Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
70km/h ir sutikt iš apačios minančią šeimyną?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sunku įsivaizduoti, kas ant tiek sugebėtų. Nebent ten su visokiais super aero road bikes. Realistiškai daugiau 40-45km/h nelabai pavyks, nebent vėjas bus stiprus į nugarą.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Aklų zonų kažkokių ten nebus. Tiek žmogus-raketa iš toli matys šeimyną, tiek šeimyna matys žmogų-raketą. Matysi triratukus dvirtaky, pristabdysi, kaip visi ir dabar daro.
Mėgstu palakstyti su plentiniu nuo kalniukų. Bet visgi dvirtakis pagal kontingentą daug arčiau šaligatvio nei gatvės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gatvėj ~ 60 be problemų išsukt. Kai vėjas į nugarą, o kojos nepavargę 70 irgi nėra kažkas neįtikėtino. 40-45 čia pilnas greitis nuo eilinės nuokalnėn
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su paprastu miesto dviračiu?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Su aptemptais spalvotais triusikais.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Apie tuos vištgaidžius aš nekalbu. Reikia būti absoliučiam debilui, kad su plentiniu bandyti imti greitį miesto dviračių takuose. Plentiniai vadinami plentiniais for a reason. Kalba, savaime suprantama, eina apie normalius žmones su normaliais miesto/hibridiniais dviračiais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNarbuto takas. Iš akies lyg 3.5m plotis. Turėtų būti nerealiai smagu prasilėkti pilnu greičiu į apačiąIf a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Su tavo tuo "praktišku ir patogiu" pasityčiojimu iš dviračio? Kiek čia būtų, 25 kmh? 30?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aš įsibėgėju gal iki 20 km/h max. Paskui jau oro pasipriešinimas pasidaro per didelis.If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sunku įsivaizduoti, kas ant tiek sugebėtų. Nebent ten su visokiais super aero road bikes. Realistiškai daugiau 40-45km/h nelabai pavyks, nebent vėjas bus stiprus į nugarą.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Reikia kojas skusti
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Gatvėj ~ 60 be problemų išsukt. Kai vėjas į nugarą, o kojos nepavargę 70 irgi nėra kažkas neįtikėtino. 40-45 čia pilnas greitis nuo eilinės nuokalnėn
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Su paprastu miesto dviračiu?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Dabar aišku, kodėl tiek dviratininkų žūsta.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir krūtinę:
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Apie tuos vištgaidžius aš nekalbu. Reikia būti absoliučiam debilui, kad su plentiniu bandyti imti greitį miesto dviračių takuose. Plentiniai vadinami plentiniais for a reason. Kalba, savaime suprantama, eina apie normalius žmones su normaliais miesto/hibridiniais dviračiais.
Comment
-
Su fitness tipo dviračiu gatvėje 61 km/h būdavo, su plentiniu gal 64 km/h, o ir rekordo statyt nebandžiau, baisu greičiau dėl kelio nelygumų apačioj.
Bus ten įvairių veikėjų, kadaise plytelių dvirtakyje leidosi chroniaus prie kioskų tipažo žmogus ne savo tako puse. Rėkė, kad traukčiausi, bet pats nelėtėjo, buvo per porą cm nuo vejos borto. Teko trauktis, į viršų nuolat žiūrėt dar neturėjau įgūdžio.
PP su visuomene buvo suderinti, tada projekte savavališkai atsirado pėsčiųjų tvora tarp gatvės ir dvirtakio. Žmonės FB pasipiktino. Tada VMS pažadėjo sodint gyvatvorę. Matom, jog nėra net vietos jai. Nebent pasodins ir susiaurins taką per 1 m... Šiaip lyg ir siūliau komentaruose FB, kad būtų gerai gyvatvorė, kad apsisaugot nuo stulpų ir neišslysti prie mašinų – dar ir siūliau daryti 2 dvikrypčius atskirus dviračių takus atskirtus gyvatvore, saugumo vardan tarp priešpriešinių dviračių srautų pavojingoje nuokalnėje (juk nuolydis viršyja net STR) – visgi realybėje matosi, jog laisvos vietos nulis, nors brėžiniuose vietos daugiau. Įdomu, kaip taip gaunasi? Ar čia eilinis darymas pigiau, kad tik nelysti prie šlaito performavimo ir nekirsti medžių?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
Ačiū už normalumo apibrėžimą, atpemtus rūbus kompleksuojantis dėvėti žmogau. Dabar atgal prie spoksojino per langą ir bumbėjimo ant kieme bėgiojančių vaikų.
- 2 patinka
Comment
Comment