Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Nereikia taip skausmingai reaguoti. Gali važinėti tais juokingais aptemtas triusikais, jei tik tau patinka. Tik dviračių takuose nesimaišyk, nes tokiems "sportininkams" ten tiesiog nevieta.
    Dvirtakiai nevieta „pilnam greičiui“.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Dvirtakiai nevieta „pilnam greičiui“.
      Dvirtakiai ne vieta pavojingam, neatsakingam ir grėsmę sau bei kitiems keliančiam važiavimui. Su triusikais, be triusikų, nors ir ant galvos važiuok, bet būk malonus, nesužalok ir nepražudyk manęs ir mano šeimos su "bobiškais" dviračiais, deal?

      Comment


        Seniai laukiamia Vileišio g. rekonstrukcija (pirma tikra dviračių gatvė) įgauna formas.

        Click image for larger version

Name:	IMG_4946 (1).jpg
Views:	855
Size:	728,4 kB
ID:	2039878

        Comment


          Parašė felar Rodyti pranešimą
          Seniai laukiamia Vileišio g. rekonstrukcija (pirma tikra dviračių gatvė) įgauna formas.
          Dar pernai rudenį buvo įgavusi dabartines formas. Dabar, panašu, viskas sustoję.
          Paskutinis taisė digital; 2023.03.27, 19:25. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

          Comment


            Automobilių eismas bus visiškai draudžiamas?

            Comment


              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
              Automobilių eismas bus visiškai draudžiamas?
              Nebus. Bus dviračių gatvė.

              Comment


                Parašė felar Rodyti pranešimą
                Seniai laukiamia Vileišio g. rekonstrukcija (pirma tikra dviračių gatvė) įgauna formas.

                Click image for larger version

Name:	IMG_4946 (1).jpg
Views:	855
Size:	728,4 kB
ID:	2039878
                Keista, kad pasirinko taip sudėtingai užbaigti dviračių eismą ir nuvesti taką šalia šaligatvio. Reikėjo dviračiams numatyti tiesiog važiuoti tiesiai bendrame eisme ir susijungti su toliau esančiu dviračių taku palei Nerį, t.y. taip, kaip natūraliai iki šiol vyko dviračių eismas P. Vileišio g. Dabar bus bereikalingai paliktos 3 automobilių eismo juostos po tiltu, kur tranzitinis eismas nenumatomas, o dviračiai pagal dizainą turės stačiu kampu kirsti važiuojamąją dalį. Abejoju, kad tai saugus sprendimas ir tikėtina praktikoje taip nebus važiuojama.

                Comment


                  Ten yra kitas projektas tai sankryžai sutvarkyt, bet juo dviračių takas irgi būtų atskiras.

                  Jeigu gerai atsimenu iš viešo svarstymo, tai labai nenori bendro judėjimo dėl gaisrinės pastato, t.y. nenori, kad būtų situacijų, kai dviratininkai atsiduria šalia gaisrinių. Kas na turbūt yra logiška. Išspręsti galima būtų šviesoforais ir kuo tik nori, bet turbūt taką kiek pavingiuot nėra blogiausias sprendimas. Aišku jis galėtų ne taip staigiai vingiuot

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                    Jeigu gerai atsimenu iš viešo svarstymo, tai labai nenori bendro judėjimo dėl gaisrinės pastato, t.y. nenori, kad būtų situacijų, kai dviratininkai atsiduria šalia gaisrinių.
                    Manau, kad atsimeni blogai, nes net siaubingasis dvejetas (Židronė + Kukelkienė) nedrįso tokio pasiteisinimo savo idiotiškam papaišymu sugalvoti. Juk gaisrinės šviesoforai ten jau yra nuo 2011-ųjų, kai ta gatvė buvo sugadinta, o ir pačios gaisrinės iš garažų išvažiuoja tik kelis kartus per savaitę, tad neturėtų labai didelio streso dviratininkams kelti.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą

                      Nereikia taip skausmingai reaguoti. Gali važinėti tais juokingais aptemtas triusikais, jei tik tau patinka. Tik dviračių takuose nesimaišyk, nes tokiems "sportininkams" ten tiesiog nevieta.
                      Dvirtakiai visiškai vieta sportininkams, kurie, pvz, vakarinio piko metu iš namų Naujamiesty važiuoja į treniruotės pradžią prie Bigo arba Valakampiuose arba prie Katedros. Susitaikyk, tokiu atveju sportinis dviratis irgi yra utilitarinė transporto priemonė gabenanti žmogų iš A į B.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Nereikia taip skausmingai reaguoti. Gali važinėti tais juokingais aptemtas triusikais, jei tik tau patinka. Tik dviračių takuose nesimaišyk, nes tokiems "sportininkams" ten tiesiog nevieta.
                        Su savo ta gėda gali kur nors tamsoje iki larioko važiuoti. Dienos metu prašau nebelįsk į dviračių takus, ir netrukdyk eismui.
                        If a lion could speak, we could not understand him.

                        Comment


                          Parašė sankauskas Rodyti pranešimą

                          Su savo ta gėda gali kur nors tamsoje iki larioko važiuoti. Dienos metu prašau nebelįsk į dviračių takus, ir netrukdyk eismui.
                          Tu ten Šiauliuose sėdi, ir toliau sėdėk. Vilniaus dviračių takai Šiauliečiams negroja.

                          Comment


                            Verkių g. dalies gatvės pertvarkymo ir dviračių tako projektas gavo pritarimą, yra pokyčių.

                            https://citify.eu/lt/verkiu-g-tarp-k...-ir-zirmunu-g/

                            Ankstesnis variantas:






                            Naujas, pakoreguotas:



                            Comment


                              Apima prieštaringi jausmai. Iš vienos pusės ir takai fiziškai atskirti ir šaligatvis arčiau fasadų... Nu bet vietomis jis net nebetelpa savo sklype ir vardan ko? Vardan platesnio patogesnio parkingo priešais fasadą, visiškai sujaukiami praėjimai. Pėstieji užprogramuojami vaikščioti dviračių taku.
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2023.03.29, 08:49.

                              Comment


                                Buvo aftamobilystų projektavimas, dabar dvyratastinis :/

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Buvo aftamobilystų projektavimas, dabar dvyratastinis :/
                                  Labiau apvingiuokime kiekvieną medį ir parkavimą

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Labiau apvingiuokime kiekvieną medį ir parkavimą
                                    Žiūrint į šitą projektą - labiau jei neįperki nei mašinos, nei dviračio - esi lochas ir vaikščiok pakampėm.

                                    Geras pavyzdys yra Santaros gatvė kurios vienoje pusėje tik dviračių takas ir išvis nėra šaligatvio. Rezultatas - pilna pėsčiųjų ir ratuotų su vežimėliais ant dvirtakio. Ir net nesigauna ant jų pykti, kad vaikšto dvirtakiu.

                                    Comment


                                      Statomas NAUJAS namas ir praktiškai NAUJA gatvė, daryk ką nori - vistiek tas pats Š. Nesuprantu ar čia Vilniaus gyventojams taip patinka šūde murkdytis ir po parkingus klampoti? Kiek nuo to laiko kai Pakalnis ar kas ten paskelbė, kad nebebus parkingų priešais pastatus pastatyta tokių - Savanorių 6/8, Antakalnio 75A, dabar šitas. Kodėl tenai reikia įrengti dabar jau 31 (beveik 60 visoj gatvėj) viešo parkingo vietų, kurias dabar reikės apeiti ratais kertant belenkiek įvažiavimų ir išvažiavimų? Praieškojau visą dokumentą bet neradau priežasties. Gal yra koks video įrašas kur tai paaiškinta?
                                      Paskutinis taisė felar; 2023.03.29, 10:24.

                                      Comment


                                        Parašė felar Rodyti pranešimą
                                        Statomas NAUJAS namas ir praktiškai NAUJA gatvė, daryk ką nori - vistiek tas pats Š. Nesuprantu ar čia Vilniaus gyventojams taip patinka šūde murkdytis ir po parkingus klampoti? Kiek nuo to laiko kai Pakalnis ar kas ten paskelbė, kad nebebus parkingų priešais pastatus pastatyta tokių - Savanorių 6/8, Antakalnio 75A, dabar šitas. Kodėl tenai reikia įrengti dabar jau 31 (beveik 60 visoj gatvėj) viešo parkingo vietų, kurias dabar reikės apeiti ratais kertant belenkiek įvažiavimų ir išvažiavimų? Praieškojau visą dokumentą bet neradau priežasties. Gal yra koks video įrašas kur tai paaiškinta?
                                        Yra kita, nors gal ir susijusi problema: išvažiavimai/įvažiavimai iš kiemų, teritorijų ir pan., kurie kerta dviračių takus. Jiems trūksta ženklinimo ir kitų elementų, kurie informuotų auto vairuotojus, kad jie privalo dairytis ir duoti kelią. Tas galioja ir didesnėms sankryžoms, kur nėra saugumo sistemų, leidžiančių dviratininkams jaustis saugiai. Didelė dalis vairuotojų yra šventai įsitikinę, kad turi absoliučią pirmenybę visose situacijose su tokiais įvažiavimais/išvažiavimais/sankryžose ir net nebando dairytis, ar kas nors neatvažiuoja dviračių taku.
                                        Teko ne vienai agresyviai bobai ar diedui vadyloms aiškinti gatvėje, kad jie privalo praleisti visus, kas važiuoja pagrindiniu keliu ir kad dviratininkas, degant žaliam šviesoforui su žalio dviračio simboliu ir pervažos žymėjimu, neprivalo nulipti nuo dviračio. Kažkodėl Nikitinas ir kiti VMS žmonės sėkmingai praignoravo šituos saugumo ir ženklinimo dalykus, bet, imho, tai dabar yra didžiausia Vilniaus dviračių takų problema. Dėl to važiuoti net dažnu naujai nutiestu blizgančiu dviračių taku yra pavojinga ir nesmagu, nes niekada nežinai, iš kurio išvažiavimo sužvėrėjęs vadyla sugalvos ant tavęs užvažiuoti.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Yra kita, nors gal ir susijusi problema: išvažiavimai/įvažiavimai iš kiemų, teritorijų ir pan., kurie kerta dviračių takus. Jiems trūksta ženklinimo ir kitų elementų, kurie informuotų auto vairuotojus, kad jie privalo dairytis ir duoti kelią. Tas galioja ir didesnėms sankryžoms, kur nėra saugumo sistemų, leidžiančių dviratininkams jaustis saugiai. Didelė dalis vairuotojų yra šventai įsitikinę, kad turi absoliučią pirmenybę visose situacijose su tokiais įvažiavimais/išvažiavimais/sankryžose ir net nebando dairytis, ar kas nors neatvažiuoja dviračių taku.
                                          Teko ne vienai agresyviai bobai ar diedui vadyloms aiškinti gatvėje, kad jie privalo praleisti visus, kas važiuoja pagrindiniu keliu ir kad dviratininkas, degant žaliam šviesoforui su žalio dviračio simboliu ir pervažos žymėjimu, neprivalo nulipti nuo dviračio. Kažkodėl Nikitinas ir kiti VMS žmonės sėkmingai praignoravo šituos saugumo ir ženklinimo dalykus, bet, imho, tai dabar yra didžiausia Vilniaus dviračių takų problema. Dėl to važiuoti net dažnu naujai nutiestu blizgančiu dviračių taku yra pavojinga ir nesmagu, nes niekada nežinai, iš kurio išvažiavimo sužvėrėjęs vadyla sugalvos ant tavęs užvažiuoti.
                                          Asmeniškai būtent dėl šito su savo aptemptais triusikais jaučiuosi saugiau gatvėje nei ant dvirtakio. Aišku gal problema dėl to, kad važiuoju ne 5km/h su bobišku dviračiu. Nes gi neskirta aptemtašikniams pravažiuot lėtai ramiai 25km/h ar koks ten projektinis dvirtakių greitis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X