Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vydūno g. ir Tolminkiemo g. dviračių takai, įrengti statant Pilaitės mokyklą

    1. Vydūno g. ir Įsrūties g. sankryža

    2. Krūmų sodinukai kartu susimaišė su piktžolėmis

    3. Tolminkiemio st. (nuo tako ir stotelės pavilijono ir tvorelės skiria 1 plytelė (37,5 cm))

    4.

    5. Dviračių stovai prie mokyklos įėjimo

    6. Vydūno g. ir Tolminkiemio g. sankryža

    7. Tolminkiemio g. link Pilaitės pr.

    8.

    9.

    10. Susijungimas su Pilaitės pr.

    Comment



      Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	136,2 kB ID:	1980307

      Pervaža naudotis negalima.

      Įdomu, kad dviračiams ir pėstiesiems skirti el. apšvietimo stulpai ir kelio ženklų atramos juodos, bet stotelės tvora su dviračių stovais metalo spalvos. Šiaip turėjo patraukti stotelės paviljoną į teritorijos vidurį, kad būtų galima tvoreles įrengti iš abiejų pusių. Ta pusė, kur neįrengta, yra dvigubai pavojingesnė už tą, kur įrengė.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Su šviesoforais ten keistokokai - vienoje pervažoje dalinai atnaujino įrengiant atskirą dviračių šviesoforą, kitose ant naujų ar senų dažytų paliko senus pėsčiųjų trijų sekcijų. Gal dar atnaujins, pertvarkant kokią Vydūno g. perspektyvoje.

        Click image for larger version

Name:	20220609_202359.jpg
Views:	1861
Size:	309,4 kB
ID:	1980317

        Click image for larger version

Name:	20220609_202224.jpg
Views:	1844
Size:	112,1 kB
ID:	1980316

        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          P. S. Ne per seniausiai buvo bandymas naikinti dviračių taką Žirmūnų g. tarp Lukšio g. ir Minties g. Mechaniškai nutrynė dviračių simbolius, bet ištisinę ryškią paliko. Ženklą nukabino tik iš vienos pusės.
          Naikina ir „Eurovelo 11“. Mechaniškai nutrynė ir simbolius abipus tako, ir ištisinę. Nufotografavau tik šį suoliuką take. Spėčiau, kad nuo Žirmūnų tilto išnaikins iki asmens duomenų centro, tada galės ir mašinoms nepatogų ženklą STOP naikinti, nes nebus oficialaus dviračių eismo.

          Takas mechaniškai nutrintas ten kur prasideda šešėlis ir papildomas šaligatvio plotas dešinėje:


          Click image for larger version  Name:	IMG_20220719_163838_2.jpg Views:	0 Size:	18,0 kB ID:	1980526

          Edit: Labai nenorėjau, bet visgi pranešiau:

          https://tvarkaumiesta.lt/problem/257821

          https://tvarkaumiesta.lt/problem/257832
          Paskutinis taisė dondc; 2022.07.19, 19:48.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Click image for larger version

Name:	P20720-084255.jpg
Views:	1609
Size:	1,59 MB
ID:	1980785

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą

              Naikina ir „Eurovelo 11“. Mechaniškai nutrynė ir simbolius abipus tako, ir ištisinę. Nufotografavau tik šį suoliuką take. Spėčiau, kad nuo Žirmūnų tilto išnaikins iki asmens duomenų centro, tada galės ir mašinoms nepatogų ženklą STOP naikinti, nes nebus oficialaus dviračių eismo.

              Takas mechaniškai nutrintas ten kur prasideda šešėlis ir papildomas šaligatvio plotas dešinėje:


              Click image for larger version Name:	IMG_20220719_163838_2.jpg Views:	0 Size:	18,0 kB ID:	1980526

              Edit: Labai nenorėjau, bet visgi pranešiau:

              https://tvarkaumiesta.lt/problem/257821

              https://tvarkaumiesta.lt/problem/257832
              Attached Files

              Comment


                Ačiū už info. Visgi takai abejose pusėse jau buvo ryškiai paženklinti, o tą atkarpą išnaikino abipus. Taip pat, ženklais nukreipę taką pro šį suoliuką gerai padrarė – turėtų likt šioje pusėje, nes išliktų tiesi trajektorija nuo Žirmūnų tilto, o šalimais borteliai yra įvažiavimo, tai tarsi tie suoliukai prie tilto ir būtų skirti dviračiams užvažiuoti pailsėti, o link asmens duomenų centro irgi mažesnis lankstas per pervažą.

                Click image for larger version

Name:	20220719_1658245949_29378656_20220719_1.jpg
Views:	1500
Size:	195,3 kB
ID:	1980833
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Click image for larger version  Name:	IMG_1701.JPG Views:	0 Size:	1,34 MB ID:	1980892

                  Comment


                    Pakartojau eismo skaičiavimus Algirdo g. su nauju dviračių taku, šįkart esant vasariškiems orams. Lyginant su gegužės mėn. skaičiais, daugiau nei dvigubai išaugo "riedančių" (dviračiais, paspirtukais, riedlentėmis ir pan.) skaičius. Tiesa, šįkart daugiau matavimų dariau po darbo valandų, kuomet ir galima tikėtis daugiausiai pasivažinėjimų pramogai.

                    Matavimo data Oro sąlygos Automobilių / val. Pėsčiųjų / val. Dviračių / val. Paspirtukų / val. Viso Riedančių dalis
                    Lie 21, Kt, 15:03 saulėta, +29°C 285 80 29 25 419 12,9 %
                    Lie 21, Kt, 17:00 saulėta, +29°C 322 153 54 57 586 18,9 %
                    Lie 21, Kt, 19:00 saulėta, +28°C 220 142 61 41 464 22,0 %
                    Lie 22, Pn, 07:59 saulėta, +24°C 295 80 38 34 447 16,1 %
                    Lie 22, Pn, 15:00 saulėta, +29°C 313 101 41 25 480 13,8 %
                    Lie 22, Pn, 19:00 saulėta, +29°C 203 87 41 43 374 22,5 %
                    Lie 23, Št, 15:26 saulėta, +31°C 141 75 15 18 249 13,3 %
                    Lie 23, Št, 19:00 saulėta, +26°C 136 69 32 34 271 24,4 %
                    Lie 24, Sk, 15:04 saulėta, +23°C 169 107 34 24 334 17,4 %
                    Lie 24, Sk, 17:12 saulėta, +22°C 157 113 50 26 346 22,0 %
                    Darbo d. vidurkis 273,0 107,2 44,0 37,5 461,7 17,7 %
                    Nedarbo d. vidurkis 150,8 91,0 32,8 25,5 300,0 19,4 %
                    Bendras vidurkis 224,1 100,7 39,5 32,7 397,0 18,2 %
                    Gegužės vidurkis 228,8 108,3 17,5 13,8 368,4 8,5 %

                    Comment


                      Užsodino dar vieną matymo zoną tarp dviračių tako ir automobilių duoti kelią trikampių. Ateityje kamienas storės ir atsiras nukarusių šakų su daug lapų. Ten ir buvus geram matomumui kas antra mašina nepraleisdavo, tai tik įspėju forumiečius būti budresniais:

                      Click image for larger version  Name:	IMG_20220728_153131.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1981847

                      Kas nors turit siūlymų ką būtų dalima padaryti Žirnių g. pervažoj išsukant iš Vikingų g.? Buvau teikęs siūlymus prieš porą metų, VMS sakė ruošia tobulinimo planus šiai ir gretimoms vietoms. Jokių pokyčių nėra. Anksčiau bent nebuvo didžiulo automobilių srauto, o dabar jau kelis paskutinius kartus realiai labai bijojau kirsti būtent šią vietą, o paskutinį kartą iš ties galvojau nukals mašina – pilnai sustojau, išsisegiau vieną koją, buvau numetęs bėgius, nes žinojau, jog reikės geros akseleracijos, praleidęs nemažai mašinų sugalvojau kirst pervažą, nors mačiau sferiniame veidrodyje jau baltas švieseles, pajudėjau, ir pasirodo per žemą pavarą buvau įjungęs, tad greit įveikiau tik pusę pervažos, tada su išsegta koja pradėjau spirtis, nes jau pajutau rimtą pavojų, o padas plastmasinis, tai tik praslydo koja. Su kojom maliau, kaip su malūnu, mašina kirto ant stabdžių, kėbulas palinko į priekį. Pravažiavo pro mane, kai dar nebuvau pilnai pasišalinęs iš kelio.

                      Į siūlymą nukreipti dviračių eismą viršutine terasa įrengiant jungtį nesureagavo. Prašyt čia šviesoforo? Nuovaža vis tiek dar oficialiai nepriskiriama greito eismo gatvės kategorijai, kol pilnai neįsukta į Žirnių g. Dar variantas varyt prieš eismą į viršų, o po to leistis žemyn...

                      Net gatvės vaizde matosi nenutrūkstamas srautas:
                      Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,80 MB ID:	1981848
                      https://www.google.com/maps/@54.6549...7i16384!8i8192
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Užsodino dar vieną matymo zoną tarp dviračių tako ir automobilių duoti kelią trikampių. Ateityje kamienas storės ir atsiras nukarusių šakų su daug lapų. Ten ir buvus geram matomumui kas antra mašina nepraleisdavo, tai tik įspėju forumiečius būti budresniais:

                        Click image for larger version Name:	IMG_20220728_153131.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1981847
                        Šioje vietoje užsodinimas medžiais buvo neapgalvotas ne tik dėl riboto matomumo, bet ir dėl to fakto, kad čia buvo galima tos salelės saskaitą padaryti trumpą A juostą. Ten jau ir dabar beveik visas VT (ypač troleibusai dėl taip išdėstytų laidų) važiuoja 1-ąja juosta, vėliau tenka rikiuotis į antrąją, kad apvažiuoti salelę, vėliau vėl grįžti į 1-ąją, nes ten stotelė prie poliklinikos. Kaip jau įprasta, kažkas davė politinį įsakymą žaliajai bangai, o kas, kaip ir kur - jau nebesvarbu.
                        Ir tokių vietų, kur medžiai buvo sodinami neatsižvelgiant į rezervą ateičiai - marios.

                        Kas dėl Žirnių pervažos - nebūtų variantas ten įrengti greičio mažinimo kalnelį ir susiaurinimą, kaip Ozo dobilo lapuose? VT ten važiuoja labai nedaug, gal 2 kartus per valandą.
                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2022.07.29, 00:27.

                        Comment


                          Kad ir marios, vis tiek rekomenduočiau reportinti.

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Į siūlymą nukreipti dviračių eismą viršutine terasa įrengiant jungtį nesureagavo. Prašyt čia šviesoforo? Nuovaža vis tiek dar oficialiai nepriskiriama greito eismo gatvės kategorijai, kol pilnai neįsukta į Žirnių g. Dar variantas varyt prieš eismą į viršų, o po to leistis žemyn...

                            Net gatvės vaizde matosi nenutrūkstamas srautas:
                            Click image for larger version Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	2,80 MB ID:	1981848
                            https://www.google.com/maps/@54.6549...7i16384!8i8192
                            O jei važiuojamąją dalį paslinkus į kairę pusę? T. y. važiuojant nuo IKEA link Lazdynų reikėtų persirikiuoti visiems į antrąją eismo juostą ir važiuoti arčiau salelės. Dviratininkas privažiavęs prie kirtimo stovėtų maždaug kur baltas automobilis ir matytų visą kalną, lygiai taip pat vairuotojai geriau matys kas yra arčiau salelės nei už šlaito

                            Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	745,9 kB ID:	1981865
                            Paskutinis taisė Kaid; 2022.07.29, 07:05.

                            Comment


                              GV - Ozo g. jungčių siaurinimas išplečiant dvirtakį į važiuojamąją dalį ir kalnelis padėjo, tai manau tokia kombinacija kaip iliustravo viršuje suveiktų. Tik deja čia nuokalnė automobiliams, tai vis vien tikėtinai greičiau važiuotų, bet bent jau matomumas kiek pagerėtų.

                              Didelė dalis Vikingų g. bereikalingai dviejų juostų, nebent ateityje jungsis su šiauriau esančiom teritorijom. Bet principe kokybiškai atskyrus ir iškėlus galima būtų apvažiuoti viaduką įkalne, bet čia jau matyt brangesnis variantas.
                              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                              Comment


                                dondc, čia nėra saugaus sprendimo, nes viaduku yra sujungta Vikingų (buvusi D, dabar C) ir A kategorijų gatvės. Sprendimas čia galimas tik toks kaip autostradose – skirtingo lygio pervažos. Jungiant viename lygyje saugus sprendimas realus tiek pat, kaip ir sausas vanduo. Arba bus sugadinta autostrada, arba jungtis bus nesaugi.
                                Juk ne be reikalo parašyta, kad šalia autostradų neturi būti nei dvirtakių, nei pėsčiųjų takų, nei žmonių traukos centrų.

                                Comment


                                  Ozo g. pėsčiųjų perėja jungianti magistralinius dvirtakius. Gaila, kad dvirtakio pervažos įrengimas numatytas atskiru projektu, neaišku kada įgyvendins. Nepanašu, kad dabar imsis. Bent jau šaligatvis platesnis ir viename lygyje su važiuojamąja dalimi, bet dėl dviračių šviesoforo simbolio trūkumo minti teoriškai draudžiama toliau.

                                  Click image for larger version

Name:	20220802_195552.jpg
Views:	605
Size:	182,6 kB
ID:	1982911
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Ozo g. pėsčiųjų perėja jungianti magistralinius dvirtakius. Gaila, kad dvirtakio pervažos įrengimas numatytas atskiru projektu, neaišku kada įgyvendins. Nepanašu, kad dabar imsis.
                                    Liūdna. Piko metu ten sunku prasilenkti, nes daug ir dviračių, ir pėsčiųjų. Dabar teks laukti, gal Ozo ar ASG arenos rekonstrukcijos metu sutvarkys.

                                    Comment


                                      Įdomu kokios ten problemos su tos jungties įgyvendinimu. Kame replės.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                        Ozo g. pėsčiųjų perėja jungianti magistralinius dvirtakius. Gaila, kad dvirtakio pervažos įrengimas numatytas atskiru projektu, neaišku kada įgyvendins. Nepanašu, kad dabar imsis. Bent jau šaligatvis platesnis ir viename lygyje su važiuojamąja dalimi, bet dėl dviračių šviesoforo simbolio trūkumo minti teoriškai draudžiama toliau.
                                        O kartais nebuvo numatyta Senvagės dvirtakio projekte? Beje labai įdomiai ten gavosi, pinigai sumokėti už visą projektą, projektas oficialiai jau seniausiai baigtas, bet 200 metrų atkarpa nuo Pramogų arenos st. iki įvažiavimo į Maišiagalos g. net nebuvo pradėta.

                                        Comment


                                          Tos dalies matyt atsisakė dėl per mažai esančios vietos. Ten su LIDL buvo primalta š ir reikia iš esmės peržiūrėt visą atkarpą, t.y. nuo gatvės pločio pradedant. Bet aišku reikia žiūrėt ir kur tas takas vestų, nes dviračių tako perspektyvą Kalvarijų g. tokia miglota. Lyg ir planuoja, lyg ir ne. Bet planuoja kitoje pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X