Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
O ką jam lenkti? Tokioje gatvėje jis neturi jokio prioriteto ir gali vilktis paskui dviračius.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei kas nors lėtai gėrisi vaizdais riedėdamas 5 km/h tai gal geriau esant progai saugiai aplenkt. Nei kokį kilometrą birbint po ausim.
178.3. Dviračių gatvėje draudžiama:
178.3.1. važiuoti didesniu kaip 30 km/h greičiu;
178.3.2. lenkti.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai aišku, kam laikytis tų KET. Priminsiu:
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Taip. Kaip „lenkti draudžiama“ zonose galima aplenkti važiuojančius lėčiau nei 30, taip ir čia logiška lenkti santykinai praktiškai stovinčius.
P.s. tas lenkimas važiuojančių lėčiau nei 30 km/h ženklo "lenkti draudžiama" zonose praktiškai irgi sunkiai įgyvendinamas ir 99 proc. gręsia vairuotojo pažymėjimo praradimu.
- 2 patinka
Comment
-
dondc, pasinaudokite galimybe pasiskaityti prieš rašydamas. Po įdomia, bet nežinia iš kur paimta
Kaid nuotrauka yra nuoroda į NL pavyzdžius, o prie pavyzdžių yra nuoroda į SWOV metatyrimą, kuriame konstatuojama, kad apie dviračių gatves jie negali pasakyti nieko, ta koncepcija MOKSLIŠKAI dar nestudijuota.
The literature review shows that knowledge about objective road safety of bicycle streets in the Netherlands is limited and based on observations about a small number of bicycle streets. The total number and layout of bicycle streets in the Netherlands is not known. Therefore we think it would be a good idea to do a follow-up study into the (objective) road safety level/risk of bicycle streets in the Netherlands and the effect of different design features on road safety.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai aišku, kam laikytis tų KET. Priminsiu:
Comment
-
Rašiau pasiskaitęs CROW. Pranešime šaltinis tas pats web'inis, bet tikrinau pats profilius CROW ir jų yra tie patys trys, tad nelabai suprantu šios citatos dalies: "The total number and layout of bicycle streets in the Netherlands is not known."
↓
2023.11.12
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Ši atkarpa neatitinka dviračių gatvės standarto. Pagal CROW schemą privalėjo profilis iš pagrindinio antro keistis į trečią pavaizduotą schemoje. Tiesiog aktyvus juostos plotis per mažas dviratininkui aplenkti lėtesnį. Įmanoma, bet nesaugu. Gerai, jei aptemptakelnis su anglies dviračiu tuos akmenis įveiks su malonumu, bet normaliems žmonėms nelabai gerai, ypač žiemą maksimaliai pavojinga.
What is a Bicycle Street? https://beyondtheautomobile.com/2020...icycle-street/
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Nesiginčysiu. Man pati dviračių gatvės idėja atrodo labai abejotina ir pritempta. Jas vertinu kaip eismą bendrame sraute su ribojamu automobilių tranzitu. Jei tranzitas neribojamas, kaip bus P. Vileišio gatvės atveju, tai ir apie dviračių gatvės konceptualumą neverta šnekėti.
Kaid parodytas pavyzdys įdomus tuo, kad gatvės vidurys iškeltas, tad dviračiams jis visai netrukdo, o vairuotojams lenkti nelabai tesinori. Tik bėda, kad tokios atkarpos negali tęstis daugiau kilometro, nes vairuotojams atsibos vilktis ir jie būtinai norės aplenkti.
O kaip NL laikomasi dviračių gatvės koncepcijos matosi kad ir čia, kur greitis yra 60 kmh.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šiuo atveju apie kažkokių lėtesnių aplenkimą nėra jokios kalbos. Šių dviračių gatvių esmė ir yra, kad yra visiškai draudžiama lenkti, be jokių išlygų ar "būtų logiška".
P.s. tas lenkimas važiuojančių lėčiau nei 30 km/h ženklo "lenkti draudžiama" zonose praktiškai irgi sunkiai įgyvendinamas ir 99 proc. gręsia vairuotojo pažymėjimo praradimu.
90km/h kelyje sutiksi 10km/h besivelkantį sugedusį automobilį ir nelenksi? Dažniausiai aplenkti yra saugiau nei nelenkti.Paskutinis taisė mantasm; 2024.04.12, 10:13.
- 3 patinka
Comment
-
Aš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
- 3 patinka
Comment
-
Tai aišku reikia logiškai vertinti. Tik analogija tarp 90 ir 10 km/h čia netinka, nes šioje gatvėje kažkas judėdamas 9 kart lėčiau nei leistina, tai jau praktiškai stovėtų. Lėčiau nei 5 km/h (ėjimo greitis) važiuoti dviračiu labai sudėtinga. Aš važiuoju ~17-20 km/h greičiu paprastu tempu, tai čia yra tolygu gyvenamosios zonos greičiui ir jau tokiu atveju gali palaukti. Bet spėkime ar kažkas lauks? Važiavau užpraeitą savaitgalį šia "dviračių gatve", tai visi lenkė važiuodami kaip pro stovintį.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai aišku reikia logiškai vertinti. Tik analogija tarp 90 ir 10 km/h čia netinka, nes šioje gatvėje kažkas judėdamas 9 kart lėčiau nei leistina, tai jau praktiškai stovėtų. Lėčiau nei 5 km/h (ėjimo greitis) važiuoti dviračiu labai sudėtinga. Aš važiuoju ~17-20 km/h greičiu paprastu tempu, tai čia yra tolygu gyvenamosios zonos greičiui ir jau tokiu atveju gali palaukti. Bet spėkime ar kažkas lauks? Važiavau užpraeitą savaitgalį šia "dviračių gatve", tai visi lenkė važiuodami kaip pro stovintį.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAš gal tik priminsiu čia diskutuojantiems:
Vileišio ir toliau einanti gatvės jokios ne tranzitinės, o aptarnauja vietinius daugiabučius ir loftus. Jei reikia tranzito, lįskite į Antakalnio g., arba persikelkite per tiltą ir važiuokite Žirmūnų g. Todėl niekas ten kilometrais paskui dviračius nesivilks.
Dviračių gatvėse eismas prioretizuojamas dviračiams, tokiu būdu sukuriama neigiama paskata ja nesinaudoti automobiliams, iškyrus atvejus kai tikrai reikia. O kai tikrai reikia, tai galima 500m pavažiuoti ir 20 km/h greičiu.
Paraleliai dalį Vileišio g. eina ištisinė gatvė su parkofke. Jei nepatiinka dviračių gatvė, gali važiuoti su auto per parkofkę.
Seniau visi ten lėkdavo, kad nestovėt kamštyje Antakalnio g. ir Olandų žiede. Darbų metu buvo nutrauktas tranzitas, nes labai ilgai tvarkė atkarpą ties Vileišio g. 6, tačiau net ir sukabinus dviračių gatvės ženklus ne kartą buvau aplenktas važiuojant dviračiu arba greitis buvo stipriai viršijamas. Deja, dabar pabaigus visas atkarpas, didelė tikimybė, kad tranzitas sugrįs, nes deja, kelio ženklai ar keli iškilieji kalneliai nestabdo SUV'ų
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Matau nebuvot P. Vileišio g.
Seniau visi ten lėkdavo, kad nestovėt kamštyje Antakalnio g. ir Olandų žiede. Darbų metu buvo nutrauktas tranzitas, nes labai ilgai tvarkė atkarpą ties Vileišio g. 6, tačiau net ir sukabinus dviračių gatvės ženklus ne kartą buvau aplenktas važiuojant dviračiu arba greitis buvo stipriai viršijamas. Deja, dabar pabaigus visas atkarpas, didelė tikimybė, kad tranzitas sugrįs, nes deja, kelio ženklai ar keli iškilieji kalneliai nestabdo SUV'ų
Mano lūkestis yra, kad tranzituojančius su laiku atbaidys du dalykai: viena, tai, jog pirmenybė tame kelyje yra dviračiams, ne auto; antra, tai, jog ten kas porą šimtų metrų yra greičio kalneliai.
Taip pat turiu lūkestį, kad su laiku bus padarytas kažkoks tranzito apribojimas atkarpoje po Žirmūnų tiltu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Na... kaip čia pasakius. Aš Vileišio gatve esu ėjęs, riedėjęs ir dviračiu važiavęs turbūt kelis šimtus kartų. Žinau, kad žmonės ją naudodavo kaip tranzitinę, bet tai nereiškia, kad taip turėtų būti, nes tam ji nėra skirta ar pritaikyta (ir niekad nebuvo).
Mano lūkestis yra, kad tranzituojančius su laiku atbaidys du dalykai: viena, tai, jog pirmenybė tame kelyje yra dviračiams, ne auto; antra, tai, jog ten kas porą šimtų metrų yra greičio kalneliai.
Taip pat turiu lūkestį, kad su laiku bus padarytas kažkoks tranzito apribojimas atkarpoje po Žirmūnų tiltu.
- 9 patinka
Comment
-
Danijoj šitie gerai veikia. Nesvarbu ar tu su SUV'u ar su traktorium.
https://www.reddit.com/r/IdiotsInCar...a_busses_only/
- 3 patinka
Comment
-
Manau geriausia/akivaizdžiausia vieta perkirsti kelią (palikti pravažiavimą tik dviračiu) tranzito panaikinimui/sumažinimui būtų po Žirmūnų tiltu. Antakalnio pusėje liktų 3 išvažiavimai, pietinėje pusėje 1. Vietiniam eismui turėtų būti beveik taip pat patogu privažiuoti, tuo pačiu išnyktų galimybė tranzitui aplenkti Petro ir Povilo bažnyčios žiedą.
- 7 patinka
Comment
Comment