Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    As buciau labiau skeptikas del tu 20-25 metu, buciau labiau linkes i atsakyma "niekada". Drisciau papranasauti pvz kad ir sekantys mero rinkimai bus ne apie VT o apie papildomas juostas ir kelius, nes kamsciai bus tik dar didesni.
    IMHO, tiesiog būtinos papildomos eismo juosta ties Žaliuoju tiltu.
    Jau kelintą dieną tenka stovėti kamštyje, gerai dar kad per vieną ciklą visi pravažiuoja. Pagelbėtų Neries krantinė, bet kad nuovažos iš Upės g. ties tiltu padarytos "prieš plauką".

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      IMHO, tiesiog būtinos papildomos eismo juosta ties Žaliuoju tiltu.
      Jau kelintą dieną tenka stovėti kamštyje, gerai dar kad per vieną ciklą visi pravažiuoja. Pagelbėtų Neries krantinė, bet kad nuovažos iš Upės g. ties tiltu padarytos "prieš plauką".
      Jeigu per vieną ciklą pravažiuoj tai kamščiu niekaip negalima pavadinti.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Jeigu per vieną ciklą pravažiuoj tai kamščiu niekaip negalima pavadinti.
        Kaip supratau, tai buvo sarkazmas.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Ozo g.
          Click image for larger version

Name:	P30610-180843.jpg
Views:	1135
Size:	1,39 MB
ID:	2057689 Click image for larger version

Name:	P30610-180846.jpg
Views:	1117
Size:	1,53 MB
ID:	2057692 Click image for larger version

Name:	P30610-180848.jpg
Views:	1125
Size:	1,70 MB
ID:	2057693 Click image for larger version

Name:	P30610-180858.jpg
Views:	1118
Size:	2,03 MB
ID:	2057696 Click image for larger version

Name:	P30610-180909.jpg
Views:	1119
Size:	1,51 MB
ID:	2057691 Click image for larger version

Name:	P30610-180914.jpg
Views:	1118
Size:	1,71 MB
ID:	2057694 Click image for larger version

Name:	P30610-180920.jpg
Views:	1107
Size:	1,51 MB
ID:	2057690 Click image for larger version

Name:	P30610-180930.jpg
Views:	1124
Size:	2,26 MB
ID:	2057695 Click image for larger version

Name:	P30610-181025.jpg
Views:	1138
Size:	2,14 MB
ID:	2057697 Click image for larger version

Name:	P30610-180945.jpg
Views:	1135
Size:	2,80 MB
ID:	2057698

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Jeigu per vieną ciklą pravažiuoj tai kamščiu niekaip negalima pavadinti.
            Aš apie dviračių taką

            Comment


              ir vel tie 90 laipsniu kampai...niekas tokiais kampais dviraciais nevazineja.

              Comment


                Myniau ten tuo kampu, nieko baisaus. Na nebent varai su savo karboniniu-silikoniniu 40 km/val.

                Comment


                  Bet tas Dariaus ir Girėno g. vingis tai tikrai labai neskanus, nes padarė prie pat įvažos tokiu kampu.

                  Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20230616-145722.jpg
Views:	896
Size:	281,1 kB
ID:	2058124
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Riedis Ir labai gerai, kad padarė, nes paties foto matai, kaip tai yra saugiau, kai prieky tako laisvai savo eilės gali laukti raudonas auto, fokusuodamasis tik į auto eismą, o ne į auto eismą ir pėsčiuosius (ir paspirtukininkus, skraidančius 40 kmh greičiu). Tokie sprendimai yra itin racionalūs Vilniaus atžvilgiu.

                    Comment


                      Riedutis visų pirma siūlau pažiūrėti kokia trajektorija važiuoja priešais mane papirdukas (taip pat važiavo ir kiti 3 priešais) - realiai šaligatviu kerta kampą, tai jei nori - gali nestabdyt. Nesaugu yra tokiose vietose prasilenkt ir dar saugotis auto tuo pat metu (posūkis apsunkina žiūrėjimą už savęs). Vis tik ten magistralė, būtų nors 3-3.5m pločio tai ir vietos paklaidai būtų daugiau.

                      O tada siūlau įsiskaityt, kad man kliūna kampas ir vieta. Galiu duoti kitokį pavyzdį, kur dėl kitų priežasčių kryžiuojasi, bet kampas daug malonesnis ir lieka vietos tiek apsižvalgyt minantiems, tiek auto nebijot tų 2-5x lėčiau nei jie važiuojančių pabaisų.

                      Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20230616-155935.jpg
Views:	858
Size:	241,5 kB
ID:	2058139
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Vingis šioje vietoje tikrai per staigus.
                        Leidžiantis nuo kalno turi vos ne sustot, kad tilpt 1,25 m pločio juostoje, o greitį net ir su paprastu dviračiu labai dideli išvystai.
                        Kitas dalykas pėstieji kerta dviračių taką. Realiai turi labai staigiai stabdyti,stebėti pėsčiuosius ir automobilius iš kiemo.
                        Paskutinis taisė Kaid; 2023.06.16, 17:09.

                        Comment


                          Visiems vingių kritikuotojams noriu priminti, kad dviratis turi stabdžius, kuriais.... surprise surprise, galima kartais ir pasinaudoti. Čia ne mano moralas, bet praktinis patarimas, esu daug kartų leidėsis tuo Dariaus&Girėno dvirtakiu. Taip, karboniniams-silikoniniams ten pralėkt saugiai ant 40 km/val be šansų. Ne tam yra miesto dvirtakiai, jie yra kommutinimui. Ir taip, reikia pristabdyti vos ne ties kiekvienu susikirtimu su išvažiavumu iš kiemo. Pvz. ypač pavojingas yra nusileidimas Žirmūnų g. nuo kalno link Šilo tilto.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Bet tas Dariaus ir Girėno g. vingis tai tikrai labai neskanus, nes padarė prie pat įvažos tokiu kampu.

                            Click image for larger version  Name:	VideoCapture_20230616-145722.jpg Views:	94 Size:	281,1 kB ID:	2058124
                            Šioje vietoje man atrodo vingis buvo padarytas gerokai staigesnis nei suprojektuotas vingis (galima palyginti projekto ir fakto schemas). Prilėtinti nuokalnėje prieš sankirtą su keliu tikrai būtina, bet man labiausiai šitoje vietoje trūksta įspėjimų pačiame take apie posūkį. Daug kur Vilniuje ties pavojingesnėmis vietomis brėžiama ištisinė linija, tad keista, kad jos nėra būtent čia. Be to, taip pat manau reikia ir horizontalaus ženklinimo ant tako, įspėjančio apie posūkį, tam, kad maksimaliai sumažinti situacijų, kur užsižiūrėjus nenuvažiuoti tiesiai ant žemių ir į kelio bordiūrą (be to ir pats takas pasviręs į posūkio įšorę).
                            Attached Files

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Visiems vingių kritikuotojams noriu priminti, kad dviratis turi stabdžius, kuriais.... surprise surprise, galima kartais ir pasinaudoti. Čia ne mano moralas, bet praktinis patarimas, esu daug kartų leidėsis tuo Dariaus&Girėno dvirtakiu. Taip, karboniniams-silikoniniams ten pralėkt saugiai ant 40 km/val be šansų. Ne tam yra miesto dvirtakiai, jie yra kommutinimui. Ir taip, reikia pristabdyti vos ne ties kiekvienu susikirtimu su išvažiavumu iš kiemo. Pvz. ypač pavojingas yra nusileidimas Žirmūnų g. nuo kalno link Šilo tilto.
                              Noriu priminti, kad kaip ir gatvėms, ir keliams keliami minimalūs reikalavimai kreivių spinduliams, tai lygiai taip pat ir dviračių takams. Kas lygu 120 m (C kat. gatvė) ir 50 m (dviračių takas).
                              Gal galima buvo suvingiuoti panašiai Dariaus ir Girėno g. ir visiems priminti, kad yra stabdžių pedalas?

                              Comment


                                Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                Šioje vietoje man atrodo vingis buvo padarytas gerokai staigesnis nei suprojektuotas vingis (galima palyginti projekto ir fakto schemas). Prilėtinti nuokalnėje prieš sankirtą su keliu tikrai būtina, bet man labiausiai šitoje vietoje trūksta įspėjimų pačiame take apie posūkį.
                                Jei ko čia tikrai trūksta - tai "zebro" ant dviračių tako.
                                Apie tai, kad tokių susikirtimųir sprendimų neturėtų būti iš principo - gal kitą kartą.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Visiems vingių kritikuotojams noriu priminti, kad dviratis turi stabdžius, kuriais.... surprise surprise, galima kartais ir pasinaudoti. Čia ne mano moralas, bet praktinis patarimas, esu daug kartų leidėsis tuo Dariaus&Girėno dvirtakiu. Taip, karboniniams-silikoniniams ten pralėkt saugiai ant 40 km/val be šansų. Ne tam yra miesto dvirtakiai, jie yra kommutinimui. Ir taip, reikia pristabdyti vos ne ties kiekvienu susikirtimu su išvažiavumu iš kiemo. Pvz. ypač pavojingas yra nusileidimas Žirmūnų g. nuo kalno link Šilo tilto.
                                  Karbonininkai iš vis asocijuotis turėtų su užmiesčio plentu. Visgi commute'inimas man, manau ir daugumai, asocijuotinas su efektyviu atstumo įveikimu, t. y. važiuoti greitai ir saugiai miesto sąlygomis, todėl visur ir akcentuodavau per viešinimus ženklinimą, pločius, saugos zonas, takų atskyrimą ir aišku vingiai taip pat papuola po tuo. STR, DJMP, Dviračių spec. planas numato 2 dvirtakių kategorijas: E kat. ir būtų commute'inimui, o jau ten ekstremaliausi pavingiavimai su kitais pašūdeliavimais yra F kat. atributai, kur gali būti belenkas (statesnės įkalnės, siauresni takai, oficialiai numatytas mažesnis projektinis greitis, sumažinti posūkių spinduliai bei atrodo skiriasi ir šoniniai nuolydžiai ties viražais).

                                  Šiandien pirmą kartą Narbutu nusileidau ir įsukau į asfalto tą kiemą pravažiuojant link Sėlių g., tai asfaltas išdaužytas, žvyruotas. Žiemą ten be šansų saugiai naudotis, o šaligatvį rekonstravo į tokio pat 1,5 m pločio. Mašinas ten kartais lygiagrečiai parkuoja. Niekas nesikreipsit į VMS tvarkau miestą (statinių skyrių) su užklausa, kad padarytų atšaką, kuri yra interaktyviame žemėlapyje? Atsiprašau, aš pasuoju.

                                  Dėl zebro, tai dar jei nepakeitė STR, nebuvo jo galima įrengti žemesnėje nei D kat. g. Dvirtakis turėtų čia būti E kat.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Beje, gal kas žinot, kodėl sustojo Gedimino pr. dviračių tako perklojimas? Pagal aeronuotrauką matosi, kad perklotas buvo tik mažytis gabalėlis prie Seimo, visur kitur takas nepaliestas:




                                    Atnaujintas dviračių takas Gedimino prospekte – platesnis ir ryškesnis

                                    Beveik 2 kilometrų ilgio važiuojamojoje gatvės dalyje nuo Katedros aikštės iki pat Žvėryno bus paklota apie 170 tūkst. naujų granito trinkelių. Gedimino prospekto dviračių takų atnaujinimui savivaldybė skyrė apie 600 tūkst. eurų.

                                    https://madeinvilnius.lt/transportas...viraciu-takai/

                                    Comment


                                      Jeigu gerai atsimenu berods kultūros paveldas buvo prisikabinęs?

                                      Comment


                                        Taip, Kultūros paveldo departamentas nurodė, jog reikia projekto su derinimais

                                        Comment


                                          Puikiai atsimenu, jog visi išjuokė FB tą naują atkarpą. Kratė labiau nei sanos išdaužytos plytelės. Jei būtų tik paveldas, tai būtų juodų užpirkę ir perkloję. Siūliau tuos 600K Eur skirti kuoliukų (kaip prie prezidentūros) įrengimui, kad negalėtų mašinos parkuotis. Bent vieną buvau dviratininką partrenktą nufotkinęs. Paklausiau vėliau kur išleido pinigus – neatsakė.

                                          Beje, šiandien ryte atsirado punktyrai Narbuto take.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X