Panašu, kad pagal pirminę vizualizaciją, realybėje nėra tiek vietos abiems takams tarp medžių ir tilto atramų. Ar pagal seną, ar pagal naują projektus turės būti atraminė siena. Labai ilga ir labai brangi. Nenustebčiau, jei tiesiog nebus jokio dviračių tako. Gi „Birutės g. vingy“ ne be priežasties padarė „bendrą“ taką (tiksliau šaligatvį, kurio pusę ploto dabar užima bio tualetas, o durys bet kada gali atsidaryti ir nublokšti dviratininką žemyn).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Savanorių pr. yra planas nutiesti dviračių taką. Dėl Kalinausko ir Basanavičiaus g. kol kas nemačiau planų. Bet Basanavičiaus g. yra C kategorijos - taigi geriau yra atskiras takas, o Kalinausko - D, taigi irgi galėtų būti bendrame sraute eismas. Teoriškai, aišku, nes prie sovietinio išplanavimo gatvių tos kategorijos nelabai veikia - todėl ir yra pertvarkomos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKalinausko būtų gerai atskiras takas vien dėl to, kad ten yra labai stipri įkalnė ir minti į kalniuką kartu su mašinomis nėra nei labai saugu, nei psichologiškai malonu. Tada ir Basanavičiaus g. nereikėtų tako.
Kalinausko g. takas gar ir būtų gerai, bet ji atsiremia į Čiurlionio g., kuriai irgi reikia naujo dviračių tako.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Dviračių takas yra Naugarduko g., iki Basanavičiaus yra visais nebloga jungtis per Algirdo g.
Kalinausko g. takas gar ir būtų gerai, bet ji atsiremia į Čiurlionio g., kuriai irgi reikia naujo dviračių tako.
Comment
-
Pilaitės pr. dviračių takas
Didžioji dalis tarp Įsruties ir Papilėnų gg. atkarpoje raudonuoja. Pervažos dar nesutvarkytos. Įrengti dveji stabdymo kalneliai ties požeminėm perėjom, kol nenudažyti - nelabai matosi.
Papildau. Stabdymo kalneliai dideliu kontrastu šiek tiek matosi. Taip tai pagalvočiau, kad brokas.
Paskutinis taisė Riedis; 2022.08.11, 20:22.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPilaitės pr. dviračių takas
Papildau. Stabdymo kalneliai dideliu kontrastu šiek tiek matosi. Taip tai pagalvočiau, kad brokas.
- 1 patinka
Comment
-
T. Narbuto g. dviračių takas ir viešojo transporto juosta. Dirba 21 valandą, frezuoja dangas.
https://citify.eu/lt/t-narbuto-g-dvi...sporto-juosta/
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe brokas, o kalneliai stabdymui. Projekte tai numatyta buvo po diskusijų su visuomene. Čia būtent prie tos požeminės perėjos, kur nesimato išeinantys žmonės.- Nesikirstų pėščiųjų ir dviračių srautai prie abiejų išėjimų iš požeminės perėjos (nereikėtų stabdymo kalnelių). Dar ten ir liftas projektuojamas, ar ne? Žmonės lauks lifto (ne šiaip po vieną, bet su vaikų vežimėliais) tiesiog ant dviračių tako. Ir iš lifto išstums savo vežimėlį irgi tiesiai į dviračių taką.
- Pesčiųjų ir dviračių takai būtų atskirti suaugusių medžių žalia juosta. Dabar bus neatskirti visai (geriausiu atvėju aukščių skirtumas).
- Ties petekimu į smalinės st. takai(o tiksliau realistiški judančių srautai) kryžiuotųsi statesniu kampu (gal net pavyktų 90 laipsnių). Panašiai ir ties Įsruties st.
- Vairuotojai geriau matytų važiuojančius dviračius. Kaip suprantu šviesoforas bus naikinamas ir pervaža lieka nereguliuojama.
- Nebūtų pakenkta kaštonų alėjai. Medžiai pasodinti gana seniai ir yra jau gan brandūs (bent jau darosi tokiais). Dabar abu (dviračių ir pėsčiųjų) takai netilps alėjoje. Tenka persodinti visą šiaurinę alėjos pusę (kažkur mačiau, kad siūlė persodinti apie 60 medžių). O visai pietinei alėjos pusei jau buvo nukapotos šaknys statant tą papildomą automobilių juostą (toje vietoje pagal mano siūlymą būtų dviračių takas, bet jam lyg ir nereiktų tokių galingų pagrindų kaip auto juostai). Palikus tik pėsčiųjų taką alėjoje, būtų buvę galima netgi pagerinti reikalus augmenijai, susiaurinti taką(tai yra panaikinti ar bent susiaurinti tą metro pločio trinkelių dvirtakį kuris ten yra/buvo dabar) ir palikti dar daugiau vietos medžiams ir žalumai.
Paskutinis taisė rPn; 2022.08.12, 15:01.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPirmas bandymas. Bus turbūt prisvilęs, nu bet pirmas yra pirmas.
Olandija:
- 2 patinka
Comment
-
Parašė rPn Rodyti pranešimą
O galėjo tiesiog suprojektuoti dviračių taką kitoje pusėje požeminės perėjos ir medžių eilės. Kur dabar daro atskirtą juostą posūkiams į dešinę ir autobusams. Plėsti automobilių zoną buvo galima skiriamosios juostos pusėje. Man atrodo net nebūtų kaštai didesni tokios konfiguracijos arba tik minimaliai.- Nesikirstų pėščiųjų ir dviračių srautai prie abiejų išėjimų iš požeminės perėjos (nereikėtų stabdymo kalnelių). Dar ten ir liftas projektuojamas, ar ne? Žmonės lauks lifto (ne šiaip po vieną, bet su vaikų vežimėliais) tiesiog ant dviračių tako. Ir iš lifto išstums savo vežimėlį irgi tiesiai į dviračių taką.
- Pesčiųjų ir dviračių takai būtų atskirti suaugusių medžių žalia juosta. Dabar bus neatskirti visai (geriausiu atvėju aukščių skirtumas).
- Ties petekimu į smalinės st. takai(o tiksliau realistiški judančių srautai) kryžiuotųsi statesniu kampu (gal net pavyktų 90 laipsnių). Panašiai ir ties Įsruties st.
- Vairuotojai geriau matytų važiuojančius dviračius. Kaip suprantu šviesoforas bus naikinamas ir pervaža lieka nereguliuojama.
- Nebūtų pakenkta kaštonų alėjai. Medžiai pasodinti gana seniai ir yra jau gan brandūs (bent jau darosi tokiais). Dabar abu (dviračių ir pėsčiųjų) takai netilps alėjoje. Tenka persodinti visą šiaurinę alėjos pusę (kažkur mačiau, kad siūlė persodinti apie 60 medžių). O visai pietinei alėjos pusei jau buvo nukapotos šaknys statant tą papildomą automobilių juostą (toje vietoje pagal mano siūlymą būtų dviračių takas, bet jam lyg ir nereiktų tokių galingų pagrindų kaip auto juostai). Palikus tik pėsčiųjų taką alėjoje, būtų buvę galima netgi pagerinti reikalus augmenijai, susiaurinti taką(tai yra panaikinti ar bent susiaurinti tą metro pločio trinkelių dvirtakį kuris ten yra/buvo dabar) ir palikti dar daugiau vietos medžiams ir žalumai.
Comment
-
Kaip praktika rodo, visada „galima“ daryti ne pagal STR. A kategorija:
https://www.google.com/maps/@54.6538...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Tame pačiame Pilaitės pr. tolėliau irgi nėra jokių 2,3 m. 1,355 m:
https://www.google.com/maps/@54.6994...7i16384!8i8192
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Neįmanoma. Dviračių takas turi būti nutolęs bent per 2,3 m, nes Pilaitės pr. B kategorijos gatvė
1. Nesakau, kad dviračių takas turi būti per bortą nuo gatvės, jis privalo būti atskirtas. Taip gali susidaryti iš pridėtos nuotraukos, bet ten tik labai supaprastinta schema nesilaikant jokio mastelio.
Norint didesnio atskyrimo gatvė dar labiau stumiasi į skiriamosios juostos pusę. Tai pastumi dar per 2.3m ir viskas. Aij, sakysit jau brangiau kainuos, nes praktiškai pusantros juostos reiks pridėti nuo 0? Yra ir antra išeitis.
2. Takas eis ne prie B kategorijos gatvės, o prie fiziškai atskirto, tokio pusiau jungiamojo kelio, kur važiuos tik sukantys į dešinę ir turbūt autobusai. Tas atskyrimas ir suprojektuotas dėl tos pačios B kategorijos reikalavimų, nes B kategorijos kelyje negalima daryti posūkių į dešinę kas 60m. kaip daroma dabar. Greitis ten dabar buvo 50. Vietos tipo nėra sutalpinti viskam, bet dar iššvaistė metro plotį fiziškam atskyrimui.
Gal taupant ir darant kompromisą užtenka mažesnio atskyrimo tarp dviračių tako ir šitos ne B kategorijos posūkių juostos? Pilaitės pr, tarp Policijos ir Mcdonaldo tikrai nėra 2.3m. Ir visai pakenčiama ten važiuoti šalia pustuštės A juostos.
Dabar gaunasi, kad dviračių takas irgi aukščiausios kategorijos, bet suprojektuotas tik 2.5m. ir dar suplaktas su pėščiųjų taku ir perkirstas daug sykių pėsčiųjų srautais. Čia gaunasi nesažiningumas: Nes į gatvės kategoriją ir reikalavimus jai mes atsižvelgiam, o į dviračių tako kategoriją ir atitinkamai jo parametrus jau nebe.
Naujos posūkių į dešinę juostos plotis dabar yra daromas 5m. (0.5m. techninis šaligatvis (vėl kam jis ten jei taupom vietą šitoj 80m pločio proskynoje) + 3.5m. juosta + 1 m. atskyrimas). Tai toje dalyje padarai 3.5m. pločio dviračių taką ir 1.5m. atskyrimą. Arba darai 2.5 m. dviračių taką ir 2.5 m. žalią plotą. O tuos 5m. automobiliams išasfaltuoji skiriamojoje juostoje.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąSiūlyčiau oficialiai Lidl'ą spausti parašant jiems ir paskelbiant apie tai čia. Paprastai sujunda kai kvepia viešumu blogąja prasme. Ir priminti apie įvykį Narbuto kalne kai užsimušė dviratininkas.
Ateities g.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment