Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar radau policijos komentarą kaip būna, kai žiemą užsninga ir nebesimato kelio ženklinimo ar ženklų:

    Lietuvos kelių policijos tarnybos Bendrųjų reikalų grupės vyresnioji specialistė Marija Kazanovič DELFI pasakojo, kad jei sulaikytas vairuotojas sakosi taisykles pažeidęs dėl išorinių veiksnių – šiuo atveju, vizualiai neatpažįstamų kelio ženklų ar kelio juostų ženklinimo – kaltu jis nėra laikomas.
    Iš esmės tai bausti važiuojančią viduriu mašiną policija galėtų, bet laikantis protingumo principo ir kad tokio tipo kelias Lietuvoje yra pirmas - turėtų būti sustatyti kelio ženklai primenantys, kad važiuoti reikia laikantis savo eismo juostos. Tada jau vairuotojams nebeliktų vietos pasiteisinimams.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Nu laba diena.

      KET aiškiai rašo:
      Tai visi ir važiuos "arčiau dešinio krašto", bet nelipdami ant tų metro pločio akmenų (nebent tik prasilenkiant). Šitoje gatvėje realiai reiktų pastatyti kuoliukus, kad būtų paliktas tik vietinis eismas, kas neturi privažiavimo nuo pagrindinės gatvės
      Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.05, 10:29.
      Flickr

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Arba elementarūs policijos patruliai ant dviračių ar motociklų. Kameros taip pat. Yra begalė būdų tokius pažeidimus fiksuoti.
        Vilniuje trūksta 400 policininkų, vien į visokius emergency iškvietimus reikia laukti virš valandos, tai kažin, ar bus kam tokius pseudo "pažeidimus" fiksuoti.
        Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.05, 10:33.
        Flickr

        Comment


          Sutinku dėl KET, yra. Bet jūs tik įsiklausykite. Rekonstravo gatvę, kuriai reikia patrulių ant dviračių, ant motociklų, specialių kamerų. Vietoj to, kad padarytų pačią gatvę tokią, daugumai nekiltų minčių važiuoti viduriu. kodėl nebuvo galima per vidurį daryti siauros jskiriamosios juostos iš bruko, o važiuojamas dalis iš trinkelių?

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Sutinku dėl KET, yra. Bet jūs tik įsiklausykite. Rekonstravo gatvę, kuriai reikia patrulių ant dviračių, ant motociklų, specialių kamerų. Vietoj to, kad padarytų pačią gatvę tokią, daugumai nekiltų minčių važiuoti viduriu. kodėl nebuvo galima per vidurį daryti siauros jskiriamosios juostos iš bruko, o važiuojamas dalis iš trinkelių?
            kaip ir minėjau, toks buvo KPD reikalavimas, kad puse ploto būtų grįsta akmenimis.
            Pilnai sutinku, infrastruktūra turi diktuoti eismo sąlygas, neleisti atlikti lenkimo manevro ir laikytis dešinio krašto, šis sprendinys to neužtikrina.

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Sutinku dėl KET, yra. Bet jūs tik įsiklausykite. Rekonstravo gatvę, kuriai reikia patrulių ant dviračių, ant motociklų, specialių kamerų. Vietoj to, kad padarytų pačią gatvę tokią, daugumai nekiltų minčių važiuoti viduriu. kodėl nebuvo galima per vidurį daryti siauros jskiriamosios juostos iš bruko, o važiuojamas dalis iš trinkelių?
              Pakaktų poros nubaustų vairuotojų ir viskas savaime susitvarkys.

              Comment


                Čia visų pirma yra dviračių gatvė ir infrastruktūra buvo daroma dviračiams, o ne mašinoms. Dviračiams tokie takai, kurie nėra priglausti prie šaligatvių yra patogesni. Yra ir pėsčiųjų kelių, į kuriuos gali įvažiuoti ir mašinos. Tai jeigu dabar tuos dviračių ir pėsčiųjų takus apstatysim visokiais stulpais, pripiešim visokių skiriamųjų linijų - tai jau bus į mašinas, o ne į žmones ir dviračius orientuoti takai. Aš nemanau, kad reikia orientuotis į kažkokius 'kelių gaidelius' ir normalų dviračių kelią gadinti tam, kad prie jų prisitaikyti. Kelio ženklai + kameros daug nekainuoja ir šioje vietoje baudžiami turi būti tie vairuotojai, kurie tų kelio ženklų nesilaiko, o ne dviratininkai gadinant jų gatvę patogumo ir estetine prasme, kai sužymėtos linijos iškart duotų jausmą, kad čia ne dviračių, o mašinų gatvė ir kad dviratininkai dėl to turi jausti kažkokį diskomfortą ir užleidinėti važiuojančias mašinas, kaip kad yra įprastose mašinoms skirtose gatvėse. Lygiai taip pat ir pėstiesiems skirtose gatvėse, kur gali įvažiuoti mašinos, nežymimos punktyrinės linijos, kad tiek pėstieji, tiek mašinos žinotų, kad čia yra ne mašinų, o pėsčiųjų gatvė ir nekiltų dviprasmybių kam čia turi būti suteikta pirmenybė.
                Paskutinis taisė Eidvis; 2024.03.05, 11:03.

                Comment


                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                  Kiek man teko pastebėti, daug kas važiuoja per vidurį gatvės, abu ratai būna ant trinkelių, tad gali važiuoti pakankamai greitai. Gaunasi, kad atvažiuojant su dviračiu iš priešingos pusės teks trauktis į trinkelių šoną, jei nebūsi labai principingas, nes “lengviau pasitraukti negu mašinai”. Turbūt visgi būtų buvę geriau, jei trinkelės būtų šonuose ir plati akmenų linija per vidurį arba trinkelės per vidurį, akmenys šonuose, bet ne kaip yra dabar.
                  Norėjo kaip geriau, gavosi kaip visada =D

                  Comment


                    * Norėjo kaip geriau, gavosi kaip KPD suderino

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Pakaktų poros nubaustų vairuotojų ir viskas savaime susitvarkys.
                      Gal poros šimtų?

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Gal poros šimtų?
                        Priklauso nuo publicity. Dabar žmonės, ypač ramesnėse vietose (Vileišio/Sluškų papuola į tą kategoriją) žodis greit sklinda, ypač kai daug vietinio eismo. Manau šimtų tikrai nereiktų. Na bet žiūrįsim, kaip bus užbaigus visus darbus ir šylant orui, nes dviračių eismo bus tikrai daug. Manau bus progų gal netgi gyvai išbandyti, kaip vairuotojai elgsis jiems iki šiol mažiau įprastose situacijose

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          kaip ir minėjau, toks buvo KPD reikalavimas, kad puse ploto būtų grįsta akmenimis.
                          Pilnai sutinku, infrastruktūra turi diktuoti eismo sąlygas, neleisti atlikti lenkimo manevro ir laikytis dešinio krašto, šis sprendinys to neužtikrina.
                          Būtent! Pradžioje žiūrėdamas nesupratau, kodėl mašinoms padarytas judėjimas per vidurį gatvės Tai toks mašinos vairuotojas, kaip aš (nevietinis) ir intuityviai taip važiuotų. Kai infrastruktūra nėra "patogi pažeidimams", jie daromi rečiau, tyčia ar netyčia. O šiaip, tai tokia labai nelietuviška, nevilnietiška gatvė, nesu Lietuvoje kitur tokios matęs

                          Comment


                            Na, bet dviratininkai kadangi neprivalės važiuoti arčiau dešinio krašto, tai juos lenkti bus vis tiek arba labai nepatogu arba neįmanoma. Tai tikslas kaip ir pasiektas. Įdomu kaip su su priešprieša, bet čia sunku prognozuot.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Na, bet dviratininkai kadangi neprivalės važiuoti arčiau dešinio krašto, tai juos lenkti bus vis tiek arba labai nepatogu arba neįmanoma. Tai tikslas kaip ir pasiektas. Įdomu kaip su su priešprieša, bet čia sunku prognozuot.
                              Deja, paskutinį kartą kai važiavau dviračiu (praeitą savaitę) buvau aplenktas šeimyninio automobilio, nors važiavau raudono ploto centru.

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                Deja, paskutinį kartą kai važiavau dviračiu (praeitą savaitę) buvau aplenktas šeimyninio automobilio, nors važiavau raudono ploto centru.
                                Todėl ir nėra saugu tokie sprendimai, kas iš tų ženklų, jei koks išprotėjęs BMW ar Šarano vairuotojas lenkia dviratininkus kelių cm atstumu nuo jų? Saugumą turi užtikrinti visų pirma tinkama infrastruktūra, o ne policininkai už kampo ar kilnojami radarai. Gal reikėjo palikti tik vieną juostą vienpusiam eismui ir šalia padaryti fiziškai atskirtą dviračių taką. Dabar jei net žmonės išmanantys infrastrukūrą ginčijasi, kur kas gali važiuoti ar kaip reikia lenkti, tai kažin, ar viskas gerai apgalvota.



                                Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.05, 15:16.
                                Flickr

                                Comment


                                  Nereikėjo, ir gerai, kad taip nepadarė.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Todėl ir nėra saugu tokie sprendimai, kas iš tų ženklų, jei koks išprotėjęs BMW ar Šarano vairuotojas lenkia dviratininkus kelių cm atstumu nuo jų? Saugumą turi užtikrinti visų pirma tinkama infrastruktūra, o ne policininkai už kampo ar kilnojami radarai. Gal reikėjo palikti tik vieną juostą vienpusiam eismui ir šalia padaryti fiziškai atskirtą dviračių taką. Dabar jei net žmonės išmanantys infrastrukūrą ginčijasi, kur kas gali važiuoti ar kaip reikia lenkti, tai kažin, ar viskas gerai apgalvota.
                                    Na, viskam turi būti pagrindimas. Sutinku, kad atskiras dviračių takas visada yra geriau, tačiau įvertinus gatvės plotą tarp upės krantinės ir sklypų/pastatų, tikrai didelį dviratininkų intensyvumą buvo parinkta dviračių gatvė, taip pat tokiu būdu "kovoja" prieš tranzitą.
                                    Kuo daugiau darysime tokių sprendimų ir kuo kokybiškesnių, tai nekils tų diskusijų, vairuotojai (ne forumo lankytojai) supras, kaip elgtis tokioje gatvėje ir galbūt jos vengti dėl nepatrauklumo automobiliiui.
                                    Aplamai Vileišio g. vertinu gerai, tačiau yra kur tobulėti ties detalėmis. Juk pirmas toks projektas Lietuvoje.

                                    Comment


                                      Dėl Sluškų gatvės dangos kol kas nekelčiau didelių vėjų, nes gali būti, kad Vilniaus dviratininkai bus atkaklūs ir nuo trinkelių ant bruko nesitrauks, kad praleisti iš priekio atvažiuojančius automobilius.
                                      O kadangi automobiliai toje „dviračių gatvėje“ ir toliau sudarys didžiąją eismo dalį, jie vienas kitą vis tik turės praleidinėti ir gali taip nutikti, kad kai kuriems vairuotojams važiavimas per bruką pasirodys mažiau patrauklus, nei stovėjimas kamščiuose šalia esančiose gatvėse.

                                      Comment


                                        Nežinau, man rodos, keliat audrą vandens stiklinėje. Bent kai aš Sluškų gatve važiuodavau, ten būdavo ženkliai daugiau dviratininkų ir pėsčiųjų, nei automobilių. Dabar gatvė automobilistams draugiškesnė nepasidarė.

                                        Comment


                                          Šita akmenuota atkarpa yra trumpa ir jinai yra toje vietoje, kur automobiliai praktiškai nevažinėja. Nors aš būčiau tikrai nesupykęs, jei tokių trumpų atkarpėlių Vileišio gatvėje būtų pridarę ir daugiau, kurios veiktų kaip 'gulintis policininkas' ir priminimas, kad čia yra dviračių, o ne automobilių gatvė, nes dabar didžioji dalis Vileišio gatvės nors ir yra dviračių gatvė su raudonu asfaltu, bet ten karaliauja automobiliai, o tai reiškia, kad ten važiuojant dviratininkui automobilistui instinktas sako, kad čia įprasta gatvė ir reikia jį aplenkti. Būtent dėl to tie fiziniai priminimai kas čia per gatvė ir yra svarbūs.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X