Dviraciu takai yra pats geriausias dalykas, is tiesu smagu kad Vilnius taip del ju stengiasi. As gyvenu mieste su labai gerai isvystytu VT (ir visus metus geru oru) ir keliones elektriniu dviraciu visada nugali VT kalbant apie keliones laikus. Per pandemija beveik visos miesto gatves (cia visos tik vienos krypties) buvo susiaurintos nuo 3 juostu iki 1, irengti dviraciu takai ant bendro asfalto. Va cia mano kasdieninis marsrutas (pravaziuojant nemazai raudonu sviesoforu):
Man biški su pirkimais yra neaišku. Narbuto g. buvo paskelbta tech. specifikacija pirkimui, bet toliau pirkimas normalus ne. Anksčiau yra buvę atvejų, kai po tech. specifikacijos paskelbimo tiesiog kažkaip išrenkamas nugalėtojas. Arba aš kažko nežinau arba gal jie tuos finalinius pirkimus paskelbia kažkaip kitaip?
Dviraciu takai yra pats geriausias dalykas, is tiesu smagu kad Vilnius taip del ju stengiasi. As gyvenu mieste su labai gerai isvystytu VT (ir visus metus geru oru) ir keliones elektriniu dviraciu visada nugali VT kalbant apie keliones laikus. Per pandemija beveik visos miesto gatves (cia visos tik vienos krypties) buvo susiaurintos nuo 3 juostu iki 1, irengti dviraciu takai ant bendro asfalto. Va cia mano kasdieninis marsrutas (pravaziuojant nemazai raudonu sviesoforu):
"Keliones elektriniu dviračiu visada nugali VT" ar "KelionĖs elektriniu dviračiu visada nugali VT" ? t.y. ar važiuoji dėl asmeninės preferencijos, ar dėl laiko ?
Jie siunčia kurjeriu dviračius, jeigu ką. O šiaip, jei čia neišeina, tai pravažiuojama per Prūsų gatvę.
Nusipirkau dviratį
Dariaus ir Girėno g. dviračių tako darbų pradžia.
Pagal patarimą, nusprendžiau pravažiuoti Prūsų gatve.
Perėja per nusukimą iš Žirnių g. į Dariaus ir Girėno g. niekaip nepažymėta ir su ne iki galo nužemintais borteliais.
Prūsų gatvė įdomi, nuo garažų šunkelis, tada labai lygus naujas asfaltas, tada gabaliukas seno akmeninio grindinio (šituo buvo net sunkiau važiuoti negu šunkeliais prie garažų), ir vėl asfaltas prie Dariaus ir Girėno g.
Prūsų gatvė įdomi, nuo garažų šunkelis, tada labai lygus naujas asfaltas, tada gabaliukas seno akmeninio grindinio (šituo buvo net sunkiau važiuoti negu šunkeliais prie garažų), ir vėl asfaltas prie Dariaus ir Girėno g.
Kai nelyja, šį grindinį patogu apvažiuoti pramintu takeliu ant šlaito viršaus
Dviraciu takai yra pats geriausias dalykas, is tiesu smagu kad Vilnius taip del ju stengiasi. As gyvenu mieste su labai gerai isvystytu VT (ir visus metus geru oru) ir keliones elektriniu dviraciu visada nugali VT kalbant apie keliones laikus. Per pandemija beveik visos miesto gatves (cia visos tik vienos krypties) buvo susiaurintos nuo 3 juostu iki 1, irengti dviraciu takai ant bendro asfalto. Va cia mano kasdieninis marsrutas (pravaziuojant nemazai raudonu sviesoforu):
Tai va gal reikai pradėti nuo to kad lietuvoje retai kada yra "geras oras" kaip tavo mieste ir todėl VT yra daug patrauklesnis nei dviratis nes tiesiog nelyja ant galvos (nebent lipi į senus troleibusus, tada vis tiek lija). Gal nereikėtu lyginti barselonos (lyguma geroje meteoroliginėje pozicijoje) su Vilniumi (kalnai įveikiami nevalytais šaligatviais yra gera slidinėjimų trasa). Geriau jau tada lyginti su kokia Švedija kur ir mūsų tipo oro sąlygomis važinėjasi žiema dviračiais.
Man biški su pirkimais yra neaišku. Narbuto g. buvo paskelbta tech. specifikacija pirkimui, bet toliau pirkimas normalus ne. Anksčiau yra buvę atvejų, kai po tech. specifikacijos paskelbimo tiesiog kažkaip išrenkamas nugalėtojas. Arba aš kažko nežinau arba gal jie tuos finalinius pirkimus paskelbia kažkaip kitaip?
Gal kas žinot?
Padarė PR, parodė brėžinius, susirinko reitingus, o kam statyti? Juk 4 metus galėjai įtrauti į programą ir nestatyti ir kasmet naujai ištraukti kaip pažadą gyventojams.
Prašom paaiškinti kaip šita striukė padės nuo lietaus į veidą važiuojant?
Aš atsiprašau už savo galbūt pernelyg šmaikštų komentarą. Tiesiog aš važinėju dviračiu per lietų ir tai nėra tokia didelė problema kaip iš pradžių atrodo. Galbūt tai mano asmeninė patirtis tokia, bet aš nesu nei labai atletiškas žmogus nei užsigrūdinęs sveikuolis. Apart veido striuke su membrana visiškai apsaugo viršutinę kūno dalį dėl to labai rekomenduoju.
Man asmeniškai didesnė problema Vilniuje yra žiema. Ir ne dėl to, kad būtų neįmanoma važiuoti, bet tiesiog man gaila dviračio. Vilniuje pilamas smėlio ir druskos mišinys reikštų major remontą po kiekvieno sezono.
Dar gera alternatyva striukei yra pončas. Jo privalumai yra kompaktiškumas (kasdien vežioju kuprinėje, beveik neužima vietos) ir mažiau šlampa kojos. Bet trūkumas yra tas, kad esant labai stipriam vėjui veikia kaip burė.
Vokietijoje, miestose, kaip Hamburgas, lyja beveik pastoviai. kalnotumas gan panašus. Žiemos paprastesnės, nors ledo ne ką mažiau būna. Pas juos dviračiai labai populiarus. O bent minimaliai nauduojantis dviračiu turi savo spintoje neperšlampamų drabužių važiavimui. Išvada esant konkurencingai infrastruktūrai, jokios meteorologinės sąlygos nebaisios. Vokiečiai kalnotumus išsprendė labai paprastai, pusė žmonių tūri el. dviračius.
Aš atsiprašau už savo galbūt pernelyg šmaikštų komentarą. Tiesiog aš važinėju dviračiu per lietų ir tai nėra tokia didelė problema kaip iš pradžių atrodo. Galbūt tai mano asmeninė patirtis tokia, bet aš nesu nei labai atletiškas žmogus nei užsigrūdinęs sveikuolis. Apart veido striuke su membrana visiškai apsaugo viršutinę kūno dalį dėl to labai rekomenduoju.
Man asmeniškai didesnė problema Vilniuje yra žiema. Ir ne dėl to, kad būtų neįmanoma važiuoti, bet tiesiog man gaila dviračio. Vilniuje pilamas smėlio ir druskos mišinys reikštų major remontą po kiekvieno sezono.
Yra tokia patarlė - šuo ir kariamas pripranta. Bet manau net jūs sutiksite kad sėdėti šiltame VT yra daug patogiau nei važiuoti per lietų dviračių, taip?
Nieko, jeigu važiuoji dviračiu taku žiema tai nei smėlio nei duruskos nematai - tiesiog nevalo
Vokietijoje, miestose, kaip Hamburgas, lyja beveik pastoviai. kalnotumas gan panašus. Žiemos paprastesnės, nors ledo ne ką mažiau būna. Pas juos dviračiai labai populiarus. O bent minimaliai nauduojantis dviračiu turi savo spintoje neperšlampamų drabužių važiavimui. Išvada esant konkurencingai infrastruktūrai, jokios meteorologinės sąlygos nebaisios. Vokiečiai kalnotumus išsprendė labai paprastai, pusė žmonių tūri el. dviračius.
Dviračius naudojant tik pramogai gali pasirinti kuriuo oru važiuoti, o kuriuo ne, todėl oro sąlygų problema smarkiai sumažėja ir nereikia specialių rūbų. Nors neperšlampamas lightshell apskritai yra geras daiktas nesvarbu kokia transporto priemone naudoji.
Yra tokia patarlė - šuo ir kariamas pripranta. Bet manau net jūs sutiksite kad sėdėti šiltame VT yra daug patogiau nei važiuoti per lietų dviračių, taip?
Nieko, jeigu važiuoji dviračiu taku žiema tai nei smėlio nei duruskos nematai - tiesiog nevalo
Dviračius naudojant tik pramogai gali pasirinti kuriuo oru važiuoti, o kuriuo ne, todėl oro sąlygų problema smarkiai sumažėja ir nereikia specialių rūbų. Nors neperšlampamas lightshell apskritai yra geras daiktas nesvarbu kokia transporto priemone naudoji.
Visuomet rasi argumentų kodėl neatsisakyti komforto. Ar tie argumentai kitam pasirodys įtikinami? Greičiausiai ne, nes kalbi apie individualų vertinimą kas yra komfortas.
Visuomet rasi argumentų kodėl neatsisakyti komforto. Ar tie argumentai kitam pasirodys įtikinami? Greičiausiai ne, nes kalbi apie individualų vertinimą kas yra komfortas.
Tai yra tų kuriem tie argumentai nėra įtikinami - jie ir važiuoja dviračiu. Bet kaip matome iš vakarų praktikos komfortą galima pakeisti tiek dviračiais tiek VT jeigu yra tam tinkančios sąlygos. Bet Vilniuje jų nėra. Vilniuje vis dar nesugeba net pagrindinių arterijų dviračių takais aprūpinti.
Tai yra tų kuriem tie argumentai nėra įtikinami - jie ir važiuoja dviračiu. Bet kaip matome iš vakarų praktikos komfortą galima pakeisti tiek dviračiais tiek VT jeigu yra tam tinkančios sąlygos. Bet Vilniuje jų nėra. Vilniuje vis dar nesugeba net pagrindinių arterijų dviračių takais aprūpinti.
Net ir pasitelkiant apibendrinimus a la "vakarų praktika" tai vis vien tėra paties subjektyvus vertinimas. Jei yra sąlygos važiuoti automobiliu netikslu būtų teigti, kad nėra sąlygų važiuoti dviračiu - daugeliu atvejų mieste šių dviejų TP naudotojai infrastruktūra dalinasi. Visą kita yra tik subjektyvus priimtinumo/nepriimtinumo (komforto, saugumo, įvaizdžio, kt.) vertinimas.
Net ir pasitelkiant apibendrinimus a la "vakarų praktika" tai vis vien tėra paties subjektyvus vertinimas. Jei yra sąlygos važiuoti automobiliu netikslu būtų teigti, kad nėra sąlygų važiuoti dviračiu - daugeliu atvejų mieste šių dviejų TP naudotojai infrastruktūra dalinasi. Visą kita yra tik subjektyvus priimtinumo/nepriimtinumo (komforto, saugumo, įvaizdžio, kt.) vertinimas.
Tai esemė ta, kad sąlygos nevienodos, tai ir dviratininkų kiekis nevienodas, o jeigu yra labai didelis noras tai niekas nedraudžia važiuoti dviračiu, bet tai Vilniuje yra sudėtingiau nei Barselonoje. Tai nieko keista kad ir dviratininkų yra mažiau.
Aišku galim padaryt kaip Italijoje po karo, kur dviratis vos ne vienintelė priemonė, tada labai daug persės ant dviračių, bet ar tikrai to siekiam?
Vydūno g. Labai pavojingai įrengtas paviljonas: per arti tako, dėl nematomos zonos bet kada gali iššokti pėstieji. Reiktų atstumti paviljoną toliau nuo vedimo paviršiaus, įrengti tvorelę ir patį paviljoną išlaikyti bent 0,5 m nuo dviračių tako:
Comment