Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Man panašu, kad praeitoje kadencijoje nebuvo planuota plento rekonstrukcija, dėl to taką ir sutvarkė. O Valdeliui reikia didelio eksvalduoto paminklo, tad projektas ir išjudėjo.

    Comment


      Šiap tai žiaurus pinigų taškymas atrodo su tuo taku. Takas buvo gerai, bet kiek juo realiai pravažiavo dviratininkų nuo sutvarkymo? Ir kiek jis kainavo?

      Comment


        Parašė bucaneer Rodyti pranešimą
        Apie tą patį rašo LRT:
        LRT.lt 2024.04.08
        300 tūkst. eurų į balą? Naujai sutvarkytas takas vėl ardomas




        300 tūkst. eurų į balą? Naujai sutvarkytas takas vėl ardomas

        Klausimas kokioje stadijoje buvo plento rekonstrukcijos projektas 2021 metais. Ar nebuvo galimybės paimti paruoštus brėžinius ir dviračių taką atitraukti iš karto, nelaukiant kol bus pasiruošta viso plento darbams?
        Ta problema buvo aiški jau prieš trejus metus, tačiau VMS į ją nekreipė dėmesio

        LRT.lt 2021.11.18
        Vilniečiai kaltina savivaldybę švaistant pinigus: dabar dviračių taką Nemenčinės plente įrengs, o vėliau išardys?
        „Norėčiau atkreipti dėmesį į galimą lėšų švaistymą Vilniaus miesto savivaldybėje. Šiuo metu pradėtas dviračių tako remontas Nemenčinės plente, 5,6 km ruože nuo Kairėnų gatvės iki Vilniaus miesto ribos. Šio tako remontas mums, Nemenčinės plento gyventojams, yra išties svarbus. Bet... Svarbi ir paties Nemenčinės plento rekonstrukcija.


        Jau parengtas techninis šios rekonstrukcijos projektas, gautas leidimas. Viešojoje erdvėje pavyko rasti Nemenčinės plento rekonstrukcijos projektą. Jame aiškiai matyti, kad vietoj dabar esančio ir remonstruojamo dviračių tako ateityje bus plento važiuojamoji dalis, o naujas dviračių takas bus padarytas šalia – kitoje vietoje, nei yra dabar. Norime paklausti: jei tai tiesa, po kažkiek laiko – pusės metų, metų, dvejų – dabartinis atnaujintas dviračių takas bus išardytas? Tada kam jis remontuojamas ir leidžiamos lėšos?“ – klausė skaitytojas.


        (...) Savivaldybės atstovas Anton Nikitin taip pat patvirtino, kad rekonstravus Nemenčinės plentą pagal parengtą projektą vietoj dabar esamų dviejų eismo juostų būtų keturios – po dvi kiekviena kryptimi. Tiesa, jis nenurodė, ar plento rekonstrukcijos atveju dviračių takas būtų išardytas, tačiau skaitytojo pateikto plano neįvardijo kaip neteisingo.

        https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...veliau-isardys

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą
          Šiap tai žiaurus pinigų taškymas atrodo su tuo taku. Takas buvo gerai, bet kiek juo realiai pravažiavo dviratininkų nuo sutvarkymo? Ir kiek jis kainavo?
          Ten šiaip dviračių eismas gana intensyvus.

          Comment


            Parašė Nitro Rodyti pranešimą

            Ten šiaip dviračių eismas gana intensyvus.
            Tai porai metų visai verta buvo už 300K ane? Galim sau leist, nors tuo pačiu metu tvarkytis VT yra "per brangu"?

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą

              Ten šiaip dviračių eismas gana intensyvus.
              Bet takas buvo, kad ir duobėtas. Pats esu važiavęs dar iki remonto. Bet daug kur Vilniuje taip pat duobėti ar visai nėra takų, o čia juk žinojo, kad greit viską raus, rekonstrukcijos projektas jau buvo parengtas. Tai tikrai žiaurus prioritetų nebuvimas, ypač matant, kiek dar daug apleistos infrastruktūros, kur daug žmonių ja naudojasi.
              Paskutinis taisė Lettered; 2024.04.09, 14:25.
              Flickr

              Comment


                Žiauriai liūdna, kartu ir įdomu, ką padaryti kad už 300k Eur praradimą sprendimą priėmęs asmuo/-ys būtų patrauktas/-i į kokią nors atsakomybę. Nes 300k yra pinigai ir buvo daug ką galima sutvarkyti dviračių takų infrastruktūroje, kritinių taškų netrūksta.
                Visgi nujaučiu pats sprendimas finansuoti perasfaltavimą buvo susijęs su priešrinkiminiais metais, kai reikia parodyti kuo daugiau kilometrų asfalto, taigi buvo išsirinkta tokia atkarpa, kur buvo galima greitai parodyti rezultatą nepaisant to, kad ŽINOJO, kad 2-3 metų bėgyje teks išardyti.

                Comment


                  Nežinau, kažkaip man rodos per jautriai jūs čia reaguojat. Ar nebuvo prieš tuos pačius kelis metus nuomonė maždaug tokia - nu negi čia negali tiesiog perasfaltuot esamo tako, negi reikia laukt dar du metus kažkokio mistinio projekto, kuris neaišku ar bus išvis įgyvendintas? Nu tai ėmė ir padarė, net jei ir žinodami. 2 metai nėra toks trumpas laiko tarpas, o 300k nėra tokie dideli pinigai.

                  Comment


                    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                    Nežinau, kažkaip man rodos per jautriai jūs čia reaguojat. Ar nebuvo prieš tuos pačius kelis metus nuomonė maždaug tokia - nu negi čia negali tiesiog perasfaltuot esamo tako, negi reikia laukt dar du metus kažkokio mistinio projekto, kuris neaišku ar bus išvis įgyvendintas? Nu tai ėmė ir padarė, net jei ir žinodami. 2 metai nėra toks trumpas laiko tarpas, o 300k nėra tokie dideli pinigai.
                    Joks ne mistinis, projektas jau buvo parengtas ir net čia forume sudėti brėžiniai, beto rajone plento dalis jau senai rekonstruota. 300 tūkst. dideli pinigai įvertinus, kiek daug apleistos infrastruktūros net pačiame centre, kur kasdien tūkstančiai žmonių praeina, o šitas takas visai net ne prioritetinis, o rekreacinis.
                    Flickr

                    Comment


                      O tai kiek Europos Sąjungos fondų nesugeba/nespėja įsisavinti? Tikrai daugiau nei 300k.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Joks ne mistinis, projektas jau buvo parengtas ir net čia forume sudėti brėžiniai, beto rajone plento dalis jau senai rekonstruota. 300 tūkst. dideli pinigai įvertinus, kiek daug apleistos infrastruktūros net pačiame centre, kur kasdien tūkstančiai žmonių praeina, o šitas takas visai net ne prioritetinis, o rekreacinis.
                        Norite paspėlioti, kiek jau yra parengta projektų, kurie vis dar guli stalčiuose?

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Norite paspėlioti, kiek jau yra parengta projektų, kurie vis dar guli stalčiuose?
                          Tai čia didesnė problema, už šį tako suardymą. Kad projektai turi būti daromi. Visi parengti. Iš kur pinigų gaut, klausiate? Stadionas palauktų.

                          Comment


                            Bet jūs ir keisti. Pergyvenate dėl 0,3 milijono takui ir visai nesijaudinate dėl 40 milijonų, kurie bus ištratinti plento rekonstrukcijai, kuri keliones plentu SULĖTINS, nes atsiras 5 šviesoforinės sankryžos. taką tiesė, nes Šimašius buvo supratęs to plento projekto ydingumą ir beprasmiškumą.

                            Comment


                              Atleiskit už mano prancūzų, bet VMS gynyba atstovaujama Creatium pralaimėjo:
                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Kelias lyg turėtų platėti į kitą pusę nuo esamo dviračių tako.
                              Ką šitas p*sa protą apie visus dviračius, tai išvis neaišku. Rašiau forume, jog nei kart nesu mynęs mašinų dalimi:
                              „Iki tol tako būklė buvo tragiška, dviračiais nebuvo įmanoma važiuoti, visi dviračiai važiavo Nemenčinės plentu“, – ginasi Vilniaus savivaldybės atstovas Arūnas Visockas.
                              https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...172?priority=1
                              Labiausiai pikta, kad pradėjus minti 2015 m. myniau 6–7 m. tuo išbombarduotu taku. Tada vieną sezoną sugadino statybų darbai, o dabar vėl dėl statybų negalima naudotis.

                              Gali kas nors paaiškinti, kodėl net dabar darant (jau nekakalbant apie ankstesnius VMS laimėjimus) negalima pilnai nutiesti raudono dvirtakio, kuris suprojektuotas stipriai į šoną miške, o tada griauti esamą? T. y., kad nei sekundei nebūtų sutrikdytas dviračių eismas dviračių take? Kertant medžius, jie krenta norima kryptimi, ant dvirtakio nenukristų.

                              Galim prisimint, kad prieš kapitalinį remontą buvo dar pinigų sukišta į duobių lopymą, iškilimo nufrezaimą ties Antaviliais, tvorų sudėjimą, kurių anksčiau nebuvo, tvorų atnaujinimą ties tiltukais, taip pat buldozeriais nustumtas žemes nuo tako, kur net nesimatė asfalto, nors oficialiais VMS duomenimis ta atkarpa skaitėsi "geros būklės" (čia jau po privalomos atlikti inventorizacijos, kurios aikšu galimai nebuvo) (šio post'o neradau):

                              2020-03-19
                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Nemenčinės pl. netoli Antavilių. Anksčiau buvo atitvarai nuo automobilių. Dabar buvo papildyta „šrapnelio siena” nuo pėsčiųjų, nors ten net ne bendras pėsčiųjų ir dviračių takas, o būtent dviračių takas. Patekimas į gyvenamuosius namus jau seniai buvo užblokuotas kitoje kelio pusėje, tad pėsčiųjų ten net negali būti, nes nėra ką jiem veikti kitoj pusėj:

                              Click image for larger version  Name:	20200318_160906.jpg Views:	90 Size:	264,3 kB ID:	1790432

                              Click image for larger version  Name:	20200318_161010.jpg Views:	83 Size:	235,1 kB ID:	1790433

                              Ties Nemenčinės pl./Antavilių g., sumontuoti nauji atitvarai virš upelio. Geriau už tuos pinigus šalia būtų kelis pavienius kanjonus sutvarkę. Po pažadų pratęsimo, šią atkaprą numato tik 2023 m. rekonstruoti, dar 3 m. laukimas yra daug:

                              Click image for larger version  Name:	20200318_161450.jpg Views:	71 Size:	296,4 kB ID:	1790434

                              Click image for larger version  Name:	20200318_161442.jpg Views:	84 Size:	294,7 kB ID:	1790435
                              2020-06-22
                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Nemenčinės pl.

                              Click image for larger version Name:	1IMG_20200622_144942.jpg Views:	0 Size:	313,4 kB ID:	1810877

                              Click image for larger version Name:	2IMG_20200622_144912.jpg Views:	0 Size:	309,4 kB ID:	1810878

                              Click image for larger version Name:	3IMG_20200622_145100.jpg Views:	0 Size:	309,4 kB ID:	1810879

                              Click image for larger version Name:	4IMG_20200622_144836.jpg Views:	0 Size:	286,1 kB ID:	1810880

                              Click image for larger version Name:	5IMG_20200622_145125.jpg Views:	0 Size:	315,0 kB ID:	1810881

                              Nupjovė iškilimą:

                              Click image for larger version Name:	IMG_20200622_143349.jpg Views:	0 Size:	332,3 kB ID:	1810882

                              Click image for larger version Name:	IMG_20200622_143408.jpg Views:	0 Size:	368,7 kB ID:	1810883

                              Click image for larger version Name:	IMG_20200622_143428.jpg Views:	0 Size:	342,6 kB ID:	1810884

                              Įdomu, tvarko iš geros valios ar kelio rekonstrukcija atidėta neribotam laikui?
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Šiek tiek geresnių naujienų
                                P. Vileišio g. visos atkarpos baigtos. Galite išbandyti, tik nesigrūskite su automobiliais, nes dabar pravažiavau, neprasilenkiau nei su vienu dviratininku, matyt dėl uždarytų takų nuo Žaliojo tilto.
                                Click image for larger version  Name:	20240410_153911.jpg Views:	0 Size:	2,90 MB ID:	2123346
                                Paskutinis taisė Kaid; 2024.04.10, 16:19.

                                Comment


                                  Na, o KPD atkarpoje, kaip ir minėjau, važinėjama bus apsižergus vidurinę dalį (dėl važiavimo komforto per trinkeles, o ne akmenis), tą jau suprato vietiniai meistrai:
                                  Click image for larger version

Name:	20240410_154030.jpg
Views:	519
Size:	4,03 MB
ID:	2123349

                                  Comment


                                    Tai viskas gerai, gi ir patys važiuotumėte apžergę. Mašinos gi netrankysi. Klausimas tik ar geranoriškai ir iš ankso pasitrauks ant akmenų pamačius dviratį. Kartą tik teko prasilenkt, tai buvau priverstas per porą cm iki akmenų pasitraukt, o mašina nusuko tik paskutinę sekundę, jau maniau ant akmenų pats šoksiu, bet bukas kampas – labai nesaugu tą daryt, tai rekomenduočiau arba sustot, arba pakelt priekinį ratą ir "užsimest" ant akmenų prireikus...

                                    Priminsiu, kad verčiant kitą eismo dalyvį keisti važiavimo greitį ir / ar trajektoriją traktuojama, kaip avarinės situacijos sudarymas (KET pažeidimas).
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Tai viskas gerai, gi ir patys važiuotumėte apžergę. Mašinos gi netrankysi. Klausimas tik ar geranoriškai ir iš ankso pasitrauks ant akmenų pamačius dviratį. Kartą tik teko prasilenkt, tai buvau priverstas per porą cm iki akmenų pasitraukt, o mašina nusuko tik paskutinę sekundę, jau maniau ant akmenų pats šoksiu, bet bukas kampas – labai nesaugu tą daryt, tai rekomenduočiau arba sustot, arba pakelt priekinį ratą ir "užsimest" ant akmenų prireikus...
                                      Man atrodo tokios gatvės daromos, kad nenutiktų tokių absurdiškų situacijų...
                                      Infrastruktūra turi diktuoti važiavimo sąlygas - automobilis telpa ant lygios dangos, bet neturi patogaus būdo lenkti/apvažiuoti/kirsti centrinės dalies bei laikosi dešinio krašto:
                                      Click image for larger version

Name:	Almere-Poort-3.jpeg
Views:	928
Size:	762,4 kB
ID:	2123438
                                      http://verkeersontwerpen.nl/?page_id=113#27

                                      Comment


                                        Taip. Dabar aiškiai matosi, kad padaryta klaida. Na, nieko, gal kitą kartą geriau išeis. Kur nors.
                                        Lietuva visiems.

                                        Comment


                                          Tai buvom aptarę, kad NL turi 3 dviračių gatvės profilius, o šita mūsiškė atkapra su akmenimis neatitinka jokios iš jų. Vienintelis variantas buvo centrinės dalies akmenis stumt prie šoninių išlaikant tą pačią dangų kvadratūrą. Dėl tų 3 NL profilių gaunasi taip, kad nelabai galima / nelabai logiška taikyti bent mūsų KET dėl to laikymosi kuo dešiniau. Papildomai, net STR fūroms skirti tie akmenų plotai visokiuose žieduose ir "salelės iš dešinės" (turi specifinį kitą pavadinimą) yra skirtos užvažiuoti prireikus, bet Regitroj per egzaminą jomis naudotis negali. NL tokiame profilyje (kuris vienintelis turėjo būti tinkamas mūsų šitai akmenų atkarpai [žr. foto žemiau]) mašinoms tikrai numatyta važiuoti tik asfaltu, o akemnys tik prireikus prasilenkti su kita mašina iš priešais. Gaunasi, kaip mūsų STR numatytos tos "salelės ir juostos" fūroms. Vėlgi, atsižvelgiant į tą STR elementą (akmenų saleles šone), gaunasi, kad net pagal KET nelabai gautųsi nubausti nesilaikant dešinės, nes atsižvelgus į tą STR akmenų elementą galima traktuoti, jog net aukščiau nufotografuota mašina net apžergusi centrinę juostą "laikosi kuo dešiniau važiuojamosios dalies", nes kitaip tiesiog netelpa.

                                          Skamba sudėtingai, bet jei man policija baudą išrašytų apžergus centrinę juostą, tai tikrai skųsčiau ir neabejoju, pasinaikinčiau baudą. Kaip bebūtų, pažiūrėkit į foto – tarp ratų ten laisvi gal 10 cm lieka apžergus, tai greitai ten niekas nelakstys, nenorės gadinti važiuoklės užkabinus akmenis. Vienintėlė bėda, kad nenorės trauktis dėl tos pačios priežasties – nenorės gadinti mašinos ant akmenų.

                                          Taip turėjo būti, tik žymiai daugiau akmenų šone, kad KPD pateikti tą pačią norimą akmenų kvadratūrą: https://beyondtheautomobile.com/2020...icycle-street/
                                          Click image for larger version  Name:	Screenshot (9).png Views:	1 Size:	1,36 MB ID:	2123510
                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (10).png
Views:	750
Size:	1,78 MB
ID:	2123511
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X