Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

    O brėžiniai naujausi yra kažkur?
    Turbūt šitie.

    https://citify.eu/lt/neries-kairiosi...ines-1-etapas/

    Comment


      Šito etapo man rodos niekas labai nesikeitė. Pastumdė gal kiek takus, medžius peržiūrėjo. Bet naujesnių nei pirkime nėra viešai.

      Comment


        O kaip su atkarpa tarp Vileišių skvero ir Baltojo tilto? Atidedama neribotam laikui?

        Comment


          Ne. Anksčiau skelbta, kad daroma korekcija ir bus įgyvendinama. Ten problema buvo, kad vietomis dviračių tako apskritai nebuvo, nutrūkdavo ties sankryžomis ir pan.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Ne. Anksčiau skelbta, kad daroma korekcija ir bus įgyvendinama. Ten problema buvo, kad vietomis dviračių tako apskritai nebuvo, nutrūkdavo ties sankryžomis ir pan.
            Na taip, prieš kokius 2 metus skelbta. Ta "korekcija" vis dar nepadaryta?

            Comment


              Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

              Gal nes netelpa į standartus pagal plotį ir nuolydį? Tik vėlgi klausimas kas geriau - palikti kaip yra ar padaryti nesilaikant STR. Aš vienareikšmiškai būčiau už antrą variantą.
              Būtent, gali nedaryti oficialaus dviračių tako, jei niekaip neišeina pagal STR, bet tiesiog praplatinti ir išasfaltuoti bendrą pėsčiųjų ir dviračių taką, nes kažko stebuklingo ten tikrai nesugalvosi, manau. Dabar per tas ištrupėjusias plyteles nemalonu nei eiti pėsčiam, nei važiuoti dviračiu.

              Comment


                Aplankiau Algirdo g. Automobiliams dabar visa gatvė, išskyrus atkarpą tarp Panerių ir Kauno g., vienpuse. Algirdo/Naugarduko sankryžoje pagal eismo juostos ir salelės pločius panašu, kad bent ten dvipusio eismo ir nebus. Nuo stoties ir iki Šaltinių g. yra raudonas asfaltas, toliau juodas asfaltas ir nebaigti formuoti parkingai.

                Dvirtakis labai daug kur nenuvalytas, nors šaligatvis ir važiuojamoji dalis švarios.

                Geležinkelio g:


                Algirdo g. pradžia prie žieduko su Geležinkelio


                Tarp Panerių ir Geležinkelio:


                Sankryža su Kauno



                Sankryža su Naugarduko -- prasideda nebaigtos statybos



                Sankryža su Ševčenkos prie Maximos:


                Daugmaž nuo "Snoro" parkingai dar nesuformuoti, tai automobiliai lipa į taką:



                Ir pabaiga:


                Dendrofilų džiaugsmui:
                Paskutinis taisė alga; 2022.02.13, 19:18. Priežastis: Vivulskio -> Ševčenkos

                Comment


                  Kai kaimietis atvaziuoja is taurages i vilniu????

                  Comment


                    Šiaip for fun pasižiūrėkim labai lokalizuotu mikro lygiu į dviračių takų ir šaligatvių statybai naudojamų medžiagų ir darbų kokybę. Vieta ties Minties ir Žirmūnų gatvių sankryža, kur susikerta du nauji dvriačių takai ir įrengtas apsauginis bortas ties sankryža. Kaip kokioj Olandijoj. Tik va su kokybe labiau neša į Petrozavodską, nei Olandiją

                    2021 Kovas. Tuo metu lyg dar net nebuvo užbaigta viskas, bet jau buvo aišku, kad viskas trupės į šipulius. Savaime suprantama, pranešiau per tvarkaumiesta.lt


                    2021 Vasara. Visgi sutvarkė. Nors net atlikus paprastą vizualinę inspekciją buvo visiškai aišku, kad sutvarkymas yra vienkartinis ir laikys iki artimiausios žiemos


                    2022 Vasaris. Viskas vėl ištrupėje. Galima tiesiog pirštu krapštant viską išardyti




                    Panašūs reikalai su kitomis šaligatvių ir raudono asfalto detalėmis Žirmūnų ir Minties gatvėse. Trupa gabalais vos po vienų metų nuo pastatymo.







                    Čia tik pora pavyzdžių. Identiška situacija praktiškai visuose takuose+šaligatviuose, kurie buvo tvarkyti per paskutinius kelis metus.
                    Paskutinis taisė John; 2022.02.13, 23:41.

                    Comment


                      Pirklių g. (prie Maxima Bazės) takas. Iškart nuo naujo tuneliuko po A1. Atkreipiau dėmesį, kad pėsčiųjų dalis iš asfalto, o ne tų klaikių trupančių lietuviškų betoninių plytelių. Kodėl negalėjo visur taip?



                      O šiaip važiavimas dviračiu pro A1/Gariūnų/Kirtimų sankryžą belenkaip palengvėjo. Teko pro ten važiouti iki pakeitimų, tai streso lygis sumažėjo ant kokių 90%.
                      Paskutinis taisė John; 2022.02.14, 23:40.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą
                        O šiaip važiavimas dviračiu pro A1/Gariūnų/Kirtimų sankryžą belenkaip palengvėjo. Teko pro ten važiouti iki pakeitimų, tai streso lygis sumažėjo ant kokių 90%.
                        Daugiau pasirinkimų gerai, bet jei nori važiuot toliau Kirtimų gatve, šitas lankas pro tunelį prideda 1,3 km. Daugmaž kaip nuo Mažvydo bibliotekos iki centrinio pašto. Nors, kažkada esu praleidęs porą minučių laukdamas progos kirsti tą išsukimą iš Gariūnų g. į Kauną.

                        Comment


                          Parašė alga Rodyti pranešimą

                          Daugiau pasirinkimų gerai, bet jei nori važiuot toliau Kirtimų gatve, šitas lankas pro tunelį prideda 1,3 km. Daugmaž kaip nuo Mažvydo bibliotekos iki centrinio pašto. Nors, kažkada esu praleidęs porą minučių laukdamas progos kirsti tą išsukimą iš Gariūnų g. į Kauną.
                          Tiesa, lankas yra, bet anksčiau tikrai nebūdavo taip, kad važiuoji ir pravažiuoji be trukdžių. Tikrai bjauri vieta buvo. Dabar gi realiai važiuoji ir pravažiuoji tuo lanku per kelias minutes, nes dviračiu tai nėra reikšmingas atstumas. Nebent įkalnė Pirklių g. gali erzinti.

                          Comment


                            Laisvės pr.
                            Click image for larger version

Name:	P20211-170231.jpg
Views:	566
Size:	985,5 kB
ID:	1949462 Click image for larger version

Name:	P20211-170241.jpg
Views:	549
Size:	1,38 MB
ID:	1949466 Click image for larger version

Name:	P20211-170315.jpg
Views:	554
Size:	1,41 MB
ID:	1949464 Click image for larger version

Name:	P20211-170319.jpg
Views:	547
Size:	1,18 MB
ID:	1949463 Click image for larger version

Name:	P20211-170357.jpg
Views:	552
Size:	1,37 MB
ID:	1949465

                            Comment


                              Parašė Globalus Rodyti pranešimą
                              Laisvės pr.
                              Click image for larger version  Name:	P20211-170315.jpg Views:	17 Size:	1,41 MB ID:	1949464
                              Žiauru...

                              Gal jau laikas pradėti naudoti sandarinimo juostas?
                              http://www.statybajums.lt/temos/izol...uosta-asfaltui

                              Comment


                                Taigi dviračių takas puiki vieta traktoriams ir sunkvežimiams važinėti, ko jūs skundžiatės. Pralaidumas mieste tik didėja.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                  Žiauru...

                                  Gal jau laikas pradėti naudoti sandarinimo juostas?
                                  http://www.statybajums.lt/temos/izol...uosta-asfaltui
                                  Laikas pradėt tyrimą dėl atsakomybės už nekokybišką statybą arba netinkamą eksploataciją, žinoma jeigu čia ne bananų respublika.

                                  Comment


                                    Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                    Taigi dviračių takas puiki vieta traktoriams ir sunkvežimiams važinėti, ko jūs skundžiatės. Pralaidumas mieste tik didėja.
                                    Bet va su anksčiau statytais (~2000-2010) takais taip beveik niekur nėra ir jų būklė dažnai tebėra ideali ir beveik nesiskiria nuo tos, kokia buvo jiems esant naujiems. Traktoriai ten važinėja lygiai taip pat.

                                    Man dar įdomu, kodėl savivaldybė taip vangiai reaguoja į pranešimus apie lūžtančius dviračių takus? aš pats asmeniškai nuo 2017 esu prirašęs keliasdešimt pranešimų iš praktiškai visų nuo to laiko atidarytų dviračių takų. Rezultatas būdavo toks, kad truputį tose vietose kosmetiškai padažydavo arba perklodavo naują asfaltą konkrečių skilimų vietoje, kur, savaime suprantama, netrukus atsirasdavo nauji skilimai.
                                    Gal pati savivaldybė, su tikslu taupyti, sudarė kokius naujus "pagerintus" kriterijus takų pagrindams ar dar kam nors? Na, tarkim, per pusę paplonino pagrindus? Ko pasekoje jie lūžta į šipulius, nors ir buvo pastatyti pagal reikalavimus ir dėl to negalima reikalauti kompensacijos ar perstatymo iš rangovų? Tai dabar VMS tyli susispaudę, o gavę skundų įmetą durnių, lyg čia būtų kažkas, apie ką jie girdi pirmą kartą.
                                    Paskutinis taisė John; 2022.02.15, 22:58.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Bet va su anksčiau statytais (~2000-2010) takais taip beveik niekur nėra ir jų būklė dažnai tebėra ideali ir beveik nesiskiria nuo tos, kokia buvo jiems esant naujiems. Traktoriai ten važinėja lygiai taip pat.
                                      Man atrodo kaip tik anksčiau nevažinėjo ir taip intesyviai negramdė, nes dabar kiek pamatau senus takus tai skilimų, trupėjimų ir iškilumų (netoli medžių) begalė (bent jau kalbant apie šiaurinę miesto dalį). Nepateisinu lengvo išilginio trūkinėjimo kaip naujam Laisvės pr. bet ir seni nėra tokie jau atsparūs.
                                      Fabijoniškių likusi sena danga prie turgelio ir kylant į šeškinę tragiška,
                                      Jeruzalės senasis takas pobaisis, išsilydęs tarsi būtų po kriokliu
                                      Ateities g. jau byra ir trūkinėja ties prastais sujungimais

                                      Yra keletas išimčių kaip pvz Neries pakrantės takas, bet didesnė dalis rajonuose šalia šaligatvių jau smarkiai pavargusi tai darau išvadą (gal ir klaidingą), kad daug kas susiję su "priežiūra". Gal kai anksčiau dėdė Vasilijus su lopeta stumdė, neėdė asfalto kaip Bronius su savo statybiniu traktorium.
                                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                      Comment


                                        O john ką tik pasakė, kad su "2000-2010 takais taip beveik niekur nėra ir jų būklė dažnai tebėra ideali". Tai kuris meluoja?

                                        Comment


                                          Jis teisus, kad yra atkarpų su neblogai išsilaikiusia danga, tačiau neesu tikras ar tai dėl pagrindo, ar dėl atskyrimo nuo šaligatvio (ypač skirtingo aukščio) ar dėl technikos, ar dėl asfalto kokybės. Tikrai nepamenu kaip tame intervale žiemą valydavo takus, bet manyčiau reikėtų lyginti takus, kurie buvo intensyviai prižiūrimi.
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X