Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Teoriškai turbūt turėtų būti galima kabelius kišt po šaligatviu, nes senamiesčiuose el. stulpai stovi siauruose šaligatviuose be jokių žalių zonų. Čia šoninė skiriamoji juosta tikėtina turi reikiamą (legalų) 2,3 m plotį medžiams. Tik pailgėtų laidai vedant „nusukant“ prie kiekvieno stulpo, būtų brangiau.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąDėl takų mieste, commutinti labai geras variantas. Šiaip pasivažinėt neįmanoma, kas 200 m šviesoforai. Važinėjimui lieka viena iš esmės trasa palei upę. Dar takas į Nemenčinę. Jei nori padaryt kokius 60 km, kaip ir anksčiau, taip ir dabar, reikia mint plentu.
- 1 patinka
Comment
-
Kareivių g. takas baigtas (neskaitant trūkstamo horizontalaus ženklinimo). Žinoma, per siauras, bet anyway reikalingas šitas takas ir situacija tikrai gerės judantiems dviračiu palei Ozo ir Kareivių gatves
Ir kas mane labiausiai biesina, kad eilinį kartą takas užsibaigia va taip. Tos pačios sankryžos kitoje pusėje panašiai užsibaigia Verkių g. takas. Panašiai yra ir šito naujo tako kitame gale ties Kalvarijų g., kur Ozo g. takas tiesiog atsitrenkia į ir taip per siaurą Kalvarijų g. šaligatvį ir stotelę ir šitie takai faktiškai nutrūksta ties sankryža, nor realistiškai tai yra tas pats takas.
Mero rinkimų kampanijos metu toks biškį nupezęs kandidatas Majauskas pasakė vieną protingą dalyką savo pezalų ir vėmalų sraute: dviračių takus reikia sujungti į tinklą, kad jie tiesiog neužsibaigtų lyg niekur nieko. Labai reiktų šitą bjaurią Vilniaus ligą išgydyti. Jei jau kitoje sankryžos pusėje egzistuoja ne per seniausiai nutiestas takas, tai būtų privalu tuos takus realiai sujungti, o ne teisinti šitą nekompetenciją ir nesugebėjimą valdyti projektų jau nusibodusiu "bus padaryta atskiru projektu". Panašu, kad šitos konkrečios vietos taip ir nebus tvarkomos dar kokius 5 metus
Paskutinis taisė John; 2023.04.30, 01:51.
- 9 patinka
Comment
-
Pirmoj foto nuo tako iki sodinukų, panašu, kad nėra 0,5 m reikalaujamo atstumo arba visiškai lygus jam (nors iki gatvės dar tuščias metras), jau nekalbant, jog jie augdami kėrosis tako link. Paskutinėj foto tako plotis neatitinka minimalaus, yra 2,465 m.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąPats turiu bent kelias savo mėgstamas ~50km trasas ir minu jose su savo bobiškais miesto dviračiais. Yra poroje vietų 1-2km nejudriu plentu, bet labai minimaliai.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ne aksfaltas, o eksvaltas, duh!
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Šiaip tai ne joks aksfaltas ar juo labiau eksvaltas. Nebent kažkokį buvusi valtą(??) čia paklojo. Turėtų būti asfaltbetonis arba trumpiau - asfaltas.
- 5 patinka
Comment
-
#pamąstymui
Šita atkarpa išeksfaltuota lygiai prieš metus. Nors ir nepatvirtinta, bet buvo spėlionių, kad visos bangavimo, trūkinėjimo ir pan. problemos susidaro dėl to, kad aksvaltas klojamas keliais sluoksniais. O klojamas jis keliais sluoksniais, nes raudonas eksvaltas yra per brangus, todėl apatinė dalis iš juodo aksfelto. Tai va, ar verta apsiimti tuo sluoksniavimu ir paklot raudoną aksfeltą, kuris po metų nebelabai skiriasi nuo juodo asksfalto?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ir kas mane labiausiai biesina, kad eilinį kartą takas užsibaigia va taip.
O tolesnė atkarpa link Žirmūnų g. - ji mažai pėsčiųjų naudojama ir ten sudėtas ganėtinai neseniai šviežias šaligatvis, tai irgi "nėra taip jau blogai".
Manęs labai nestebina, kad naujos infrastruktūros kūrimas juda ledynų greičiu. Bet aš tiesiog atsimenu laikus prieš 15-20 m., kai vienintėlis normalus dviračių takas buvo Ateities g., ir iki jos specialiai riedučiais po pusę miesto pumpuodavau pro konkrečiai ištrūpėjusius šaligatvius, daug kur užpiltus smėlio, žvyro, užstatytais mašinų, "uphill both ways", vietomis iš viso "tarkuodavau" gatve, nes sena skylėta gatvė būdavo geriau už šaligatvį, vien tam, kad Ateities g. atkarpą prariedėt. O dabar su kiekvienais metais Vilniuje pridedami kilometrai takų, kurie po truputį jungiasi į tinklą. Aš galiu išeiti, ir "prisukti" 20-40 km ir praktiškai nenulipti nuo dviračių takų. Tiesiog.... Fucking pasaka.
What a time to be alive, 'tsakant. /esė
Also, dondc,
BŪ!!! Baisus vingis, ką? Įdomu, kiek dviratininkų jau užsimušė (Nemenčinės pl. prie Lidl).
- 7 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą#pamąstymui
Šita atkarpa išeksfaltuota lygiai prieš metus. Nors ir nepatvirtinta, bet buvo spėlionių, kad visos bangavimo, trūkinėjimo ir pan. problemos susidaro dėl to, kad aksvaltas klojamas keliais sluoksniais. O klojamas jis keliais sluoksniais, nes raudonas eksvaltas yra per brangus, todėl apatinė dalis iš juodo aksfelto. Tai va, ar verta apsiimti tuo sluoksniavimu ir paklot raudoną aksfeltą, kuris po metų nebelabai skiriasi nuo juodo asksfalto?
Raudonumas dingsta, nes naudojami dažai, o ne raudonas bitumas.
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Raudonas klojamas dviem sluoksniais, nes tokie reikalavimai.
Raudonumas dingsta, nes naudojami dažai, o ne raudonas bitumas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Algirdo g. po apačia tikrai juodas, savo paties akim mačiau. Ir jeigu raudonumas dingsta, kam tada sloksniuoti? Paklojam juodą per visą storį ir tiek.
Raudonas asfaltas parinktas pagal nerašytą taisyklę arba rekomendacijas (STR 2.06.04:2014 162 p.)
Comment
-
Parašė gediminasz Rodyti pranešimą
Ar galėtumėte pasidalinti?
Užvakar dariau ratuką pro Narbutą-> Gariūnai-> Vokė-> Lentvaris-> Grigiškės-> Gariūnai-> Lazdynai-> Laisvės pr.-> Ateities g.->Kalvarijų g.
Kitas būtų pirmyn ir atgal į Nemenčinę. Nu ir galima visaip kombinuoti ir mix and match. Siūlau pasižvalgyti po streetview ir satelitines foto, išsiaiškinti, kur yra aksfaltuotas kelias ar bent jau padoresnis šunkelis ir tokiu būdu eksperimentuoti ir susidaryti galvoje sau tinkamas trasas ir tada daugmaž iš akies daryti pem ar net šem apie Vilnių.
- 3 patinka
Comment
Comment