Taip, projektas jau statomas. Rangovas eina atkarpomis, pradėjo nuo atkarpos prie Seimo ir eina link Antakalnio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Grįžtant prie PoDV klausimo dėl parkavimo, tai tokį variantą užskaityčiau nebent tokiose (neilgose) gatvėse, kaip ši, kur yra pakankamas plotis (aktualu važiuojant toliau nuo durų zonos), vienpusis automobilių eismas, grindinys, vizualinis gatvės susiaurinimas (šiuo atveju – medžiais) ir gatvė tikrai (ne tik ant popieriaus) nenaudojama kaip tranzitinė. Dviračių juostų, čia, žinoma, nėra, nes jos būtų beprasmės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTaip, projektas jau statomas. Rangovas eina atkarpomis, pradėjo nuo atkarpos prie Seimo ir eina link Antakalnio.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Bent jau Antakalnio link ten tikrai nieko nevyksta. Jau dabar ten yra gyvenamoji zona, bet realybėje yra pilna palakstančių ten. Be to, Sluškų rūmus norima parduoti, tai dar neaišku kaip spręsis toje vietoje - o ten pati blogiausia vieta šiuo metu, nėra asfalto, pilna duobių/balų
"Ten dar neaišku kaip spręsis"... techninis projektas tai gatvei:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąBūtų kaip 1 juostos gatvė (bet dvipusio eismo) su plačiais kelkraščiais. Tarnautų kaip užuovėja pasitraukti nuo automobilių, bet nedraustų ir parkavimo.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia toks išsityčiojimas iš dviratininkų su ta 10 cm juosta jiems.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Jei didesnio intensyvumo gatvė su daug priparkuotų mašinų, tai aišku, kad nesąmonė. JAV pripaišė daugybė dviračių juostų svarbiose, bet nesaugiose gatvėse ir vietomis net greitkeliuose.
Toks sprendimas būtų gal ir ok, jei pagal aplinkybes nėra baisu pasirinkti važiuoti normalia važiuojamąja dalimi, bet jei nepriparkuota, gali važiuoti ir parkuojamoje dalyje, a.c.a. kelkraštyje.
Šis sprendimas šauna į galvą braižant juostas didesniuose gyvenamų namų masyvuose, kur žemas eismo intensyvumas ir šen bei ten kelraščiuose prie gyvenamųjų namų priparkuotos mašinos.
Visiškai atsitiktinis pavyzdys. Tiesiog ieškojau iliustracijos. Žemo intensyvumo gatvė su kažkiek parkuojamų mašinų, pažymėjus dviračių juostas didesne dalį kelionės gali įveikti važiuojant pažymėta juosta krašte:
https://www.google.com/maps/@54.7815...7i13312!8i6656
https://www.google.com/maps/@54.6529...7i13312!8i6656
Tiesa, jei gatvė platesnė, tai ir kelkraščiai platesni. Pagrindinėms miesto gatvėms pasiūlymas netinka, tik D kategorijos gatvėms gyvenamų namų kvartaluose.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.03, 20:25.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVisiškai atsitiktinis pavyzdys. Tiesiog ieškojau iliustracijos. Žemo intensyvumo gatvė su kažkiek parkuojamų mašinų, pažymėjus dviračių juostas didesne dalį kelionės gali įveikti važiuojant pažymėta juosta krašte:
https://www.google.com/maps/@54.7815...7i13312!8i6656
- 2 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Oi ne, ten dviračiu nesaugu važiuot, reik saugotis durų. Čia dviračių juosta tik jei nepalikta mašinų.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai kam tada iš viso tą gatvę paišyti jeigu ja vis tiek niekada nesunaudos dviratininkai?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Ačiū, ne. Tokios gatvės turi būt gyvenamosiomis zonomis, kur dviračiai ir pėstieji turi prioritetą tiesiog gatvės vidury. Kaip ten, beje, ir yra.
Pats pastebėjau, jei gatvės ribojamas greitis yra 20-30 km/h, eismo intensyvumas žemas, tada ant dviračio tarp automobilių jautiesi santykinai saugiai, nereikia ir ženklinimų. Galima galvoti tik apie sprendinius kaip padaryti, kad neužparkuotų sankryžos zonų (mažintų matomumą).
Comment
-
Panašu, kad labai nedaug dienų liko iki dvirtakių piko periferijoje - tiek rekreacinių, tiek commuter'ių. Kažkaip net keista po žiemos - įpratau praktiškai vienas minti, dabar jau grįžta ritmas į zigzagus siaurose vietose.
Šiaip smagu pažiūrėjus į nebetuščius, o vietomis ir apypilnius stovus prie ugdymo įstaigų, darboviečių.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąPanašu, kad labai nedaug dienų liko iki dvirtakių piko periferijoje - tiek rekreacinių, tiek commuter'ių. Kažkaip net keista po žiemos - įpratau praktiškai vienas minti, dabar jau grįžta ritmas į zigzagus siaurose vietose.
Šiaip smagu pažiūrėjus į nebetuščius, o vietomis ir apypilnius stovus prie ugdymo įstaigų, darboviečių.
Čia net nesimato visų dviračių ir paspirtukų man šiandien ten važiuojant kirtusių sankryžą.
Paskutinis taisė Kristisz; 2022.05.04, 23:02.
- 16 patinka
Comment
-
Vs pernai jaučiasi dvriačių padaugėjimas. Net kai kuriose atokesnėse vietose prie šviesoforų jau išsirikiuoja po 10 ir daugiau dviratininkų, kur anksčiau būdavo sunku net įsivaizduoti bet kokį dviračių eismą. Tas džiugina.
Tiesa, Vilniuje, lyginant net su Krokuva ir nekalbant apie bet ką, kas labiau į Vakarus nuo Lenkijos, proporciškai vis dar labai daug "sezoninių" ir "išvažiuoju tik porą kartų per metus geru oru" dviratininkų su "kalnų" dviračiais ir "sportininkų" su šalmais ir spalvotais aptemtais triusikais, kas vis dar rodo, kad užtruks šiek tiek laiko iki dviračių kultūros susiformavimo.Paskutinis taisė John; 2022.05.05, 10:19.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąproporciškai vis dar labai daug "sezoninių" ir "išvažiuoju tik porą kartų per metus geru oru" dviratininkų su "kalnų" dviračiais ir "sportininkų" su šalmais ir spalvotais aptemtais triusikais, kas vis dar rodo, kad užtruks šiek tiek laiko iki dviračių kultūros susiformavimo.
P.S. Jei nematei, jaučiu, tau šitas patiks: https://twitter.com/cyclingtips/stat...91157537058817
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąO dėl "sportininkų", kam tas hate'as, negi tau gaila, kad kažkam dviratis yra hobis?
P.S. Jei nematei, jaučiu, tau šitas patiks: https://twitter.com/cyclingtips/stat...91157537058817
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBe to erzina pas dažną mirksinčios ypač stiprios galinės lemputės, kad net dienos metu per akis kerta.
Nesenai nusipirkau tokius pagrinde kad neakinti pėsčiųjų palei dvirtakius prietemoje. Principe skirtas neakinti vairuotojų kaip suprantu (panašiai kaip žibintų reguliavimas). Jei kam įdomu, tai vienas iš prieinamų gamintojų SIGMA.
- 1 patinka
Comment
Comment