Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kur reiks ten ir važiuos, patys nuspręs be tavo pagalbos. Čia panašiai kaip vienas kaušas kažkada argumentavo, kad nebūtina infrastruktūros pritaikyti neįgaliesiems (Saltoniškių "perėjai", beje, irgi galioja), nes "kiek gi čia tų neįgaliųjų yra".
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Tikrai kvailelio atsakymas į suaugusiųjų diskusiją. Gal esi penkiametis? Šalia yra suprojektuotas viadukas. Užtat tiesiai Narbuto gatve padarė pornografiją vietoj tunelio – vieno lygio, vadinamąją kėglių perėją, nors Pilaitės prospekte prie jau esančių viadukų už milijonus projektuoja DU NAUJUS šalia (taip pat beprotiškai – prasideda ir baigiasi pėsčiųjų perėjomis).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kolega, kur jūsų cinizmas? Net į duobes ant kelio dažnai atsirašo biurokratiniais atsirašymais, arba perduoda atsakingam skyriui, pažymi kaip išspręsta ir tuo viskas pasibaigia. Gavai biurokratinį atsirašymą, nereik dėl to gadint nervų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
"Šalia" tai šiuo konkrečiu atveju už 600m. Tokie atstumai iki perėjų įprasti Ašgabade ar Alma Atoje, bet ne Europoje.
Kadangi NESAME Kataras, negalime pastatyti visur po dviratininkų tunelį/viaduką kas 5 metrus, bet tai NĖRA argumentas kodėl neturime pastatyti dviračių magistralėje, vienoje svarbiausių mieste, požeminio dviratininkų pravažiavimo kaip ir NĖRA argumentas kodėl neturėtumėme pastatyti tokio tunelio viena kryptimi, jei negalime pastatyti dar 58796 kryptimi.
Comment
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
Tai, anot tamistos šlebzdavonių, Paryžius yra neįprastas Europoje ir eilinis Ašchabadas, nes ten nėra kas 5 metrus viaduko, estakados ir požeminės perėjos, bet yra plačių automobiliams skirtų prospektų, miesto greitkelių, greito eismo gatvių?
Kadangi NESAME Kataras, negalime pastatyti visur po dviratininkų tunelį/viaduką kas 5 metrus, bet tai NĖRA argumentas kodėl neturime pastatyti dviračių magistralėje, vienoje svarbiausių mieste, požeminio dviratininkų pravažiavimo kaip ir NĖRA argumentas kodėl neturėtumėme pastatyti tokio tunelio viena kryptimi, jei negalime pastatyti dar 58796 kryptimi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Supratau tik, kad tamstai pavyko rasti beveik 290m siekiantį atstumą tarp normalių perėjų, (vietoje John paminėtų 600m), bet visa kita jau kažkoks minčių kratinys. Lieka neaišku ar reikia tunelio todėl, kad už 600m kažkada bus neįgaliesiems viadukas, ar kad Prancūzijoje greitkeliuose daugiau normalių perėjų ar kad Katare daugiau viadukų? Susipainiojau
Comment
-
Grinda rašo, kad įrenginėja/tvarko grunto taką nuo Vingio parko iki Eigulių g. Jei teisingai suprantu tai turbūt palei upę (raudonas)? Ir kiek mačiau Elektrinės tiltas (oranžinis) yra aukštai prioritetuose ir kaip ir žadėjo bus kitamet. Tai pagal idėją iki Užvingio tilto statymo bus visai nebloga alternatyva Oslo g.
Eigulių g. humanizuos turbūt neužilgo, klausimas belieka tik dėl miškinių g. patvarkymo, kurią vienam komentare mačiau meras lyg ir patvirtino. Kaip ir nesaugiausia vieta ten belieka ties jungtimi su Oslo g. Visa kita dvirtakiai daugmaž. Na ir Akropolio priegų statybos su tuneliu.
Paskutinis taisė Riedis; 2022.12.05, 12:02.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąGrinda rašo, kad įrenginėja/tvarko grunto taką nuo Vingio parko iki Eigulių g. Jei teisingai suprantu tai turbūt palei upę (raudonas)? Ir kiek mačiau Elektrinės tiltas (oranžinis) yra aukštai prioritetuose ir kaip ir žadėjo bus kitamet. Tai pagal idėją iki Užvingio tilto statymo bus visai nebloga alternatyva Oslo g.
Eigulių g. humanizuos turbūt neužilgo, klausimas belieka tik dėl miškinių g. patvarkymo, kurią vienam komentare mačiau meras lyg ir patvirtino. Kaip ir nesaugiausia vieta ten belieka ties jungtimi su Oslo g. Visa kita dvirtakiai daugmaž. Na ir Akropolio priegų statybos su tuneliu.
Comment
-
Keletas pastebėtų detalių iš Šiaurinės g. schemos (be akivaizdaus 3-3.5m dvirtakio abipus Šiaurinės gatvės tarp Fabijoniškių ir vakarinio aplinkkelio)
1. Fabijoniškių - Stanevičiaus - Gelvonų g. sankryža
Praplatinus rytinę dalį, sutalpino iki šiol nutrūkstančią A juostą, tačiau visiškai nenumatė dvirtakio Gelvonų gatvėje į pietus. Statybų leidimų objektuose yra nuvestas dvirtakis iki naujos stotelės pietinės pusės.
Fabijoniškių gatvėje praplatinta važiuojamoji dalis viena eismo juosta link Šiaurinės gatvės.
2. Fabijoniškių g.
Praplatinus važiuojamąją dalį sutalpinta papildoma eismo juosta, panašu, kad perdarys seną dvirtakį ir panaikins parkavimą gatvėje (įrengs kišenes)
3. Ukmergės - Šeškinės g.
Sujungs Ukmergės/Šiaurinės g. dvirtakius su Saulės taku šeškinėje (turbūt viena smagesnių miesčioniškų atkarpų), kurios tąsa Miglos g. turėtų būti kitamet sutvarkyta.
4. Ukmergės - Fabijoniškių g.
Panašu, kad be estakados nebus ir požeminės perėjos, įrengs jungtį su Fabijoniškių gatvės dvirtakiu (dabar nelabai patogu maltis gatve ar šaligatviu)
5. Laisvės pr. - Šiaurinė g.
Panašu, kad be estakados nebus ir Laisvės pr. dvirtakio platinimo, paliekamas? 2.5m. (statybos leidimo objektuose su dviejų lygių sankryža dvirtakis stumiamas šonan ir platinimas)
6. Justiniškių - Šiaurinė g. (su Žemynos g. jungiamuojo kelio iškarpa)
Justiniškių g. dvirtakis iki Rygos g. yra vakarinėje gatvės pusėje, kažkodėl šioje sankryžoje keliaujant šiaurėn esi skatinamas keltis į rytinę pusę. Ironija tame, kad net jungiamasis keliukas su Žemynos g. numatytas su 3.5m dvirtakiu abiejose pusėse (nors žiedo pusėje turbūt ir liks nereguliuojama sankryža), o Justiniškių g. paliktas toks pat lankstas kaip dabar yra Ateities g. ties Fabijoniškių g. (pietrytinėje dalyje schemoje dvirtakis baigiasi ties prekybcentrio vieta)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Justiniškių g. dvirtakis iki Rygos g. yra vakarinėje gatvės pusėje, kažkodėl šioje sankryžoje keliaujant šiaurėn esi skatinamas keltis į rytinę pusę. Ironija tame, kad net jungiamasis keliukas su Žemynos g. numatytas su 3.5m dvirtakiu abiejose pusėse (nors žiedo pusėje turbūt ir liks nereguliuojama sankryža), o Justiniškių g. paliktas toks pat lankstas kaip dabar yra Ateities g. ties Fabijoniškių g. (pietrytinėje dalyje schemoje dvirtakis baigiasi ties prekybcentrio vieta)
Dėl persikėlimo iš vakarų į rytų pusę, iš susirašinėjimo 2018-12-11:
2) Dviračių takas palei Justiniškių g. ties Pašilaičiais projektuojamas rytuose, o ties sankirta su Šiaurine g., dviračių takas centro kryptimi projektuojamas jau vakarinėje pusėje. Bėda ta, kad vakaruose yra sudėtingos geografinės ir infrastruktūrinės kliūtys [žr. pav. 2], todėl ten nebuvo nutiestas dviračių takas remonto būdu, o buvo tiestas tik iki Rygos g. Planuota užsakyti dviračių tako projektą nuo Rygos g. iki Pašilaičių. Labai tikėtina, kad dviračių takas, ties mūsų aptariama vieta, bus projektuojamas būtent Justiniškių g. rytų pusėje, o ne vakarų, kaip numatote jūs.
Prašau dviračių taką būtent nuo Šiaurinės g./Justiniškių g. pietų kryptimi numatyti abejose pusėse šio projekto ribose. Esamoje pusėje atkarpa tegul lieka – bus privažiavimas prie tankių daugiaaukščių daugiabučių.
Pav. 2
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Panašu, kad maps.vilnius.lt atnaujino ar perdeliojo dviračių takų planus 2023 ir 2024 metams.
Į 2023 m. perkelta didelė dalis planų iš 2022 m. (šių metų neberodo). Labai daug km kažkaip nenusimato. Užbaiginės jau dabar daromus Narbuto g., Neries kairios krantinės. Iš ilgesnių atkarpų yra Savanorių pr., Trakų Vokė-Paneriai, aplink Žaliųjų Ežerų g., kelios smulkios atkarpos Žirmūnuose ir Fabijoniškėse. Labiausiai abejotina tai dėl atkarpos nuo Katedros iki Tymo turgaus.
Paskutinis taisė gangstarr; 2023.01.12, 16:47.
- 8 patinka
Comment
-
/\
Matyt daugiau nebebandys apžioti daugiau, negu gali. Iš esmės, beveik visus 2023iesiems metams suplanuotus dviračių takus perkėlė į 2024.
Dar dingo įdomi suplanuota jungtis tarp Baltupių (maždaug Naujakiemio stotelės) ir Ozo - galėtų būti greitas kelias dviračiu iki NMC.
Dar įdomu, kad iki šiol pažymėtas dviračių takas L. Giros g. - iki šiol nepridavė??
Comment
-
Narbuto g. dviračių takas. Pilaitės pusėje jau yra juodas asfaltas iki Narbuto st. Takas platus, atrodo galingai, bus tikras magistralinis takas kitaip nei neseniai pabaigtas Naujininkuose. Laukiamiausias mano dviračių takų projektas iš artimiausių.
Gaila, kad šaligatvis labai siauras ir ne atskirtas nuo dviračių tako, daug kur galėtų būti 1-2 plytelėmis platesnis.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąŠaligatvio plotis tai toks... apgailėtinas. Nors gerai, pėstieji turi žinot savo vietą.
- 5 patinka
Comment
Comment