Kai kuriuose automobilių dešiniuose posūkiuose labai reiktų veidrodžių, nes sukant su auto nematai judėjimo dviračių juosta. Prie IKEA veduko mačiau yra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąGal kas nors žino, kodėl Rūdininkų g. buvo nuimti skiriamieji ženklai ir kuoliukai tarp dviračiams skirtos gatvės dalies ir mašinų dalies?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąGal kas žino, kas atsitiko su raudonu asfaltu tarp Licėjaus ir Klavarijų g. Lidl? Ten prie šunų aikštelės tiesiog didelio ploto trūksta, panašu, kad ten net nėra juodo asfalto apačioje, trūksta kokių 1-2 cm raudono asfalto ir po apačia tiesiog yra žvyras.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Išimtas visas aksfaltas ir pripilta skaldos. Nebepamenu, kas ten buvo tiksliai, bet lyg kažkoks vanduo išplovė pagrindą ar dar kažką.
Comment
-
Praeitą savaitę teko nemažai minti mieste. Ką galiu pasakyt, labai trūksta jungties nuo Balto tilto iki viršutinio Naujamiesčio, iki Basanavičiaus/Algirdo. Toliau vėl puiku, Algirdo trasa ir toliau iki pat net IKEA’os. Narbuto g. kol kas pramint normaliai neįmanoma.
Rytų-vakarų ašis veikia gerai, gali dvirtakiais kirsti miestą nuo Naujos Vilnios iki Grigiškių. Ko nepasakyčiau apie šiaurės-pietų kryptį. Iš pietų galima dvirtakiais atminti iki Basanavičiaus/Algirdo, toliau į šiaurę, link NMC - be šansų. Aišku, galima gatvėmis. Čiurlionio g., dalis Kalinausko gatvės atseit draugiškos dviračiams, bet praktiškai tai eilinės gatvės.
Šiaurės kryptis vėl atsiranda dėl Laisvės pr. dvirtakio, bet minant link centro problema Lazdynų tiltas. Pramint juo įmanoma, na bet tai ne tai kas turėtų būti.
Taigi, šiaurės-pietų ašyje yra gap’as tarp Basanavičiaus ir NMC.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPraeitą savaitę teko nemažai minti mieste. Ką galiu pasakyt, labai trūksta jungties nuo Balto tilto iki viršutinio Naujamiesčio, iki Basanavičiaus/Algirdo. Toliau vėl puiku, Algirdo trasa ir toliau iki pat net IKEA’os. Narbuto g. kol kas pramint normaliai neįmanoma.
Rytų-vakarų ašis veikia gerai, gali dvirtakiais kirsti miestą nuo Naujos Vilnios iki Grigiškių. Ko nepasakyčiau apie šiaurės-pietų kryptį. Iš pietų galima dvirtakiais atminti iki Basanavičiaus/Algirdo, toliau į šiaurę, link NMC - be šansų. Aišku, galima gatvėmis. Čiurlionio g., dalis Kalinausko gatvės atseit draugiškos dviračiams, bet praktiškai tai eilinės gatvės.
Šiaurės kryptis vėl atsiranda dėl Laisvės pr. dvirtakio, bet minant link centro problema Lazdynų tiltas. Pramint juo įmanoma, na bet tai ne tai kas turėtų būti.
Taigi, šiaurės-pietų ašyje yra gap’as tarp Basanavičiaus ir NMC.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Dabar kaskart pravažiuodamas nusifotkinu. Tiesiog įdomu kiek laiko truks dangos atstatymas.
Comment
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimą
„Šiais metais“, kurie buvo 2022-ieji. Gatvėje, kuri visai neseniai buvo pertvarkyta. Tai, matyt, kažką ne taip tvarkė.
"norime Jus informuoti, kad dėl planuojamų Naugarduko gatvės horizontaliojo kelio ženklinimo atnaujinimo darbų, nuo gegužės 22 d. iki gegužės 25 d., bus draudžiamas transporto priemonių stovėjimas Naugarduko g. dalyje nuo Pylimo iki Švitrigailos gatvės. Pagal planą laikini stovėjimo ribojimai numatomi taip :- Atkarpoje nuo Pylimo g. iki Mindaugo g., dešinė pusė, ribojamas stovėjimas 2023-05-22 (pirmadienį),
- Atkarpoje nuo Pylimo g. iki Mindaugo g., kairė pusė, ribojamas stovėjimas 2023-05-23 (antradienį),
- Atkarpoje nuo Mindaugo iki Švitrigailos g., dešinė pusė, ribojamas stovėjimas 2023-05-24 (trečiadienį),
- Atkarpoje nuo Mindaugo iki Švitrigailos g., kairė pusė, ribojamas stovėjimas 2023-05-25 (ketvirtadienį),
Maloniai visų gyventojų prašome nepalikti savo transporto priemonių šioje gatvėje nurodytomis datomis ir apgailestaujame dėl laikinų nepatogumų, kurie gali kilti. Papildomai pridedame nurodytos gatvės ribojimų schemą.".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Myliu miestus Rodyti pranešimąGal kas nors žino, kodėl Rūdininkų g. buvo nuimti skiriamieji ženklai ir kuoliukai tarp dviračiams skirtos gatvės dalies ir mašinų dalies?
Comment
-
Atėjus naujai valdžiai aiškėja skandalinga tiesa: už gatvių siaurinimo Vilniuje – žmogus be tinkamo išsilavinimo
Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/aktualijos/vilni...vinimo/289962/
Straipsnis apie A. Nikitina.
Komentuoti neturiu ka, bet paskutine pastraipa puikiai apibudina ko is tikruju norima viesinant tai pasiekti
Pas mus dviratininkai nevažinėja 5–6 mėnesius per metus, todėl per didelė prabanga susiaurinti važiuojamąją gatvės dalį pėsčiųjų ar dviračių takams“, – įžvalgomis dalijosi A. Nemunaitis.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2023.05.19, 12:27.
- 13 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAtėjus naujai valdžiai aiškėja skandalinga tiesa: už gatvių siaurinimo Vilniuje – žmogus be tinkamo išsilavinimo
Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/aktualijos/vilni...vinimo/289962/
Straipsnis apie A. Nikitina.
Komentuoti neturiu ka, bet paskutine pastraipa puikiai apibudina ko is tikruju norima viesinant tai pasiekti
Panasu, turime imbicil alert. Stai kas atsitinka kai tokios organizacijos kaip Nacionalinis susivienijimas gauna mandatu.
Tokie imbicilizmai gali būti tik nevaldomo populizmo pradžia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąAtėjus naujai valdžiai aiškėja skandalinga tiesa: už gatvių siaurinimo Vilniuje – žmogus be tinkamo išsilavinimo
Skaitykite daugiau: https://www.alfa.lt/aktualijos/vilni...vinimo/289962/
Straipsnis apie A. Nikitina.
Komentuoti neturiu ka, bet paskutine pastraipa puikiai apibudina ko is tikruju norima viesinant tai pasiekti
Panasu, turime imbicil alert. Stai kas atsitinka kai tokios organizacijos kaip Nacionalinis susivienijimas gauna mandatu.
(sorry, jeigu čia yra vienas iš forumiečių "avtamabylystų")
Ir tokių mūsų atsilikusioje visuomenėje yra dauguma. Dažnai čia kalbame apie kažkokį europietiškumą, bet garantuoju, jeigu dabar į Vilnių slapčia atsiųstų kokią "planavimo brigadą" iš Maskvos, Minsko ar Kijevo ir leistų jiems laisvai daryt ką jie nori ir "kaip jie mato" - tai būtų populiariausi sprendimai per N metų ir mūsų imbicilai šlovintų VMS sprendimus, bet tuo pačiu kalbant apie ką nors kitką aršiai bandytų įrodynėti, kad mes lietuviai neturim absoliučiai nieko bendro su rusais, "ruskynu" ir šiaip esame šiaurės europiečiai, na žinai, jau praktiškai be 15 minučių skandinavai...
- 18 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kaip per LNK žinias pasakė vienas kalbinamas senas debilas (labai tipiška, kad net tokia proga neišlipo iš mašinos, kišo jam mikrafą per langą) - "Vietoj to, kad normaliai plėsti, mes siaurinam. Nesuprantama."
(sorry, jeigu čia yra vienas iš forumiečių "avtamabylystų")
Ir tokių mūsų atsilikusioje visuomenėje yra dauguma. Dažnai čia kalbame apie kažkokį europietiškumą, bet garantuoju, jeigu dabar į Vilnių slapčia atsiųstų kokią "planavimo brigadą" iš Maskvos, Minsko ar Kijevo ir leistų jiems laisvai daryt ką jie nori ir "kaip jie mato" - tai būtų populiariausi sprendimai per N metų ir mūsų imbicilai šlovintų VMS sprendimus, bet tuo pačiu kalbant apie ką nors kitką aršiai bandytų įrodynėti, kad mes lietuviai neturim absoliučiai nieko bendro su rusais, "ruskynu" ir šiaip esame šiaurės europiečiai, na žinai, jau praktiškai be 15 minučių skandinavai...
- 7 patinka
Comment
-
Parašė sauletasmiestas Rodyti pranešimą
Nemačiau dar nei vieno reportažo, kada pėsčiuosius kalbintų. Apie dviračius jau net nekalbu.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Aš nesu matęs, kad kalbintų žmogų, kuris turi atitinkamą išsilavinimą arba bent jau projektų vadovus.
Žiniasklaida kažkodėl labai mėgsta kalbinti visokius sportininkus-žurnalistus (Pakėnas) arba vairavimo mokyklų mokytojas (Židovlenkova) ir pristatyti juos „ekspertais“, nors dažnu atveju tie „ekspertai“ nemoka jokios kitos kalbos išskyrus rusų. Tai iš kur ekspertinės žinios?
- 5 patinka
Comment
-
Narbuto g. atnaujinimas. Toks biškį mažiau įprastas, nes daugumoje nuotraukų ne dviračių takas, bet šaligtaviai. Tiesiog taip jau gavos, kad šaligatviai apie Narbuto g. sudarys gana svarbias jungtis tarp dviračių takų
Narbuto/Saltoniškių sankryža. Atrodo kaip ir beveik baigta, bet dviračių/pėsčiųjų eismas vis dar neleidžiamas
Vis dar tvarkoma Narbuto/Stirnų g. sankryža. Pro čia bus pagrindinis dvriačių maršrutas nuo Panoramos į Žvėryną
Naujas šaligatvis link šviesoforinės pėsčiųjų perėjos per Narbutą
Šaligatvis palei nelegalius teniso kortus
Atkarpa tarp Sėlių g. ir teniso kortų
Sėlių g.
Nuo Sėlių g. į viršų jau vientisa (kol kas tiuk juodo) eksfalto danga
- 14 patinka
Comment
Comment