Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    John gal turi gpx failą iš vilniaus į lentvarį?

    Comment


      Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
      John gal turi gpx failą iš vilniaus į lentvarį?
      Žinoma turiu, ir ne vieną. Bet kam tiksliai reiktų?

      Comment


        Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
        John gal turi gpx failą iš vilniaus į lentvarį?
        Ar tai reiškia, jog tie informaciniai kelio ženklai dviratininkams neveikia? Šiaip įdomu.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Jei norisi važiuoti daugiausia dvirtakiais, toliau nuo eismo, nuo Spaudos rūmų važiuočiau taip: https://brouter.de/brouter-web/#map=...4414,54.644334

          Comment


            Parašė alga Rodyti pranešimą
            Jei norisi važiuoti daugiausia dvirtakiais, toliau nuo eismo, nuo Spaudos rūmų važiuočiau taip: https://brouter.de/brouter-web/#map=...4414,54.644334
            Tik Kirtimų g. ir A1 mazgą patogiau būtų kirsti tuneliuku po A1.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

              Tik Kirtimų g. ir A1 mazgą patogiau būtų kirsti tuneliuku po A1.
              Tikrai taip. Pro tą sankryžą "senuoju" taku niekada nevažiuoju ir nerekomenduoju. Pro tuneliuką gausis papildomos kelios minutės, bet bus žymiai ramiau ir saugiau.

              Comment


                Aš kartais važiuoju ilgesniu keliu, bet jei rampoj link Kauno nėra nepertraukiamo srauto, tų pervažų diskomfortas nėra toks ir didelis. Tunelio apylanka prideda 1,2 km, daugmaž kaip nuo Seimo iki Kudirkos a.

                Comment


                  Dar pakoreguočiau: ties aplinkkeliu nekilčiau šiaurėn, kad vėl stačiai leistis žvyru. Visada tęsiu Erfurto g. iki Lazdynėlių g. sankryžos ir ten "hairpin" posūkį pasidarau į iškart raudoną dvirtakį (pietinėj Oslo g. pusėj). Išvengiant šviesoforo galima gatve pavažiuot po viaduku ties "Depo" arba su šviesoforu ties Gariūnais pervažiuot.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Lrytas.lt 2024.04.25
                    Naujovė – tik trejiems metams: 300 tūkst. eurų kainavęs dviračių takas dabar ardomas
                    Vilniaus savivaldybė gali sau leisti prabangą taškytis pinigais. Prieš trejus metus už 300 tūkst. eurų atnaujintas dviračių takas Nemenčinės plente šiuo metu ardomas ir bus tiesiamas kitoje vietoje.

                    Dviratininkai, šiomis dienomis keliaujantys šalia Nemenčinės plento, atsimuša į kliūtį. Takas aptvertas tvora, o per mišką vedanti apylanka vietomis prastai pažymėta, todėl ne vienas rinkosi važiavimą judriu keliu.


                    Takas, kuris ardomas, buvo atnaujintas 2021-aisiais. Savivaldybė teisinosi, kad senasis buvo tokios prastos būklės, jog laukti nebebuvo galima, be to, vietoj dabartinio tako atsiras dvi eismo juostos. (...)

                    Prisiekęs dviratininkas Tautvydas pažymėjo, kad ir senasis takas nebuvo prastos būklės. Pasivažinėjęs iš asfalto drožlių įrengtomis apylankomis jis tikino, kad teks kentėti nepatogumus, nes apylankos labai painios.


                    Ties Nemenčinės plento ir Laurų gatvės sankirta jam teko traukti telefoną, nes nebebuvo aišku, kur toliau važiuoti. Mat apylanka Laurų gatve iš viso nebuvo pažymėta, o Nemenčinės plentu kilti į kalną buvo labai pavojinga. Kiek aiškiau kirtus Veržuvos upelio tiltą – ten yra apylankos ženklai ir perėja į kitą kelio pusę, tad eismo pokyčius galima nujausti. „Važiuoti įmanoma, bet jei kam nepatinka tokia kelio danga ar važiuoja su vaikais, kol kas rinkitės kitą kelią pasivažinėjimui“, – patarė Tautvydas. (...)

                    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...domas-31387134
                    Paskutinis taisė Romas; 2024.04.25, 20:59. Priežastis: [quote] [/quote]

                    Comment


                      Baltupio g. ir Ateities g. sankryža

                      Click image for larger version  Name:	20240427_165719.jpg Views:	127 Size:	3,23 MB ID:	2126690

                      Click image for larger version  Name:	20240427_165729.jpg Views:	124 Size:	3,02 MB ID:	2126691

                      Click image for larger version  Name:	20240427_165800.jpg Views:	125 Size:	2,24 MB ID:	2126692

                      Click image for larger version  Name:	20240427_165901.jpg Views:	122 Size:	2,42 MB ID:	2126693

                      Click image for larger version  Name:	20240427_170201.jpg Views:	123 Size:	2,25 MB ID:	2126694

                      Click image for larger version  Name:	20240427_165909.jpg Views:	123 Size:	2,22 MB ID:	2126695

                      Click image for larger version  Name:	20240427_170419.jpg Views:	122 Size:	2,40 MB ID:	2126696

                      Click image for larger version  Name:	20240427_170532.jpg Views:	123 Size:	2,50 MB ID:	2126697
                      Paskutinis taisė Kaid; 2024.04.28, 11:28.

                      Comment


                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Baltupio g. ir Ateities pl. sankryža

                        Click image for larger version  Name:	20240427_165719.jpg Views:	80 Size:	3,23 MB ID:	2126690
                        Pirmas bortas kairėje už šaligatvio ribų eina žemyn – taip nuleidžiamas šaligatvis su dvirtakiu į asfalto lygį.

                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Baltupio g. ir Ateities pl. sankryža

                        Click image for larger version  Name:	20240427_165729.jpg Views:	79 Size:	3,02 MB ID:	2126691
                        Gal klystu, bet kažkodėl atrodo, kad vanduo sunkiai nubėgs į gatvę. Iš foto panašu gatvės bortas tikrai ne žemiau nei dviračių šoninis.

                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version  Name:	20240427_165800.jpg Views:	80 Size:	2,24 MB ID:	2126692
                        Aukščiausias įmanomas bortas ribosis su dviračių taku, kai turėtų būti atitrauktas bent per pusę metro. Net bortas nėra įstižas, kaip Algirdo g.

                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version  Name:	20240427_170201.jpg Views:	79 Size:	2,25 MB ID:	2126694
                        Paviljonas labiau atitrauktas nei senais laikais darydavo, bet vis tiek nebus tos reikalaujamos pusės metro apsaugos zonos, bent toj siauriausioj vietoj. Tikėkimės bent tvoreles pastatys.

                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version  Name:	20240427_165909.jpg Views:	79 Size:	2,22 MB ID:	2126695
                        Pagal VMS rekomendacijas ir DJMP dviračių takas D ir C kat. gatvės susikirtime turi išlaikyti tą patį savo lygį. Šituos skersinius bortus net paliks, jei pilietiškas forumietis nepasiskųs, kaip senais laikais.

                        EDIT: pažiūrėjau, Ateities g. visgi B kat., tai vienas lygis turėjo likti tik ties Baltupio/Didlaukio g.

                        Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                        Click image for larger version  Name:	20240427_170532.jpg Views:	79 Size:	2,50 MB ID:	2126697
                        Mažiausias blogis iš visų, bet padarius pilko asfalto sujungimą tarp dviračių takų ir porą metrų raudono seno tako vietoje, vizualiai viskas gerai suveiktų. Pėstiesiems blogiau nepadarytų (KET liktų toks pat), o dviračiai išloštų. Kartą vožiausi visiško plikledžio metu, kai ties Spaudos rūmais nuo asfalto nuvažiavau ant šaligatvio plytelių, nes bandžiau perkelti priekinį ratą per atsikišusį skersinį bortą. Teko sedėt darbe su suplyšusiais ir kruvinais džinsais (nieks nepastebėjo ). All in all, medalis VMS.
                        Paskutinis taisė dondc; 2024.04.28, 09:55. Priežastis: EDIT: pažiūrėjau, Ateities g. visgi B kat., tai vienas lygis turėjo likti tik ties Baltupio/Didlaukio g.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Mažiausias blogis iš visų, bet padarius pilko asfalto sujungimą tarp dviračių takų ir porą metrų raudono seno tako vietoje, vizualiai viskas gerai suveiktų. Pėstiesiems blogiau nepadarytų (KET liktų toks pat), o dviračiai išloštų. Kartą vožiausi visiško plikledžio metu, kai ties Spaudos rūmais nuo asfalto nuvažiavau ant šaligatvio plytelių, nes bandžiau perkelti priekinį ratą per atsikišusį skersinį bortą. Teko sedėt darbe su suplyšusiais ir kruvinais džinsais (nieks nepastebėjo ). All in all, medalis VMS.
                          Šių metų planuose nurodyta tvarkyti šią dviračių tako atkarpą. Dabar užbaigimas ne toks, kaip buvo projekte, tai gal jie paderino su planuojamais darbais? Norisi turėt vilties, kad bus sukeisti takai.

                          Comment


                            Geras. O iš kur info? Tas dviračių takų "timeline" jau lygiai metus neatnaujinamas: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Paredagavau savo pranešimą dėl sankryžos, o Creatium dokumentacijoj Ateiteis g. jau, kaip C kat. rodo. Tada turėjo pervaža būti iškelta visgi. Suprantu, kad egzotika, bet...
                              VMS rodo, kad B kat., tai kuo tikėt?
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	420
Size:	374,4 kB
ID:	2126768
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                Baltupio g. ir Ateities pl. sankryža

                                Click image for larger version

Name:	20240427_165800.jpg
Views:	513
Size:	2,24 MB
ID:	2126692
                                Čia turbūt laikinai esamas išvažiavimas lieka? Bet lyg ir vejos borteliai suvestasi, bet kodėl toliau automobiliių bortų salelė nebuvusi projekte ir tada vėl storas bortas, kažkaip čia labai kinta po statybų leidimo, ot įtakingos tos Janinos

                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240428_095312_Brave.jpg
Views:	412
Size:	132,1 kB
ID:	2126770
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  dondc ir Riedis abi nuovažos, kur apsisukinėja autobusai galinėje stotelėje nuleistos iki asfalto lygio, t. y. takai neišlaiko vieno lygio.
                                  O išvažiavimas suformuotas su salele, foto matosi suformuoti bordiūrai

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Geras. O iš kur info? Tas dviračių takų "timeline" jau lygiai metus neatnaujinamas: https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                                    Miesto tvarkymo darbų žemėlapis. Tą spreasheet'ą reikia pamiršti manau.

                                    https://maps.vilnius.lt/miesto-tvarkymas#layers

                                    Comment


                                      Pridurčiau, kad trapecinis iškilumas VT beveik nejuntamas arba netrukdo tokiu greičiu, kaip sukant į aikštelę. Svarbu nebūtų įstrižinio borto.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        Mažiausias blogis iš visų, bet padarius pilko asfalto sujungimą tarp dviračių takų ir porą metrų raudono seno tako vietoje, vizualiai viskas gerai suveiktų. Pėstiesiems blogiau nepadarytų (KET liktų toks pat), o dviračiai išloštų. Kartą vožiausi visiško plikledžio metu, kai ties Spaudos rūmais nuo asfalto nuvažiavau ant šaligatvio plytelių, nes bandžiau perkelti priekinį ratą per atsikišusį skersinį bortą. Teko sedėt darbe su suplyšusiais ir kruvinais džinsais (nieks nepastebėjo ). All in all, medalis VMS.
                                        Pamačius tokius "sprendinius" išvis nusvyra rankos. Ta prasme čia B kategorijos gatvė, kur nuo seno buvo magistralinis atskiras nuo šaligatvio takas, tai ne, padarė atkarpėlę "olandiško" varianto neatskirto nuo šaligatvio, tik tam, kad iškart už sankryžos vėl apkeitinėti vietomis ir sudaryti krūvą konfliktinių taškų. Kam? Kažin ar patys žino. Kažkur girdėjo, jog reikia projektuoti arčiau gatvės, tai taip ir piešiam. Kategorijos? Skirtingi sprendiniai? KosTmosas...

                                        Comment


                                          Nežinau ar visi žino, bet ties viaduku ten anksčiau taip ir pasibaigė dvirtakis abipus sankryžos. Į šaligatvį pervažiuodavo dviračiai. Atskiro dabar nedarė (ten už kolonų), nes komunikacijos. Nors keisčiausia, kad medžių naujų dar ankstėliau prisodino, tai ką, juos jau galima? Jei bus, kaip Creatium įtaria, jog pratęs toliau remonto būdu (kaip kitur Fabuose sukeitė takus vietomis), tai tada pasiteisins šitas projektukas. Pliusas gal vienas, kad panaikino laiptus ties sankryža, atrodo nuolydis ten visiškai nuosaikus.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X