Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Prie širdies chirurgijos centro, Laisvės pr., pasirodo net šie stovai nėra saugūs. Visad maniau, jog vamzdis apačioje nebus lygus, o dantytas, kad užsikabintų už betono. Matau ne pirmą tokį.

    Gal kas žino, kaip vyksta pats tokių stovų ar kelio ženklų stulpų montavimas? Žinau pragęžia skylę šaligatvyje, plytelės lieka vietoje. Kaip toliau? Pagal taisykles turi būti kūbas betono 1x1 m stovams. Kaip iškrapšto žemę požeminiu būdu? Spec. gražtas užsilenkiant kabinantis giliai iš šonų?
    Tai nors ir 10m3 betono - nuo tokio smūgio lygus vamzdis nesunkiai iššoks. O ir dažniausiai taupomas laikas tiesiog įleidžiant giliau vamzdį, vietoj to, kad viską ten ardyt ir kapstyt.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Pagal taisykles turi būti kūbas betono 1x1 m stovams
      Kur radai tokias taisykles? Esu Vilniuje pastatęs 900 dviračių stovų, bet po kubą betono po kiekvienu pilti nereikalavo
      Statymo technika banali: išgręži skylę plytelėje, šaukštu iš po jos iškabini kažkiek smėlio/žvyro/skaldos (minimum 30 cm gylio) ir tą ertmę užpili betonu. Taip įtvirtintą stovą yra lengviau nupjauti, nei ištraukti, nes betraukiant jis skersuojasi ir vienas žmogus jo tikrai neišluptų.
      Nuotraukoje matosi kažkoks brokas, nes normaliomis sąlygomis metalą aplimpa betonas, kurį įmanoma ištraukti tik kartu su šaligatvio plytele.

      Comment


        Parašė Blaze Rodyti pranešimą
        Žvėryne dar trūksta atkarpos tarp T.Narbuto ir Vingio tilto. Iš esmės Birutės gatve.

        Dalis šios jungties pagerėtų, jei būtų sutvarkyta Birutės gatvė, nes dviračiai važiuoja bendrame sraute. Tačiau yra ir probeminių vietų, kurios dabar itin nepatogios. Skaičiais 1 ir 2 pažymėjau du variantus kur galima nutiesti nusukimus nuo T.Narbuto tako. 1 - ant ribos su draustiniu, nesu tikras ar tokie darbai ten galimi. 2 - tikrai ne draustinis, bet šiek tiek didesnis kampas

        Antra probleminė vieta ties Rusijos ambasada. Dvirtakis ir pėstakis netilptų. Bendram takui su nužemintais borteliais iš abiejų pusių vietos pakaks.

        Sutvarkius, gali tapti labai populiari atkarpa, nes jungtų Vakarinį Vilnių ne tik su Vingio parku, bet ir taptų ramesne alternatyva važiuoti link Gedimino pr.
        Pritariu, čia labai reikia tako. Dabar nėra labai saugu važiuoti pro Žvėryną, nes visos tos nedidelės gatvėlės yra pritaikytos išskirtinai automobiliams. Realiai ten visur turėtų būti dviračių gatvės su kalneliais kas 50 m. Arba vienpusis eismas. Nesuprantama, kodėl dviračių juostos yra judriausioje Kęstučio gatvėje - ten jų neturėtų būti, ten turi būti VT juosta. Dviračiai turi laisvai važinėti Birutės, Latvių ir visomis tomis mažesnėmis gatvelėmis.
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

          Blemba, matau čia ne man vienam taip.
          Praeitą vasarą važiuojant nuo centro link Litexpo dešine tilto puse vos nenusiverčiau, atrodė, galva žemyn nersiu, vienoje vietoje su stulpu "prasilenkdamas" (dešinė vairo pusė kabino turėklą. T'sakant, visas gyvenimas per akis prabėgo, bet gerai, kad tik lengvai susitrenkiau / nusibrozdinau.
          Ant Lazdynų tilto (Litexpo pusėje) su hibridiniu ir plento dviračiais niekada neužkliuvau važiuodamas preciziškai (tamsiu metu galima važiuoti pagal tilto turėklo šešėlio kraštą), bet kalnų dviračio rėmas jau netelpa arčiau Lazdynų, nes tas praėjimas ne tik kad labai siauras, bet dar ir šiek tiek siaurėja link Lazdynų jei neklystu.

          Išties liūdna situacija, kai sekanti vieta (ne per miško keliukus) patekti iš Centro į Vakarinius miesto rajonus dviračiu ar pėsčiomis yra tik T. Narbuto gatvė, o čia turime vietos vos metro pločio takams šalia tranzitinės 8 juostų gatvės. Jei šitas takas bent vienoje pusėje būtų padarytas kokių 3 metrų pločio ir atskirtas sienele nuo kelio, tai jau būtų gan pakenčiamas takas. Jei neklystu, iki rekonstrukcijos šaligatviai buvo platesni. Ir bent jau man gatvių humanizavimas yra ir apie tai, kad tokių neadekvačių infrastruktūros situacijų nebūtų daroma.

          V. Benkunskas vis akcentavo apie 3 ar 4 tiltų ir viadukų statybos poreikį beveik Vilniaus centre, bet bent jau man norėtųsi, kad vietoje vieno iš šių projektų atsirastų Užvingio tiltas, kuris tikrai keistų susisiekimo situaciją su centru visų pirma Lazdynų gyventojams ir darbuotojams, bet ir aplinkiniams rajonams ir atvykstantiems nuo Gariūnų krypties, didintų Litexpo ir Vingio parko pasiekiamumą ir aišku leistų išvengti Lazdynų tilto. Gaila, kad kalbos apie šį projektą užtilo.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą

            Pritariu, čia labai reikia tako. Dabar nėra labai saugu važiuoti pro Žvėryną, nes visos tos nedidelės gatvėlės yra pritaikytos išskirtinai automobiliams. Realiai ten visur turėtų būti dviračių gatvės su kalneliais kas 50 m. Arba vienpusis eismas. Nesuprantama, kodėl dviračių juostos yra judriausioje Kęstučio gatvėje - ten jų neturėtų būti, ten turi būti VT juosta. Dviračiai turi laisvai važinėti Birutės, Latvių ir visomis tomis mažesnėmis gatvelėmis.
            Ar Kęstučio gatvės dvirtakiai naudojami intensyviai? Gal ir būtų variantas pagerinti alternatyvas dviračiams Birutės ir Vytauto gatvėse, o Kęstučio gatvės dvirtakį paversti A juosta? Vakarinio piko metu VT judėtų greičiau, o dviratininkų sąlygos turbūt labai nepablogėtų.

            Comment


              Parašė KEdas Rodyti pranešimą

              Kur radai tokias taisykles?
              Tiesa sakant buvau įsitikinęs, jog pats taip rašei FB. Akivaizdu, klydau arba ironizavai. Kaip bebūtų, ištraukiamą stovą jau matau ne pirmą kartą. Kaip VMS pradėjo dėti stovus be varžtų, tai turėų dabar rūpintis, kad nebūtų lygūs apačioje bei išsikrapštyt daugiau žemių, sraigtinio gražto pagalba, kad neardyt plytelių. Vamzdis foto matosi aplipęs betonu, bet kas iš to. Lygų strypą nuo betono atskirti galima guminio kūjo smūgiais iš viršaus, nebus net intensyvaus garso vagiant.

              Parašė abruo Rodyti pranešimą

              Nesuprantama, kodėl dviračių juostos yra judriausioje Kęstučio gatvėje - ten jų neturėtų būti, ten turi būti VT juosta.
              Buvo vietos, tai padarė juostas. DJMP dar nebuvo priimtas ir nedraudė jų įrengti VT gatvėje. Juostos ten 1,20 arba 1,25 m, tad VT juostai vis tiek trūktų vietos.

              Parašė Blaze Rodyti pranešimą

              Ar Kęstučio gatvės dvirtakiai naudojami intensyviai?
              Kas antras važiuoja juostomis, kas antras šaligatviais. Žiemą juostų nuo sniego nevalė nei karto. Buvo laikotarpis su daug iškritusio sniego, tai pilnai nutirpo pats per ilgą laiką, nors parkingus, stoteles ir žiedą nukasinėjo su Bobcat'ais.



              EDIT: pvz. požeminių komunikacijų tie U formos metaliniai ženklai yra tikrai įbetonuoti į kūbą betono. Ne 1x1 m, bet vis tiek solidžiai. Bent sovietiniai, teko matyti iškastus.
              Paskutinis taisė dondc; 2023.04.16, 11:42.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Tiesa sakant buvau įsitikinęs, jog pats taip rašei FB. Akivaizdu, klydau arba ironizavai. Kaip bebūtų, ištraukiamą stovą jau matau ne pirmą kartą. Kaip VMS pradėjo dėti stovus be varžtų, tai turėų dabar rūpintis, kad nebūtų lygūs apačioje bei išsikrapštyt daugiau žemių, sraigtinio gražto pagalba, kad neardyt plytelių. Vamzdis foto matosi aplipęs betonu, bet kas iš to. Lygų strypą nuo betono atskirti galima guminio kūjo smūgiais iš viršaus, nebus net intensyvaus garso vagiant.



                Buvo vietos, tai padarė juostas. DJMP dar nebuvo priimtas ir nedraudė jų įrengti VT gatvėje. Juostos ten 1,20 arba 1,25 m, tad VT juostai vis tiek trūktų vietos.



                Kas antras važiuoja juostomis, kas antras šaligatviais. Žiemą juostų nuo sniego nevalė nei karto. Buvo laikotarpis su daug iškritusio sniego, tai pilnai nutirpo pats per ilgą laiką, nors parkingus, stoteles ir žiedą nukasinėjo su Bobcat'ais.



                EDIT: pvz. požeminių komunikacijų tie U formos metaliniai ženklai yra tikrai įbetonuoti į kūbą betono. Ne 1x1 m, bet vis tiek solidžiai. Bent sovietiniai, teko matyti iškastus.
                O visas Kęstučio gatvės plotis? Automobilių juostos ten gana plačios. Pasiaurinus iki standarto gal tilptų? Aišku, jei netelpa, tai geriau taip kaip yra, nei Savanorių pr. A juosta.

                Comment


                  Šiaip po Covid’o kamščiai Kęstučio gatvėje galima sakyti negrįžo, kažkiek kemšasi Sėlių g link Narbuto, ten manau galima A juostą įrengti.

                  BET, dabar susiaurinus Saltoniškių, Vytauto g kamščiai grįžo, gali būti, kad kažkiek mesis į Kęstučio g.
                  Paskutinis taisė Garbanius; 2023.04.16, 14:27.

                  Comment


                    Tos juostos buvo labai lauktos, nes dar nebuvo pagreičio įrenginėti dvirtakius. Šiaip tiek pats, tiek turbūt kiti pagrinde mina palei upę arba Birutės g. Ties sankryžomis Kęstučio g. turi po 3 juostas (1 nusukimui), tai gal ir įmanoma būtų išgimdyti pilnas 3 juostas (1 jų A). Aišku STR neatitiktų, bent A juosta, bet dvirtakio juostų jau nebūtų gaila prarast. Vis tiek jos nutrūksta ir kas antras nesiryžta jomis minti. A juosta būtų tuščia, tai komfortas būtų minant bent į vieną pusę.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Jei A juosta bus siauresnė negu 3 metrai - visiškai nėra prasmės jos įrenginėti. Žr. Savanorių prospekto bardaką Krasnūchoje.

                      Aš gal labiau būčiau už Pylimo g. variantą Žvėryne - Kęstučio g. į šiaurę tik VT, o Vytauto gatvė tampa vienos krypties.

                      Comment


                        Vis kalbama, kad statmenos gatvelės Žvėryno bus vienpusės, bet vis nesiryžtama to padaryt. Gal bijoma tų visokių Žvėryno bendruomenių? Ten chebra gyvena nostaligija, kokiais 1975m ir viskam rodo tik priešiškumą. Keista tik tik kad nekovoja prieš automobilius(tiksliau jų tranzitą)

                        Comment


                          Kodėl paišant dviračių juostas Kęstučio g. neatsirado juostų Sėlių g.? Būtų pasibaigę ne niekur, o prasitęsę Zuoko Narbuto dvirtakiu. A juosta irgi lengvai tilptų nuo stotelės iki bent perėjos, jei nenorima mažinti mašinų pralaidumo ties Narbuto sankryža:

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	600
Size:	1,83 MB
ID:	2044058

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (5).png
Views:	600
Size:	2,40 MB
ID:	2044059

                          Helsinkio g. Kaip suprast, kad viename projekte buvo dvirtakis, o ties viaduku vietoj dvirtakio medžiai projektuojami? Ten dabar jų nėra. Ant viaduko – raudonas dvirtakis jau yra. Pasibaigiantis takas kitame projekte apibrauktas žydrai:

                          Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	604
Size:	1,33 MB
ID:	2044057

                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Kiek pamenu Ingelevičiui baisiai nepatiko, kad D kategorijos gatvėje projektuojamas dvirtakis, tai įtikino atsisakyti.
                            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                            Comment


                              Na, bet gal ne tarp dviejų atkarpų reiktų atsisakyt. Nuvažiavimo net jokio nėra į gatvę. Tokia ten ir D kat., beveik užmiestis. Galų gale, bent iki įvažiavimo į kiemą galėjo pratęsti taką.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Tokiuose priemiesčiuose reiktų dengti juodu asfaltu - bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas. Jeigu nori - gali ir gatve važiuot.

                                Comment


                                  Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                  Tokiuose priemiesčiuose reiktų dengti juodu asfaltu - bendras pėsčiųjų ir dviratininkų takas. Jeigu nori - gali ir gatve važiuot.
                                  Jei bus bendras takas ir dviračiu važiuosi gatve būsi KET pažeidėjas

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Gal kas žino, kaip vyksta pats tokių stovų ar kelio ženklų stulpų montavimas? Žinau pragęžia skylę šaligatvyje, plytelės lieka vietoje. Kaip toliau? Pagal taisykles turi būti kūbas betono 1x1 m stovams.
                                    Kas tas kūbas? Kūbinis mėtras? Pamatukas kaip kelio ženklams turėtų būti pakankamas, jiems nuo 25 cm skersmens ir 75 cm gylio, (t.y. septintadalio kūbinio mėtro) pamatai specifikuojami: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.328587

                                    Comment


                                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                      Jei bus bendras takas ir dviračiu važiuosi gatve būsi KET pažeidėjas
                                      Tai nereikia jokio ženklo statyti. Tada realiai gaunasi, kad dviratininkas gali pasirinkti kur važiuoti.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Šiaip tai mieste važinėjant su MTB visada kils problemų dėl plataus vairo. Nes nu it's in the name: kalnų dviratis
                                        Hibridai, fitnesai ir visokie įvairiausi miesto dviračiai ne ką siauresniais vairais.

                                        O šiaip laukiam Bukčių tilto - ir išsispręs nepatogaus lazdynų tilto problemos.
                                        Paskutinis taisė Nitro; 2023.04.17, 10:23.

                                        Comment


                                          O gal laukiam Užvingio salos tilto, bus dar patogiau?
                                          Ar jau nelaukiam?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X