Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Remigijus nenorėjo plėtoti Artūro projekto : ( todėl nuo 2013 m. neplėtojamas stotelių tinklas ir dviračių kiekis
    Nežinau kiek yra tiksli informacija, bet kaip suprantu CycloCity atsirado dėl duotų lengvatinių sąlygų JCDecaux statyti reklaminius stendus. Tai buvo 1:1 apsikeitimas. Bene todėl ir nėra plečiamas CycloCity (nėra priežasties privačiam ją plėsti), o ir nėra galimybės įvesti konkurentų (su savivaldybės palaiminimu), nes yra galiojančios sutartys.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Nežinau kiek yra tiksli informacija, bet kaip suprantu CycloCity atsirado dėl duotų lengvatinių sąlygų JCDecaux statyti reklaminius stendus. Tai buvo 1:1 apsikeitimas. Bene todėl ir nėra plečiamas CycloCity (nėra priežasties privačiam ją plėsti), o ir nėra galimybės įvesti konkurentų (su savivaldybės palaiminimu), nes yra galiojančios sutartys.
      Pilnas google su straipsniais kaip Remigijus kažkada verkė dėl kainų.
      Tai labai keista iš šitos savivaldybės, kad skatina darnu judumą, bet pačios darniausios transporto priemonės dalinimosi neskatina, o tik matome kaip yra leidžiama plėsti automobilių dalinimosi tinklą.

      Comment


        Klausimas, kiek tam JCDecaux apsimoka, kažkuriais metais dviračiai net be reklamų buvo.

        Comment


          Kreipiausi 2020 m. į Cyclocity dėl naujų punktų įrengimo. Atsakymas:

          Dėkojame, kad kreipiatės į mus, tačiau dabartiniai punktai yra suderinti su Vilniaus miesto savivaldybe specialia sutartimi ir dabartinis punktų planas artimiausius metus nekis.

          Comment


            Parašė Resutas Rodyti pranešimą

            Tiesa sakant, oranziniu dviraciu sistema yra labai neefktyvi ir apsenusi palyginus su paspirtuku nuoma. Kazkur listi, registruotis, ieskoti parkingo, bazės kur turiu tiek visko pildytis... ir dar kainodara labai paini... Gerai butu tas pats, kaip su paspirtukais ir viskas...
            Bet bent jau nepalikdavo skersai tako kas antras dviratininkas.
            Nors asmeniškai tai didžiausia problema man su tais dviračiais buvo ta kad nėra kur važiuoti. Nuo vienos glainės sottelės iki kitos - pėsčio ėjimo atstumas. Jeigu nori kur toliau tai negalėsi palikti. Beje tas ir paspirtukų nuomai taip pat galioja deja.

            Parašė John Rodyti pranešimą

            Kaip tik norėjau tai paminėti. Bet čia gana lengvai išsprendžiama problema tiesiog numatant kompaktiškas mini zonas, kuriose galima paspirtukus palikti. Reiktų minimalių investicijų, žinoma. Tiesiog VMS dėl apsileidimo ir/arba nekompetencijos nesugeba tokios tvarkos įvesti. Kaip, beje, ir su Bolt taksiorais, kur dėl jokios kontrolės nebuvimo dirba visokie maniakai ir psichopatai, kurie kelia sąmyšį gatvėse ir terorizuoja tiek savo keleivius, tiek kitus eismo dalyvius.
            minimalių investicijų į zonas maksimalių investicijų į vartotojų perauklėjimą. Bet čia turbūt reikėtu privalomo antkaklio kuris duotu šoką nevietoj palikus nes kitaip vis tiek kas antras specialiai paliks kuo blogesnėje vietoje.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Bet bent jau nepalikdavo skersai tako kas antras dviratininkas.
              Nors asmeniškai tai didžiausia problema man su tais dviračiais buvo ta kad nėra kur važiuoti. Nuo vienos glainės sottelės iki kitos - pėsčio ėjimo atstumas. Jeigu nori kur toliau tai negalėsi palikti. Beje tas ir paspirtukų nuomai taip pat galioja deja.



              minimalių investicijų į zonas maksimalių investicijų į vartotojų perauklėjimą. Bet čia turbūt reikėtu privalomo antkaklio kuris duotu šoką nevietoj palikus nes kitaip vis tiek kas antras specialiai paliks kuo blogesnėje vietoje.
              Kas iš to, kad nepalieka, kai visa sistema realiai neveikia Šiaip tai sprendžiama nesunkiai, finansiškai. Yra rekomenduojamos parkingo vietos, moki mažiau. Palieka ne toje vietoje moki biški daugiau. Palieki neleistinoje vietoje, kaip, kad skersai tako, nemaža bauda. Visi įrankiai tam jau yra.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Kaip tik norėjau tai paminėti. Bet čia gana lengvai išsprendžiama problema tiesiog numatant kompaktiškas mini zonas, kuriose galima paspirtukus palikti. Reiktų minimalių investicijų, žinoma. Tiesiog VMS dėl apsileidimo ir/arba nekompetencijos nesugeba tokios tvarkos įvesti. Kaip, beje, ir su Bolt taksiorais, kur dėl jokios kontrolės nebuvimo dirba visokie maniakai ir psichopatai, kurie kelia sąmyšį gatvėse ir terorizuoja tiek savo keleivius, tiek kitus eismo dalyvius.
                Šiaip tai yra technologiniai sprendimai kurie gali apriboti tiek paspirtukų eismą, tiek parkavimą neleistinose vietose. Pavyzdžiui, Niujorkas reikalavo iš paspirtukų nuomos įmonių įrodyti kaip veikia jų geofencing technologija, čia yra ilgokas bet įdomus straipsnis: https://www.newyorker.com/magazine/2...-into-new-york

                Mane visą laiką erzina tas Šimašiaus gyrimasis kokia čia pas mus didelė transporto dalijimosi ekonomika (pagal kažkokius niekam neįdomius kriterijus gal net didžiausia Europoje ar pasaulyje), nors principe yra tiesiog nulis reguliavimo ir totali betvarkė. Nelabai suprantu, kodėl negali Bolt ir Citybee privalomai turėti technologinių apribojimų dėl stovėjimo neleistinose vietose, kodėl CityBee gauna lengvatas parkingo vietoms nors kitaip nei konkurentai naudoja taršius automoblius, ir daug kitų klausimų, kurie išsprendžiami per kontrolę ir licenzijavimą.

                Comment


                  Čia tikrai norima kad partijos kurios visas arkliukas yra betvarkė pavadinta laisve atstovai imtusi ribojimo ir reguliavimo? Taigi geriau padaryti kaip su taksi - panaikinti betkokį reguliavimą pervadinant "pavežėjais", išnaudoti darbuotojus, leisti vežti nesaugiaus automobiliais ir apsimesti kad nieko nevyksta.

                  Comment


                    Taip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje Click image for larger version

Name:	9D61C612-2523-4DB8-A88A-DB3DBCBDEF31.jpeg
Views:	484
Size:	1,32 MB
ID:	1973207

                    Comment


                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                      Taip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje]
                      O tai kur parkoci!?

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Taip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje Click image for larger version

Name:	9D61C612-2523-4DB8-A88A-DB3DBCBDEF31.jpeg
Views:	484
Size:	1,32 MB
ID:	1973207
                        Manau reikia VMS užsakyto automobilio, kuris surinkinėtų ant šaligatvio skersai paliktus paspirtukus ir juos išvežtų į stovėjimo aikštelę kur nors priemiestyje. Savininkas atsiimant turėtų susimokėti keliasdešimt eurų paspirtukui siekiančius nuvežimo kaštus. Manau tada greitai verslas pats sugalvotų sprendimų kaip šitą spręsti.

                        Comment


                          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                          Taip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje Click image for larger version

Name:	9D61C612-2523-4DB8-A88A-DB3DBCBDEF31.jpeg
Views:	484
Size:	1,32 MB
ID:	1973207
                          Negera nuotrauka. Puse turi būti ant dviračių tako o šalia turi stovėti sunkvežimis kur du virukai dar papildo šituos ant šaligatvio.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                            Nežinau kiek yra tiksli informacija, bet kaip suprantu CycloCity atsirado dėl duotų lengvatinių sąlygų JCDecaux statyti reklaminius stendus. Tai buvo 1:1 apsikeitimas. Bene todėl ir nėra plečiamas CycloCity (nėra priežasties privačiam ją plėsti), o ir nėra galimybės įvesti konkurentų (su savivaldybės palaiminimu), nes yra galiojančios sutartys.
                            Ar tikrai negali atsirasti konkurentų? Juk tie patys paspirtukai konkurentai ir sėkmingai plečiasi.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Ar tikrai negali atsirasti konkurentų? Juk tie patys paspirtukai konkurentai ir sėkmingai plečiasi.
                              Skaitykit dar kartą ką rašiau.

                              Comment


                                Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                Taip atrodo dalijimosi ekonomika praktikoje
                                Praktikoje tokių vaizdų pamatysi labai labai retai (koncertai Vingio parke su 30+ tūkst. žiūrovų būna tik kas kelis dešimtmečius), nereikia daryti dramos ir problemos, kur jos nėra.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                  Skaitykit dar kartą ką rašiau.
                                  Tai nelabai suprantu, kodėl negali atsirasti konkurentų? Savivaldybės sutartis yra tik apie vieną įmonė, kuri įsipareigojo ten tiek ir tiek dviračių stotelių įrengti už leidimą statyti ekranus, bet niekas nedraudžia kitiems irgi nuomoti dviračius.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Tai nelabai suprantu, kodėl negali atsirasti konkurentų? Savivaldybės sutartis yra tik apie vieną įmonė, kuri įsipareigojo ten tiek ir tiek dviračių stotelių įrengti už leidimą statyti ekranus, bet niekas nedraudžia kitiems irgi nuomoti dviračius.
                                    Nežinau ar draudžia ar ne, čia viskas yra gandų lygyje. Bet pastebėk, kad kitokių dviračių nuomos sprendimų Vilniuje nėra, yra tik paspirtukai, nors Kaune juos nuomoja Citybee, Bolt (elektrinius).

                                    Comment


                                      Čia panašu į dar vieną eilinį Zuoko kontraktą su prancūzais, kurio neišeina lengvai nutraukti.

                                      Comment





                                        Truputį keista, kad šio projekto lėšas naudoja gatvės lopymui nors gatvė nėra prie remontuojamų sąrašo - nuotraukos vietoj kur dabar nesiruošia daryti A juostos prilopė gabalėliais iki pat tolumos. Kitose foto matosi irgi esamą juostą perlopė tokiu pat pločiu, nors danga tikrai nebuvo tokia bloga kaip priešingoj gatvės pusėj.
                                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                        Comment


                                          Truputį toliau negu bus A juosta, gatvės danga kaip suprantu bus atnaujinta (paklotas kažkoks tylus asfaltas). Bet kam tie lopai dedami dabar - man irgi neaišku, matyt kažkoks technologinis procesas. Tie lopai, beje, tiesiog dedami kaip sluoksnis ant viršaus, t.y. nelygu su esamu sluoksniu. Gal čia panašu, kaip kitur kur remontuoja gatves - pirma sudeda lopus, po to nufrezuoja viską lygiai ir tada kloja naują dangą?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X