Šiaip biškį keista matyti tokias aršias diskusijas, kol takas dar nebaigtas ir visi diskutuojantys jo dar nebandė. Iš nuotraukų lyg ir pusė velnio atrodo posūkių kampai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąČia yra vienas iš svarbesnių takų (turbūt pagal visus darnumo planus dar ir magistralinis), ir tokie vingiavimai tik rodo, kaip stipriai na atjeb*s Vilniuje pradėjo būti daromi projektai. Nx išvis yra daromi priešprojektiniai pasiūlymai ir viešinimai, jeigu to nesilaikoma ir galima jau vykdant statybas pakeisti visą esmę? Dabar dėl kiekvieno krūmelio galima kreivinti takus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimągamtoj nera tiesiu liniju, ir dvirtakis turi pavingiuot tiek pres perejas tiek aplenkiant naturalias kliutis.
Tau maloniau dviraciu vaziuot visiskai nuobodziu tiesiu dvirtakiu ar siek tiek pavingiuojanciu?
Maloniau išvis nevažiuoti, bet ne dėl malonumo gi dviračių takai yra.
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip biškį keista matyti tokias aršias diskusijas, kol takas dar nebaigtas ir visi diskutuojantys jo dar nebandė. Iš nuotraukų lyg ir pusė velnio atrodo posūkių kampai.
Parašė alga Rodyti pranešimą
Na, siūlau atsiversti https://gatviustandartas.vilnius.lt/ ir prisiminti, koks yra pats pirmas principas.
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąMan kaip tik atrodo sitie priverstiniai vingiai nera savaime blogas dalykas. Dviratininkai dazniausiai nuo kalniuko isibegeja kiek tik traukia, ir jei suks masina i ivaziavima niekuomet nespetu sustabdyt jei ne vingis.
- 3 patinka
Comment
-
Viešins naują Liepkalnio gatvės projektą
Akys tiesiog vemia nuo tokių takų sprendinių...
Tuo pačių metu dėl papildomų juostų ir astronominio dydžio žiedo įrengimo kertami 238 medžiai, tai dėl tiesių takų nekertamas nei vienas medis.
Kai numato rekreacinius takus, trumpas A juostas, juostų skaičius padvigubėja, tai nelabai įsivaizduoju, kaip savivaldybė iškraustis žmones iš taip mylimų automobilių.
Paskutinis taisė Kaid; 2022.10.10, 10:17.
- 1 patinka
Comment
-
Verkių g. dviračių tako projektas tarp Kareivių ir Žirmūnų g. (ties autobusų parku).
https://citify.eu/lt/verkiu-g-tarp-k...-ir-zirmunu-g/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai mes gamtą įrenginėjam ar susisiekimo infrastruktūrą? Ne, dvirtakis turi kiek įmanoma mažiau vingiuoti. Nėra tokio dalyyko kaip "naturalios kliūtys", yra tik "blogai įrengė, nes nepašalino kliūties".
Maloniau išvis nevažiuoti, bet ne dėl malonumo gi dviračių takai yra.
Aš siūlau išsispauzdinti tą stnadartą ir panaudoti vieniteliu tinkamu būdu - kaip tuoletinį popierių.
Tada reikia statesnio įsukimo automobiliui kad spėtu sustabdyti. Juk būtent automobilis turi stabdyti, ne dviratininkas.
Takai tiesiami ne "plentinių" dviratininkų treniruotėms, kurie laksto tiesiais dviračių takais kaip išprotėję, nesugebantys prasilenkti su kitais nenusikeikę. Normaliai važiuojantiems (~20 km/h greičiu) tie vingiai nejuntami bus, o važiavimas malonesnis, būtent dėl supančios floros, kurią išsaugojo tie vingiai.
Asmeniškai, kelios iš mėgstamiausių dviračių takų atkarpų man yra Žirmūnų g. (aplink sankryžą su Lakūnų g.) bei Rinktinės g. (nuo turgaus iki Šeimyniškių g.) būtent todėl, nes ten yra išsaugoti medžiai, o takas lengvai vingiuoja.Paskutinis taisė Riedutis; 2022.10.10, 11:07.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Iš tavo pasisakymų galima suprasti, kad trys ar keturi lengvi vingiai kelių kilometrų atkarpoje yra blogiausias dalykas, kuris galėjo atsitikti dviračių infrastruktūrai mieste.
Takai tiesiami ne "plentinių" dviratininkų treniruotėms, kurie laksto tiesiais dviračių takais kaip išprotėję, nesugebantys prasilenkti su kitais nenusikeikę. Normaliai važiuojantiems (~20 km/h greičiu) tie vingiai nejuntami bus, o važiavimas malonesnis, būtent dėl supančios floros, kurią išsaugojo tie vingiai.
Takai tiesiami susisiekimui dviraičiu, o ne pasivaiznėjimu rekreaacijai, ir turi būti kiek įmanoma maksimaliai tiesūs kad žmonės juos naudodami commutinimu iš tikro juos naudotu.
Šiaip tai Liepos kaip tik aplinką daro nemalonesnę, ypač vasaros mėnesiais. Jos naudojamos miestuose dažnai nes atsparios išmetamosios dujom, o automobilizmas šventas.
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Iš tavo pasisakymų galima suprasti, kad trys ar keturi lengvi vingiai kelių kilometrų atkarpoje yra blogiausias dalykas, kuris galėjo atsitikti dviračių infrastruktūrai mieste.
Takai tiesiami ne "plentinių" dviratininkų treniruotėms, kurie laksto tiesiais dviračių takais kaip išprotėję, nesugebantys prasilenkti su kitais nenusikeikę. Normaliai važiuojantiems (~20 km/h greičiu) tie vingiai nejuntami bus, o važiavimas malonesnis, būtent dėl supančios floros, kurią išsaugojo tie vingiai.
Asmeniškai, kelios iš mėgstamiausių dviračių takų atkarpų man yra Žirmūnų g. (aplink sankryžą su Lakūnų g.) bei Rinktinės g. (nuo turgaus iki Šeimyniškių g.) būtent todėl, nes ten yra išsaugoti medžiai, o takas lengvai vingiuoja.
Jei neaišku kaip turi atrodyti dviračiu susisiekimo statiniai, Google streetview ir youtube pilna medžiagos iš Olandijos, sėkmės
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTada reikia statesnio įsukimo automobiliui kad spėtu sustabdyti. Juk būtent automobilis turi stabdyti, ne dviratininkas.
Nors kaip aptemptakelnis tai žagsiu nuo tokių dvirtakių. Taip malonu būdavo leistis ramiai pirma juosta su eismu ant 60
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąGal galėtum pacituoti oficialią miesto savivaldybės politiką, pagal kurią takai tiesiami išskirtinai susisiekimui? Šitą teiginį kaip aksiomą naudoji, bet ji elementariai neatitinka realybės.
Keli vingiai take susisiekimo funkcijos reikšmingai nesutrikdo.
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei įsukinėji ir iš tolo matai dviratininką atvažiuojantį nuo kalno - vertinti, kad skrenda ant 60km/h ar lėtai leidžiasi 20km/h? Vienu atveju ramiai spėsi pravažiuot, kitu atveju dar žiūrėk įčiuoš į šoną kol pravažiuosi perėją. Vingis dviračiams kažkiek užtikrina, kad atskrendantis aptemptakelnis prilėtins iki 20km/h.
Nors kaip aptemptakelnis tai žagsiu nuo tokių dvirtakių. Taip malonu būdavo leistis ramiai pirma juosta su eismu ant 60
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNu aš tai galvoje pasiprojektuoju po kiek sekundžių davažiuos maždaug. Aišku tiksliai neišmatuosi, bet tada pristabdai su saugumo zona ir leidi pralėkti. Problema sukelia visokie vingiai kurie keičia dviratininko greitį ir visokie medžiai už kurių gali tiesiog nesimatyti atvažiuojančio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei įsukinėji ir iš tolo matai dviratininką atvažiuojantį nuo kalno - vertinti, kad skrenda ant 60km/h ar lėtai leidžiasi 20km/h? Vienu atveju ramiai spėsi pravažiuot, kitu atveju dar žiūrėk įčiuoš į šoną kol pravažiuosi perėją. Vingis dviračiams kažkiek užtikrina, kad atskrendantis aptemptakelnis prilėtins iki 20km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Baikit nusišnekėti, čia yra elementari eismo kultūra, nuvažiuokite į Olandiją ir pajauskite, kaip vairuotojai mato ir praleidžia dviratininkus. O pas mus, lietuviams, reikia būti savanaudžiams, nes jau 3 sekundes nepalauks kol pravažiuos dviratininkas, nors jam pirmenybė, bet geriau skaičiuos jo greitį, laiką kada privažiuos ir tt
Čia kaip su motociklininkais. Buvo įdomus atvejis kai auto vairuotojas sukdamas į kairę nepraleido skrendančio motociklininko, motociklas įčiuožė į sukančios mašinos šoną ir buvo liūdnos pasekmės. Teismo sprendimas - motociklininkas pats kaltas, nes daugiau nei dvigubai viršijo leistiną greitį. Auto vairuotojas negalėjo ir neturėjo tikėtis, kad motociklininkas atskris tokiu greičiu, todėl negalėjo daryti išvados, kad nespės pasukti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Kam laukt kol lėtai nusileis nuo kalno jei 1 iš 100 skris?
Čia kaip su motociklininkais. Buvo įdomus atvejis kai auto vairuotojas sukdamas į kairę nepraleido skrendančio motociklininko, motociklas įčiuožė į sukančios mašinos šoną ir buvo liūdnos pasekmės. Teismo sprendimas - motociklininkas pats kaltas, nes daugiau nei dvigubai viršijo leistiną greitį. Auto vairuotojas negalėjo ir neturėjo tikėtis, kad motociklininkas atskris tokiu greičiu, todėl negalėjo daryti išvados, kad nespės pasukti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tada reikia statesnio įsukimo automobiliui kad spėtu sustabdyti. Juk būtent automobilis turi stabdyti, ne dviratininkas.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
kas turi mes puikiai zinom. Lygiai taip pat ir automobiliai turi nevirsyti greicio, turi praleisti, turi pristabdyti pries perejas ir pan. Realybeje yra kitaip, todel daromos iskiliosios perejos, siaurinama ir pan. Dviratininkams lygiai tas pats galioja. Vizija 0 kalba apie sprendimus kurie fiziskai neleidzia padaryti kvailystes. O posukis automobiliams ten pakankamai status, iprastas 90 laipsniu, jei pamenu.Paskutinis taisė Kaid; 2022.10.10, 13:17.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Norit pasakyti, po šito teismo sprendimo dabar visi vairuotojai, gali užstatyti sankryžas ir takus, nes jie negali išmatuoti ar kiti viršija greitį ar ne? Bullshit.. Chebra, daugiau tolerancijos vieni kitiems.
Kiek pamenu dvirtakių projektinis greitis yra 20-30km/h. Galima išvesti, kad vairuotojai turėtų tikėtis, kad dviratininkai ne didesniu greičiu ir važiuos. Bet kaip su gatvių siaurinimu, tada ir dvirtakiuose reikia inžinerinių priemonių, kad nebūtų viršijamas saugus greitis.
Tolerancijos faktas, kad reikia. Bet tolerancija turi būti abipusė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Matant tiesiai iš priekio sunku greitai nustatyti tikslų greitį. Ypač jei prietemoj ir išvis matai tik mirksiuką.
- 1 patinka
Comment
Comment