Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nežinau kiek yra tiksli informacija, bet kaip suprantu CycloCity atsirado dėl duotų lengvatinių sąlygų JCDecaux statyti reklaminius stendus. Tai buvo 1:1 apsikeitimas. Bene todėl ir nėra plečiamas CycloCity (nėra priežasties privačiam ją plėsti), o ir nėra galimybės įvesti konkurentų (su savivaldybės palaiminimu), nes yra galiojančios sutartys.
Tai labai keista iš šitos savivaldybės, kad skatina darnu judumą, bet pačios darniausios transporto priemonės dalinimosi neskatina, o tik matome kaip yra leidžiama plėsti automobilių dalinimosi tinklą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Tiesa sakant, oranziniu dviraciu sistema yra labai neefktyvi ir apsenusi palyginus su paspirtuku nuoma. Kazkur listi, registruotis, ieskoti parkingo, bazės kur turiu tiek visko pildytis... ir dar kainodara labai paini... Gerai butu tas pats, kaip su paspirtukais ir viskas...
Nors asmeniškai tai didžiausia problema man su tais dviračiais buvo ta kad nėra kur važiuoti. Nuo vienos glainės sottelės iki kitos - pėsčio ėjimo atstumas. Jeigu nori kur toliau tai negalėsi palikti. Beje tas ir paspirtukų nuomai taip pat galioja deja.
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip tik norėjau tai paminėti. Bet čia gana lengvai išsprendžiama problema tiesiog numatant kompaktiškas mini zonas, kuriose galima paspirtukus palikti. Reiktų minimalių investicijų, žinoma. Tiesiog VMS dėl apsileidimo ir/arba nekompetencijos nesugeba tokios tvarkos įvesti. Kaip, beje, ir su Bolt taksiorais, kur dėl jokios kontrolės nebuvimo dirba visokie maniakai ir psichopatai, kurie kelia sąmyšį gatvėse ir terorizuoja tiek savo keleivius, tiek kitus eismo dalyvius.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet bent jau nepalikdavo skersai tako kas antras dviratininkas.
Nors asmeniškai tai didžiausia problema man su tais dviračiais buvo ta kad nėra kur važiuoti. Nuo vienos glainės sottelės iki kitos - pėsčio ėjimo atstumas. Jeigu nori kur toliau tai negalėsi palikti. Beje tas ir paspirtukų nuomai taip pat galioja deja.
minimalių investicijų į zonas maksimalių investicijų į vartotojų perauklėjimą. Bet čia turbūt reikėtu privalomo antkaklio kuris duotu šoką nevietoj palikus nes kitaip vis tiek kas antras specialiai paliks kuo blogesnėje vietoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip tik norėjau tai paminėti. Bet čia gana lengvai išsprendžiama problema tiesiog numatant kompaktiškas mini zonas, kuriose galima paspirtukus palikti. Reiktų minimalių investicijų, žinoma. Tiesiog VMS dėl apsileidimo ir/arba nekompetencijos nesugeba tokios tvarkos įvesti. Kaip, beje, ir su Bolt taksiorais, kur dėl jokios kontrolės nebuvimo dirba visokie maniakai ir psichopatai, kurie kelia sąmyšį gatvėse ir terorizuoja tiek savo keleivius, tiek kitus eismo dalyvius.
Mane visą laiką erzina tas Šimašiaus gyrimasis kokia čia pas mus didelė transporto dalijimosi ekonomika (pagal kažkokius niekam neįdomius kriterijus gal net didžiausia Europoje ar pasaulyje), nors principe yra tiesiog nulis reguliavimo ir totali betvarkė. Nelabai suprantu, kodėl negali Bolt ir Citybee privalomai turėti technologinių apribojimų dėl stovėjimo neleistinose vietose, kodėl CityBee gauna lengvatas parkingo vietoms nors kitaip nei konkurentai naudoja taršius automoblius, ir daug kitų klausimų, kurie išsprendžiami per kontrolę ir licenzijavimą.
- 3 patinka
Comment
-
Čia tikrai norima kad partijos kurios visas arkliukas yra betvarkė pavadinta laisve atstovai imtusi ribojimo ir reguliavimo? Taigi geriau padaryti kaip su taksi - panaikinti betkokį reguliavimą pervadinant "pavežėjais", išnaudoti darbuotojus, leisti vežti nesaugiaus automobiliais ir apsimesti kad nieko nevyksta.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje]
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nežinau kiek yra tiksli informacija, bet kaip suprantu CycloCity atsirado dėl duotų lengvatinių sąlygų JCDecaux statyti reklaminius stendus. Tai buvo 1:1 apsikeitimas. Bene todėl ir nėra plečiamas CycloCity (nėra priežasties privačiam ją plėsti), o ir nėra galimybės įvesti konkurentų (su savivaldybės palaiminimu), nes yra galiojančios sutartys.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar tikrai negali atsirasti konkurentų? Juk tie patys paspirtukai konkurentai ir sėkmingai plečiasi.
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąTaip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Skaitykit dar kartą ką rašiau.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai nelabai suprantu, kodėl negali atsirasti konkurentų? Savivaldybės sutartis yra tik apie vieną įmonė, kuri įsipareigojo ten tiek ir tiek dviračių stotelių įrengti už leidimą statyti ekranus, bet niekas nedraudžia kitiems irgi nuomoti dviračius.
Comment
-
Truputį keista, kad šio projekto lėšas naudoja gatvės lopymui nors gatvė nėra prie remontuojamų sąrašo - nuotraukos vietoj kur dabar nesiruošia daryti A juostos prilopė gabalėliais iki pat tolumos. Kitose foto matosi irgi esamą juostą perlopė tokiu pat pločiu, nors danga tikrai nebuvo tokia bloga kaip priešingoj gatvės pusėj.
- 1 patinka
Comment
-
Truputį toliau negu bus A juosta, gatvės danga kaip suprantu bus atnaujinta (paklotas kažkoks tylus asfaltas). Bet kam tie lopai dedami dabar - man irgi neaišku, matyt kažkoks technologinis procesas. Tie lopai, beje, tiesiog dedami kaip sluoksnis ant viršaus, t.y. nelygu su esamu sluoksniu. Gal čia panašu, kaip kitur kur remontuoja gatves - pirma sudeda lopus, po to nufrezuoja viską lygiai ir tada kloja naują dangą?
Comment
Comment