Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dar dėl Algirdo g. tako. Ar aš kažko nesuprantu su KET ar čia pridarytą nesąmonių? Pažymėjau klausimų keliančias vietas markeriu.

    "Duokite kelią" ženklas, važiuojantiems važiuojamąja dalimi ir iš esmės tą patį reiškiantis horizontalus žymėjimas tą važiuojamąją dalį kertantiems dviračių tako naudotojams. Suprantu, kad kelio ženklas yra aukščiau hierarchijoje už horizontalų žymėjimą ir galioja būtent jis, bet visvien ar taip normalu?


    Nereguliuojama sankryža. Kieno pagrindinis ir kas kam turi duoti kelią?

    Comment


      Kita vieta. Žirmūnų žiedas. Kaip čia su pirmumais ir kelio davimu?

      Ties vienu įvažiavimu į žiedą "Duokite kelią" ženklas stovi už pervažos ir jos neapima



      Ties kitu įvažiavimu į žiedą "Duokite kelią" jau stovi prieš dvriačių pervažą

      Comment


        Trumpas įspūdis iš L. Giros atnaujinamo tako: nuvylė.

        Ilgesnis įspūdis iš L. Giros tako: per visą ilgį jau paklotas tiek dvirtakio, tiek pėsčiųjų tako asfaltas, liko tik gana nežymūs gerbūvio ir įvažiavimo į kiemus darbai. Tačiau jeigu važiuojant Stanevičiaus taku apima pasididžiavimas ir supranti, kaip turi atrodyti geras takas, tai L. Giros takas liūdina:

        1) take nerealiai tamsu. Važiuojamoji dalis apšviesta, bet dėl gana tankių medžių šviesa takų nepasiekia. Atskiram takų apšvietimui jokių užuominų - nei stulpų pamatų, nei bent tranšėjų - nėra. Ypač blogai tarp Žadeikos ir Ateities gatvių, nes ten iš kitos pusės labai arti gyvenamieji namai su gyvatvorėmis.

        2) kažkodėl sankryža su Žadeikos gatve nepateko į remonto ribas. Dviračių takas gražiai su borteliu pasibaigia ties Žadeikos g. šaligatviu iš abiejų gatvės pusių, vėliau pora metrų senų išklerusių plytelių, tada įprasta pėsčiųjų perėja be jokių ''kvadratų'' dviračiams. Kadangi, kaip minėjau, dviračiu takas ten gražiai pasibaigia, tai nepanašu, kad dar bus šioje vietoje kas nors perdaroma.

        3) sankryža su Ateities gatve yra kažkas nerealaus. Kai statė Stanevičiaus taką, tai kažkodėl panaikino gabalėlį Ateities tako link Santariškių. Tikėjausi, kad tai bus ištaisyta remontuojant Liudo Giros dvirtakį, bet ne - takas gražiai pasikeičia vietomis su šaligatviu 60 metrų iki sankryžos ir toliau yra gabalėlis labai siauro šaligatvio prie pat važiuojamosios dalies ir labai seno ir sulopyto asfalto.

        Dar tokia pastabėle, nors tai nėra kažkokia didelė problema - Stanevičiaus take atstumas tarp dviračių ir pėsčiųjų takų yra pakankamas medžiams pasodinti, o tai atbaido pėsčiuosius eiti dviračių taku (ir atvirkščiai). Tuo tarpu L. Giros dvirtakyje to nėra, ir net abejočiau ar į tą tarpą tilptų bent kokie nors krūmai.

        Susidaro įspūdis, kad taupė, kur tik galėjo, o vietas, reikalaujančias kokių nors sprendimų (pvz. Ateities sankryža), išvis ignoravo.

        Comment


          Žinau tikrai, kad apšvietimo ten tikėtis neverta, nes net ne aš, o bent pora kitų žmonių skundėsi dar 2018 m. tiesiant taką Justiniškių g., kad labai tamsi atkarpa nuo Šešuolių g. tarp Lūžių g. Dabartinis vyr. miesto inžinierius viešai FB žadėjo, kad bus papildomas apšvietimas tikrai. Ten atskirų stulpų net nereiktų, pakaktų gembių nuo esamų gatvėi skirtų stulpų. Pažado netesėjo.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Lygtais dar niekas nepasidalino: apie planuojamas dviračių gatves Vilniuje.

            Tuo metu „Susisiekimo paslaugų“ darnaus judumo specialistas Jonas Simutis teigė, kad specialiai dviratininkams jau birželio 1-ąją bus pritaikyta M. K. Čiurlionio gatvė nuo Vingio parko iki Santuokų rūmų, taip pat aplink ją esančiose šalutinėse gatvėse: K. Donelaičio, Raseinių, P. Klimo, Jovaro, Z. Sierakausko, Krokuvos.

            „Šios gatvės pasirinktos, nes čia nėra dviračių infrastruktūros, tam, kad būtų patogiau žmonėms tiek iš centro, tiek iš Naujamiesčio patekti į Vingio parką“, – sakė jis.

            Birželį bus pertvarkomos ir Gerosios Vilties gatvė tarp Naugarduko ir Savanorių prospekto, Šaltkalvių gatvė – jos taip pat bus jungiamos į bendrą dviračių tinklą. Kiek vėliau šią vasarą dviračių gatvės bus įrengiamos Tilto, Skroblų, Vitebsko, Mokyklos, Bitininkų gatvėse, Trispalvės alėjoje, dviračiams bus pritaikytas Kalvarijų gatvės dublis Baltupiuose, taip pat – Belmonto, Tujų, Č. Sugiharos, Žaliakalnio gatvės.

            https://madeinvilnius.lt/transportas...-tik-vilniuje/
            Labai įdomu kaip atrodys bendras eismas gatvėse, kurios nebuvo rekonstruotos į ramaus eismo gatves. Pavyzdžiui, Čiurlionio gatvė yra smarkiai per plati saugiam automobilių greičiui, negi tiesiog pastatys dviračių gatvės ženklą be jokių papildomų fizinių priemonių ar bent horizontalaus ženklinimo ir tikėsis kad visi vairuotojai ramiai važiuos paskui dviračius?

            Comment


              Čiurlionio g. prie Vingio parko ten labai mažai eismo, o link centro prasideda trinkelės dar pasibangavusios, yra pora greitį mažinančių kalniukų bei parkingas gatvėje prislopina automobilistus:
              Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	969
Size:	2,74 MB
ID:	1971261

              Dėl Gerosios Vilties g. tikėjausi, jog statys naująjį ženklą, bet vien dėl tos įkalnės ten visi super lėtai važiuos. Na sunku suvokti, kad mašinos ten taip vilksis iš paskos per visą ilgį į viršų. Keisčiausiai atrodo Belmonto g., vien dėl savo labai didelio ilgio, na netikiu, kad ten irgi pavyzdingai mašinos seks iš paskos. Taip pat Naujoje Vilnioje (Žaliakalnio g.) nei ten dviračių bus daug, nei ten lauks automobilistas tokioje nuošalioje, kalvotoje, gana ilgoje ir tiesioje gatvėje, kur dar pusėje gatvės ruožo asfalto šaligatviai kažkokie yra:
              Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	969
Size:	2,58 MB
ID:	1971262

              Visur kitur, kaip ir suprantama, Vitebsko g. ten pusiau brukas ir šiaip užkampis. Jeruzalėj ten pusiau kiemai / pravažiavimai tos gatvelės. Skroblų g. ten šiaip aklųjų kvartalas su kelio ženklais apie juos, daug stabdymo priemonių. Gerai, kad pamėtė iškart po visą miestą, o ne tik aplink centrą koncentravo. Lengviau bus pratintis visiems.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Man šiaip įdou, kodėl šiaurineje dalyje VIlniaus tiek daug naujų dviračių takų, t.y. net netoli vienas kito ir eina paraleliai, kai pietinėje dalyje, ar rytuose pvz Naujoji Vilnia jų beveik nėra. Taip daroma jungtis iki oro uosto, bet be jos nelabai kas ir planuojama artimiausiu metu (pvz. kokia Liepkalnio, Dzūkų, Pelesos, Sąvanroriu pr. Olandų, Juodasis kelias, Eišiškių pl.). Kaip čia taip yra?

                Comment


                  Gal prioritetai pagal žmonių kiekius sudėlioti? Daugiau ar mažiau potencialių "klientų" skaičių?

                  Comment


                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                    Kaip čia taip yra?
                    Gyventojų tankis. Va, uždėjau dvirtakių žemėlapį ant gyventojų tankio žemėlapio. Visur raudoni takai kur tankiai apgyvendintos vietos. Gal tik Šnipiškės išsiskiria, kaip retai apgyvendintas rajonas su daug naujų takų, bet gal dėl NMC statuso.Click image for larger version

Name:	tankis-dvirtakiai.png
Views:	809
Size:	360,6 kB
ID:	1971366

                    Comment


                      Šnipiškės sparčiai virsta tankiai apgyvendintu. Beto ten daug galinio tikslo (darbo vietos).

                      Comment


                        Šiaurės vakarinė miesto dalis yra viena tankiausiai apgyvendintų ir fiziškai ten daugiausiai gyventuojų. O normalių takų jungiančių Pašilaičius, Fabijoniškes, Šeškinę su centru nėra. Narbuto dviračių taką marinuoja jau ketvirtus ar penktus metus, Ukmergės g. irgi nematyti šviesos tunelio gale.

                        Comment


                          Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
                          Šiaurės vakarinė miesto dalis yra viena tankiausiai apgyvendintų ir fiziškai ten daugiausiai gyventuojų. O normalių takų jungiančių Pašilaičius, Fabijoniškes, Šeškinę su centru nėra. Narbuto dviračių taką marinuoja jau ketvirtus ar penktus metus, Ukmergės g. irgi nematyti šviesos tunelio gale.
                          O kas per neviltis su Ukmergės g.? Buvo labai prastas asfaltas take virš Miglos g., bet dabar kaip tik ten rekonstruoja. Mano akimis, nors vietomis senoviškas, bet visai funkcionalus maršrutas, prasti ruožai tik šaligatviais ties Šeškinės prekybcentriu ir paskui šiauriau Žadeikos g., kur tako nebėra. Miglos g. tako rekonstrukciją galima patogiai apvažiuot Siesikų ir Želvos gatvėmis. Na, dar Saltoniškių g. pietinė pusė šiaip sau, bet irgi šiemet žada padaryt.

                          Comment


                            Parašė alga Rodyti pranešimą

                            O kas per neviltis su Ukmergės g.? Buvo labai prastas asfaltas take virš Miglos g., bet dabar kaip tik ten rekonstruoja. Mano akimis, nors vietomis senoviškas, bet visai funkcionalus maršrutas, prasti ruožai tik šaligatviais ties Šeškinės prekybcentriu ir paskui šiauriau Žadeikos g., kur tako nebėra. Miglos g. tako rekonstrukciją galima patogiai apvažiuot Siesikų ir Želvos gatvėmis. Na, dar Saltoniškių g. pietinė pusė šiaip sau, bet irgi šiemet žada padaryt.
                            Ukmergės gatvėje kai kur net šaligatvių nėra, ką jau kalbėti apie dviračių taką.

                            Comment


                              Sugalvojau paskaičiuoti, kiek žmonių dabar naudojasi neseniai faktiškai užbaigtu Algirdo g. dviračių taku, lyginant su bendru eismo intensyvumu. Nufilmavau kelis valandos trukmės video, kuriuose matosi Algirdo g. gatvės pjūvis Kauno - Naugarduko atkarpoje, ir peržiūrėdamas pagreitintą vaizdą klavišų paspaudimais skaičiavau eismo dalyvių grupes. Rezultatai tokie:

                              Matavimo pradžia Oro sąlygos Automobilių / val. Pėsčiųjų / val. Dviračių / val. Paspirtukų / val. Viso
                              Geg 25, Tr, 15:10 saulėta, +23°C 245 127 13 17 402
                              Geg 26, Kt, 10:18 saulėta, +16°C 238 123 16 16 393
                              Geg 26, Kt, 15:03 trumpas lietus, +15°C 278 106 17 15 416
                              Geg 27, Pn, 08:03 debesuota, +12°C 293 104 20 15 432
                              Geg 27, Pn, 15:02 trumpas lietus, +15°C 331 114 19 15 479
                              Geg 27, Pn, 17:32 debesuota, +14°C 317 105 27 19 468
                              Geg 28, Št, 15:00 debesuota, +14°C 147 142 9 10 308
                              Geg 28, Št, 17:07 trumpas lietus, +13°C 127 80 17 11 235
                              Geg 29, Sk, 15:09 trumpas lietus, +14°C 156 93 17 12 278
                              Geg 29, Sk, 17:32 saulėta, +14°C 156 89 20 8 273
                              Darbo d. vidurkis 283.7 113.2 18.7 16.2 431.7
                              Nedarbo d. vidurkis 146.5 101.0 15.8 10.3 273.5
                              Bendras vidurkis 228.8 108.3 17.5 13.8 368.4

                              Iš tikrųjų tikėjausi žymiai didesnio dviratininkų skaičiaus - matyt jie tiesiog labiau krenta į akis, tad iš atsitiktinių pastebėjimų susidaro iškreiptas įspūdis. Pridėjus paspirtukus (bei riedžius, riedlentes ir pan.), kurių absoliuti dauguma taip pat važinėja dviračių taku, gaunasi, kad šis takas kol kas yra aktualus mažiau nei dešimtadaliui eismo dalyvių. Tiesa, oras buvo neidealus, bet ir ne itin blogas - jei pasitaikė lietus, tai nestiprus ir truko ne daugiau 15 minučių. Dar įdomu, kad bendrai eisme matosi toks ryškus skirtumas tarp darbo dienų ir savaitgalio - jei darbo dienomis automobilių skaičius beveik dvigubai viršija visų kitų eismo dalyvių kartu sudėjus, tai savaitgalį automobilių ir ne-automobilių beveik vienodai.

                              Comment


                                Man kaip tik atrodo visai nemažas skaičius kaip šviežiam takui. 10% labai geras rodiklis mūsų kraštui. Piečiau minėtos atkarpos ne tiek daug lengvai pasiekiamų gyenamųjų, o Dariaus ir Girėno takas dabar perkastas. Dėl duomenų ačiū, labai įdomu - pastebėjimas:
                                Absoliutus dviračių (dalinai paspirtukų) pikas iš esamų duomenų penktadienį po darbo (valanda vėliau nei daugumai 16:00) 12.5% riedančių. Jeigu turėsi laiko/noro kartoti, įdomu būtų pamatyti tarp 17:00 ir 18:00 kitom darbo dienom. Tuo pačiu ir rytinis pikas 7:00-8:00. Jeigu sieks 20% tai bus savotiškas kosmosas, bent jau asmeniškai.

                                Gal tik automobilių skaičių mažina laikinas vienpusis? Tada gal ir procentai deja pakistų.
                                Paskutinis taisė Riedis; 2022.05.31, 20:33.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Na, reikėtų luktelti, kai Naujininkuose baigs tako tvarkymą ir susijungs Naujininkai su Naujamiesčiu per dvirtakį. Be to, būtina, kad atsirastų normalus takas V. Kudirkos g. nuo Valančiaus g. iki Pamėnkalnio g. palei Tauro kalną. Manyčiau, kad reikėtų tokį tyrimą padaryt įsibėgėjus vasarai ir rudens pradžioje.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    Ukmergės gatvėje kai kur net šaligatvių nėra, ką jau kalbėti apie dviračių taką.
                                    Na, tunelyje po parlamentu irgi nėra šaligatvių, tai ką? Kokia prasmė vaikščioti prie pat triukšmingos smirdančios šešiajuostės gatvės, kurioj nieko be automobilių esimo nėra? Faktas tas, kad dvirakiais galima maloniai, saugiai ir gan tiesiai nuo Panoramos iki Mandarino nuvažiuot. Kam leist pinigus dvirtakiui būtent palei vieną nemaloniausių miesto gatvių?

                                    Comment


                                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                                      Na, tunelyje po parlamentu irgi nėra šaligatvių, tai ką? Kokia prasmė vaikščioti prie pat triukšmingos smirdančios šešiajuostės gatvės, kurioj nieko be automobilių esimo nėra? Faktas tas, kad dvirakiais galima maloniai, saugiai ir gan tiesiai nuo Panoramos iki Mandarino nuvažiuot. Kam leist pinigus dvirtakiui būtent palei vieną nemaloniausių miesto gatvių?
                                      Tai blogai. Kaip tai nieko nėra, visa gatvė yra komercija. Taip, infrastruktūra pritaikyta automobiliams, bet tame ir problema, kad infrasturktūrą reikia pritaikyti pėstiesiems/dviračiams.

                                      Kas iš to mandarino ar panoramos, žmonės nori važiuoti tiesiu keliu, o ne ratais. Ukmergės gatvė yra tiesus kelias į centą, kuris deje pritaikytas tik automobiliams.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        O kas per neviltis su Ukmergės g.? Buvo labai prastas asfaltas take virš Miglos g., bet dabar kaip tik ten rekonstruoja. Mano akimis, nors vietomis senoviškas, bet visai funkcionalus maršrutas, prasti ruožai tik šaligatviais ties Šeškinės prekybcentriu ir paskui šiauriau Žadeikos g., kur tako nebėra. Miglos g. tako rekonstrukciją galima patogiai apvažiuot Siesikų ir Želvos gatvėmis. Na, dar Saltoniškių g. pietinė pusė šiaip sau, bet irgi šiemet žada padaryt.
                                        Noriu važiuoti tiesiausiu keliu, o ne per Miglos g. ratais kvadratais. Ukmergės gatvė(ypatingai dalis tarp žiedo ir Akropolio) nepritaikyta pėstiesiems/dviratininkams. Yra siauras šaligatvis, kurio būklė nėra labai gera. Ką jau kalbėti apie Narbuto g.

                                        Comment


                                          Eismo naujovės Vilniuje: dviračių gatvės

                                          Dviračių gatvės ženklas įrengtas M. K. Čiurlionio g. (nuotrauka iš savivaldybės FB)


                                          Click image for larger version  Name:	282266666_383671540457550_315906741555575349_n.jpg Views:	1 Size:	616,5 kB ID:	1971861
                                          Paskutinis taisė Kaid; 2022.06.01, 13:43.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X