Parašė Kristisz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Comment
-
Prieš teikiant siūlymus PP, pirminiame variante buvo numatyta palikti esamą senų plytelių šaligatvį. Reik džiaugtis, kad pavyko praplėsti darbų ribą ir pritempti bent prie esamo seno asfalto.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąNoriu Decathlon'e dviratį nusipirkti, labai laukiu šitos atkarpos kad būtų galima parvažiuot su dviračiu link centro, įdomu kiek dar užtruks kol bus minimaliai pravažiuojama (bent apatinis asfalto sluoksnis)?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąPrieš teikiant siūlymus PP, pirminiame variante buvo numatyta palikti esamą senų plytelių šaligatvį. Reik džiaugtis, kad pavyko praplėsti darbų ribą ir pritempti bent prie esamo seno asfalto.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNuvariau pasižvalgyt po Žirmūnų trikampio naujus takus. Gražias nuotraukas jūs jau matėt įkeltas kitų forumiečių, bet štai kas mane nustebino, dar nesu matęs taip debiliškai naujai padarytos vietos Vilniuje:
Atkarpoje nuo Katkaus g. iki Piromonto g. buvo dubliojanti gatvelė su parkingu, adeptai iš "Vilniaus plano" nusprendė labai šimašiškai "visiems įtikt ir nieko nenuskriaust, kad tik niekas nesupyktų ir nekritikuotų", todėl paliko parkingus, bet vietoje kelio nutiesė šaligatvį ir dvirtakį, tuo palikdami teleportaciją kaip vienintelį būdą pagal KET patekt į parkavimo vietas ir tiesiog tobulai sukiršindami visas įmanomas mobilumo grupes.
Dabar vairuotojai ten važinėja šaligatviais ir dvirtakiais maždaug 40km/h ir dar piktai pypsi durniams, kurie čia matai šaligatviu nusprendė pasivaikčiot ar dviračiu pasivažinėt. Man matant vienas tokių vos nepartrenkė moters, kuri gal su ausinėm buvo, gal šiaip negirdėjo pypsėjimo, bet užtat gavosi tobulas reklaminis plakatas šitai debilų irštvai
Sakyčiau puikus sprendimas kaip nuo nulio projektuojamam kompleksiniam kvartalo pertvarkymui už 6 milijonus eurų
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTos žymės ten bus dar daug mėnesių, ypač jei kokia sunkesnė pravažiavo. dažnai ir gera audra nenuplauna įaugusių padangų gumos, nebent mechaniškai pradės valyti (tikrai ne).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Čia į kepyklėlę važiuoja sunkvežimiai, nes "a kur važioci? a kur parkuoci?" jeigu ne per dvirtakį ir ne ant šaligatvio.
Comment
-
Jei sąžiningai, tai beveik niekur neįrengia takų visiškai tame pačiame lygyje. Net tas toliau susikirtimas yra mikro nužemintas, beveik visiškai lygiai, bet tas mikro nužemėjimas vis tiek fiziškai juntamas.
Idealiai gavosi tik Linkmenų g., kur tie standartiniai sovietiniai kiemų įvažiavimo bortai 45° kampo arba šalia Spaudos rūmų darant remonto būdu Justiniškių g., kur pati automobilių važiuojamoji dalis kyla aukštyn. Arba Gedimino pr. pėstiesiems.
Architektų g. kilo mintis, jog galbūt saugojo medžių šaknis, bet čia matom nėra jokių medžių. Anksčiau nužemėjimų nebuvo visiškai.
Dėl to, kad čia ne kiemo įvažiavimas, bet „gatvė”, tai pagal DJMP D kat. gatvės susikirtimuose su C kat., t. y. aukštesnės gatvės kat. dviračių ir šaligatvių takai turi likti tame pačiame lygyje. Čia prie Spaudos rūmų susikerta D ir B kat. gatvės, bet pagal įstatymą to būti net negali, tai tą DJMP galima traktuoti, kad susikirtimuose D kat. gatvių su aukštesnės kat. gatve – dviračių takai privalo išlaikyti tą patį lygį.
Objektyviai vertinant, tokie nužemėjimai dviratininkui labai netrukdo, nei čia, nei Lazdynuose, bet tų takų viename lygyje esmė yra, kad aukštėti turi automobilių kelias, dėl ko automobilistai privalėtų lėtinti, kad būtų didesnis saugumas nenuskinti dviratininkų ir didesnis noras praleisti pėsčiuosius. VMS ir privatūs projektuotojai truputį eilinį kartą nesigaudo ir dažnai bando vieną lygį padaryti visiems, kas nėra tikslas, nes tai nėra saugu, kaip turėtų būti.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąPirmoje nuotraukoje matosi padangų žymės dviračių take, tai vistiek kažkas kažkur važiuoja per takus...
- 3 patinka
Comment
-
Trūkstama atkarpa tarp Širvintų ir Kernavės g., panašu, tuoj bus užbaigta. Jau dabar galima pro ten minti, kas nebijo biškiuko žvyro. Pati Širvintų g. praktiškai baigta
Širvintų g. visu ilgiu atrodo maždaug taip. Nesupratau tik, ką darys tuose bordiūrais apjuostuose plotuose? Bus žolė (=priparkuotos mašinos)? Ar kokius krūmelius pasodins?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Širvintų g. visu ilgiu atrodo maždaug taip. Nesupratau tik, ką darys tuose bordiūrais apjuostuose plotuose? Bus žolė (=priparkuotos mašinos)? Ar kokius krūmelius pasodins?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Harlem Rodyti pranešimąSimosininiai krumai augs.kuriuos veliau sutryps masinos parkuojancios
Man tai pagal dabartines madas ten matosi va tokio stiliaus apželdinimas:
Ant sutvarkytų kliombų net labiausiai dėję gezai nelips. Net jei VMS ten neprižiūrės, manau, atsiras močiučių šituose turtinguose namuose.
- 2 patinka
Comment
Comment