SoulMulticast telefonu ant pusiau atviro vairo stovelio. Pirmiem video naudojau su plastmasine kojele, tai buvo vaizdo artefaktų ir galų gale lūžo viduryje sankryžos. Dabar jau metalinis. Gaila, kad stabilizavimui suspaudžia iki 1080, tai didesniam ekrane varganokai atrodo. Ir prietemoje labai liejasi, nes negaliu koreaguoti shutter speed.
John Apsaugotas šviesoforų ciklas saugu ir sudaro sąlygas sankryža lėkti dviračiu nors ir 50 km/h (kas pėstiesiems vargu ar smagu), bet visiškai nelavina eismo dalyvių bendradarbiauti - kiekvienas sau. Pratinant susitikti sankryžoje, vertinti kas ką mato, lavina susitikimus ir įvažose. Tik reikia išspręsti dalyvių greitį ir matomumą kampais, danga ir būtinai bendru eismo greičiu, kad spėtų reaguoti ir neapdairumo/skubėjimo pasekmės būtų mažesnės.
Pavyzdys: Laisvės pr. per Justiniškių g. žalias dviračiams-pėstiesiems užsidega tik po ilgo Laisvės pr. ciklo. Ten kur visas ciklas ne toks ilgas, tai laiko prasme apsaugoti ciklai ne tokie žiaurūs.
John Apsaugotas šviesoforų ciklas saugu ir sudaro sąlygas sankryža lėkti dviračiu nors ir 50 km/h (kas pėstiesiems vargu ar smagu), bet visiškai nelavina eismo dalyvių bendradarbiauti - kiekvienas sau. Pratinant susitikti sankryžoje, vertinti kas ką mato, lavina susitikimus ir įvažose. Tik reikia išspręsti dalyvių greitį ir matomumą kampais, danga ir būtinai bendru eismo greičiu, kad spėtų reaguoti ir neapdairumo/skubėjimo pasekmės būtų mažesnės.
Pavyzdys: Laisvės pr. per Justiniškių g. žalias dviračiams-pėstiesiems užsidega tik po ilgo Laisvės pr. ciklo. Ten kur visas ciklas ne toks ilgas, tai laiko prasme apsaugoti ciklai ne tokie žiaurūs.
Comment