Tikrai laikinai. Vyksta asfaltavimo darbai, baigiami sodinti medžiai. Dvipusis eismas bus atkurtas artimiausiu metu.
Teko pravažiuoti ten ne per seniausiai, tai bus įdomi vieta. Parkavimo vietos + važiuojamoji dalis tokio pločio, kad nybiymanama pravažoci (aka Šeškinės) fauna turės keblumų mokytis tiek parkavimo, tiek važiavimo normalių matmenų eismo juostomis. Kažkiek panašus variantas yra Kaune Kęstučio g., kur norint tvarkingai važiuoti savo juosta reikia, kad parkavimo kišenėse mašinos irgi būtų suoparkuotos tvarkingai. Daugelis vairuotojų Lietuvoje yra pripratę mašiną parkuoti "daugmaž", o ne tiksliai, kas reiškia, kad dažna mašina būna išsikišusi į važiuojamąją dalį, pastatyta kaip nors kreivai etc. Tai bus įdomu iš antropologinės pusės žiūrėti, kaip Šeškinės kategorijos fauna sugebės tvarkingai parkuoti mašinas, kad tos pačios kategorijos fauna sugebėtų pravažiuoti jiems nenudauždami veidrodėlių
Taip turbūt jūs teisūs dėl dvipusio eismo atstatymo, bet vistiek nesuvokiu, kaip darant tokią GRAND gatvės rekonstrukcija, galima nenorėti įdėti dviračių tako?
Tiesiog nerandu loginio paaiškinimo - techniškai įmanomas variantas, kainos labai smarkiai neišaugina, projektavimo darbai dėl to netampa super sudėtingi.
Gerosios Vilties tai dar būtų galima taip pataisyti, dviračių gatvė lygtais jau yra įteisinta KET, tik dar nėra pankamai kiaušų VMS pagaliau bent vieną įgyvendinti.
Gerosios Vilties tai dar būtų galima taip pataisyti, dviračių gatvė lygtais jau yra įteisinta KET, tik dar nėra pankamai kiaušų VMS pagaliau bent vieną įgyvendinti.
Nuo birželio lyg tai tampa įteisinta?
Pirmoji dviračių gatvė nusimato Vileišio g. Tokia rimta, tam pritaikyta, o ne tiesiog ženklą pakabinant.
Gerosios Vilties tai dar būtų galima taip pataisyti, dviračių gatvė lygtais jau yra įteisinta KET, tik dar nėra pankamai kiaušų VMS pagaliau bent vieną įgyvendinti.
Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
Atokesnės gatvės (D kategorijos) galėtų daug kur turėti tokias dviračių juostas.
Dar vienas klausimas.
Kaip žiūrite sprendimą leisti tokiose juostose parkuoti automobilius, jei nėra įrengta atskirų parkavimo vietų? Nematau problemų dviračiu apvažiuoti automobilius, jei gatvėje (beveik) nėra eismo ir greitis 20 km/h
Nyderlanduose šiaip neteko matyti tokio universalaus "dviračių juostos-kelkraščio" pritaikymo, bet gal nebūtų didelė problema?
Sunkiai įsivaizduoju Lietuvoje kasdienybę, kur tokioje gatvėje nuolat nesusidurčiau su užgazuotais lenkimais palei pat dviračio vairą bei signalizavimais, kad pasitraukčiau arčiau dešiniojo krašto.
Lietuvoje tokioje gatvėje būtini iškilūs elementai per vidurį, kad būtų sunku pagazuoti. Didžioji dalis kelių gaidelių tada savo mašinas labiau saugos ir dviratininkams bus saugiau. Šiandien taip vienam gaideliui vos į užpakalį neįsimontavau, važiavau M.Valančiaus gatve link Kudirkos g., nepatenkintas per šoną užgazavęs aplenkė ir tada kirto ant stabdžių prieš gulintį policinką. Kliudysi žmogų ant dviračio - nusispjaut, šiek bamperį brauksi į gatvę - tragedija.
Kaip žiūrite sprendimą leisti tokiose juostose parkuoti automobilius, jei nėra įrengta atskirų parkavimo vietų? Nematau problemų dviračiu apvažiuoti automobilius, jei gatvėje (beveik) nėra eismo ir greitis 20 km/h
Tiesiog važinėjant nuošalesnėm gatvėm su priparkuotom auto pagalvojau tokią mintį,
Ok, gal ne dviračių juostomis vadintųsi.
Būtų kaip 1 juostos gatvė (bet dvipusio eismo) su plačiais kelkraščiais. Tarnautų kaip užuovėja pasitraukti nuo automobilių, bet nedraustų ir parkavimo.
Automobiliai priparkuoti tokiuose kelkraščiuose liptų į važiuojamąją juostą, bet važiuojant automobiliui būtų galima aplenkti užlipant ant priešingos pusės kelkraščio. Tokios juostos įrengiamos, kur mašinos beveik nesutinka viena kitos iš priešingų pusių, tai neturėtų kelti problemų. Realiai daug kur nelabai ir pasikeistų tvarka, išskyrus, kad mašinos labiau laikytųsi vidurio, ir greitis mažėtų nuo 30-50 km/h į 20 km/h.
Noriu pagaliau sužinoti, kiek tai sąmonė/nesąmonė
---
Kas liečia tokias 1 juostos gatves, tai N. Vilnioje panaši atsiranda su dviračių juostomis, aišku, jinai labiau atitinka Nyderlandų praktiką, kur dviračių juostų/kelkraščių niekas neturėtų užkišti, išskyrus stoteles.
Lietuvoje tokioje gatvėje būtini iškilūs elementai per vidurį, kad būtų sunku pagazuoti. Didžioji dalis kelių gaidelių tada savo mašinas labiau saugos ir dviratininkams bus saugiau. Šiandien taip vienam gaideliui vos į užpakalį neįsimontavau, važiavau M.Valančiaus gatve link Kudirkos g., nepatenkintas per šoną užgazavęs aplenkė ir tada kirto ant stabdžių prieš gulintį policinką. Kliudysi žmogų ant dviračio - nusispjaut, šiek bamperį brauksi į gatvę - tragedija.
Šiaip turbūt neblogas variantas galėtų būti centrinė juosta - brukas.
P. Vileišio g. bus centrinė juosta grįsta trinkelėmis:
"Bus" yra gana optimistiška. Dabar, iki dabartinės administracijos kadencijos pabaigos likus maždaug metams, tikimybė, kad tokio projekto ten apskritai nebus, turėtų perkopinėti 50%.
Tiesiog važinėjant nuošalesnėm gatvėm su priparkuotom auto pagalvojau tokią mintį,
Ok, gal ne dviračių juostomis vadintųsi.
Būtų kaip 1 juostos gatvė (bet dvipusio eismo) su plačiais kelkraščiais. Tarnautų kaip užuovėja pasitraukti nuo automobilių, bet nedraustų ir parkavimo.
Automobiliai priparkuoti tokiuose kelkraščiuose liptų į važiuojamąją juostą, bet važiuojant automobiliui būtų galima aplenkti užlipant ant priešingos pusės kelkraščio. Tokios juostos įrengiamos, kur mašinos beveik nesutinka viena kitos iš priešingų pusių, tai neturėtų kelti problemų. Realiai daug kur nelabai ir pasikeistų tvarka, išskyrus, kad mašinos labiau laikytųsi vidurio, ir greitis mažėtų nuo 30-50 km/h į 20 km/h.
Noriu pagaliau sužinoti, kiek tai sąmonė/nesąmonė
---
Kas liečia tokias 1 juostos gatves, tai N. Vilnioje panaši atsiranda su dviračių juostomis, aišku, jinai labiau atitinka Nyderlandų praktiką, kur dviračių juostų/kelkraščių niekas neturėtų užkišti, išskyrus stoteles.
Važiavimas dviračiu palei priparkuotas mašinas gatvėje, nesant apsauginio barjero nuo atidaromų durų, niekada nebus saugus. Tuo labiau gatvėje, kur leidžiamas dvipusis eismas, tačiau Lietuvoje netrūks ir tokių, kur ir vienpusėje gatvėje tave spaus arčiau durų ruožo, kad galėtų apvažiuoti. Žodžiu, bet koks važiavimas palei durų ruožą dviratininkams nekelia saugumo jausmo.
"Bus" yra gana optimistiška. Dabar, iki dabartinės administracijos kadencijos pabaigos likus maždaug metams, tikimybė, kad tokio projekto ten apskritai nebus, turėtų perkopinėti 50%.
Tai jau statoma (Neries kairiosios krantinės 1 etapas), kliaujantis Citify?
Šiaip norėtųsi, kad spėtų įgyvendinti.
Aišku, gali darbai sustoti, (ar apskritai pasaulis sustoti kažkuria dalimi) dėl ekonominių/politinių, etc. dalykų, bet labai norėtųsi, kad nesustotų
Comment