Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Ten yra atskyrimas fizinis nuo gatvės. Bet kadangi jis su įvažiavimo bortais, visi ant jo stato.
    O kodėl vietoje kur draudžiama važiuoti/stovėti yra užvažiavimo bortai? Genialus projektavimas.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      O kodėl vietoje kur draudžiama važiuoti/stovėti yra užvažiavimo bortai? Genialus projektavimas.
      Neįsivaizduoju kodėl ten juos visur sudėjo. Gal kad lengviau būtų taką aptarnaut?

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

        Neįsivaizduoju kodėl ten juos visur sudėjo. Gal kad lengviau būtų taką aptarnaut?
        O kam užvažiavimo bortai aptarnauti tako? Ar čia su mintimi kad atėjus žiemai sulaužysime traktoriais tai kad tiem traktoriams būtų lengviau dar ir užvažiavimą padarė?

        Comment


          Nuotraukos iš Google Maps. „Dviračių ir pėsčiųjų takai“. Autorius KTO TO.
          https://www.google.com/maps/place/Dv...5!4d25.2168628
          Atsirado kelio ženklinimas. Punktyrai net pervažoje, kaip ir ties šalia esančio šiaurės vakarinio Architektų g. viaduko per Laisvės pr. (ties pervaža į degalinę).

          Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	2,34 MB ID:	1975204

          Click image for larger version  Name:	2.png Views:	0 Size:	2,22 MB ID:	1975205

          Krūmams paaugus, vėl lįs į taką, kaip kitur mieste. Jų negenės, nes nėra pinigų. Be abejo žaluma ima viršų prieš STR apsaugos zonas, tad, tikėtina, net atsiradus pinigams, negenėtų.

          Click image for larger version  Name:	3.png Views:	0 Size:	2,86 MB ID:	1975206

          Paslydus plikledžio metu tvoros tik papildomai sužalotų. Iš foto sunku pasakyti ar išlaiko bent tą minimalų 0,5 m reikalaujamą saugos atstumą, bet jas tikrai buvo galima statyti toliau. Gudelių/Oslo g. take irgi buvo sudėtos tvoros, bet paskui jas beveik pilnai nuėmė. Čia Jų dar labiau nereikia, nes yra net vejos plokštuma, o ne iškart skardis.

          Click image for larger version  Name:	4.png Views:	0 Size:	2,46 MB ID:	1975207
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Kažkas juda take nuo Litexpo palei Laisvės link architektų:

            Click image for larger version

Name:	Screenshot from 2022-06-22 16-46-56.png
Views:	2234
Size:	616,1 kB
ID:	1975897 Click image for larger version

Name:	IMG_20220622_152640.jpg
Views:	2268
Size:	5,09 MB
ID:	1975901 Click image for larger version

Name:	IMG_20220622_152656.jpg
Views:	2258
Size:	3,44 MB
ID:	1975900
            Attached Files

            Comment


              Pavizualizavom T. Narbuto g. dviračių tako projektą ties Teodoro Narbuto stotele, remdamiesi tech. projektu:

              Comment


                Panaikino vieną dviračių (ir pėsčiųjų) taką Vingio parke [žr. apibraukimą baltai].
                https://www.google.com/maps/d/viewer...243242682&z=16
                Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	1976713

                Click image for larger version  Name:	x2.png Views:	0 Size:	6,25 MB ID:	1976715

                Rekonstruotos parkavimo vietos, kelio ženklo atrama liko, bet ženklo nebėra. Vaizdas šiandien:

                Click image for larger version  Name:	IMG_20220627_134434.jpg Views:	0 Size:	1,62 MB ID:	1976717

                Įdomus pastebėjimas, visus takus parke buvo perasfaltavę, bet būtent dviračių (ir pėsčiųjų) tako – ne. Skilęs nuo medžių taknų ir išsikilnojęs asfaltas.

                Šios atkarpos nenaikino [žemėlapyje ilgesnė, nei realybėje], liko KET negaliojantis kelio ženklas, bet iš kitos pusės jau labai ilgą laiką prieštaraujantis pėsčiųjų tako ženklas:

                Click image for larger version  Name:	Screenshot (1).png Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	1976712
                ↨ Į šiaurę:
                Click image for larger version  Name:	x1.png Views:	0 Size:	5,13 MB ID:	1976714

                Į pietus ta pati atkarpa:
                Click image for larger version  Name:	IMG_20220627_132556.jpg Views:	0 Size:	1,51 MB ID:	1976716
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Dariaus ir Girėno g. Nebėra stambios skaldos, galima jau visai padoriai pramint taku. Darbai nuo Žirnių g. tęsiasi iki sankryžos su Kapsų g.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220627_143705.jpg
Views:	833
Size:	1,37 MB
ID:	1976732

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220627_143855.jpg
Views:	824
Size:	1,14 MB
ID:	1976731

                  Užkliuvo apšvietimo stulpai. Estetiškiau būtų buvę statyti skiriamojoje juostoje tarp takų. Būtų vienodas apšvietimas abiems takams, stulpų dizainas būtų galėjęs būti be gembių, kaip automobilių gatvėse. Įrengus vejos vidury, būtų ir didesnė apsaugos zona nuo dviračių tako, nes abejoju ar dabar išlaikė bent minimumą 0,5 m.

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220627_144003.jpg
Views:	2382
Size:	1,39 MB
ID:	1976730

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220627_144035.jpg
Views:	825
Size:	1,20 MB
ID:	1976733

                  Gal klystu, bet pasirodė ši pervaža siauresnė:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20220627_144121.jpg
Views:	821
Size:	1,38 MB
ID:	1976734
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                    Panaikino vieną dviračių (ir pėsčiųjų) taką Vingio parke [žr. apibraukimą baltai].
                    Nesuprantu iš kur tokios išvados - takas, kiek matome ir nuotraukose, niekur nedingęs.

                    Comment


                      Ženklas dingo, tai ir įpareigojimas važiuoti tuo taku dingo. Atsivėrė galimybė važiuoti greitai, saugiai ir legaliai gatve, kuri yra žymiai tiesesnė bei su idealia danga ir net oficialiai po gyvenamosios zonos ženklu. Tik dar mįslė ar ženklas šiaip nukrito / buvo numuštas iš vandališkų paskatų, ar ten tikrai panaikino, nes stulpas liko:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	677
Size:	1,69 MB
ID:	1976886

                      Visgi iš kitos tako pusės ženklo irgi nebemačiau (kuris buvo net kitos kombinacijos):
                      https://www.google.com/maps/@54.6815...6!9m2!1b1!2i27
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	686
Size:	1,98 MB
ID:	1976885

                      Bėda liko ties tinklinio aikštelėmis. Formaliai galima išvartyt, kad ženklas negaliojantis KET, bet iš kitos pusės esantis pėsčiųjų tako ženklas take uždraudžia dviračių eismą apskritai.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Su ženklų tematika, tai nieko naujo. Pvz. atsakingi už dviračius prieš porą metų viešai buvo informuoti, kad Laisvės pr. 78B, daugiabučių kieme dviračių eismas nukreipiamas siauriausiu pėsčiųjų (net ne bendrojo tako pločio) taku, veda taktiliniu paviršiumi:

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210310_134106.jpg Views:	0 Size:	1,10 MB ID:	1976893

                        Kol neatveda iki laiptų. Tada belieka išvažinėti veją, kad pravažiuoti gyvenamąja zona (nors ir dviračių eismas ten uždraustas):

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210310_134243.jpg Views:	0 Size:	1,38 MB ID:	1976894

                        Bandant pravažiuoti kuoliukus yra plyta. Papildoma lentelė vistiek nebuvo užkabinta, tad važiuoti tikrai negalima:

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210310_134342.jpg Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	1976895

                        Belieka grįžti atgal iš kur atvažiavai, nes tik ten nuleisti bortai ir nėra šlaito:

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210310_134436.jpg Views:	0 Size:	1,36 MB ID:	1976896

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20210310_134651.jpg Views:	0 Size:	1,58 MB ID:	1976897

                        Sėkmingai pervažiavus, kitoje tako pusėje jis pasibaigia vidury kiemų, ties šaligatvių atsišakojimais:

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20220628_110202.jpg Views:	0 Size:	1,44 MB ID:	1976898

                        Atkreiptinas dėmesys, kad nuo kuoliukų, automobilinis pravažiavimas pasibaigia aklakeliu, t. y. ten net neįmanoma sutikti automobilio. Tuo tarpu dviračių eismas nukreiptas ne gyvenama zona (tuo aklakeliu grįstu dar ir trinkelėmis), bet siauriausiu įmanomu šaligatviu (bendram takui STR net neleidžia tokio pločio, turi būti bent min. 2,5 m):

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20220628_111514.jpg Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	1976902

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20220628_111535.jpg Views:	0 Size:	1,23 MB ID:	1976901

                        Nuo guminių kuoliukų toliau visas kiemo pravažiavimas padarytas tik gaisrinei, įrengtas hidrantas:

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20220628_111418.jpg Views:	0 Size:	1,28 MB ID:	1976900

                        Dviračiams „gaisrininkų pravažiavimu“ važiuoti draudžiama (ženklai įpareigoja važiuoti takeliu, nuotraukos dešinėje):

                        Click image for larger version  Name:	IMG_20220628_111311.jpg Views:	0 Size:	941,2 kB ID:	1976899
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Aplink tą pastatą visa infrastruktūra atrodo belekaip suprojektuota. Kažkoks nesusipratimas ir su privažiavimu, ir su šaligatviais, ir su dviračių eismu.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            O bet tai realiai nėra taip, kad tokiose vietose tiesiog PX, važiuoji kur patogiau ir viskas. Taip, formaliai negalima. Bet parodykit man nors vieną, kuris kada nors už tokį pažeidimą buvo nubaustas tokioje vietoje. Suprantu norą, kad viskas visur būtų tvarkingai, bet man rodos turi egzistuoti kažkokios nedidelės nesąmoningų taisyklių pažeidimo tolerancijos ribos
                            Ar aš čia nusišneku ir iš principo toks mąstymas veda prie tokių rezultatų?

                            Comment


                              Tokiose vietose - t.y. kiemuose iš viso nereikia nei perėjų, nei kažkokių eismą reguliuojančių ženklų.

                              Comment


                                Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                O bet tai realiai nėra taip, kad tokiose vietose tiesiog PX, važiuoji kur patogiau ir viskas. Taip, formaliai negalima. Bet parodykit man nors vieną, kuris kada nors už tokį pažeidimą buvo nubaustas tokioje vietoje. Suprantu norą, kad viskas visur būtų tvarkingai, bet man rodos turi egzistuoti kažkokios nedidelės nesąmoningų taisyklių pažeidimo tolerancijos ribos
                                Ar aš čia nusišneku ir iš principo toks mąstymas veda prie tokių rezultatų?
                                Nuimti tuos ženklus ir viskas. Ramesnio eismo gatvė turi kiek įmanoma labiau pati sufleruoti kaip turi vykti eismas.

                                Comment


                                  Man didesnis nesusipratimas, kad savivaldybė / Susisiekimo paslaugos atsisako nuimti ženklus ir užkabinti papild. lentelę po plyta, nors daugumą idiotiškų takų naikino apie 2019 m. Būtų viskas išspręsta, būtų elementarus kiemas, kaip bet kur mieste.

                                  Kita vertus, ko iš jų tikėtis, kai patys dar tik prieš mėnesį pilnai pabaigė raudoną dviračių taką su atskiru šaligatviu Oslo g. šiaurėje, nuo „Business Garden“ nutiesus irgi gyvenamojoje zonoje, kur kiemas pasibaigia aklakeliu / parkingu. Nekvestionuoju tos įkalnės, bet viskas viršuje ten yra kiemas, bet vietoj, kokios vienos iškilios trinkelių trapecijos (ar asfaltuotos, kaip dabar Vileišio g.) įrengė siauriausių pločių takus, kurių pagal STR (dėl gabaritų) negalima sugretinti, jeigu jie siauriausių pločių. Įrengė irgi perėją, ženklus ir visokias tvoras. Senas vaizdas ten buvo išvis toks:

                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot (2).png Views:	1 Size:	1,87 MB ID:	1976941

                                  Lietuvos dviratininkų bendrija nuolat trimituodavo, kad net D kat. g. nereikia atskirų takų, bet čia gyvenamojoje zonoje su aklakeliu įrengia, o po to verkia, kad pinigų nėra:
                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Click image for larger version Name:	4.png Views:	0 Size:	2,46 MB ID:	1975207
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė Valiukas Rodyti pranešimą
                                    O bet tai realiai nėra taip, kad tokiose vietose tiesiog PX, važiuoji kur patogiau ir viskas. Taip, formaliai negalima. Bet parodykit man nors vieną, kuris kada nors už tokį pažeidimą buvo nubaustas tokioje vietoje. Suprantu norą, kad viskas visur būtų tvarkingai, bet man rodos turi egzistuoti kažkokios nedidelės nesąmoningų taisyklių pažeidimo tolerancijos ribos
                                    Ar aš čia nusišneku ir iš principo toks mąstymas veda prie tokių rezultatų?
                                    Na jeigu projektuotojas galvoja "sueis ir taip vis tiek niekas nesilaikys" tai tada ir projektuoti gerai nėra prasmės.

                                    Comment


                                      Veiksmas Jeruzalės / Kalvarijų g. dviračių trasoje.
                                      Šioje vietoje gal galėjo būti koks geresnis būdas pagalvotas, kad nuo bažnyčios atvažiuojantys automobiliai pristabdytų arklius, nes matomumą vairuotojams riboja kalvelė ir keli augaliukai.
                                      Click image for larger version  Name:	20220629_195758.jpg Views:	0 Size:	1,53 MB ID:	1977261
                                      Tarp bažnyčios ir ateities/kalvarijų/jeruzalės g. sankryžos atsirado šaligatvis, dabar tiek davatkos, tiek bedieviai (kaip aš) labai džiaugsis, nes anksčiau tekdavo klampoti per didelius purvynus.
                                      Ir visgi du įdomūs dalykai:
                                      1. WTF stulpas??? Laidas iš kur į kur eina?
                                      2. Šaligatvinės plytelės atrodo dėvėtos, nes prie pat sankryžos atrodo naujai, o toliau - papilkėjusios. Suprantama, jei senos bet geros kokybės, tai pretenzijų neturiu, tik kad dažniausiai visai ne toks atvejis būna...
                                      Click image for larger version  Name:	20220629_200107.jpg Views:	0 Size:	2,06 MB ID:	1977262
                                      Click image for larger version  Name:	20220629_200136.jpg Views:	0 Size:	1,71 MB ID:	1977263
                                      Ties ateities/kalvarijų/jeruzalės sankryža dar darbo daug.
                                      Click image for larger version  Name:	20220629_200215.jpg Views:	0 Size:	2,13 MB ID:	1977264O dar daugiau darbo likę prie seminarijos.
                                      Click image for larger version  Name:	20220629_200542.jpg Views:	0 Size:	1,84 MB ID:	1977265

                                      Šiaip miela ir malonu, kai renovuoja dalykus, visgi mano subjektyvia nuomone dviračių tako ir ypač pėsčiųjų takų būklė nuo Jeruzalės geltonų kioskelių link santariškių žiedo buvo blogesnė, bet ta atkarpa turbūt dar kurį laiką palauks. O už vis blogiausias atvejis yra sodų pakaraščio keliukas nuo seminarijos iki pušyno kelio. Na bet ačiū ir už pagražintas vietas.
                                      Paskutinis taisė Rijikas; 2022.06.29, 21:40.

                                      Comment


                                        Tai atkarpėlei prie kioskų sakė reikės projektavimo, nes remonto būdu nelabai gaunasi. Buvo ketinimų daryt kartu.

                                        Comment


                                          Kalvarijų g. dublio (sodų pakraščio gatvelė) šių metų planuose paversti į atnaujintos dangos dviračių gatvę
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X