Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    /\
    Tai jau tikrai

    Comment


      #22
      na tai si karta juos dalimis isrinks arba aplauzys...

      Comment


        #23
        Parašė jarik Rodyti pranešimą
        na tai si karta juos dalimis isrinks arba aplauzys...
        Na, vakarų Europos miestuose (kur veikia šitokia sistema) norint pasiimti dviratį reikia įvesti savo kreditinės kortelės duomenis.

        Negrąžinus dviračio sistema tiesiog nuo tavo kortelės nuskaito 600 eurų - neapsimoka vogti, tas dviratis tiek nekainuoja

        Comment


          #24
          /\
          O jeigu jį iš tavęs atima/pavogia?

          Comment


            #25
            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            /\
            O jeigu jį iš tavęs atima/pavogia?
            Matyt, kaip ir bet kuriuo vagystės/chuliganizmo atveju, kreipiesi į policiją, rašai pareiškimą, išaiškinamas nusikaltėlis, tau atlyginami nuostoliai. Idealiam pasaulyje

            Comment


              #26
              Pabalsuokime : Vilnieti, atsakyk: „Ar Vilniui reikalingas oranžinis dviratis?" .

              Comment


                #27
                Dviračių takai Vilniuje

                Pastebėjau, kad šią vasarą/pavasarį Vilniuje žymiai padaugėjo dviračiais važinėjančių žmonių. Šioje temoje diskutuokite apie viską, kas sujiję su kelionėmis dviračiu po Vilnių. Vėliau įdėsiu informacijos apie dviračių takus ir t.t.
                Paskutinis taisė deep'as; 2007.06.07, 13:41.

                Comment


                  #28
                  kažkada važinėjau savaitgaliais ir per sezoną padarydavau kažkur apie 1000 km. deja dabar, turbūt kokie treti - ketvirti metai, kai nebėra kur važiuoti. į darbą nevažinėju, nes prieš pat darbo vietą reikia kilti į kalną, o kur po to persirengti ir nusiprausti prakaitą nėra. po darbo - kažkaip nėra poreikio betiksliam važiavimui.

                  Comment


                    #29
                    Važinėju tik laisvalaikiu. Važiuoti į darbą mūsų sąlygomis yra ekstrymas. Kai furos praužia 20cm nuo ausies reikia superšaltų nervų, o ir kelkraščių būsena yra gerai mums žinoma.

                    Comment


                      #30
                      Dviračių padaugėja kiekvieną pavasarį. Po to žiemą jie dingsta.

                      Aš į darbą važinėju dviračiu, nes kelionė užtrunka tiek pat kiek automobiliu, o privaluams tas, kad neerikia sukti ratų apink darbovietę ir ieškoti vietos automobiliui. O po to sėdėt ir drebėt ar nesurakino rato

                      Comment


                        #31
                        Gana geras maršurutas yra Fabijoniškės/Baltupiai/Pašilaičiai/...(priklauso nuo gyvenamosios vietos)-Jeruzalė-Satntariškės-Žalieji ežerai. Patogus dviračių takas, einantis išilgai kelio, o paskui pereinantis į mišką. Visai geras būdas praleisti pusę dienos saulėtą ir karštą savaitgalį.

                        Comment


                          #32
                          Vilniuje dviračių palyginus su vakarų Europos miestais vis dar labai mažai, to priežastys galėtų būti tokios:

                          1. Vilniaus reljefas. Nuo kalno važiuoti smagu, bet kai reikia į jį įminti nelabai. Taip pat dėl mažo gyventojų tankumo dideli atstumai iš kai kurių rajonų.
                          2. Prasti dviračių takai, bei jų nebuvimas, dėl to pavojinga važinėti.
                          3. Yra mažai dviračių laikiklių ir vis dar baisu palikti prirakintą dviratį ilgesniam laikui gatvėje.
                          4. Automobiliu vistiek patogiau. Užtrunki tiek pat ir kur palikti taip pat nėra didelė problema išskyrus kai kuriuos atvejus dėl kamščių ar senamiesčio.

                          Rimai

                          Comment


                            #33
                            Labiausiai man nepatinka visiskas masinu vairavimo kulturos nebuvimas, nes dauguma i dvirati ziuri ne kaip i lygiaverti eismo dalyvi, bet kaip i kokia kliuti, kuri trukdo JAM vaziuoti gatve. Kiek kartu teko i ivairias situacijas pakliut, kai tave bando nustumti nuo kelio, o virsune buvo tai kai uzkabino su veidrodeliu ranka, bet gerai kad itin letai kamscio metu vaziavo, tai nenuverte. Dar spejau trinktelt per stoga ... o po to sugeba sustoti ir atidares langa pasipiktinti tokiu mano elgesiu ... vos netrenkiau jam i galva, nes toks nervas buvo suemes ... o apie tuos kartus, kai taves nepraleidzia, tai is viso patyliu. As galvoju, kad vairavimo kulturos nebuvimas yra didziausia problema.

                            Jei butu imanoma atvykus i darba apsipraust ir pasikeist drabuzius, tai manau Vilniuj tikrai daugiau zmoniu vazinetu dviraciais, nes tikrai ne vienas prakaito lasas nuvarva vaziniojant i kalna ar siaip skubant.

                            Man tai keista, kodel Vilniuj daugiau zmoniu vazineja dviraciais nei Klaipedoj, kuri atrodo tam sutverta ???
                            Paskutinis taisė tricky_kid; 2007.06.07, 18:26.
                            Propoganda ir penas mintims >>>

                            Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                            www.ted.com

                            Comment


                              #34
                              Trankymo per stogą kontekste įdomiai atrodo moralizavimas apie kultūros nebuvimą

                              Reikia suprasti ir vairuotojus - dviratis, važiuojantis 3 kartus lėčiau už automobilį tikrai yra stresinė situacija gatvėje. Pats važinėju tiek automobiliu, tiek dviračiu, tad stengiuos nesisvaidyti kaltinimais. Kai tik įmanoma dviračiu važiuoju ramesnėmis šalutinėmis gatvėmis - padeda sutaupyti nervų

                              Nors reikia pastebėti, kad gyvenu Saulėtekyje ir iš čia dviračiu pasiekti centrą palei upę einančia gatve labai patogu ir netgi malonu.

                              Comment


                                #35
                                Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                Trankymo per stogą kontekste įdomiai atrodo moralizavimas apie kultūros nebuvimą

                                Reikia suprasti ir vairuotojus - dviratis, važiuojantis 3 kartus lėčiau už automobilį tikrai yra stresinė situacija gatvėje. Pats važinėju tiek automobiliu, tiek dviračiu, tad stengiuos nesisvaidyti kaltinimais. Kai tik įmanoma dviračiu važiuoju ramesnėmis šalutinėmis gatvėmis - padeda sutaupyti nervų

                                Nors reikia pastebėti, kad gyvenu Saulėtekyje ir iš čia dviračiu pasiekti centrą palei upę einančia gatve labai patogu ir netgi malonu.
                                tiesiog elementarus atsakas - kaip sauke, taip ir atsiliepiau ir kaip paaikskejo ne veltui. As tik nesupratau, kam kamscio metu, kai ir taip niekur nenuskubesi taip elgtis, nes as tuo metu lenkiau salikelej stovincia masina, o gatve siaura. Kam jam reikejo listi, galejo juk palaukti ir tiek ???

                                Kadangi as ir pats vairuoju automobili, tai irgi zinau, kad pamacius dviratininka reikia is jo bet ko tiketis, todel tiesiog vaziuoju atsargiau, o nelendu kaip papuola ...

                                Is tikro nuostabiausias variantas, jei butu atskiri dviraciu takai, kurie nesikirstu su masinu keliais, taip visos puses butu patenkintos, taciau tai tikrai sudetingas variantas.

                                O palei Neri vazineti vienas malonumas, jei dar ir krantines butu normalia danga padengtos, tai isvis pasaka palei upe skrieti. Labai gera dviraciu magistrale gautusi.
                                Propoganda ir penas mintims >>>

                                Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                www.ted.com

                                Comment


                                  #36
                                  Ar tikraj Vilniuje daugiau važinėjama dviračiais nei Klaipėdoje? Vakar vienas po kito važiavo magistraliniu taku (nuo Gurulių gel. stoties stebėjau, pats su dviračiu nuvažiavau ir dabar lekiu už penkių minučių).
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #37
                                    Dviratis yra gerai... Tik turi ir nemažai trūkumų, kurių Lietuvoje dar daugiau... Todėl labiau tinka laisvalaikio praleidimui ar sportui, nei važinėt į darbą, dar viena nepaminėta problema - lietus. Ryte išvažiuoji, saulutė šviečia, o vakare kaip tyčia apsiniaukia ir prapliumpa lietus, ką tada? Austrijoj daug kas tokiu atveju išsitraukia politileninius lietpalčius, bet su juo labai nepatogu... Na ir kita problema jo palikimas, kad ir yra kur prirakinti, vis tiek baisu palikt...

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                                      Dviratis yra gerai... Tik turi ir nemažai trūkumų, kurių Lietuvoje dar daugiau... Todėl labiau tinka laisvalaikio praleidimui ar sportui, nei važinėt į darbą, dar viena nepaminėta problema - lietus. Ryte išvažiuoji, saulutė šviečia, o vakare kaip tyčia apsiniaukia ir prapliumpa lietus, ką tada? Austrijoj daug kas tokiu atveju išsitraukia politileninius lietpalčius, bet su juo labai nepatogu... Na ir kita problema jo palikimas, kad ir yra kur prirakinti, vis tiek baisu palikt...
                                      Būtent tas palikimas ir viruotojų nedrausmingumas yra didžiausios problemos.
                                      Jei nori, kad nepavogtų, pirk aborigenų įmonės gamybos "super extra best danger power" dviratį už 200 lt kokioje nors maximoje ir rakink jį su 70 saugumo lygio grandine, kuri naudojama motociklams rakinti. Yra ir kitoks sprendimo būdas-temptis tą dviratį į patalpą, tačiau vis tiek ir tada kyla problemų: ankštame biurų pastato koridoriuje prigrūsta apie 50 dviračių.
                                      Antra, ne tik automobilių vairuotojai, bet ir patys dviratininkai piktybiškai nepaiso KET. Vieną kartą šviečiant raudonai šviesai prieš pat autobusą prasmukęs dviratininkas man, važiavusiam autobusu, tekainavo nedidelį smegenų sutrenkimą, dantys ir nosis, ačiū dievui, liko sveikos. Automobilių vairuotojai elgiasi, deja irgi panašiai.
                                      Taigi, galima teigti, kad didžiausia kliūtis dviračiams, pėstiesiems, automobilistams, ir dar dievas žino kam yra VISIŠKAS bet kokios kultūros nebuvimas Lietuvoje.
                                      Paskutinis taisė molotov_47; 2007.06.07, 23:37.

                                      Comment


                                        #39
                                        O kaip vertint balvona, kuris vaziuoja dviraciu (syki maciau viena tipa net rolikais besiridinejanti) intensyvioje gatveje (pvz.: Kareiviu) vaziuojamaja dalimi, bet ne tusciu tustelaiciu saligatviu? Arba mergiote su dviratininko kombinezonu skuodziancia nemencines plentu ne dviraciu taku, laukia kol koks BiMbaliukas neapsikentes leta kelione link ezeriuko sukels avarine situacija?
                                        Daugumai dviratininku reik gerai uzpakalin inkrest.
                                        Paskutinis taisė praetor; 2007.06.08, 05:42.
                                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė praetor Rodyti pranešimą
                                          O kaip vertint balvona, kuris vaziuoja dviraciu (syki maciau viena tipa net rolikais besiridinejanti) intensyvioje gatveje (pvz.: Kareiviu) vaziuojamaja dalimi, bet ne tusciu tustelaiciu saligatviu? Arba mergiote su dviratininko kombinezonu skuodziancia nemencines plentu ne dviraciu taku, laukia kol koks BiMbaliukas neapsikentes leta kelione link ezeriuko sukels avarine situacija?
                                          Daugumai dviratininku reik gerai uzpakalin inkrest.
                                          Dviratininkas turi pilną teisią važiuot gatve ir jis yra lygiateisis eismo dalyvis. Ta pati galima būtų pasakyt jeigu važiuoja koks diedukas su senu moskvicium ir trukdo skriet kažkokiam bimbeliui prie ezeriuko. Tai ka reikia ir šita nuo kelio nustumt?
                                          Aišku dviratininkai irgi galėtų pasirinkt saugesnę vietą važiuoti, juolab jeigu tam yra galimybės.
                                          Mano galerijos:
                                          Flickr'e

                                          Comment

                                          Working...
                                          X