Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O kodėl vietoje kur draudžiama važiuoti/stovėti yra užvažiavimo bortai? Genialus projektavimas.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Neįsivaizduoju kodėl ten juos visur sudėjo. Gal kad lengviau būtų taką aptarnaut?
- 1 patinka
Comment
-
Nuotraukos iš Google Maps. „Dviračių ir pėsčiųjų takai“. Autorius KTO TO.
https://www.google.com/maps/place/Dv...5!4d25.2168628
Atsirado kelio ženklinimas. Punktyrai net pervažoje, kaip ir ties šalia esančio šiaurės vakarinio Architektų g. viaduko per Laisvės pr. (ties pervaža į degalinę).
Krūmams paaugus, vėl lįs į taką, kaip kitur mieste. Jų negenės, nes nėra pinigų. Be abejo žaluma ima viršų prieš STR apsaugos zonas, tad, tikėtina, net atsiradus pinigams, negenėtų.
Paslydus plikledžio metu tvoros tik papildomai sužalotų. Iš foto sunku pasakyti ar išlaiko bent tą minimalų 0,5 m reikalaujamą saugos atstumą, bet jas tikrai buvo galima statyti toliau. Gudelių/Oslo g. take irgi buvo sudėtos tvoros, bet paskui jas beveik pilnai nuėmė. Čia Jų dar labiau nereikia, nes yra net vejos plokštuma, o ne iškart skardis.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Panaikino vieną dviračių (ir pėsčiųjų) taką Vingio parke [žr. apibraukimą baltai].
https://www.google.com/maps/d/viewer...243242682&z=16
↨
Rekonstruotos parkavimo vietos, kelio ženklo atrama liko, bet ženklo nebėra. Vaizdas šiandien:
Įdomus pastebėjimas, visus takus parke buvo perasfaltavę, bet būtent dviračių (ir pėsčiųjų) tako – ne. Skilęs nuo medžių taknų ir išsikilnojęs asfaltas.
Šios atkarpos nenaikino [žemėlapyje ilgesnė, nei realybėje], liko KET negaliojantis kelio ženklas, bet iš kitos pusės jau labai ilgą laiką prieštaraujantis pėsčiųjų tako ženklas:
↨ Į šiaurę:
Į pietus ta pati atkarpa:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Dariaus ir Girėno g. Nebėra stambios skaldos, galima jau visai padoriai pramint taku. Darbai nuo Žirnių g. tęsiasi iki sankryžos su Kapsų g.
Užkliuvo apšvietimo stulpai. Estetiškiau būtų buvę statyti skiriamojoje juostoje tarp takų. Būtų vienodas apšvietimas abiems takams, stulpų dizainas būtų galėjęs būti be gembių, kaip automobilių gatvėse. Įrengus vejos vidury, būtų ir didesnė apsaugos zona nuo dviračių tako, nes abejoju ar dabar išlaikė bent minimumą 0,5 m.
Gal klystu, bet pasirodė ši pervaža siauresnė:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPanaikino vieną dviračių (ir pėsčiųjų) taką Vingio parke [žr. apibraukimą baltai].
Comment
-
Ženklas dingo, tai ir įpareigojimas važiuoti tuo taku dingo. Atsivėrė galimybė važiuoti greitai, saugiai ir legaliai gatve, kuri yra žymiai tiesesnė bei su idealia danga ir net oficialiai po gyvenamosios zonos ženklu. Tik dar mįslė ar ženklas šiaip nukrito / buvo numuštas iš vandališkų paskatų, ar ten tikrai panaikino, nes stulpas liko:
Visgi iš kitos tako pusės ženklo irgi nebemačiau (kuris buvo net kitos kombinacijos):
https://www.google.com/maps/@54.6815...6!9m2!1b1!2i27
Bėda liko ties tinklinio aikštelėmis. Formaliai galima išvartyt, kad ženklas negaliojantis KET, bet iš kitos pusės esantis pėsčiųjų tako ženklas take uždraudžia dviračių eismą apskritai.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Su ženklų tematika, tai nieko naujo. Pvz. atsakingi už dviračius prieš porą metų viešai buvo informuoti, kad Laisvės pr. 78B, daugiabučių kieme dviračių eismas nukreipiamas siauriausiu pėsčiųjų (net ne bendrojo tako pločio) taku, veda taktiliniu paviršiumi:
Kol neatveda iki laiptų. Tada belieka išvažinėti veją, kad pravažiuoti gyvenamąja zona (nors ir dviračių eismas ten uždraustas):
Bandant pravažiuoti kuoliukus yra plyta. Papildoma lentelė vistiek nebuvo užkabinta, tad važiuoti tikrai negalima:
Belieka grįžti atgal iš kur atvažiavai, nes tik ten nuleisti bortai ir nėra šlaito:
Sėkmingai pervažiavus, kitoje tako pusėje jis pasibaigia vidury kiemų, ties šaligatvių atsišakojimais:
Atkreiptinas dėmesys, kad nuo kuoliukų, automobilinis pravažiavimas pasibaigia aklakeliu, t. y. ten net neįmanoma sutikti automobilio. Tuo tarpu dviračių eismas nukreiptas ne gyvenama zona (tuo aklakeliu grįstu dar ir trinkelėmis), bet siauriausiu įmanomu šaligatviu (bendram takui STR net neleidžia tokio pločio, turi būti bent min. 2,5 m):
Nuo guminių kuoliukų toliau visas kiemo pravažiavimas padarytas tik gaisrinei, įrengtas hidrantas:
Dviračiams „gaisrininkų pravažiavimu“ važiuoti draudžiama (ženklai įpareigoja važiuoti takeliu, nuotraukos dešinėje):
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
O bet tai realiai nėra taip, kad tokiose vietose tiesiog PX, važiuoji kur patogiau ir viskas. Taip, formaliai negalima. Bet parodykit man nors vieną, kuris kada nors už tokį pažeidimą buvo nubaustas tokioje vietoje. Suprantu norą, kad viskas visur būtų tvarkingai, bet man rodos turi egzistuoti kažkokios nedidelės nesąmoningų taisyklių pažeidimo tolerancijos ribos
Ar aš čia nusišneku ir iš principo toks mąstymas veda prie tokių rezultatų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąO bet tai realiai nėra taip, kad tokiose vietose tiesiog PX, važiuoji kur patogiau ir viskas. Taip, formaliai negalima. Bet parodykit man nors vieną, kuris kada nors už tokį pažeidimą buvo nubaustas tokioje vietoje. Suprantu norą, kad viskas visur būtų tvarkingai, bet man rodos turi egzistuoti kažkokios nedidelės nesąmoningų taisyklių pažeidimo tolerancijos ribos
Ar aš čia nusišneku ir iš principo toks mąstymas veda prie tokių rezultatų?
- 4 patinka
Comment
-
Man didesnis nesusipratimas, kad savivaldybė / Susisiekimo paslaugos atsisako nuimti ženklus ir užkabinti papild. lentelę po plyta, nors daugumą idiotiškų takų naikino apie 2019 m. Būtų viskas išspręsta, būtų elementarus kiemas, kaip bet kur mieste.
Kita vertus, ko iš jų tikėtis, kai patys dar tik prieš mėnesį pilnai pabaigė raudoną dviračių taką su atskiru šaligatviu Oslo g. šiaurėje, nuo „Business Garden“ nutiesus irgi gyvenamojoje zonoje, kur kiemas pasibaigia aklakeliu / parkingu. Nekvestionuoju tos įkalnės, bet viskas viršuje ten yra kiemas, bet vietoj, kokios vienos iškilios trinkelių trapecijos (ar asfaltuotos, kaip dabar Vileišio g.) įrengė siauriausių pločių takus, kurių pagal STR (dėl gabaritų) negalima sugretinti, jeigu jie siauriausių pločių. Įrengė irgi perėją, ženklus ir visokias tvoras. Senas vaizdas ten buvo išvis toks:
Lietuvos dviratininkų bendrija nuolat trimituodavo, kad net D kat. g. nereikia atskirų takų, bet čia gyvenamojoje zonoje su aklakeliu įrengia, o po to verkia, kad pinigų nėra:
Parašė dondc Rodyti pranešimą♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Valiukas Rodyti pranešimąO bet tai realiai nėra taip, kad tokiose vietose tiesiog PX, važiuoji kur patogiau ir viskas. Taip, formaliai negalima. Bet parodykit man nors vieną, kuris kada nors už tokį pažeidimą buvo nubaustas tokioje vietoje. Suprantu norą, kad viskas visur būtų tvarkingai, bet man rodos turi egzistuoti kažkokios nedidelės nesąmoningų taisyklių pažeidimo tolerancijos ribos
Ar aš čia nusišneku ir iš principo toks mąstymas veda prie tokių rezultatų?
Comment
-
Veiksmas Jeruzalės / Kalvarijų g. dviračių trasoje.
Šioje vietoje gal galėjo būti koks geresnis būdas pagalvotas, kad nuo bažnyčios atvažiuojantys automobiliai pristabdytų arklius, nes matomumą vairuotojams riboja kalvelė ir keli augaliukai.
Tarp bažnyčios ir ateities/kalvarijų/jeruzalės g. sankryžos atsirado šaligatvis, dabar tiek davatkos, tiek bedieviai (kaip aš) labai džiaugsis, nes anksčiau tekdavo klampoti per didelius purvynus.
Ir visgi du įdomūs dalykai:
1. WTF stulpas??? Laidas iš kur į kur eina?
2. Šaligatvinės plytelės atrodo dėvėtos, nes prie pat sankryžos atrodo naujai, o toliau - papilkėjusios. Suprantama, jei senos bet geros kokybės, tai pretenzijų neturiu, tik kad dažniausiai visai ne toks atvejis būna...
Ties ateities/kalvarijų/jeruzalės sankryža dar darbo daug.
O dar daugiau darbo likę prie seminarijos.
Šiaip miela ir malonu, kai renovuoja dalykus, visgi mano subjektyvia nuomone dviračių tako ir ypač pėsčiųjų takų būklė nuo Jeruzalės geltonų kioskelių link santariškių žiedo buvo blogesnė, bet ta atkarpa turbūt dar kurį laiką palauks. O už vis blogiausias atvejis yra sodų pakaraščio keliukas nuo seminarijos iki pušyno kelio. Na bet ačiū ir už pagražintas vietas.Paskutinis taisė Rijikas; 2022.06.29, 21:40.
- 6 patinka
Comment
Comment