Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąProjekte raudonai - krūmų masyvai, bet neatmesčiau ir medžių dėl dabartinės politikos.
Beje, iš pradžių planavo daryt asfalto dangą su trinkelių intarpais. Gerai, kad po to pakeitė į vien trinkeles.
- 2 patinka
Comment
-
Kažin ar triukšmas yra faktorius tokio eismo ir greičio gatvėje. Aišku, jeigu vis tiek lakstys tai jo, bet jeigu važiuos normaliu greičiu, tai skirtumo greičiausiai nebus.
Asfaltas turėjo būti praskiestas trinkelių intarpais (dabar - juodomis), tad patogumas dviračiui tas pats. O asfaltas labiau įkaista vasarą ir šiaip mažiau tinkamas shared space erdvėms, nes aiškiai suponuoja auto pirmumą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Kas jum su tais parkavimais? Ar šitoj gatvėj yra parkavimo vietų trūkumas? O kur dabar visos tos mašinos? Pilna vietos šitam trinkelių aerodrome, bet piktieji šnipiškiečiai būtinai lips ant želdinių? Baikit jau projektuot savo Fabijoniškių traumas ant kitų.
Man tai pagal dabartines madas ten matosi va tokio stiliaus apželdinimas:
Ant sutvarkytų kliombų net labiausiai dėję gezai nelips. Net jei VMS ten neprižiūrės, manau, atsiras močiučių šituose turtinguose namuose.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl to, ar geriau, šiuo konkrečiu atveju, nesu iki galo tikras. Grynai gyvenamoji zona (beje, ar bus toks ženklas?), kur asfaltas visgi reikštų šiek tiek mažesnį triukšmą gatvės gyventojams. Dviračiams taip pat kur kas geriau važiuoti asfaltu, nei trinkelėmis. Pliusas, aišku, kad atrodo geriau ir turbūt lietaus susigėrimui į gruntą labiau tinka.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nenuvertink šnipiškiečių. Buvo kartą literaliai ant naujo dviračių tako Linkmenų g. įsirengę parkingą. O po to ant pėsčiųjų erdvės prie vaikų žaidimų aikštelių, nors laisvų vietų parkavimui visur aplinkui nors vežimu vežk. Šeškinė nemiršta žmonių galvose taip greit, kaip norėtųsi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Pataisykit jeigu klystu, bet berods Klaipėdoje tokia sistema sėkmingai veikia visame mieste ir leidimai kainuoja kažkur panašiai apie 40-50 eurų.
P.
- 2 patinka
Comment
-
Pėsčiųjų ir dviračių takas nuo Justiniškių g. iki Pilaitės pr. Šiaip abu įvažiavimai įrengti vienodai: takai yra viename savo lygyje, dangos tęsiasi, auto važiuoja per pandusus. Problema, kad antrasis įvažiavimas į Vito Lingio g. turi ilgesnius pandusus, negu reikėtų, ko pasekoje automobiliai važiuoja nestabdydami.
Antrasis įvažiavimas yra keistas, nes viename gale takas yra savo lygyje, kitame - jis kiek nusileidžia.
https://citify.eu/lt/pesciuju-ir-dvi...i-pilaites-pr/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąImitavau aklojo žingsnius:
O kalbant apie nuvedimus į dviračių takus, tai, pagal Lietuvos teismus (https://www.atviraklaipeda.lt/2022/0...rs-suzalojimo/), dviratininkai ir taip privalo nuolat stebėti, ar į taką netikėtai neiššoks pėstysis ir jie atsako susidūrimo atveju. Taigi pėstiesiems visiškai neprivalu dairytis, ar saugu eiti per dviračių taką: jį kirsti galima bet kur ir bet kada: saugoti pėsčiuosius turi dviratininkai. Tai koks tikslas įrenginėti tas plyteles, rodančias, kad pasiektas dviračių takas? Tuo labiau, kad aklasis vis tiek bus su lazdele, taigi bus dar pastebimesnis dviratininkui.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 17:57.
Comment
-
Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
Tai koks tikslas įrenginėti tas plyteles, rodančias, kad pasiektas dviračių takas? Tuo labiau, kad aklasis vis tiek bus su lazdele, taigi bus dar pastebimesnis dviratininkui.
Su lazdele pagal KET ir Geležinio Vilko g. ir vakariniame aplinkkelyje pėstysis turės pirmumą prieš mašinas, net tose vietose kur nėra šaligatvių.
P. S. Apie tai, kad VMS sakyta, jog įspėjamąjį paviršių reikia formuoti, kaip Japonijoje ir tai, kad net atrodo savo rekomendacijose tą yra pažymėję – net neverta užsimint. Čia tas negaliotų, bet dar nesu matęs to Vilniuje (pasukimo kvadratais ėjimo kryptimi):
Paskutinis taisė dondc; 2022.04.22, 18:36.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Tikslas, kad vedimo paviršius nukreiptų iš vieno šaligatvio į kitą, o ne vieną koją ant dvirtakio – kitą ant vejos. Įspėjimo paviršius įspėja, kad galima būti atidesniu net ir akląjį, nors ir jo pirmumas, ir jis bet kuriuo atveju legaliai praeis, o vos pasiekus antrą įspėjamąjį paviršių, streso lygis nukris, nes aklasis supras, jog nebėra pažeidžiamas pavojingame ruože, nesvarbu tai dvirtakis ar gatvė.Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.04.22, 19:01.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Ar čia Narbuto g. tako projekte ir sankryžos pasijungimai numatyti?
Comment
Comment