Vileišio g. šiandien. Galvoju gal kitą kartą visus sufotografuoti ir epolicijai pareiškimus sukalti. Nors gal visgi čia statybininkų? Tikiuosi projektą pabaigus tokių bajerių nebus.
Ar aš tripinu, ar jie rimtai perkėlė gelžbetoninius stulpus į kitą pusę, ant kurių eina tik apšvietimo linija, ir kuriuos turbūt demontuos?
Streetview stulpai buvo upės pusėje:
Ar aš tripinu, ar jie rimtai perkėlė gelžbetoninius stulpus į kitą pusę, ant kurių eina tik apšvietimo linija, ir kuriuos turbūt demontuos?
Streetview stulpai buvo upės pusėje:
Kiek atsimenu, stulpai ir liko upės pusėje, bent toje vietoje, iš kurios paimtas streetview.
Kiek atsimenu, stulpai ir liko upės pusėje, bent toje vietoje, iš kurios paimtas streetview.
Tai aš tą pačią vietą parinkau, kaip ir nuotraukoje. Tik vos vos plačiau.
Akivaizdžiai stulpas matosi perkeltas prie šių medžių. Tai jei užsiimama tokiais dalykais, nenuostabu, kodėl projektai tiek užtrunka. Aišku, tikėtina, kad sugalvos dar ir palikt ten tuos stulpus
Vileišio g. šiandien. Galvoju gal kitą kartą visus sufotografuoti ir epolicijai pareiškimus sukalti. Nors gal visgi čia statybininkų? Tikiuosi projektą pabaigus tokių bajerių nebus.
Jeigu ne Sharanai, Alhambros ir Galaxiai, tai ne statybininkai.
Taip atrodo visiškai nekontroliuojama verslo plėtra. Normaliu atveju būtų suplanuota vienpusio eismo dubliuojanti gatvelė su lygiagretaus stovėjimo juostomis. Ir nebūtų jokių vingiavimų, neaiškių „sulipusių“ išvažiavimų ir kitų dalykų. Užtektų vietos ir normalaus pločio atskirtam dviračių takui, ir šaligatviui. Ten ir greitėjimo/lėtėjimo juostos yra nereikalingos. VT juosta turėtų būti įrengta ne jose, o vietoj pirmos Laisvės pr. juostos.
Perklotas šaligatvis ir naujas dviračių takas 2017–2018 m. statybos. Beje, siauriausias šaligatvis sugretintas prie siauriausio dvirtakio yra nelegalu dėl STR gabaritų eismui neatitikimo. Aišku, supratimo apie dvirtakius tais metais dar buvo mažai, daryta su schema konsultuojantis FB dviračių grupėje.
Bruko+trinkelių atkarpa Sluškų g. Jau galima šiek tiek pavažiuoti, kam labai norisi. Važiuojasi gerai ir maloniai
Ši atkarpa neatitinka dviračių gatvės standarto. Pagal CROW schemą privalėjo profilis iš pagrindinio antro keistis į trečią pavaizduotą schemoje. Tiesiog aktyvus juostos plotis per mažas dviratininkui aplenkti lėtesnį. Įmanoma, bet nesaugu. Gerai, jei aptemptakelnis su anglies dviračiu tuos akmenis įveiks su malonumu, bet normaliems žmonėms nelabai gerai, ypač žiemą maksimaliai pavojinga.
Ši atkarpa neatitinka dviračių gatvės standarto. Pagal CROW schemą privalėjo profilis iš pagrindinio antro keistis į trečią pavaizduotą schemoje. Tiesiog aktyvus juostos plotis per mažas dviratininkui aplenkti lėtesnį. Įmanoma, bet nesaugu. Gerai, jei aptemptakelnis su anglies dviračiu tuos akmenis įveiks su malonumu, bet normaliems žmonėms nelabai gerai, ypač žiemą maksimaliai pavojinga.
Tikra tiesa. Be to, jau senokai kalbėjome apie miesto vyr. inžinieriaus išsilavinimą ir diplomus. Gal dėl to ir gatvė blogai padaryta? Būtų visai įdomu išgirsti tavo nuomonę apie tai
Ši atkarpa neatitinka dviračių gatvės standarto. Pagal CROW schemą privalėjo profilis iš pagrindinio antro keistis į trečią pavaizduotą schemoje. Tiesiog aktyvus juostos plotis per mažas dviratininkui aplenkti lėtesnį. Įmanoma, bet nesaugu. Gerai, jei aptemptakelnis su anglies dviračiu tuos akmenis įveiks su malonumu, bet normaliems žmonėms nelabai gerai, ypač žiemą maksimaliai pavojinga.
Darė dviračių gatvę, bet dangas įrengė, kaip senamiesčio gyvenamosios zonos su pagerinta danga dviračiams. Tiesiog pritrūko galutinio apsisprendimo ką čia norėta įrengti.
Darė dviračių gatvę, bet dangas įrengė, kaip senamiesčio gyvenamosios zonos su pagerinta danga dviračiams. Tiesiog pritrūko galutinio apsisprendimo ką čia norėta įrengti.
Jau ne pirmas kartas, kai patvirtina PP su visuomene, o po to paima ir dalį padaro absoliučiai kitaip. Jei prispaudė KPD ir nežinojo ką daryt, tai akivaizdu, kad reikėjo kaip senais antrojo dešimtmečio laikais konsultuotis FB dviračių grupėje. Neįsivaizduoju iš kur tiek drąsos, kad patys gali patikėti, jog galėtų padaryti gerai. Turbūt nei vienoj mikro srity nepadarė gerai, pradedant ištraukiamų dviračių stovų dizainu, baigiant šita gatve ar naujai įrengtomis dviračių saugyklomis.
Nikitinas rašė kažkur soc. tinkluose, kad vos suderino su KPD apskritai kažkokią lygią dangą dviratininkams, nes reikalavimas buvo palikt tik bruką.
---
Vienoje vietoje yra numatytos statmenos vietos parkavimui...
Jei KPD pradėjo muštis kumščiais, tai reikėjo spirt iš kojos. Nesusitarus – atsisakyti rekonstruoti tą atkarpą. Anksčiau ten buvo asfaltas. Galėjo savo mėgstamu būdu "po remonto plomba" dažais nupiešti tą skiriamąją juostą punkryrais, kad būtų galima apžergt ir kirst. Perasfaluoti seną asfaltą projekto nereikia.
TIkrai ne KPD sugalvojo, kad turi būti 3 riedulių juostos. Jiems turėjo rūpėti pati stilistika, konkreti danga ir bendras jos plotas. Neįrengus centrinės riedulių juostos galėjo tą jos plotį padalinti į šonus išplečiant šonines riedulines juostas. Plotas nesiskirtų, bet būtų pagal NL standartą. Gal tik šoninių juostų plotis būtų per platus pagal CROW, bet čia jau smulkmena. Kaip įsivaizduojat valys šitas juostas nuo sniego? Tikiuosi blogai įsivaizduoju ir traktoriaus "šiupelis" pasisuka super aštriu kampu, kad susiaurėtų plotis, nes jei ne – kabins akmenis ir juostų nenuvalys.
---
Parkingą nurodytoj vietoj vietoj paliks kaip yra, t. y. šaligatvis 2 kartus keis krypti kampais iki dar blogesnės sitaucijos nei Vytenio g. Galiniu bamperiu galima uždengti 2 plyteles, tai čia net centimetro neliks praeiti: https://www.google.lt/maps/@54.69558...8192?entry=ttu
Tų lituanistų sklype toks parkingas net netelpa, telpa tik toks, kaip NL, lygiagretus, tai va jei trūks vietų, tegu dviračiais ir važiuoja. O dabar galėtų bent tas tvoras nusiimt, kas ten bankas? Bandys juos kas užpult be tvorų? Liūdna.
Planas geras. Bet labai nerimtai atrodo toks nedidelis projektas kai aplinkinė teritorija pilnai neišvystyta. Šaligatviai tiesiog baigiasi, tada už 50 metrų vėl kažkoks gabaliukas, tada vėl baigiasi. Visi pėsčiųjų takai, dviračių takai tarpusavyje nesujungti. Priminimui, visoje Talino g. nėra šaligatvių, lietaus nuotekų tinklų, o senosios Justiniškių dalies dar sovietmečiu tiesti pėsčiųjų takai tiesiog baigiasi pievoje. Nors perspektyvoje turėjo visi susijungti į tinklą.
Šį pranešimą pradėjau nuo rusiškų keiksmažodžių, dėl to, kaip atsibodo šitas visiškas sh*tcore'as, bet pratryniau. Pasiūlymai:
Laba diena, Židrone,
norėjau pateikti siūlymus dėl Helsinkio g. PP.
Pietinėje kelio pusėje nuo gatvės borto (neįskaitant jo) į šoną yra 7,77 m suminis plotis. Įstatyminių ir rekomendacinių nuostatų necituosiu, nes jau nelaikau savęs dviračių infrastrutkūos lobistu, tai iškart prie esmės. Tikiuosi įsiklausysit ir patikėsit mano daugiamete, kaip patarėjo iš šalies kompetencija:
1) prašau kelio profilį projektuoti tokia seka ir pločiais nuo gatvės pietinio borto į pietus: šoninė kelio juosta su medžiais joje 2,30 m¹ + dvipusis dviračių takas 2,50 m² + skiriamoji žalioji juosta tarp dviračių tako ir šaligatvio 1,15 m³ + šaligatvis 1,5 m⁴ (+ vejos bortai 4 x 0,08 m).
Jeigu pritarsite tiesti atskirą dviračių taką, danga privalo būti raudono asfalto, kaip jau yra pastatyta ant viaduko per aplinkkelį.
¹ Pagal STR tai min. šoninės skiriamosios kelio juostos plotis su medžiais ir stulpais joje.
² Pagal STR tai min. plotis dvipusiam dviračių takui.
³ Pagal VMS dviračių takų tiesimo patvirtintas rekomendacijas esant galimybei dviračių takas turi būti atskirtas nuo šaligatvio;
pagal DJMP Vilniaus miesto ribose galimi tik 2 dviračių organizavimo būdai įrengiant dviračių takus – turi būti tik dviračių takas (šaligatvis nebūtinas) arba privalo būti atskirai takas dviračiams ir šaligatviui, t. y. bendras takas kaip numatėte PP sprendiniuose nėra galimas įrengti miesto ribose (tiktų tik Vilniaus rajonui).
⁴ Pagal STR tai min. šaligatvio plotis, turėtų būti tinkamas, nes ten miesto pakraštys (blogiausiu atveju galima įrengti papildomą 5-ą 0,375 m pločio šaligatvio plytelę), o ties VT peronu išplatinti šaligatvį maksimaliu pločiu per perono ilgį.
2) Prašau ties projekto darbų vakarine riba pakeisti 3 esamus gatvės bortus iš pietų pusės į įvažiavimo 45° įstrižinius 15 cm pločio bortus, nes dabar iš Buivydiškių dviračių eismas orbanizuojamas gatve, staiga prasideda raudonas dviračiams skirtas asfaltas ant viaduko, o Jūs ten pastatysit įpareigojantį kelio ženklą važiuoti jau ne gatve, tai nėra kaip saugiai ir greitai (nesustojus gatvėje) patekti ant naujai įrengiamos infrastruktūros.
Prašau – tik tuo atveju, jeigu nepritarsite atskirai dviračių infrastruktūrai – dviračių ir pėsčiųjų bendrą taką tiesti iš pilko asfalto.
Židrone, būkit gera, įsiklausykit ir padarykit, kaip prašau. Esant poreikiui galėčiau surankioti STR, DJMP, VMS rekomendacijų nuostatas. Helsinkio g. neseniai užasfaltuojant buvusio žvyrkelio atkarpoje PP buvo suprojektuotas dviračių ir pėsčiųjų takas atskirtomis dangomis, bet per nesusiprašimą – dokumente buvo nurodyta ne C, o tik D kat. gatvė – vienas žmogus pasiūlė neįrengti dviračių infrastruktūros ir nukreipti bendru eismu gatvėje, nes DJMP numato D kat. gatvėse bendrą eismą. Jūsų PP rašoma, jog išaugo sunkiojo transporto eismas, todėl dviračių eismas nebus saugus gatvėje, todėl prašau įsiklausyti į pasiūlymus padaryti maksimaliai kokybiškai, nes tikėtina kažkada ateityje reikės rekonstruoti tą jau dabar pastatytą naują kelio dalį vietoj esamo labai plataus šaligatvio įrengti dviračių tako atkarpą link Buivydiškių, kaip ir buvo planuota anksčiau.
Šį pranešimą pradėjau nuo rusiškų keiksmažodžių, dėl to, kaip atsibodo šitas visiškas sh*tcore'as, bet pratryniau. Pasiūlymai:
...
Židrone, būkit gera, įsiklausykit ir padarykit, kaip prašau. Esant poreikiui galėčiau surankioti STR, DJMP, VMS rekomendacijų nuostatas. Helsinkio g. neseniai užasfaltuojant buvusio žvyrkelio atkarpoje PP buvo suprojektuotas dviračių ir pėsčiųjų takas atskirtomis dangomis, bet per nesusiprašimą – dokumente buvo nurodyta ne C, o tik D kat. gatvė – vienas žmogus pasiūlė neįrengti dviračių infrastruktūros ir nukreipti bendru eismu gatvėje, nes DJMP numato D kat. gatvėse bendrą eismą. Jūsų PP rašoma, jog išaugo sunkiojo transporto eismas, todėl dviračių eismas nebus saugus gatvėje, todėl prašau įsiklausyti į pasiūlymus padaryti maksimaliai kokybiškai, nes tikėtina kažkada ateityje reikės rekonstruoti tą jau dabar pastatytą naują kelio dalį vietoj esamo labai plataus šaligatvio įrengti dviračių tako atkarpą link Buivydiškių, kaip ir buvo planuota anksčiau.
Jei as neklystu, tai D kategorijos gatveje net neturetu buti sunkiojo transporto. Ar ne taip?
Ten C kat., kaip D kat. buvo per klaidą suprojektuota ir jau pastatyta ankstesnė atkarpa.
D kat. neturi būti tranzito ir atrodo VT, dėl sunkiojo nežinau, bet net statant ženklą draudžiantį sunkiojo eismą – sunkusis eismas gali ir vyksta reguliariai aptarnaujant tiktą teritoriją, pvz. fūros į maisto prekių parduotuves, šiukliavežės, iškraustymo paslaugos.
Helsinkio g. istorija:
pradžioje fiziškai atsirado dviračių raudonas asfaltas per aplinkkelį (šaligatvis kitoje gatvės pusėje tik);
trumpoje atkarpoje ties Vilniaus rajono riba projektavo dviračių ir pėsčiųjų takus atskirai (prie kotedžų);
su kitais kotedžais ilgiausioje atkarpoje tarp aplinkkelio ir tų pirmų kotedžų prie Vilniaus rojono PP siūlė atskirus takus, kaip turi būti, bet dokumentacijoje – kaip teigia dvirtakį naikinti siūlęs asmuo – "netyčiai" įsirašė, kad ten D kat. gatvė, nors pagal visus BP ir VMS žemėlapius ten tikra C kat.
dabar projektuos paskutinę gatvės 4-ą atkarpą, kur siūlo: bendrą dviračių ir pėsčiųjų taką ant šaligatvio plytelių, t. y. jau statys įpareigojantį ženklą dviračiams iš gatvės teleportuotis per bortus, nes C kat. gatvėje privalo suprojektuoti "saugų" eismą dviračiams.
Tik toks siūlymas yra dar blogiau nei būdavo prieš 10 m. Net tada būtų arba trinkelių atskira danga arba asfaltas, jei bendras takas. Fun fact: projektuoja Vilniaus planas, t. y. tie kurie turėtų rodyti pavyzdį visokiems naujokams projektuotojams.
‐ Planuojama Helsinkio g. yra C kat. gatvė, pagal atliktus skaičiavimus, matoma, kad ji generuos >100 aut./h.
‐ Matomas sunkiasvorio transporto išaugimas dėl naujai planuojamų pramoninių, sandėliavimo ir statybų komercijos teritorijų.
Šiaip ten nelabai telpa VT įvažos, bet rašo, kad šioje C kat. gatvėje bus mažesnis intensyvumas, nei Talino D kat. g. Kas yra oksimaronas ir nelabai legalu. Tad arba Stoteles reiktų į Talino g. perkelt ten šalia arba čia jų neįrengt, bent vienos, nes netilps dvirtakis, nors ant viaduko jau pastatyta dvirtakio atkarpa...
‐ Didžiausias gatvės apkrovimas planuojamas Vakarinio aplinkkelio, Rygos ir Talino gatvėse;
Jei as neklystu, tai D kategorijos gatveje net neturetu buti sunkiojo transporto. Ar ne taip?
Sunkusis nedraudžiamas, tačiau gatvė jam nepritaikoma, tad ja važiuojama tik iš reikalo privažiuoti prie joje esančių objektų. Tas pats turėtų galioti ir viešąjam, tad net VT įvažos neturėtų būti įrengiamos.
Talino g. atveju faktinė funkcija neatitinka kategorijos popieriuje. Buvo siūlyta susitvarkyt tvirtinant BP bet vat turim ką turim
Šiaip ten nelabai telpa VT įvažos, bet rašo, kad šioje C kat. gatvėje bus mažesnis intensyvumas, nei Talino D kat. g. Kas yra oksimaronas ir nelabai legalu. Tad arba Stoteles reiktų į Talino g. perkelt ten šalia arba čia jų neįrengt, bent vienos, nes netilps dvirtakis, nors ant viaduko jau pastatyta dvirtakio atkarpa...
Stoteles būtinai perkelt, nes dabar grynai bukai biurokratiškai uždėjo tašką žemėlapyje, kad atseit aptarnautų abipus aplinkkelio 600m spinduliu, o realybėje nepatogu naudotis nei iš vienos, nei iš kitos pusės kažkur viduryje laukų
Fun fact: projektuoja Vilniaus planas, t. y. tie kurie turėtų rodyti pavyzdį visokiems naujokams projektuotojams.
Ai, tai čia tas pats VIlniaus planas, kuris visais laikais buvo visiškai dėjęs atn patogumo pėstiesiems ir dviratininkams. Tai visiškai nesistebiu, kad tokią trumpą atkarpą sugebėjo suprojektuoti maksimaliai blogai. Šiaip galėjo ir be šaligatvių projektuoti, ir aš tuo visiškai nebūčiau nustebęs, bet dabar bent jau šaligatviai bus (o Talino g. vis dar ne). Tą d*bilų prikimštą įstaigą reikia išformuoti ir pirkti šituos darbus iš ko nors, kas bent kažkiek supranta, ką reiškia pėstiesiems, neįgaliesiems, dviratininkams pritaikyta infrastruktūra.
Comment