Digital, tu apskritai supranti, apie kokius takus eina kalba ir ar esi tuos takus matęs?
Ateities g. senesnėse dalyse yra keli susibangavimai ties medžiais ir kiti vienetiniai defektai šen ir ten, bet visumoje takų būklė tebėra puiki ir dažnai ideali. Riedis pripainiojo dar ir Jeruzalės ir Fabijoniškių "kylant į Šeškinę" takus, kurie yra gerokai senesni ir statyti tikrai ne 2000-2010. Taip pat Ateities g. didžioji dalis irgi iki 2000 statyta.
Šiaip iš didesnių post-2000 takų projektų būtų Gariūnų takas, Kirtimų g., palei Geležinį Vilką nuo Čiurlionio viaduko, Ateities nelabai ilga atkarpa nuo Fabijoniškių g iki Ukmergės g. Visi jie daugmaž puikūs ir net iš tolo nesimato tokių problemų, kaip su naujais takais. Čia net turint omeny, kad tarp tų ir naujųjų takų yra 10-15 metų amžiaus skirtumas. Gariūnų g., nutiesus raudono tako rungtį nuo Tilto link Lazdynų jau po pirmos žiemos (2017 ar tai 2018) atsirado pilna išilginių skilimų ir sėdimo požymių.Ten pat esantis 10 metų senesnis takas kaip ledinis, net vieno įtrūkimo nerasi. Vien jau tai turėtų visiškai paneigti teorijas, kad "anksčiau negramdė", nes gramdo ten viską vienodai ir akivaizdu, kad naujesnė tako dalis lūžta ir trupa į šipulius, o senesnė tebėra idealios būklės.
Čia šiaip pavyzdys, kaip atrodo Ateities g. takas tarp Mandarino ir Ukmergės g. (2021 Gegužė, bet dabar situacija nepasikeitusi). Statytas apie 2007 berods. Jokių sėdimų ar išilginių skilimų, trupančio asfalto šonuose ar susibangavimų, kaip Linkmenų g.
Ateities g. senesnėse dalyse yra keli susibangavimai ties medžiais ir kiti vienetiniai defektai šen ir ten, bet visumoje takų būklė tebėra puiki ir dažnai ideali. Riedis pripainiojo dar ir Jeruzalės ir Fabijoniškių "kylant į Šeškinę" takus, kurie yra gerokai senesni ir statyti tikrai ne 2000-2010. Taip pat Ateities g. didžioji dalis irgi iki 2000 statyta.
Šiaip iš didesnių post-2000 takų projektų būtų Gariūnų takas, Kirtimų g., palei Geležinį Vilką nuo Čiurlionio viaduko, Ateities nelabai ilga atkarpa nuo Fabijoniškių g iki Ukmergės g. Visi jie daugmaž puikūs ir net iš tolo nesimato tokių problemų, kaip su naujais takais. Čia net turint omeny, kad tarp tų ir naujųjų takų yra 10-15 metų amžiaus skirtumas. Gariūnų g., nutiesus raudono tako rungtį nuo Tilto link Lazdynų jau po pirmos žiemos (2017 ar tai 2018) atsirado pilna išilginių skilimų ir sėdimo požymių.Ten pat esantis 10 metų senesnis takas kaip ledinis, net vieno įtrūkimo nerasi. Vien jau tai turėtų visiškai paneigti teorijas, kad "anksčiau negramdė", nes gramdo ten viską vienodai ir akivaizdu, kad naujesnė tako dalis lūžta ir trupa į šipulius, o senesnė tebėra idealios būklės.
Čia šiaip pavyzdys, kaip atrodo Ateities g. takas tarp Mandarino ir Ukmergės g. (2021 Gegužė, bet dabar situacija nepasikeitusi). Statytas apie 2007 berods. Jokių sėdimų ar išilginių skilimų, trupančio asfalto šonuose ar susibangavimų, kaip Linkmenų g.
Comment