Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Tai senamiestyje VĖL pridarys skirtingų lygių dangų, gal dar atskirs visokiais fiziniais barjerais dviračių takus? Kada bus susivokta, kad senamiesčio gatves reikia kompleksiškai rekonstruoti pagal nuoseklias taisykles sukurtas specialiai senamiesčio dangoms atnaujinti? Gal dar bus nutiesta tose atkarpose, kur šiuo metu arba nėra lietaus kanalizacijos, arba lietvamzdžiai išvesti ant šaligatvio - tad tikėtina, kad lietvamzdžių vanduo tekės ir ant naujo dviračių tako?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTen tie 5km Savanorių prospekte, kur realiai nėra praktiškai nei vieno gyvenamojo namo, yra prioritetinė trasa ir yra svarbesnė už kokią Narbuto gatvę, kurioj dvirtakį "tiesia" jau 4-5 metus? Darbininkai važiuos į autoservisus ir gamyklas su dviračiais, ane?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Gal geriau būtų trasa palei Nerį toje vietoje, rekreacinės paskirties, ir susisiekimui gerai būtų.
Comment
-
Yra galima padaryti pravažiavimus per patį žiedą tiesiai, rekonstravus požeminę perėją. Jei per brangu, tikrai turėtų daryti palei upę, o tai nereiškia, kad takas rekreacinis. Magistralinį statusą nusako ne kur statai, bet kaip statai. A1 automagistralė irgi eina pro ežeriukus ir augaliukus gamtoje, tai ką, ten irgi rekreacinis picnic'ų takelis? Ne.
Darant palei upę bei nedarant tų lankstų palei Elektrinės g. dar ir atstumas sutrumpėtų iki toliau esančių darboviečių. Patekimui į gamyklas nesudėtinga skersai nusukti nuo upės privažiavimosiomis kiemo lygio gatvelėmis, kur praktiškai beveik visiškai nebūtų mašinų.
Beje, jau buvo suplanuotas transkontinentinis takas, kurio statusas, žinoma, svarbesnis ir jis veda palei upę:
P. S. L. Giros g. jau pradėjo rekonstruot, nors prieš porą metų perasfaltavo įvažiavimus į kiemus, o likusi danga dar gera.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAi, tai kaip ir maniau, nuolydis bus vėl nelegalus, kaip magistraliniam takui (Eigulių g.):
- 3 patinka
Comment
-
Bežiūrint vilnius.lt pateiktą dviračių takų tiesimo žemėlapį, tapo labai įdomu, kaip jie nori Šeimyniškių gatvėje tarp Rinktinės ir Kalvarijų įtalpinti ir A juostas, ir dviračių taką. Važiuojamosios dalies plotis ten ~14-15 metrų, tai net pagal minimaliausius STR reikalavimus visko niekaip nepavyktų įtalpinti:
Turiu labai negerą nuojautą, kad kažkuriuo planavimo etapu A juostos ten bus paprasčiausiai atsisakyta (kaip padarė su A juosta Narbuto gatvėje tarp Panoramos ir Sėlių g.), ir čia net nepaisant to, kad 2019 m. duomenimis ten važiavo po 12k keleivių į vieną pusę per dieną, o troleibusų vėlavimai kai kada siekia ir 30 minučių.
Būtų labai gerai, jeigu susiprotėtų dviračių taką tiesti Slucko ir Ceikinių gatvėmis, o ne spjauti VT keleiviams į veidą - net nesinori įsivaizduoti, kokie bus vėlavimai, jeigu čia liks tik viena bendra eismo juosta kiekviena kryptimi be specialios juostos VT.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Labiau patiktų, jei papils birios dangos, kaip prie Gudelių gatvės, nes normalaus tako pagal STR ten būt negali? Man tai vienodai, gali ten to tako ir nebūt, važiuojamoji dalis pakankamai plati, lygi ir rami, kad ir su mažais vaikais tenai važiuočiau. Svarbiau, kad padarytų trūkstamas jungtis, nes dabar iš Elektrinės gatvės į Savanorių pr. šaligatvį gali patekt tik per ištryptą žolę.
Visa Elektrinės g. asfaltuota, o patekimui iki pat prospekto irgi yra gabaliukas šaligatvio, tai ištryptos žolės ir pliurzos tikrai galima išvengti:
Dar reikia nepamiršti neįgaliųjų, nes jiems kirsti žiedą tiesiai truktų 6 min. vietoj 17 min. ir atstumas būtų tris kartus trumpesnis, jau nekalbant, kad reiktų raumeningų rankų tempti savo vežimą į viršų, net ne žiemos metu.
To žiedo požeminės perėjos yra aukso vertės, tik reikia tinkamai pritaikyti: erdviai praplatint, pastatyt vaizdo kameras, panaikint laiptus, apšviesti. Tikėtina, nebeužuosčiau ir myžalų kvapo, kaip kadaise pro ten keliavęs. Precedentas tunelio platinimo yra prie „Litexpo” (buvo PP).
Puiku, jei nuties atšaką tiesiai iki Vingio parko, bet kitiems reikia iš gamyklos tiesiai toliau Savanorių pr. į daugiabučius dešiniau:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Rašiau kažkada apie tai Antonui Nikitinui, atsakymas buvo, kad magistraliniai takai eina pirmu prioritetu, o vėliau bus ir rekreaciniai. Tikrai būtų maloniau commutinti palei upę, o ne palei triukšmingą prospektą.
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBeje, jau buvo suplanuotas transkontinentinis takas, kurio statusas, žinoma, svarbesnis ir jis veda palei upę:ga dar gera.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Eurovelo maršrutų savininkas – ECF, Lietuvoje Eurovelo maršrutus tvarko ECF narys LDB. Dabar kaip tik žmonės dirba ties EV11 maršruto tvirtinimu, dabartinis planas suvestas į OSM: https://www.openstreetmap.org/relati....2304&layers=Y Kaip matot, jis nebeeina Savanorių prospektu.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Eurovelo maršrutų savininkas – ECF, Lietuvoje Eurovelo maršrutus tvarko ECF narys LDB. Dabar kaip tik žmonės dirba ties EV11 maršruto tvirtinimu, dabartinis planas suvestas į OSM: https://www.openstreetmap.org/relati....2304&layers=Y Kaip matot, jis nebeeina Savanorių prospektu.
Comment
-
Parašė Gigaballs Rodyti pranešimąKur būtų galima teikti pasiūlymus trasos pakeitimams? Tiesiai į OSM?
Comment
-
Oho, tikrai nesitiki. Vingio parkas su Koralais jau palygintas. Dar nustebino, kad bruko kelias miške, kuriuo bėgo Napoleonas, palikęs apačioj patrankas, iškeičiamas į Gariūnų g. taką su fūromis šalia, kur nors ir yra siaurutė skiriamoji juosta, bet jaučiasi tiesioginis transporto užterštumas, kilti sunku, nes statu. Napoleono keliukas dar statesnis, bet trumpas, užtat vaizdingas ir su istorija, o iškart Galvės g. jau dabar projektuojamas rimtas takas. Pervažos nuo Gariūnų g. ir Kirtimų g. link Kauno yra labai pavojingos ir nepatrauklios.
Įdomu Pasakų parke – ties visiškai paralelinį taką jau esamam Architektų g.? Nieks ten neasfaltuos miške, tai bus tiesiog pravažiavimas šalia pėsčiųjų su vaikų vežimais, vaikais ir šunimis. Jau matau, kaip ruošiasi rekonstruoti tiltą tarp tarp Lazdynų ir Gariūnų bei viaduką virš Dubliškių g., kad praplatint.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąOho, tikrai nesitiki. Vingio parkas su Koralais jau palygintas. Dar nustebino, kad bruko kelias miške, kuriuo bėgo Napoleonas, palikęs apačioj patrankas, iškeičiamas į Gariūnų g. taką su fūromis šalia, kur nors ir yra siaurutė skiriamoji juosta, bet jaučiasi tiesioginis transporto užterštumas, kilti sunku, nes statu. Napoleono keliukas dar statesnis, bet trumpas, užtat vaizdingas ir su istorija, o iškart Galvės g. jau dabar projektuojamas rimtas takas. Pervažos nuo Gariūnų g. ir Kirtimų g. link Kauno yra labai pavojingos ir nepatrauklios.
Manau, maršruto sudarytojai (jei gerai pamenu, jį kuruoja Frankas Wurft) labiau orientavosi į dabartinį pravažiavimo dviračiu komformą, o ne į vietovių turistinį potencialą.
Įdomu Pasakų parke – ties visiškai paralelinį taką jau esamam Architektų g.? Nieks ten neasfaltuos miške, tai bus tiesiog pravažiavimas šalia pėsčiųjų su vaikų vežimais, vaikais ir šunimis. Jau matau, kaip ruošiasi rekonstruoti tiltą tarp tarp Lazdynų ir Gariūnų bei viaduką virš Dubliškių g., kad praplatint.Paskutinis taisė alga; 2022.03.30, 19:59.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąTeisybės dėlei, tas "serpantinukas" su bruku (aka Senojo Vilnius–Kaunas kelio atkarpa) pastatytas apie 1932 metus, o Napoleono armijas žudęs ledo kalnelis vis dar yra šalia. Tingiu kartotis, detales galima rasti mano FB posto komentaruose: https://www.facebook.com/agejevas/po...59151238698332 Dėl šito serpantinkuko vaizdingumo galima ginčytis: buvo labai įdomu prieš 80 metų, kol neapaugo mišku.
Comment
-
Pavilnionių g. darbai jau senokai baigti, bet pusė šviesoforų dar neveikia. Stop juostos visur peržymėtos toliau link gatvės.
Pradedant seniau statyta atkarpa:
Gryžtant į tako pradžią ir judant kita kelio puse:
Autotransportui sukant iš Pavilnionių g. į aplinkkelį šviesoforų nėra, bet trikampių prieš pervažą irgi, tik už perėjos prieš susikirtimą su kitomis mašinomis:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 6 patinka
Comment
Comment