Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Šioje atkarpoje pėsčiųjų vaikšto LABAI mažai, tad nematau problemos. O toliau nuo Narbuto stotelės link centro, kur pėsčiųjų srautai didesni, šaligatvis platesnis ir net vietomis atskirtas nuo dviračių tako.
    Kai šaligatvio nebuvo, tai niekas ir nevaikščiojo. Visi ėjo viršuje gretimai esančiose gatvelėse. Be to, vieną kartą piko metu praėjus pėsčiomis Narbuto gatve, antrą kartą nebesinori. Dėl kalvų susidaro smogo duobė kurioje silpnesnius plaučius turintiems nerekomenduočiau.

    Comment


      Parašė Agas Rodyti pranešimą

      Šioje atkarpoje pėsčiųjų vaikšto LABAI mažai, tad nematau problemos. O toliau nuo Narbuto stotelės link centro, kur pėsčiųjų srautai didesni, šaligatvis platesnis ir net vietomis atskirtas nuo dviračių tako.
      Šitoje atkarpoje seniau praktiškai nebuvo šaligatvio. Natūralu, kad ir vaikštančiųjų nebuvo. Nekažką buvo zigzagais tarp stulpų vaikščiot ir dar prasilenkinėt su vis pasitaikančiais dviratininkais. Bet sutvarkius šaligatvį tikėtina ir vaikštančiųjų padaugės. O 4 plytelės labai liūdnas plotis kai keliese einantys pėstieji stumiami eiti dvirtakio kraštu. Ir taip yra problema pratinti žmones nevaikščioti dvirtakiu. Bet tokiose vietose kaip dviratininkas irgi negaliu pykti kai pėstysis eina dvirtakiu.

      Aišku tai geriau nei buvo seniau. Bet šitoje vietoje tas „geriau“ yra plintuso lygio kartelė.

      Comment


        Nebūtų buvę geriau tiesiog palikti bendro dviračių ir pėsčiųjų tako ir nesukti sau galvos? Tiems atsitiktiniams pėstiesiems tokiu atveju nereiktų jaustis našlaičio vietoje. Toks jausmas kad pas mus vengiama bendrų takų kaip velnias kryžiaus.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Šitoje atkarpoje seniau praktiškai nebuvo šaligatvio. Natūralu, kad ir vaikštančiųjų nebuvo. Nekažką buvo zigzagais tarp stulpų vaikščiot ir dar prasilenkinėt su vis pasitaikančiais dviratininkais. Bet sutvarkius šaligatvį tikėtina ir vaikštančiųjų padaugės. O 4 plytelės labai liūdnas plotis kai keliese einantys pėstieji stumiami eiti dvirtakio kraštu. Ir taip yra problema pratinti žmones nevaikščioti dvirtakiu. Bet tokiose vietose kaip dviratininkas irgi negaliu pykti kai pėstysis eina dvirtakiu.

          Aišku tai geriau nei buvo seniau. Bet šitoje vietoje tas „geriau“ yra plintuso lygio kartelė.
          Labai tikiuosi, kad nepadaugės Kaip MedinisSrazdas jau paminėjo, ta atkarpa pėsčiajam yra labai bjauri ne dėl siauro šaligatvio, bet būtent dėl triukšmo ir taršos. Save bent kiek saugantis žmogus, neturėtų eiti ta atkarpa, o vietoj to rinktis paralelinį taką šlaito viršuje, kaip ir minėjo Creatum. Tikrai netikiu, jog dažnai pamatysi ten tėvus su vežimėliais, o pavieniai praeiviai tikrai išsiteks 4 plytelių pločio take.

          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
          Nebūtų buvę geriau tiesiog palikti bendro dviračių ir pėsčiųjų tako ir nesukti sau galvos? Tiems atsitiktiniams pėstiesiems tokiu atveju nereiktų jaustis našlaičio vietoje. Toks jausmas kad pas mus vengiama bendrų takų kaip velnias kryžiaus.
          O A1 magistralėje gal irgi reiktų daryt bendro naudojimo kelią ir leist mopedam, dviračiam ir vadeliotojam važiuoti bendru srautu?

          Čia bus viena pagrindinių magistralinių dviračių jungčių tarp centro ir miegamųjų rajonų, tad bendras takas keltų labai daug konfliktų, nepatogumų ir būtų elementariai nesaugus.

          Comment


            Parašė Agas Rodyti pranešimą
            O A1 magistralėje gal irgi reiktų daryt bendro naudojimo kelią ir leist mopedam, dviračiam ir vadeliotojam važiuoti bendru srautu?

            Čia bus viena pagrindinių magistralinių dviračių jungčių tarp centro ir miegamųjų rajonų, tad bendras takas keltų labai daug konfliktų, nepatogumų ir būtų elementariai nesaugus.
            Kaip magistralėj daro papildomus keliukus traktoriams ir dviračiams, taip ir šalia magistralinių dvirtakių turėtų būti adekvati infrastruktūra pėstiesiems. O ne tikėtis, kad nepadidės pėsčiųjų srautas Matyt tikintis, kad pavažiuos mašina arba vaikščios ratais kvadratais pro aplinkui.

            Comment


              Atkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?

              Comment


                Ta atkarpa nelabai yra kam vaikščioti, nelabai suprantu čia to pasipiktinimo dėl "per siauro" šaligatvio. Gyvenu netoli, situaciją žinau. Dauguma eina viršuje, nes ten gyvenamieji namai.

                Comment


                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                  Atkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?
                  Mėgstamiausiu ruožu mieste šitas tikrai niekam nebus, bet bent bus galima ir praeit ir pravažiuot. Pritariu tiems, kas sako, kad plotis adekvatus.

                  Comment


                    Mano patirtis sako, kad tai vienas iš pagrindinių takų, kei ne vientėlis, kuriuo minama iš Senamiesčio, Centro, Naujamiesčio, Žveryno į Pilaitę, Zujūnus ir atvirkščiai.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Ta atkarpa nelabai yra kam vaikščioti, nelabai suprantu čia to pasipiktinimo dėl "per siauro" šaligatvio. Gyvenu netoli, situaciją žinau. Dauguma eina viršuje, nes ten gyvenamieji namai.
                      Realiai daugiau zmoniu eina i kalna nuo Zveryno iki pesciuju viaduko ir stoteles, negu palei Narbuto g. nuo Laisves pr., Narbuto g. Pilaites pr. sankryzos iki Narbuto stoteles. Viena ka galetu sutvrakyt tai laiptus nuo Narbuto st. link centro link Karoliniskiu. Pandusas tai naujas, bet laiptai i Karoliskes tai dar Griskeviciu mena.

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Atkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?
                        Nėra OK ir dviratininkam, bet jie padarios alternatyvos nelabai turi, plius dviratininkai toje atkarpoje praleis kelis kart mažiau laiko palyginus su pėsčiaisiais, tad ir "žala" gerokai mažesnė.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          Nebūtų buvę geriau tiesiog palikti bendro dviračių ir pėsčiųjų tako ir nesukti sau galvos? Tiems atsitiktiniams pėstiesiems tokiu atveju nereiktų jaustis našlaičio vietoje. Toks jausmas kad pas mus vengiama bendrų takų kaip velnias kryžiaus.
                          Bendri takai jau egzistuoja, vadinas šaligatvis.
                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Atkarpa labai bjauri dėl triukšmo ir taršos. Pėstiesiems, o dviratininkams, važiuosiantiems nauja trasa tai OK?
                          Commutinantiems dviratininkams svarbiau tiesi trasa nei triukšmas.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Bendri takai jau egzistuoja, vadinas šaligatvis.
                            Nors iš vienos pusės yra gerai, kad mūsų KET yra išlyga leidžianti važiuoti dviratininkams šaligatviu (kitaip tiesiog niekur nenuvažiuotum nes šokti į gatvę yra be galo pavojinga), kita vertus tada net Zuokui nebūtų reikėję vargintis dažyti juostas ant šaligatvio). Kiek mačiau Suomijoje ar Švedijoje, pakelės takams uždedamas bendro naudojimo ženklas ir tiek. Galbūt šiuo atveju irgi būtų tikęs variantas, nes tų pėsčiųjų čia mažai. Turiu omenyje kad nerentabilu visur daryti atskirą infrastruktūrą, ypač šaltuoju metų laiku dviračių sumažėja tiek, kad tie takai galėtų tapti bendro naudojimo bent žiemos periodui.

                            Comment


                              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                              Nors iš vienos pusės yra gerai, kad mūsų KET yra išlyga leidžianti važiuoti dviratininkams šaligatviu (kitaip tiesiog niekur nenuvažiuotum nes šokti į gatvę yra be galo pavojinga), kita vertus tada net Zuokui nebūtų reikėję vargintis dažyti juostas ant šaligatvio). Kiek mačiau Suomijoje ar Švedijoje, pakelės takams uždedamas bendro naudojimo ženklas ir tiek. Galbūt šiuo atveju irgi būtų tikęs variantas, nes tų pėsčiųjų čia mažai. Turiu omenyje kad nerentabilu visur daryti atskirą infrastruktūrą, ypač šaltuoju metų laiku dviračių sumažėja tiek, kad tie takai galėtų tapti bendro naudojimo bent žiemos periodui.
                              Nuo kada „šokti į gatvę be galo pavojinga“? Prieš 20 metų nebuvo be galo pavojinga, o dabar išvis vairavimo kultūra labai netoli vakarietiškos. „Be galo pavojinga“ nebent jei eis užstrigęs mašinoje ir kelia stresą bet koks gatvėje sutiktas dviratininkas.

                              Comment


                                Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                Nors iš vienos pusės yra gerai, kad mūsų KET yra išlyga leidžianti važiuoti dviratininkams šaligatviu (kitaip tiesiog niekur nenuvažiuotum nes šokti į gatvę yra be galo pavojinga), kita vertus tada net Zuokui nebūtų reikėję vargintis dažyti juostas ant šaligatvio). Kiek mačiau Suomijoje ar Švedijoje, pakelės takams uždedamas bendro naudojimo ženklas ir tiek. Galbūt šiuo atveju irgi būtų tikęs variantas, nes tų pėsčiųjų čia mažai. Turiu omenyje kad nerentabilu visur daryti atskirą infrastruktūrą, ypač šaltuoju metų laiku dviračių sumažėja tiek, kad tie takai galėtų tapti bendro naudojimo bent žiemos periodui.
                                Juostu dažymas ant šaligatvio yra nesąmonė ir ne veltui paskui jas grandė lauk.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Nuo kada „šokti į gatvę be galo pavojinga“? Prieš 20 metų nebuvo be galo pavojinga, o dabar išvis vairavimo kultūra labai netoli vakarietiškos. „Be galo pavojinga“ nebent jei eis užstrigęs mašinoje ir kelia stresą bet koks gatvėje sutiktas dviratininkas.
                                  Aš kaip jaunas vyras su aukštu rizikos laipsniu niekad nešokčiau į gatvės važiuojamąją dalį ten, kur yra po dvi juostas į vieną pusę ar net daugiau (iš esmės visos pagrindinės miesto gatvės), o pagalvokite apie vaikus, moteris, vyresnio amžiaus žmones. Tikrai ne koks jausmas būti aplenktam autobuso ar sunkvežimio, na ir niekad nežinai ar koks asilas nepravažiuos per pusę metro nuo tavo vairo. Senamiestyje, ramesnėse gatvėse važiuoju, bet vėlgi susimąstau, ar visi iš mano išvardintų grupių taip pat drąsiai jaustųsi taip kaip aš.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Nuo kada „šokti į gatvę be galo pavojinga“? Prieš 20 metų nebuvo be galo pavojinga, o dabar išvis vairavimo kultūra labai netoli vakarietiškos. „Be galo pavojinga“ nebent jei eis užstrigęs mašinoje ir kelia stresą bet koks gatvėje sutiktas dviratininkas.
                                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...lojimu-ji-mire

                                    Užtenka vieno atvejo ir viskas.

                                    Comment


                                      Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                      Aš kaip jaunas vyras su aukštu rizikos laipsniu niekad nešokčiau į gatvės važiuojamąją dalį ten, kur yra po dvi juostas į vieną pusę ar net daugiau (iš esmės visos pagrindinės miesto gatvės), o pagalvokite apie vaikus, moteris, vyresnio amžiaus žmones. Tikrai ne koks jausmas būti aplenktam autobuso ar sunkvežimio, na ir niekad nežinai ar koks asilas nepravažiuos per pusę metro nuo tavo vairo. Senamiestyje, ramesnėse gatvėse važiuoju, bet vėlgi susimąstau, ar visi iš mano išvardintų grupių taip pat drąsiai jaustųsi taip kaip aš.
                                      Kažkaip daugybę metų mindamas visokiomis gatvėmis nesijaučiau nesaugus.

                                      Kai matau įvairiausio amžiaus žmones minančius keliais užmiestyje kur juos lenkia fūros važiuojančios 90km/h, tai spėju ir mieste nebijotų. Ir man asmeniškai daugiau nejaukių momentų pasitaiko užmiesčio keliuose nei mieste. Dvirtakiuose irgi būna nuotykių, ypač su kolegom paspirdukininkais.

                                      Sutinku, kad yra maloniau minti dvirtakiu. Ypač jei jis saugiai atskirtas tiek nuo gatvės, tiek nuo šaligatvio. Bet nereikia ir gatviofobijos atseit ten „be galo pavojinga“. Po to ir prasideda dvirtakių kišimas ir į smulkias rajonų gatveles ir kitos nesąmonės.

                                      Comment


                                        Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                        Su tokia logika viskas pasaulyje yra „be galo pavojinga“.

                                        Comment


                                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

                                          Aš kaip jaunas vyras su aukštu rizikos laipsniu niekad nešokčiau į gatvės važiuojamąją dalį ten, kur yra po dvi juostas į vieną pusę ar net daugiau (iš esmės visos pagrindinės miesto gatvės), o pagalvokite apie vaikus, moteris, vyresnio amžiaus žmones. Tikrai ne koks jausmas būti aplenktam autobuso ar sunkvežimio, na ir niekad nežinai ar koks asilas nepravažiuos per pusę metro nuo tavo vairo. Senamiestyje, ramesnėse gatvėse važiuoju, bet vėlgi susimąstau, ar visi iš mano išvardintų grupių taip pat drąsiai jaustųsi taip kaip aš.
                                          Po dvi juostas į vieną pusę nėra jau taip ir pavojinga. Pavojingiausia minti kai yra po vieną juostą ir ta gatve intensyvus eismas + leidžiama važiuoti sunkvežimiams.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X