuo gatvės ir joje pasodinti naujus medžius, tai nukentėtų esami medžiai, bet ateityje būtų gerai žmonėms. Čia, kaip dabar rodomame filme Firebrand, kai karaliui pūna koja, o jis jos nenusipjauna, bet gyvena 10 m. su pūliuojančia.
Vietos ten yra, nes foto žemiau saugant lapuotį padaryta tikrai bent 2,3 m. šoninė skiriamoji juosta, o saugant egles – takas vėl stumiamas link gatvės. Gal taupė ant antros šviestuvo gembės?
Parašė dondc Rodyti pranešimą
https://www.google.lt/maps/@54.73634...5410&entry=ttu
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąCreatium pasisakymą galima suprasti dvejopai. 1 var. padaryti, kaip dabar, t. y. saugoti kiekvieną pavienį medį ir užprogramuoti saulėkaitą visiems pėstiesiems ir dviratininkams. 2 var. iškirsti esamus medžius, padaryti 2,3 m pločio šoninę skiriamąją juostą nuo gatvės ir joje pasodinti naujus medžius, tai nukentėtų esami medžiai, bet ateityje būtų gerai žmonėms. Čia, kaip dabar rodomame filme Firebrand, kai karaliui pūna koja, o jis jos nenusipjauna, bet gyvena 10 m. su pūliuojančia.
Vietos ten yra, nes foto žemiau saugant lapuotį padaryta tikrai bent 2,3 m. šoninė skiriamoji juosta, o saugant egles – takas vėl stumiamas link gatvės. Gal taupė ant antros šviestuvo gembės? :
Comment
-
Netinka. Pvz. gyvena chirurgas ar valytojas Kryžiokų Sodų 1-ojoje g. prie upės rytuose ir nori nuvažiuot į darbą Santariškėse, tai nedarysi lanko per šiaurę į vakarus. Pats supranti, kad kiekvienas sutaupytas metras yra svarbus. Gaunasi 8 km kas gana normalu važiuot į darbą. Tai irgi nėra tik "1 km iki parduotuvės ar mokyklos", juolab takas gali paskatinti nemažai "centro" miestiečių važiuojančių dviračiais į Europos parką, kad ir rekreaciškai. Su vaikais tikrai ims kaitrų, bet saugų taką, nei nepažįstamas mašinų gatveles su daugybę vingių miške, kur dar ant kokio lojančio ar kartais net palaido šuns gali užsiraut.
Net po 1 km iki parduotuvės ar mokyklos prie +30°C gali išmušt prakaitą, ypač vėluojant į pamoką. Sportuojant aš net mėgstu saulę, bet nervuoja bendros struktūros nebuvimas. Sovietmečiu viską iškirsdavo, padarydavo elementus pagal STR ir ramu 1 000 metų į priekį (kol nekinta STR). Troleibusų laidų irgi nenutraukdavo ties kievienu medžiu ir autonomiškai nepaleisdavo trūlikų apvažiuoti atsijungus nuo laidų...
Šiame projekte man labiausiai aktualu buvo, kad purvas / smėlis nuo gatvės nesineštų ant tako. Tokio varianto dar nesam matę su ažūrinėmis trinkelėmis. Tiesiog veja būtų garantavusi smėlio sulaikymą, bet apžėlus, gal ir dabar iglainiui bus gerai.
Beje, paskutinėj cituotoj foto (su autobusu) lapuotis tolumoje be lapų, tai matyt neišsaugojo...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąNetinka. Pvz. gyvena chirurgas ar valytojas Kryžiokų Sodų 1-ojoje g. prie upės rytuose ir nori nuvažiuot į darbą Santariškėse, tai nedarysi lanko per šiaurę į vakarus. Pats supranti, kad kiekvienas sutaupytas metras yra svarbus. Gaunasi 8 km kas gana normalu važiuot į darbą. Tai irgi nėra tik "1 km iki parduotuvės ar mokyklos", juolab takas gali paskatinti nemažai "centro" miestiečių važiuojančių dviračiais į Europos parką, kad ir rekreaciškai. Su vaikais tikrai ims kaitrų, bet saugų taką, nei nepažįstamas mašinų gatveles su daugybę vingių miške, kur dar ant kokio lojančio ar kartais net palaido šuns gali užsiraut.
Net po 1 km iki parduotuvės ar mokyklos prie +30°C gali išmušt prakaitą, ypač vėluojant į pamoką. Sportuojant aš net mėgstu saulę, bet nervuoja bendros struktūros nebuvimas. Sovietmečiu viską iškirsdavo, padarydavo elementus pagal STR ir ramu 1 000 metų į priekį (kol nekinta STR). Troleibusų laidų irgi nenutraukdavo ties kievienu medžiu ir autonomiškai nepaleisdavo trūlikų apvažiuoti atsijungus nuo laidų...
Šiame projekte man labiausiai aktualu buvo, kad purvas / smėlis nuo gatvės nesineštų ant tako. Tokio varianto dar nesam matę su ažūrinėmis trinkelėmis. Tiesiog veja būtų garantavusi smėlio sulaikymą, bet apžėlus, gal ir dabar iglainiui bus gerai.
Beje, paskutinėj cituotoj foto (su autobusu) lapuotis tolumoje be lapų, tai matyt neišsaugojo...
Dėl 1km, turiu omeny, kad šitos infrastuktūros naudotojų arklio dalis yra vietinis srautas Dėl to prisirišti prie Žaliųjų ežerų gatvės buvo gera idėja. Perkėlus taką į minėtas Krakiškių ir Avietyno gatves tam pačiam chirurgui būtų tik blogiau.
Norint kabinėtis prie detalių - yra kitų vietų. Pavyzdžiui dvirtakio susiaurėjimas ties Maxima. Iš akies bendras dviračių ir pėsčiųjų takas nesiekia net 2 metrų. Be to tarp dvirtakio ir Maximos bus klasikinis purvo generatorius.
Geriausias „saugomo“ medžio pavyzdys yra Pagubėj kur irgi tiesia šaligatvį. Pramindamas kada nufotkinsiu. Dar gerai įeksvaldino debilišką Krakiškių/Sakališkių sankryžą kur trumpoje atkarpoje priešpriešiniai srautai atskirti žalia juosta. Reiktų mini žieduko pavojingoje sankryžoje su prastu matomumu, o saugom kažkokį itin slaptų komunikacijų paveldą ar dar šiaip kolūkio laikų artefaktus
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dėl 1km, turiu omeny, kad šitos infrastuktūros naudotojų arklio dalis yra vietinis srautas Dėl to prisirišti prie Žaliųjų ežerų gatvės buvo gera idėja. Perkėlus taką į minėtas Krakiškių ir Avietyno gatves tam pačiam chirurgui būtų tik blogiau.
Creatium turėjo omeny vaizdą, kaip Nemenčinės pl.:
Aišku, pakaktų ir vienos medžių eilės, kaip įprasta mieste:
Pagal statistiką pėsčiųjų kelionės net mažėja, kai siekis, kad didėtų, bet taką padarė karštą ir nemalonų. Dar mokėjo pinigus už projekto perprojektavimą, kad išsaugot pavienius medžius.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Išėjom iš krašto, bet tiesiog apibendrinant, esu įsitikinęs, jog Creatium turėjo omeny, kad blogai, kad pats takas "liečia gatvę" ir nėra pagal STR bent 2,3 m šoninės žalios juostos, kur būtų galima legaliai susodint medžių eilę, kaip visur mieste. Viskas gerai, kad takas palei Žaliųjų Ežerų g., dar būtų gerai pratęsti link Santariškių, kad būtų palei visą gatvę asfaltas greitam ir lengvam susisiekimui ne per pliurzas ir be MTB (DJMP ten šiaip rekomendavo taką palei gatvę).
Pagal statistiką pėsčiųjų kelionės net mažėja, kai siekis, kad didėtų, bet taką padarė karštą ir nemalonų. Dar mokėjo pinigus už projekto perprojektavimą, kad išsaugot pavienius medžius.
Negerai? Negerai. Bet esamas rezultatas atlieka 95% funkcijos.
Takas per mišką link Santariškių atskira istorija. Savivaldybė bandė nelegaliai asfaltuot, bet gavo per nagus nuo parko. O dabar palei Žaliųjų ežerų gatvę pirma reikia išspręsti Riešės upelio slėnį. O ten elementariai trūksta pločio tarp namų net ir šaligatviui.
Comment
Comment