Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Pasivaikščiojimas Vingio parke mažametei baigėsi operacija: dviratininkas parbloškė dideliu greičiu, dalys it peilis perrėžė veidą
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-perreze-veida

    „Norėdami įrengti atskirus takus dviračiams ir pėstiesiems, būtume priversti aukoti žaliuosius parko plotus, kurie ir traukia miestiečius bei miesto svečius apsilankyti Vingio parke“, – aiškino G. Grubinskas. <...>.“
    Reaguojant į VMS pasisakymą – atvirą melą ir praktiškai psichologinį smurtą prieš visuomenę, tvirtinant, jog neįmanoma įrengti atskirtų dviračių takų Vingio parke, „Facebook“ buvo užklausta liaudis ką mano apie siūlymus įrengti takus atskirtus linija. Taip, tai teisiškai skaitosi atskirtas takas (linija). Įvertinus visų pasisakymus, nutarta patobulinti siūlymus į „Tvarkau miestą“. Bus siūlomi 2 variantai iš kurių firmelė „JUDU“ nuspręs, ką daryti.

    1 var. – atskirti linija darant visur 3,5 m plačiausio įmanomo pločio magistralinių charakteristikų dviračių taką;
    2 var. – siaurinti taką nuo 3,5 iki kiek reikia, kad būtų statomi fiziniai kuoliukai atskiriantys pėsčiuosius nuo dviračių, užtikrinant 25 cm vertikalią zoną pėstiesiems ir 50 cm dviratininams + įrengiant šonines skiriamąsias ištisines linijas, o 3,5 m pločio pilnai atskirtas ir izoliuotas nuo pėsčiųjų dviračių takas būtų tik vienoje atkarpoje (pėstieji už medžių šone lygiagrečiai). Visur kitur būtų kiek plačiau nei 2,5 m minimalaus pločio dviračių takai. Plotis pėstiesiems didėtų nuo siūlymuose pažymėtų matmenų (dviračių tako sąskaita).

    Esamas izoliuotas takas parke variuoja nuo 4 m pradžioje iki 2,5 m didžiojoje atkarpoje, ant tilto 2,5 m minus panaudotinas plotis dėl tilto atramų.

    Schema patobulinta nuotraukomis, nuotraukos su detalesniu paaiškinimu, labiau detalizuotas grafinis ženklinimo atvaizdavimas: su punktyrais, kur jie yra, su papild. įvesta saugos priemone – dviračių simbolis raudoname fone.

    Pažymėtina: kas antram „Facebook“ dviratininui prasidėjo traukuliai ir jie norėtų ten tik pėsčiųjų rezervato, o VMS pasirašyti DJMP ir Dviračių spec. plano dokumentai su ketinimais rekonstruoti takus – nedomina.

    Pastaba: neseniai Tuskulėnų rimties parko prieigose buvo panaikinta Eurovelo 11 transkontinentinė dviračių tako atkarpa, tada ją atžymėjo sukeičiant dviračių taką su pėsčiųjų taku vietomis. Gaila neliko šoninės ištisinės linijos dviračių take, nors anksčiau buvo, bet pažymėjus punktyrus, kurių anksčiau nebuvo – tapo dar labiau saugu ir aišku. Nors takų supainiojimo pėstiesiems įžengiant nebūdavo ir anksčiau, nes takas labai populiarus.

    Turi dar kas kokių siūlymų? Įrengti takus vis tiek bus siūloma.

    Esama padėtis:

    Click image for larger version

Name:	2_Esama-padetis.png
Views:	828
Size:	277,1 kB
ID:	2004108

    Siūloma schema:

    Click image for larger version

Name:	_1_Schema.png
Views:	855
Size:	1,45 MB
ID:	2004097

    Click image for larger version

Name:	_2_Nuo-Ciurlionio-g.-link-estrados_Fotografuota-atgal.png
Views:	851
Size:	2,00 MB
ID:	2004098

    Click image for larger version

Name:	_3_Pasukus-desinen-nuo-Ciurlionio-g.-tiesiai-eianancio-tako.png
Views:	854
Size:	1,91 MB
ID:	2004099

    Click image for larger version

Name:	_4_Nusileidus-nuokalne_Pesciuju-eismui-prisijungiant-is-desines.png
Views:	839
Size:	979,0 kB
ID:	2004100

    Click image for larger version

Name:	_5_Greta_Takams-pavirstant-vienkrypciais.png
Views:	845
Size:	851,9 kB
ID:	2004101

    Click image for larger version

Name:	_6_Truputi-toliau_Takams-susukingiant.png
Views:	843
Size:	1018,3 kB
ID:	2004102

    Click image for larger version

Name:	_3.3_Vizualizacijos.png
Views:	848
Size:	1,69 MB
ID:	2004103

    Click image for larger version

Name:	8_DJMP.png
Views:	840
Size:	261,7 kB
ID:	2004104

    Click image for larger version

Name:	9_Dviraciu-taku-spec.-planas.png
Views:	834
Size:	248,3 kB
ID:	2004105

    Papildoma vizualinė papildomo saugumo užtikrinimo priemonė jau taikyta pasaulyje:

    Click image for larger version

Name:	Ryskesnis-kelio-zenklinimas.jpg
Views:	811
Size:	114,0 kB
ID:	2004106

    Turtingame mieste Milane, Italijoje taikomi žemesni kuoliukai nei former CCCP Architektų g., Vilniuje. Tokie ir bus siūlomi, kad mažam vaikui nekliūtų vairas už jų, didėja naudingas manevravimo plotas ir atrodo negremėzdiškai. Jei suveikia dviračių šiknas pridengti nuo mašinų, tai padės pėsčiuosių subines pridengti nuo dviračių. Kokią spalvą siūlyt? Gal raudoną, kaip Vilniaus identitetas?

    Click image for larger version

Name:	Milano_via_Pisani_pista_ciclabile.jpg
Views:	810
Size:	145,0 kB
ID:	2004107

    * Vienkryptis dviračių takas (nepainioti su juosta gatvėje) pagal STR yra min. 2 m, kaip ir siūloma.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Graži fantazija, gražiai su Paint.exe papaišyta, bet absoliučiai neįgyvendinama. Didžiąją dalį tako pločio (arba iš viso, visą taką) atiduoti dviračiams, kai pagrindinis parko eismas yra poilsiaujantys pėstieji yra totali nesąmonė, į kurią net neverta gilintis. Tiek iliustracinių foto iš parko įdėta, ir visose jose - lengvai besivaikštanys pėstieji ir nė vieno dviratininko. Bet siūlo didžiąją dalį iš pėsčiųjų atimt.... Klounada, net nežinau, ką bepridurt.
      Paskutinis taisė Riedutis; 2022.11.08, 23:03.

      Comment


        Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
        Didžiąją dalį tako pločio (arba iš viso, visą taką) atiduoti dviračiams, kai pagrindinis parko eismas yra poilsiaujantys pėstieji yra totali nesąmonė, į kurią net neverta gilintis.
        Pastačius daugiau jungčių į Vingio parką (Narbuto g., Užvingio tiltą, jungtį po G.Vilku, Čiurlionio g. jungtys) labai greitai patys pėstieji norės atskirtų erdvių dėl išaugusio tranzito. Kiekvieno renginio metu jau prikrauna tų espirtukų teritorijoje. Tai išankstiniai pasvarstymai kaip ten saugiau organizuoti eismą kol nepasiekta kritinė masė ne beprasmiai.
        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Manau firmelė "JUDU" nuspręs - nedaryti nieko.

          Comment


            Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
            Graži fantazija, gražiai su Paint.exe papaišyta, bet absoliučiai neįgyvendinama. Didžiąją dalį tako pločio (arba iš viso, visą taką) atiduoti dviračiams, kai pagrindinis parko eismas yra poilsiaujantys pėstieji yra totali nesąmonė, į kurią net neverta gilintis. Tiek iliustracinių foto iš parko įdėta, ir visose jose - lengvai besivaikštanys pėstieji ir nė vieno dviratininko. Bet siūlo didžiąją dalį iš pėsčiųjų atimt.... Klounada, net nežinau, ką bepridurt.
            Ta viena atkapra, kur būtų skiriama tik dviračiams yra nuokalnėje, vingiuoja ir šalia auga medžiai. Būtų pavojinga eiti pėstiesiems šalia. Ant foto parašyta, kad jiems lygiagrečiai yra kitas takas, kuris atsiskiria ir nuokalnės apačioje vėl susijungia apeinant medžius.

            Tiesiant siauriausio 2,5 m pločio dviračių takus, visur pėsčiųjų takas būtų platesnis už dviračių (išskyrus kur vienkrypčių takų atkarpėlė). Tik įrengiant atitvarus susiėstų 0,6 m (įskaitant 0,1 m atitvarus) nuo dvirtakio, bet pėstiesiems vis tiek platėtų 0,4 m ir jų takai būtų daugelyje atkarpų platesni už dviračiams skiriamą plotį.

            VMS buvo panaikinę Zuoko dvirtakio atkarpą Tuskulėtų parke, po ilgo laiko paprašius vėl pažymėjo liniją. Nuotraukoje nei vieno dviračio, o pėsčiųjų daug. Gali siūlyti vėl panaikinti, pažadu pakartotinai neprašysiu atkurti tako.

            Visgi, dviratis greitesnis už pėstyjį, tad gali pravažiuoti tarp kadrų befotografuojant, kai tuo tarpu pėstysis liks beveik visuose kadruose.

            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Tikrai šioje atkarpoje dviratininkų netrūksta. Pats ten dažnai važiuoju dviračiu.

              Comment


                Labai cringe atrodo aiškinimai, kai srautus savo fantazijose žmonės matuoja pagal kažkieno kito padarytas nuotraukas. Aš tokiu būdu galėčiau labai nesunkiai pagrįsti, kad Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje išvis nevažiuoja mašinos arba Pilies gatve išvis nevaikšto žmonės

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Labai cringe atrodo aiškinimai, kai srautus savo fantazijose žmonės matuoja pagal kažkieno kito padarytas nuotraukas. Aš tokiu būdu galėčiau labai nesunkiai pagrįsti, kad Vilniaus Vakariniame aplinkkelyje išvis nevažiuoja mašinos arba Pilies gatve išvis nevaikšto žmonės
                  Vingio parke ne vieną šimtą kartų buvęs, foto tik atkreipiau dėmesį.
                  Ar tikrai nori pasakyti, kad didžioji dalis parko lankytojų nėra pėstieji, ar tik pasikabinėti, kad į foto dėmesį atkreipiau?

                  Comment


                    Atsipalaiduok, didžioji takų dalis ir liktų pėstiesiems. Visomis įmanomomis kryptimis ir net palei vienintėlį dvirtakį. Tavęs buvo klausta tik viena, dėl kuoliukų:
                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Kokią spalvą siūlyt? Gal raudoną, kaip Vilniaus identitetas?
                    Neatsakei, tai nepasiūliau visai. Visgi tik 1 000 simbolių maks. galima rašyt.

                    Nemenčinės pl.: https://tvarkaumiesta.lt/problem/272946

                    Vingio parkas: https://tvarkaumiesta.lt/problem/274207
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Kažkaip užkliuvo naujo dviračių tako vaizdelis į Naujininkus. Ant tilto tiesiog išpjovė plyteles ir įliejo asfaltą, nei bordiūrėlių, nei kitokio atskyrimo. Prie pat sankryžos, į Naujininkų pusę, bordiūrėliai jau yra, eina tame pačiame lygyje su šaligatviu ir dviračiu taku, tai kaip ir ok. Ar tas variantas ant tilto taip ir turi būti, ar reikia išrašyt kam nors už tokį darbą? Vizualiai atrodo ne kažką, kreivai išpjauta, šoninės plytelės ištrupėjusios, skirtingi jų lygiai dėl senumo. Atstumas nuo stulpo irgi didokas, nežinau kiek turi būti pagal rekomendacijas, bet kairėje du pestieji su maišais jau turi sukti kūnus, kad nekliutų.

                      Click image for larger version  Name:	20221109_192441.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	2004407








                      Paskutinis taisė Robyla; 2022.11.10, 09:41.

                      Comment


                        Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                        Kažkaip užkliuvo naujo dviračių tako vaizdelis į Naujininkus. Ant tilto tiesiog išpjovė plyteles ir įliejo asfaltą, nei bordiūrėlių, nei kitokio atskyrimo. Prie pat sankryžos, į Naujininkų pusę, bordiūrėliai jau yra, eina tame pačiame lygyje su šaligatviu ir dviračiu taku, tai kaip ir ok. Ar tas variantas ant tilto taip ir turi būti, ar reikia išrašyt kam nors už tokį darbą? Vizualiai atrodo ne kažką, kreivai išpjauta, šoninės plytelės ištrupėjusios, skirtingi jų lygiai dėl senumo. Atstumas nuo stulpo irgi didokas, nežinau kiek turi būti pagal rekomendacijas, bet kairėje du pestieji su maišais jau turi sukti kūnus, kad nekliutų.
                        Kiek teko matyti darbų metu, nuėmus plytelės buvo betonas (gal vieduko konstrukcija?) ir ant jo užpiltas asfaltas.
                        Aišku, su kokybę pas mus visi susipykę, svarbu padarė...
                        Kad taką galėjo arčiau stulpų ir gatvės numatyti, tai faktas, bet lieka paslaptis, kodėl padarė visuryje dviračių taką

                        Comment


                          Tai tuos bordiūrėlis takams galima pjaustyti ir klijuoti naudojant tą patį betoną ar spec. klijus, būtų analogiškas storis, kaip ir plytelių. Keista, kad nėra išdirbta technologija.
                          O nuo stulpų lyg ir 0,5 m užtektų... Keistas sprendinys...

                          Comment


                            Čia turbūt daryta su mintimi, kad ir pėstiesiems dvi vienpusės juostos

                            Comment


                              Dariaus ir Girėno g. C kat.:

                              Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	418
Size:	455,9 kB
ID:	2004518

                              STR:
                              43. Šoninės skiriamosios juostos plotis priklauso nuo gatvės kategorijos ir nuo joje projektuojamų įrenginių. Minimalus B kategorijos gatvės šoninės skiriamosios juostos plotis – 2,3 m, C kategorijos – 1,0 m.
                              44. Minimalus šoninės skiriamosios juostos plotis atsižvelgiant į įrenginius joje:
                              44.1. Apželdinimas medžiais ir krūmais – 2,30 m;
                              44.2. Apšvietimo stulpai, kelio ženklų atramos, tvorelės, veja – 1,00 m
                              Realybėje matosi 8 arba beveik 8 plytelių plotis, t. y. 3 m. Turėjo būti 1 m + 0.5 m dviračių apsaugos zona nuo kliūčių. Stulpai stovi (pritempus apatinę dalį) beveik iki 1,5 m nuo gatvės + 0,5 m dviračiams apsaugos zona, tai dvirtakis turėjo būti 2 m nuo gatvės, tad pėsčiųjų takas turėjo platėti bent 1 m arba daugiau. Dabar reiks žiūrėti ar koks narkomanas Naujininkuose neapi'pickpocket'ins šokant tango šokį prasilenkiant su maišais...

                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Tai ta mintis nėra logiška ir tinkama, nes pėstieji nuolat blaškysis tarp pusių, o vietomis privalės kirsti dviračių taką.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                  Čia turbūt daryta su mintimi, kad ir pėstiesiems dvi vienpusės juostos
                                  Jei ir taip, tai padarė be apsaugos zonų, pvz. link gatvės šaligatvis visiškai min. pločio – 1,5 m (dvi eismo juostos pėstiesiems), o apsaugos zonoms – nulis.

                                  Edit: tikrai negalėjo būti tokios minties, nes būtų prieštaraujama rekomendacijoms, kad dviračių takas turi būti arčiau gatvės. Jei kam įdomūs Naujanai, galit užklausti Stytybos skyriaus per Tvarkau miestą, kad pažiūrėtų ar pagal projektą padaryta.
                                  Paskutinis taisė dondc; 2022.11.10, 16:41.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Gelikas šiek tiek užskrido ant Nemenčinės pl. tako. Foto iš Facebook.

                                    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1668092592585.jpg
Views:	379
Size:	311,4 kB
ID:	2004522

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                      Tai tuos bordiūrėlis takams galima pjaustyti ir klijuoti naudojant tą patį betoną ar spec. klijus, būtų analogiškas storis, kaip ir plytelių. Keista, kad nėra išdirbta technologija.
                                      O nuo stulpų lyg ir 0,5 m užtektų... Keistas sprendinys...
                                      Atrodo tikrai nekažką, galėjo tas dvirtakis būti arčiau gatvės. Bet kas manęs neramina, kad daug dviratininkų, pamatę raudoną dvirtakį jį traktuoja kaip autostradą ir todėl jiems atrodo ok lėkti pilnu greičiu. Aš tokiose vietose apskritai galbūt nebūčiau investavęs, palikčiau ženklą pėsčiųjų/dviračių takas, kad užtektų visiems vietos. Bet tai galiotų su sąlyga, jeigu nebūtų agresyviai važiuojančių dviratininkų, kuriems yra ok rėkti ant vieną koją ant dvirtakio padėjusių pėsčiųjų

                                      Comment


                                        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                        Aš tokiose vietose apskritai galbūt nebūčiau investavęs, palikčiau ženklą pėsčiųjų/dviračių takas, kad užtektų visiems vietos. Bet tai galiotų su sąlyga, jeigu nebūtų agresyviai važiuojančių dviratininkų, kuriems yra ok rėkti ant vieną koją ant dvirtakio padėjusių pėsčiųjų
                                        Matyt nevažinėjate dviračiu. Tokiu atveju gausis, kad turi slalomą važiuoti aplink žmonės, kas tikrai nėra saugu. Takai ir gatvės daromi atskiri, nes skiriasi greičiai, tam tikrų eismo dalyvių.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Gelikas šiek tiek užskrido ant Nemenčinės pl. tako. Foto iš Facebook.
                                          Avarija Vilniaus pakraštyje: nuskriejęs nuo kelio prabangus „Mercedes-Benz“ rėžėsi į medžius
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zesi-i-medzius

                                          Yra pilna foto galerija. Veiksmas prieš perėją, o VMS už posūkio ten prie Antavilių mašinų atitvarus pratęsė pėsčiųjų tvorelėmis, kurios smūgio atveju tik kurtų pavojingas skeveldras.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X