Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panašu, kad pagal pirminę vizualizaciją, realybėje nėra tiek vietos abiems takams tarp medžių ir tilto atramų. Ar pagal seną, ar pagal naują projektus turės būti atraminė siena. Labai ilga ir labai brangi. Nenustebčiau, jei tiesiog nebus jokio dviračių tako. Gi „Birutės g. vingy“ ne be priežasties padarė „bendrą“ taką (tiksliau šaligatvį, kurio pusę ploto dabar užima bio tualetas, o durys bet kada gali atsidaryti ir nublokšti dviratininką žemyn).
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Savanorių pr. yra planas nutiesti dviračių taką. Dėl Kalinausko ir Basanavičiaus g. kol kas nemačiau planų. Bet Basanavičiaus g. yra C kategorijos - taigi geriau yra atskiras takas, o Kalinausko - D, taigi irgi galėtų būti bendrame sraute eismas. Teoriškai, aišku, nes prie sovietinio išplanavimo gatvių tos kategorijos nelabai veikia - todėl ir yra pertvarkomos.

      Comment


        Kalinausko būtų gerai atskiras takas vien dėl to, kad ten yra labai stipri įkalnė ir minti į kalniuką kartu su mašinomis nėra nei labai saugu, nei psichologiškai malonu. Tada ir Basanavičiaus g. nereikėtų tako.

        Comment


          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
          Kalinausko būtų gerai atskiras takas vien dėl to, kad ten yra labai stipri įkalnė ir minti į kalniuką kartu su mašinomis nėra nei labai saugu, nei psichologiškai malonu. Tada ir Basanavičiaus g. nereikėtų tako.
          Dviračių takas yra Naugarduko g., iki Basanavičiaus yra visais nebloga jungtis per Algirdo g.
          Kalinausko g. takas gar ir būtų gerai, bet ji atsiremia į Čiurlionio g., kuriai irgi reikia naujo dviračių tako.

          Comment


            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

            Dviračių takas yra Naugarduko g., iki Basanavičiaus yra visais nebloga jungtis per Algirdo g.
            Kalinausko g. takas gar ir būtų gerai, bet ji atsiremia į Čiurlionio g., kuriai irgi reikia naujo dviračių tako.
            Čiurlionio-Kalinausko atsiradus Užvingio tiltui bus itin svarbi jungtis tarp miesto centro ir Lazdynų, Karoliniškių, Bukčių. Ten būtinai reikia įrengti saugią dviračių infrastruktūrą, jei tikrai norime, kad mynimas populiarėtų. Bendram sraute, deja, Vilniuje dviratininkai nesijaučia saugūs.

            Comment


              Pilaitės pr. dviračių takas

              Didžioji dalis tarp Įsruties ir Papilėnų gg. atkarpoje raudonuoja. Pervažos dar nesutvarkytos. Įrengti dveji stabdymo kalneliai ties požeminėm perėjom, kol nenudažyti - nelabai matosi.

              Click image for larger version

Name:	20220811_170334.jpg
Views:	914
Size:	954,4 kB
ID:	1984628

              Papildau. Stabdymo kalneliai dideliu kontrastu šiek tiek matosi. Taip tai pagalvočiau, kad brokas.

              Click image for larger version  Name:	VideoCapture_20220811-201513.jpg Views:	0 Size:	131,9 kB ID:	1984624
              Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.11, 20:22.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Pilaitės pr. dviračių takas

                Papildau. Stabdymo kalneliai dideliu kontrastu šiek tiek matosi. Taip tai pagalvočiau, kad brokas.
                Kas čia per naujovė? Iš kažkur nusižiūrėta ar sugalvota savo net analogov?

                Comment


                  Pirmas bandymas. Bus turbūt prisvilęs, nu bet pirmas yra pirmas.

                  Olandija:

                  Comment


                    T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta. Dirba 21 valandą, frezuoja dangas.



                    https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-dvi...sporto-juosta/

                    Comment


                      Stabdymo kalneliai? Kad ten eilinis brokas. Tik tiek kad tokie kalneliai po pirmo sniego valymo bus išlyginti.

                      Comment


                        Ne brokas, o kalneliai stabdymui. Projekte tai numatyta buvo po diskusijų su visuomene. Čia būtent prie tos požeminės perėjos, kur nesimato išeinantys žmonės.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Ne brokas, o kalneliai stabdymui. Projekte tai numatyta buvo po diskusijų su visuomene. Čia būtent prie tos požeminės perėjos, kur nesimato išeinantys žmonės.
                          O galėjo tiesiog suprojektuoti dviračių taką kitoje pusėje požeminės perėjos ir medžių eilės. Kur dabar daro atskirtą juostą posūkiams į dešinę ir autobusams. Plėsti automobilių zoną buvo galima skiriamosios juostos pusėje. Man atrodo net nebūtų kaštai didesni tokios konfiguracijos arba tik minimaliai.
                          • Nesikirstų pėščiųjų ir dviračių srautai prie abiejų išėjimų iš požeminės perėjos (nereikėtų stabdymo kalnelių). Dar ten ir liftas projektuojamas, ar ne? Žmonės lauks lifto (ne šiaip po vieną, bet su vaikų vežimėliais) tiesiog ant dviračių tako. Ir iš lifto išstums savo vežimėlį irgi tiesiai į dviračių taką.
                          • Pesčiųjų ir dviračių takai būtų atskirti suaugusių medžių žalia juosta. Dabar bus neatskirti visai (geriausiu atvėju aukščių skirtumas).
                          • Ties petekimu į smalinės st. takai(o tiksliau realistiški judančių srautai) kryžiuotųsi statesniu kampu (gal net pavyktų 90 laipsnių). Panašiai ir ties Įsruties st.
                          • Vairuotojai geriau matytų važiuojančius dviračius. Kaip suprantu šviesoforas bus naikinamas ir pervaža lieka nereguliuojama.
                          • Nebūtų pakenkta kaštonų alėjai. Medžiai pasodinti gana seniai ir yra jau gan brandūs (bent jau darosi tokiais). Dabar abu (dviračių ir pėsčiųjų) takai netilps alėjoje. Tenka persodinti visą šiaurinę alėjos pusę (kažkur mačiau, kad siūlė persodinti apie 60 medžių). O visai pietinei alėjos pusei jau buvo nukapotos šaknys statant tą papildomą automobilių juostą (toje vietoje pagal mano siūlymą būtų dviračių takas, bet jam lyg ir nereiktų tokių galingų pagrindų kaip auto juostai). Palikus tik pėsčiųjų taką alėjoje, būtų buvę galima netgi pagerinti reikalus augmenijai, susiaurinti taką(tai yra panaikinti ar bent susiaurinti tą metro pločio trinkelių dvirtakį kuris ten yra/buvo dabar) ir palikti dar daugiau vietos medžiams ir žalumai.
                          Gaila pamčiau tik dabar. Jau pakeisti nieko neįmanoma.
                          Click image for larger version  Name:	Pilaitės dviračių takas.jpg Views:	0 Size:	174,3 kB ID:	1984832
                          Paskutinis taisė rPn; 2022.08.12, 15:01.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Pirmas bandymas. Bus turbūt prisvilęs, nu bet pirmas yra pirmas.

                            Olandija:

                            Aha, bet matmenys ko gero buvo metrais, o mūsisškiai pagalvojo jog coliais.

                            Comment


                              Parašė rPn Rodyti pranešimą

                              O galėjo tiesiog suprojektuoti dviračių taką kitoje pusėje požeminės perėjos ir medžių eilės. Kur dabar daro atskirtą juostą posūkiams į dešinę ir autobusams. Plėsti automobilių zoną buvo galima skiriamosios juostos pusėje. Man atrodo net nebūtų kaštai didesni tokios konfiguracijos arba tik minimaliai.
                              • Nesikirstų pėščiųjų ir dviračių srautai prie abiejų išėjimų iš požeminės perėjos (nereikėtų stabdymo kalnelių). Dar ten ir liftas projektuojamas, ar ne? Žmonės lauks lifto (ne šiaip po vieną, bet su vaikų vežimėliais) tiesiog ant dviračių tako. Ir iš lifto išstums savo vežimėlį irgi tiesiai į dviračių taką.
                              • Pesčiųjų ir dviračių takai būtų atskirti suaugusių medžių žalia juosta. Dabar bus neatskirti visai (geriausiu atvėju aukščių skirtumas).
                              • Ties petekimu į smalinės st. takai(o tiksliau realistiški judančių srautai) kryžiuotųsi statesniu kampu (gal net pavyktų 90 laipsnių). Panašiai ir ties Įsruties st.
                              • Vairuotojai geriau matytų važiuojančius dviračius. Kaip suprantu šviesoforas bus naikinamas ir pervaža lieka nereguliuojama.
                              • Nebūtų pakenkta kaštonų alėjai. Medžiai pasodinti gana seniai ir yra jau gan brandūs (bent jau darosi tokiais). Dabar abu (dviračių ir pėsčiųjų) takai netilps alėjoje. Tenka persodinti visą šiaurinę alėjos pusę (kažkur mačiau, kad siūlė persodinti apie 60 medžių). O visai pietinei alėjos pusei jau buvo nukapotos šaknys statant tą papildomą automobilių juostą (toje vietoje pagal mano siūlymą būtų dviračių takas, bet jam lyg ir nereiktų tokių galingų pagrindų kaip auto juostai). Palikus tik pėsčiųjų taką alėjoje, būtų buvę galima netgi pagerinti reikalus augmenijai, susiaurinti taką(tai yra panaikinti ar bent susiaurinti tą metro pločio trinkelių dvirtakį kuris ten yra/buvo dabar) ir palikti dar daugiau vietos medžiams ir žalumai.
                              Gaila pamčiau tik dabar. Jau pakeisti nieko neįmanoma.
                              Click image for larger version Name:	Pilaitės dviračių takas.jpg Views:	0 Size:	174,3 kB ID:	1984832
                              Neįmanoma. Dviračių takas turi būti nutolęs bent per 2,3 m, nes Pilaitės pr. B kategorijos gatvė

                              Comment


                                Kaip praktika rodo, visada „galima“ daryti ne pagal STR. A kategorija:

                                ​​​​​​​https://www.google.com/maps/@54.6538...7i13312!8i6656
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Tame pačiame Pilaitės pr. tolėliau irgi nėra jokių 2,3 m. 1,355 m:
                                  Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	648
Size:	2,23 MB
ID:	1984924
                                  https://www.google.com/maps/@54.6994...7i16384!8i8192
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Neįmanoma. Dviračių takas turi būti nutolęs bent per 2,3 m, nes Pilaitės pr. B kategorijos gatvė
                                    Eilinį sykį biurokratinis požiūris. Viskas yra įmanoma turint noro.

                                    1. Nesakau, kad dviračių takas turi būti per bortą nuo gatvės, jis privalo būti atskirtas. Taip gali susidaryti iš pridėtos nuotraukos, bet ten tik labai supaprastinta schema nesilaikant jokio mastelio.
                                    Norint didesnio atskyrimo gatvė dar labiau stumiasi į skiriamosios juostos pusę. Tai pastumi dar per 2.3m ir viskas. Aij, sakysit jau brangiau kainuos, nes praktiškai pusantros juostos reiks pridėti nuo 0? Yra ir antra išeitis.
                                    2. Takas eis ne prie B kategorijos gatvės, o prie fiziškai atskirto, tokio pusiau jungiamojo kelio, kur važiuos tik sukantys į dešinę ir turbūt autobusai. Tas atskyrimas ir suprojektuotas dėl tos pačios B kategorijos reikalavimų, nes B kategorijos kelyje negalima daryti posūkių į dešinę kas 60m. kaip daroma dabar. Greitis ten dabar buvo 50. Vietos tipo nėra sutalpinti viskam, bet dar iššvaistė metro plotį fiziškam atskyrimui.
                                    Gal taupant ir darant kompromisą užtenka mažesnio atskyrimo tarp dviračių tako ir šitos ne B kategorijos posūkių juostos? Pilaitės pr, tarp Policijos ir Mcdonaldo tikrai nėra 2.3m. Ir visai pakenčiama ten važiuoti šalia pustuštės A juostos.

                                    Click image for larger version

Name:	Nėra 2m.jpg
Views:	610
Size:	206,8 kB
ID:	1984929

                                    Dabar gaunasi, kad dviračių takas irgi aukščiausios kategorijos, bet suprojektuotas tik 2.5m. ir dar suplaktas su pėščiųjų taku ir perkirstas daug sykių pėsčiųjų srautais. Čia gaunasi nesažiningumas: Nes į gatvės kategoriją ir reikalavimus jai mes atsižvelgiam, o į dviračių tako kategoriją ir atitinkamai jo parametrus jau nebe.

                                    Naujos posūkių į dešinę juostos plotis dabar yra daromas 5m. (0.5m. techninis šaligatvis (vėl kam jis ten jei taupom vietą šitoj 80m pločio proskynoje) + 3.5m. juosta + 1 m. atskyrimas). Tai toje dalyje padarai 3.5m. pločio dviračių taką ir 1.5m. atskyrimą. Arba darai 2.5 m. dviračių taką ir 2.5 m. žalią plotą. O tuos 5m. automobiliams išasfaltuoji skiriamojoje juostoje.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Siūlyčiau oficialiai Lidl'ą spausti parašant jiems ir paskelbiant apie tai čia. Paprastai sujunda kai kvepia viešumu blogąja prasme. Ir priminti apie įvykį Narbuto kalne kai užsimušė dviratininkas.
                                      Ai, ką ten pranešinėti kažkokioms trečiosioms šalims, kai pats VMS'as sodina medžius dviračių take. Suvešės, tai tiek ten to ir tako liks. Jau nekalbant, kad tiesiog toje pievoje per vidurį galėjo sodint, bet aišku nutarė geriau pačioje sankritoje su šaligatviu įkast. Buvau pranešęs, kad persodintų ką tik pasodintus Laisvės pr./L. Asanavičiūtės g. sankryžoje, tai įtariu Susisiekimo paslaugos numetė pranašimą VMS želdynų skyriui, o tam neįdomu, tai taip ir kabo 12 d. d. statusu „registruota“, kai išnagrinėti turėtų per 20 d. d.

                                      Ateities g.
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_161927.jpg
Views:	477
Size:	1,16 MB
ID:	1985287
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Jeruzalės g. rekonstrukcija. Jau visur asfaltecas:

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_161353.jpg
Views:	473
Size:	981,5 kB
ID:	1985289

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_161428.jpg
Views:	443
Size:	1,16 MB
ID:	1985290

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_161153.jpg
Views:	465
Size:	982,0 kB
ID:	1985291

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_161034.jpg
Views:	467
Size:	1,56 MB
ID:	1985292

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_160923.jpg
Views:	463
Size:	1,24 MB
ID:	1985293

                                        Click image for larger version

Name:	IMG_20220815_160819.jpg
Views:	465
Size:	1,14 MB
ID:	1985294
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Kokiu tikslu nuimtas asfaltas (ar neištisai asfaltuota) ties tako pradžia (foto #1) ir pervaža (foto #3)? Raudonu asfaltu suvedinės lygius?
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X