Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNe. Anksčiau skelbta, kad daroma korekcija ir bus įgyvendinama. Ten problema buvo, kad vietomis dviračių tako apskritai nebuvo, nutrūkdavo ties sankryžomis ir pan.
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą
Gal nes netelpa į standartus pagal plotį ir nuolydį? Tik vėlgi klausimas kas geriau - palikti kaip yra ar padaryti nesilaikant STR. Aš vienareikšmiškai būčiau už antrą variantą.
Comment
-
Aplankiau Algirdo g. Automobiliams dabar visa gatvė, išskyrus atkarpą tarp Panerių ir Kauno g., vienpuse. Algirdo/Naugarduko sankryžoje pagal eismo juostos ir salelės pločius panašu, kad bent ten dvipusio eismo ir nebus. Nuo stoties ir iki Šaltinių g. yra raudonas asfaltas, toliau juodas asfaltas ir nebaigti formuoti parkingai.
Dvirtakis labai daug kur nenuvalytas, nors šaligatvis ir važiuojamoji dalis švarios.
Geležinkelio g:
Algirdo g. pradžia prie žieduko su Geležinkelio
Tarp Panerių ir Geležinkelio:
Sankryža su Kauno
Sankryža su Naugarduko -- prasideda nebaigtos statybos
Sankryža su Ševčenkos prie Maximos:
Daugmaž nuo "Snoro" parkingai dar nesuformuoti, tai automobiliai lipa į taką:
Ir pabaiga:
Dendrofilų džiaugsmui:
- 12 patinka
Comment
-
Šiaip for fun pasižiūrėkim labai lokalizuotu mikro lygiu į dviračių takų ir šaligatvių statybai naudojamų medžiagų ir darbų kokybę. Vieta ties Minties ir Žirmūnų gatvių sankryža, kur susikerta du nauji dvriačių takai ir įrengtas apsauginis bortas ties sankryža. Kaip kokioj Olandijoj. Tik va su kokybe labiau neša į Petrozavodską, nei Olandiją
2021 Kovas. Tuo metu lyg dar net nebuvo užbaigta viskas, bet jau buvo aišku, kad viskas trupės į šipulius. Savaime suprantama, pranešiau per tvarkaumiesta.lt
2021 Vasara. Visgi sutvarkė. Nors net atlikus paprastą vizualinę inspekciją buvo visiškai aišku, kad sutvarkymas yra vienkartinis ir laikys iki artimiausios žiemos
2022 Vasaris. Viskas vėl ištrupėje. Galima tiesiog pirštu krapštant viską išardyti
Panašūs reikalai su kitomis šaligatvių ir raudono asfalto detalėmis Žirmūnų ir Minties gatvėse. Trupa gabalais vos po vienų metų nuo pastatymo.
Čia tik pora pavyzdžių. Identiška situacija praktiškai visuose takuose+šaligatviuose, kurie buvo tvarkyti per paskutinius kelis metus.Paskutinis taisė John; 2022.02.13, 23:41.
- 14 patinka
Comment
-
Pirklių g. (prie Maxima Bazės) takas. Iškart nuo naujo tuneliuko po A1. Atkreipiau dėmesį, kad pėsčiųjų dalis iš asfalto, o ne tų klaikių trupančių lietuviškų betoninių plytelių. Kodėl negalėjo visur taip?
O šiaip važiavimas dviračiu pro A1/Gariūnų/Kirtimų sankryžą belenkaip palengvėjo. Teko pro ten važiouti iki pakeitimų, tai streso lygis sumažėjo ant kokių 90%.Paskutinis taisė John; 2022.02.14, 23:40.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO šiaip važiavimas dviračiu pro A1/Gariūnų/Kirtimų sankryžą belenkaip palengvėjo. Teko pro ten važiouti iki pakeitimų, tai streso lygis sumažėjo ant kokių 90%.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Daugiau pasirinkimų gerai, bet jei nori važiuot toliau Kirtimų gatve, šitas lankas pro tunelį prideda 1,3 km. Daugmaž kaip nuo Mažvydo bibliotekos iki centrinio pašto. Nors, kažkada esu praleidęs porą minučių laukdamas progos kirsti tą išsukimą iš Gariūnų g. į Kauną.
Comment
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąLaisvės pr.
Gal jau laikas pradėti naudoti sandarinimo juostas?
http://www.statybajums.lt/temos/izol...uosta-asfaltui
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Žiauru...
Gal jau laikas pradėti naudoti sandarinimo juostas?
http://www.statybajums.lt/temos/izol...uosta-asfaltui
- 3 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąTaigi dviračių takas puiki vieta traktoriams ir sunkvežimiams važinėti, ko jūs skundžiatės. Pralaidumas mieste tik didėja.
Man dar įdomu, kodėl savivaldybė taip vangiai reaguoja į pranešimus apie lūžtančius dviračių takus? aš pats asmeniškai nuo 2017 esu prirašęs keliasdešimt pranešimų iš praktiškai visų nuo to laiko atidarytų dviračių takų. Rezultatas būdavo toks, kad truputį tose vietose kosmetiškai padažydavo arba perklodavo naują asfaltą konkrečių skilimų vietoje, kur, savaime suprantama, netrukus atsirasdavo nauji skilimai.
Gal pati savivaldybė, su tikslu taupyti, sudarė kokius naujus "pagerintus" kriterijus takų pagrindams ar dar kam nors? Na, tarkim, per pusę paplonino pagrindus? Ko pasekoje jie lūžta į šipulius, nors ir buvo pastatyti pagal reikalavimus ir dėl to negalima reikalauti kompensacijos ar perstatymo iš rangovų? Tai dabar VMS tyli susispaudę, o gavę skundų įmetą durnių, lyg čia būtų kažkas, apie ką jie girdi pirmą kartą.Paskutinis taisė John; 2022.02.15, 22:58.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bet va su anksčiau statytais (~2000-2010) takais taip beveik niekur nėra ir jų būklė dažnai tebėra ideali ir beveik nesiskiria nuo tos, kokia buvo jiems esant naujiems. Traktoriai ten važinėja lygiai taip pat.
Fabijoniškių likusi sena danga prie turgelio ir kylant į šeškinę tragiška,
Jeruzalės senasis takas pobaisis, išsilydęs tarsi būtų po kriokliu
Ateities g. jau byra ir trūkinėja ties prastais sujungimais
Yra keletas išimčių kaip pvz Neries pakrantės takas, bet didesnė dalis rajonuose šalia šaligatvių jau smarkiai pavargusi tai darau išvadą (gal ir klaidingą), kad daug kas susiję su "priežiūra". Gal kai anksčiau dėdė Vasilijus su lopeta stumdė, neėdė asfalto kaip Bronius su savo statybiniu traktorium.
- 3 patinka
Comment
-
Jis teisus, kad yra atkarpų su neblogai išsilaikiusia danga, tačiau neesu tikras ar tai dėl pagrindo, ar dėl atskyrimo nuo šaligatvio (ypač skirtingo aukščio) ar dėl technikos, ar dėl asfalto kokybės. Tikrai nepamenu kaip tame intervale žiemą valydavo takus, bet manyčiau reikėtų lyginti takus, kurie buvo intensyviai prižiūrimi.
- 1 patinka
Comment
Comment