Šiandien ties išvažiavimu iš šalia kelio esančios teritorijos buvo partrenktas dviratininkas. Atvažiavo du policijos automobiliai su švyturėliais, atliko tyrimą. Visiems dingus, įtariu liko stovėti ta pati nelegaliai priparkuota mašina, kuri neabejotinai turėjo priežastinį ryšį eismo įvykiui – iš šalia kelio esančios teritorijos pusės buvo priparkuota arčiau nei 5 m iki sankirtos prieš šaligatvį esantį pagrindiniame kelyje (kaip baltas sedanas foto dešinėje, žemiau), taip sudarydama nematomą zoną. Net baudos lapelio ant stiklo priklijuoto nemačiau.
Infra. Net Zuoko laikų dviračių takas turėjo trikampius (2014 m.):
Taką rekonstravo 2018 m. Trikampių net tada nepažymėjo, t. y. gaunasi taip, jog asmeniškai rekonstrukciją kuravęs Anton'as (dab. vyr. miesto inžinierius) kreipėsi į policiją, kad tie suderinti trikampiai būtų panaikinti arba bet kuriuo atveju dirbo aplaidžiai ir nepasirūpino policijoje suderintu trikampių pažymėjimu:
2021 m. – nei trikampiai atsirado, nei pervaža pradėta žymėti termoplastiku, kuris nenusitrina, kaip dažai, juolab įprastas pervažas šalia įvažiavimų į teritorijas pradėta žymėti punktyriukais šonuose, kurie užima mažiau vietos. Žymint juos termoplastiku, būtų nekomfortiškai iškilę bei per lietų slidesnio paviršiaus – bet praktiškai niekaip nepakliūtų po dviračio ratais. Vienam važiuojant viduriu savo eismo juostos, nekabinami net kvadratai pažymėti netgi tako viduje. Dėl Kęstučio g. dviračių juostų ištisinės ir pervažų žymėjimo termoplastiku, o dviračių simbolių žymėjimo dažais įsiklausė, bet kitur praktikos neperkėlė (nors what's the difference?):
https://www.google.com/maps/@54.7053...7i16384!8i8192
Kaip gali būti toks brokas, kur trikampių nėra pilnai asfaltuotame įvažiavime, kur nėra nei trinkelių nei bortų palei gatvę, bet gretimu adresu įvažiavimas į iš karto sekančią teritoriją, kur trinkelės ir pėsčiųjų danga nenutrūksta – jau yra ir trikampiai?
https://www.google.com/maps/@54.7071...7i13312!8i6656
Buvo šneka apie prašomus įrengti trikampius Architektų g. (už kuriuos, mano supratimu, buvo sumokėta YIT Infra Lietuva, bet darbai neatlikti). „Judu“ pozicija tokia, kad išsukant iš Laisvės pr. (iš šalutinio kelio) trikampių nereikia įsukant į Architektų g., bet išsukant iš pagrindinio kelio Architektų g. link Laisvės pr. – trikampius sutinka įrengti. 2020 m. sakė, kad juos įtraukė į 2021 m. ženklinimo planą, labai tikėtina ne pagal garantiją, o už pakarotinai mokamus pinigus, nes firma jau išregistruota. Visgi, „Judu“ vadovė leido suprasti, jog saugumas pažeidžiamiausių eismo dalyvių nėra prioritetas, nors būtų itin pigu jį užtikritni, o apie pačių „Judu“ / VMS deklaruoto dviratininkų prioritetą prieš autotransportą – pačių deklaruotą darnaus judumo prioritetų piramidėje – galima pamiršti. Aktuali tik pirmoji pastraipa:
Kol „šie darbai tikrai nėra pirmo skubumo“, kalbant apie vos kelias seniausiai pareportintas vietas, tol mėlynų-raudonų švyturėlių tikrai dar reikės.
Aišku, gerai paskaldė malkų ir dėl stop linijos, kuri pagal KET nieko neįpareigoja, jeigu šalia jos nėra pačio kelio ženklo „Stop“: https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401
https://www.google.com/maps/@54.6821...7i16384!8i8192
Infra. Net Zuoko laikų dviračių takas turėjo trikampius (2014 m.):
Taką rekonstravo 2018 m. Trikampių net tada nepažymėjo, t. y. gaunasi taip, jog asmeniškai rekonstrukciją kuravęs Anton'as (dab. vyr. miesto inžinierius) kreipėsi į policiją, kad tie suderinti trikampiai būtų panaikinti arba bet kuriuo atveju dirbo aplaidžiai ir nepasirūpino policijoje suderintu trikampių pažymėjimu:
2021 m. – nei trikampiai atsirado, nei pervaža pradėta žymėti termoplastiku, kuris nenusitrina, kaip dažai, juolab įprastas pervažas šalia įvažiavimų į teritorijas pradėta žymėti punktyriukais šonuose, kurie užima mažiau vietos. Žymint juos termoplastiku, būtų nekomfortiškai iškilę bei per lietų slidesnio paviršiaus – bet praktiškai niekaip nepakliūtų po dviračio ratais. Vienam važiuojant viduriu savo eismo juostos, nekabinami net kvadratai pažymėti netgi tako viduje. Dėl Kęstučio g. dviračių juostų ištisinės ir pervažų žymėjimo termoplastiku, o dviračių simbolių žymėjimo dažais įsiklausė, bet kitur praktikos neperkėlė (nors what's the difference?):
https://www.google.com/maps/@54.7053...7i16384!8i8192
Kaip gali būti toks brokas, kur trikampių nėra pilnai asfaltuotame įvažiavime, kur nėra nei trinkelių nei bortų palei gatvę, bet gretimu adresu įvažiavimas į iš karto sekančią teritoriją, kur trinkelės ir pėsčiųjų danga nenutrūksta – jau yra ir trikampiai?
https://www.google.com/maps/@54.7071...7i13312!8i6656
Buvo šneka apie prašomus įrengti trikampius Architektų g. (už kuriuos, mano supratimu, buvo sumokėta YIT Infra Lietuva, bet darbai neatlikti). „Judu“ pozicija tokia, kad išsukant iš Laisvės pr. (iš šalutinio kelio) trikampių nereikia įsukant į Architektų g., bet išsukant iš pagrindinio kelio Architektų g. link Laisvės pr. – trikampius sutinka įrengti. 2020 m. sakė, kad juos įtraukė į 2021 m. ženklinimo planą, labai tikėtina ne pagal garantiją, o už pakarotinai mokamus pinigus, nes firma jau išregistruota. Visgi, „Judu“ vadovė leido suprasti, jog saugumas pažeidžiamiausių eismo dalyvių nėra prioritetas, nors būtų itin pigu jį užtikritni, o apie pačių „Judu“ / VMS deklaruoto dviratininkų prioritetą prieš autotransportą – pačių deklaruotą darnaus judumo prioritetų piramidėje – galima pamiršti. Aktuali tik pirmoji pastraipa:
Mes galime pasakyti, ką vienu ar kitu Jūsų įvardintu atveju galime arba negalime padaryti. Tačiau, kada bus padaryta, pasakyti negalime - darbų mieste vyksta daug ir visi jie prioretizuojami. O šie darbai tikrai nėra pirmo skubumo.
Gražaus vakaro linkėdama.
Pagarbiai,
Lina Juknevičienė
Klientų patirties vadovė
+ 370 658 13941
lina.jukneviciene@judu.lt
Gražaus vakaro linkėdama.
Pagarbiai,
Lina Juknevičienė
Klientų patirties vadovė
+ 370 658 13941
lina.jukneviciene@judu.lt
Aišku, gerai paskaldė malkų ir dėl stop linijos, kuri pagal KET nieko neįpareigoja, jeigu šalia jos nėra pačio kelio ženklo „Stop“: https://tvarkaumiesta.lt/problem/141401
https://www.google.com/maps/@54.6821...7i16384!8i8192
Comment