Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia padarius pervažą tektų papildomai laukti prie šviesoforo. Džiugintų?
    Buvo pasiūlymas griauti nebereikalingą ligoninės tvorą ir ten daryti dvirtakį. Vaidotas Lukošiūnas sumelavo, kad to daryti negalima, nes „sklypas privatus“. Nė velnio jis ne privatus, o nuomojamas iš valstybės ir visas privatumas baigiasi tuo, kad kažkas tame sklype turi nusipirkęs pastatus.
    Kiti „geresni“ atmetimai:
    • Ties stotele „Nemenčinės plentas“ pėsčiųjų taką pravesti ne už dviračių tako, o per keleivių laukimo peroną, taip būtų galima sutaupyti vieną vertikaliąją apsaugos zoną.
      Siekiant užtikrinti komfortišką judėjimą pėsčiųjų taku išilgai Nemenčinės pl., pasiūlymas atmetamas. Įgyvendinus siūlomą variantą, pėstieji neturės patogaus atskiro tako (kokį užtikrina esamas projektuojamas variantas), o turės praeiti tarp stotelėje laukiančių žmonių
    • Ieškoti kitos vietos pėsčiųjų perėjai (ties stotele „Nemenčinės plentas“), keisti panduso (prie laiptų link stotelės „Antakalnio žiedas“) vietą ir formą.
      Keičiant perėjos vietą (prieš įvažiavimą) didėja aukščių skirtumas, todėl reiktų dar ilgesnio panduso. Be to būtų išeita už statinio ribų, keistųsi statybos rūšis, ir papildomai būtų reikalinga inžinerinių tinklų rekonstrukcija.
    • Sujungti planuojamą dviračių taką su Vileišio gatvės dviračių taku, mažinti ligoninės sklypą, griauti tvorą.
      Tam, kad projektuojamas dviračių takas susijungtų su Vileišio gatvės dviračio taku per Antakalnio gatvę, reikėtų keisti su pėsčiųjų taku besiribojančio sklypo ribą, griauti registruotą statinį – Antakalnio Klinikinės ligoninės tvorą. Projektuojamo dviračių tako statybos rūšis – kapitalinis remontas. Sklypo keitimai, ar kitų registruotų statinių griovimas šio projekto apimtyje nenumatomas.
    • Uždrausti kairį posūkį iš Nemenčinės pl. į degalinę.
      Eismo pokyčiai šiuo projektu nenumatomi. Šio projekto sprendiniai neuždaro galimybės ateityje svarstyti didesnės apimties eismo pokyčius šioje teritorijoje.

    Comment


      Parašė KEdas Rodyti pranešimą
      Čia padarius pervažą tektų papildomai laukti prie šviesoforo. Džiugintų?
      Esamoje perėjoje galėtų užkabinti šviesoforo linzę leidžiančią važiuoti ir dviračiu. Tuo tarpu padarius atskirą pervažą kitoj pusėj, o pėsčiajam nepaspaudus šviesoforo mygtuko esamoj perėjoj – esamoj galėtų likti raudona, o žalią įjungti vos 5 sec. atskirtoje pervažoje. Kol pravažiuoji, mašinom įsijungus žaliai – žalia įsijungtų ir per Oginskio g. Taip pat dėl trumpos trukmės galėtų įsijungti nedelsiant, kaip vienoj perėjoj Minsko pl., tada laukti nereikėtų nei kiek ilgiau, o jungtis būtų, todėl taip, džiugintų tako išbaigtumas, o ne važinėjimas plytelėmis tarp stulpų su pėsčiaisias. Sprendinys gi neužkirstų kelio ateityje nugriauti tvorą.

      Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	1800
Size:	1,51 MB
ID:	2097831
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Nepamirštate, kad Antakalnio gatvės šviesoforai dalyvauja „žaliojoje“ bangoje, tad adaptyvumas čia neįmanomas?

        Comment


          Liepkalnio g. dviračių tako įrengimas

          1. Sujungimo kol kas su esamu Liepaklnio g.-Žirnių g. taku nesimato

          2. Atskiri pėsčiųjų ir dviračių takai leidžiantis nuo Žirnių g. Niekad nematyta smėlio pagrindo apsauga su plevele nuo permirkimo žiemos darbų metu.

          3. Dar neprivažiavus gyvenamųju namų takas virs bendru. #nėravietos

          4. Toliau bus reportažai apie statybos darbų organizavimą arba, kitaip, požiūrį į pėsčiuosius

          5.

          6. Daugelis šioje vietoje nesuvokia, kad riekia parkuotis lygiagrečiai. Iškištas subines saugo aerodromo pločio gatvė

          7.

          8. Kai užsnigta, manau galima legvai prasmegti į savartyną

          9.

          10. Ar tai vaizdas iš fronto linijos?

          11. Nuo takų susijungimo iki Dzūkų gatvės, pagal paliktus pločius tikrai nebus atskirų takų

          12. Kur traktorių išvažinėta veja, čia eis atskiri takai

          13. Būsimos Liepkalnio stotelės nauja vieta ir atskiri takai

          14. Žvilgnis atgal. Šiai akimirkai atrodo reikia stipriai supilti naują šlaitą

          15. Prasidėjus kapinėms, darbai tęsiami

          16. Panašu tolia bus irgi atskiri takai

          17. Čia kol kas nėra aišku kaip bus

          18. Nuo sankryžos su Gardino g. kol kas niekas nejudinta, taip pat neaišku, kur baigsis takai. Šiai akimirkai nuo Dzūkų g. iki Stadiono st. abiejose gatvės pusėse nėra nei senų, nei naujų, nei laikinų takų, kai kurie žmonės eina važiuojamaja dalimi arba, kaip aš, per smelynus, molynus ir dirvonus.

          19. Žvilgsnis atgal. Šviežiai paklotas asfaltas


          Gerai, kad daro takus, tačiau, jie kaip senais gerais laikais bus nesujugti, baigsis niekur, arba bus labai siauri ir teks dalintis erdve su pėsčiaisiais. Manau, tai parodo miesto požiūrį į darnų judumą.
          Pinigai bus išleisti, bet 100% įgyvendinimo nebus.

          Comment


            Eina sau, kaip baisu. Tiek darbų įgyvendinimas, tiek projektavimo kokybė. Už ką mums tokia neįgali valdžia...
            Lietuva visiems.

            Comment


              O tokiam dviračių takui neturėtų būti paruoštas projektas? Ar galima tai daryti paprastu remontu, kai nemažai keičiasi ir pačių takų trajektorija. Gaila, kai nelieka galimybės pateikti patobulinimų dėl svarbios jungties.

              Comment


                Kiek pozityvesnių dalykų.

                Pelesos g. 3 projekto autoriai prie projekto judėjimo ryšių rodo galimus naujo viaduko per geležinkelį variantus. Akcentuojama, kad bus rengiamas arch. konkursas sprendimams.

                Variantas 1

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-21 130416.jpg
Views:	1501
Size:	274,4 kB
ID:	2098447

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-21 130516.jpg
Views:	1513
Size:	205,4 kB
ID:	2098443

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-21 130624.jpg
Views:	1496
Size:	147,4 kB
ID:	2098444


                Variantas 2

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-21 130642.jpg
Views:	1498
Size:	276,2 kB
ID:	2098446

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-21 130658.jpg
Views:	1494
Size:	184,5 kB
ID:	2098448

                Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-12-21 130711.jpg
Views:	1490
Size:	186,6 kB
ID:	2098445


                Vyks Pelesos g. 3 svarstymas Architektų sąjungoje: http://www.architektusajunga.lt/wp-c...23_12_13_c.pdf

                Comment


                  Kaip įdomiai, kad šitą viaduką įtraukė prie Pelesos g. 3 daugiabučio papildomos projektinės medžiagos. Kodėl taip padarė, dėl servituto?

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                    Kaip įdomiai, kad šitą viaduką įtraukė prie Pelesos g. 3 daugiabučio papildomos projektinės medžiagos. Kodėl taip padarė, dėl servituto?
                    Matomai išsireikalavo projekto apmokėjimo už kokias nors nuolaidas. Pasireklamuos ir padės į stalčių prie kitų bendruomenių sodų, skverų bei kitų "kada nors" projektų

                    Comment


                      Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                      O tokiam dviračių takui neturėtų būti paruoštas projektas? Ar galima tai daryti paprastu remontu, kai nemažai keičiasi ir pačių takų trajektorija. Gaila, kai nelieka galimybės pateikti patobulinimų dėl svarbios jungties.
                      Tai žinoma, kad turėtų, bet asValdas dybį bėjo kaip ant senų, jau patvirtintų ir vykdomų, taip ir ant naujų projektų.

                      Nū tiesiog kam jie? Tik trukdo rimtiems žmonėms dirbti... Dar ateis koks protinguolis, pradės knist protą, kad viskas ne pagal STR, kad švaisto mokesčių mokėtojų pinigus ant klaidų, kurias pagal įstatymus tektų taisyti... O čia pyst, tiap, liap ir prašau jums šaligatvis su dvirtakiu, o paskui jau ne mūsų problemos, eikit ten kovokit, ieškokit tiesos, vistiek jūsų tokių aktyvesnių na max 10-20 visame mieste ir visiems užteks VMS "Ačiū už jūsų pastabas, atkreipsime dėmesį, eikit nx" atsakymų

                      Comment


                        Be sarkazmo. Nevažinėju jau žiemomis. Gal galit patvirtint ar pradėti tiesti šie 2023 metams žadėti darbai:
                        Dviračių projektų timeline - viešinimui // https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                        • Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
                        • Takas Žirmūnų g. (tarp Kareivių g. ir LIDL Žirmūnų 67)
                        • Ateities g. tvarkymas dalimis (I Etapas: nuo Kalvarijų g. iki G. Vilko g. )
                        • Elektrinės, Eigulių g. ir G. Vilko g. (iki Vingio parko) dviračių takas
                        • Naugarduko g. dviračių juostos (nuo Švitrigailos g. iki Pylimo g.)
                        • Dviračių takas nuo L. Asanavičiūtės g. 36 iki A. P. Kavoliuko g.
                        • P.Vileišio g. jungtis su Antakalnio g. ties Šilto tiltu
                        • Maironio g. nuo Subačiaus g. iki Aukštaičių g.
                        • Didžiosios g. dviračių juostų atnaujinimas
                        • Savanorių pr. (nuo Elektrinės g. iki Titnago g.) bendras takas
                        Pastarasis, tai turėjo būti "Eurovelo" pagal senus planus, t. y. "sportinė kategorija" (pagal Dviračių spec. planą). Kaip ten galima bendrą taką (nelegaliai žinoma) planuot? Nuo Savanorių pr. galo link Trakų jau projektuojami atrodo labai neblogi ir, jei gerai pamenu, atskiri takai net su keliais tuneliais. Ten realiai tik sportininkai važinės, tai kaip gali daryt – erdviame, bet užstatytame, daug darbo vietų turinčiame Panerių mikrorajone – bendrą taką?

                        Pirkimai Saltoniškių įvyko? Šiaip įdomu ar yra šansas tikėtis, kad perprojektuos, paprašytas Benkunskas, ties žieduku. Taip, naivu, bet...
                        • Saltoniškių g. jungtis (tarp T.Narbuto g. ir Neries krantinės)
                        Paskutinis taisė dondc; 2024.01.02, 21:10.
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          P.Vileišio g. jungtis su Antakalnio g. ties Šilto tiltu
                          Nieko nevyksta.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Be sarkazmo. Nevažinėju jau žiemomis. Gal galit patvirtint ar pradėti tiesti šie šiems metams žadėti darbai:
                            Dviračių projektų timeline - viešinimui // https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0
                            • Siauros vietos Eurovelo take ties Asmens duomenų centru tvarkymas
                            • Takas Žirmūnų g. (tarp Kareivių g. ir LIDL Žirmūnų 67)
                            Deja tikrai ne.

                            Comment


                              Nei vienoje paminėtoje vietoje nepradėti darbai.
                              Kažkokius neviešintus ir nežadėtud gabalus daro Liepkalnio g.

                              Saltoniškių g. šią vasarą perklojo plyteles takuose, abejoju ar kažką bedarys ten.

                              Comment


                                Pirmoj vietoj parašytas planas dėl siauros vietos prie Asmens duomenų centro manau bus tikslingai neįgyvendinamas. FB dviračių takų kuriozų grupėj pirmi įrašai turbūt nuo 2015 m., projektuota oficialai, tada perprojektuota oficialiai, tada oficialiai atsisakyta įgyventinti ir pažadėta projektuoti su kitu projektu, finiše kelis metus iš eilės vis nukelia kitiems metams. Ten tikrai kažkoks psichologinis eksperimentas su visuomene.

                                Priminė filmą Das Experiment · 2001 // https://www.imdb.com/title/tt0250258/?ref_=vp_close
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Pirmoj vietoj parašytas planas dėl siauros vietos prie Asmens duomenų centro manau bus tikslingai neįgyvendinamas. FB dviračių takų kuriozų grupėj pirmi įrašai turbūt nuo 2015 m., projektuota oficialai, tada perprojektuota oficialiai, tada oficialiai atsisakyta įgyventinti ir pažadėta projektuoti su kitu projektu, finiše kelis metus iš eilės vis nukelia kitiems metams. Ten tikrai kažkoks psichologinis eksperimentas su visuomene.

                                  Priminė filmą Das Experiment · 2001 // https://www.imdb.com/title/tt0250258/?ref_=vp_close
                                  Nu taigi kaip čia dabar kažką daryt, jei jau tuoj tuoj, nu tikrai jau tuoj ten prasidės maniežo statybos, o apačioj prie upės irklavimo bazės, tai vėl viską paskui perdaryt reiks, gi viskas jau tuoj, nebedaug liko laukt

                                  Comment


                                    Gal kas turit statistiką, kiek per metus žūsta dviratininkų Vilniuje?

                                    2:15 min. sako, jog vien Vilniuje žūdavo po 20–30 dviratininkų per metus. Šimašius žadėjo po 4 metų bus saugiau. Aišku, dabar dviratininkų turbūt irgi padaugėjo.
                                    Dviratininkai: jaunuolį pražudė Vilniaus valdžia 2015-07-01
                                    https://tv.lrytas.lt/zinios/lietuvos...valdzia-208992

                                    EDIT: radau tik bendrą (visų eismo dalyvių) anksčiausių 2018 m. skaičių – 58 žmonės Vilniaus apskrityje. 2019 m. – 50; 2020 m. – 41.
                                    https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R034#/
                                    Paskutinis taisė dondc; 2024.01.21, 13:05.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Kelių eismo įvykių pirminis šaltinis yra kelių policijos statistika: https://lkpt.policija.lrv.lt/lt/stat...oje-statistika

                                      Per visą šalį 2020 žuvo 15, 2021 11, 2022 m. 5 dviratininkai.
                                      Paskutinis taisė alga; 2024.01.21, 17:10.

                                      Comment


                                        Jei norisi pačiam kažką paanalizuot, galima gal scrape'inti ir klasifikuoti suvestines, kur tiesiog visi įvykiai išvardinti: https://lkpt.policija.lrv.lt/suvestines

                                        Comment


                                          Vilniuje pradėjo veikti nauji eismo valdymo jutikliai
                                          Dviratininkais ir jiems skirta infrastruktūra Vilnius rūpinasi ištisus metus, tad neseniai miesto sankryžose pradėjo veikti naujausios kartos eismo valdymo jutikliai, skirti skaičiuoti dviratininkų srautą. Naujieji eismo valdymo jutikliai veikia pagal pažangiausią termovizijos ir dirbtinio intelekto technologiją, gebančią itin tiksliai atpažinti eisme judančius dalyvius.

                                          „Šie jutikliai geba veikti nepriklausomai nuo aplinkos veiksnių, todėl yra efektyvūs tiek dieną, tiek naktį, lyjant lietui ar siaučiant pūgai. Juose integruotos terminės kameros fiksuoja šilumą, kurią skleidžia eismo dalyviai, o dirbtinio intelekto algoritmai analizuoja gautus termografinius vaizdus, todėl gali tiksliai atpažinti ir atskirti įvairius eismo dalyvius – pėsčiuosius, motociklus, automobilius ir dviratininkus“, – pasakoja Adam Dainoravičius, JUDU (SĮ Susisiekimo paslaugos) eismo organizavimo inžinierius.

                                          Veikia 11-oje miesto sankryžų

                                          20 naujų jutiklių veikia 11-oje miesto sankryžų: Architektų-Erfurto g., Tuskulėnų-Rinktinės-Žalgirio g., Laisvės-Justiniškių g., Laisvės-Rygos g., Nemenčinės–Saulėtekio g., Žalgirio-Linkmenų g., Rinktinės-Šeimyniškių g. , L. Asanavičiūtės g., Kareivių-Verkių g., Ukmergės-Geležinio Vilko g. ir Kareivių-Žirmūnų g. Per jas driekiasi dviračių takai, priklausantys pagrindiniam ar tarprajoniniam dviračių takų tinklui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X