Tarpušvenčiu pabandžiau apminti naujais ir dar nebaigtais dvirtakiais. Sparčiai artėjame prie daugiau patogių galimybių minti ratu po visą miestą.
Įtariau, kad nebus dar puikiai nuvalyta (praėjo 1 para po gausaus sniego), tačiau visai skyrėsi darbų kokybė įvairiose seniūnijose. Algirdo g. dvirtakis dar nebaigtas, tai iš vis nebuvo valytas.
Labai laukiu Užvingio tilto, per Lazdynų - Vilkpėdės tiltą minti yra siaubas, ypač žiemą.
Kelionės schema (žirmūnus netyčia pavadinau tuskulėnais)
Kelionės video
Deja, mynimas per sniegą ir ledą smarkiai išbalansavo stabilizavimą, bet tikiuosi įmanoma sužiūrėti. Video aprašyme yra laiko žymos pagal rajonus. Mynimas gatve ar šaligatviu labai smarkiai pagreitintas, visa kelionė vientiso filmavimo.
Pėsčiųjų ir dviračių takas nuo Justiniškių g. iki Pilaitės pr. Jau beveik baigtas, liko vieną įvažiavimą padaryt, atkarpoje paklot raudoną asfaltą na ir apželdinimas. Tikiuosi ir apšvietimas bus. Bet takas labai platus, vienas įvažiavimas jau sutvarkytas ir yra susiaurintas ir takų lygyje.
Gaila biški, kad nebuvo rimčiau pertvarkyta Spaudos rūmų stotelė. Ten tam aišku trukdo esantis mažas kiosko sklypelis. Bet galima būtų įvažą naikint, viską pritraukt arčiau gatvės ir tada beveik visai išvengti dviračių tako vingio.
Pėsčiųjų ir dviračių takas nuo Justiniškių g. iki Pilaitės pr. Jau beveik baigtas, liko vieną įvažiavimą padaryt, atkarpoje paklot raudoną asfaltą na ir apželdinimas. Tikiuosi ir apšvietimas bus. Bet takas labai platus, vienas įvažiavimas jau sutvarkytas ir yra susiaurintas ir takų lygyje.
Gaila biški, kad nebuvo rimčiau pertvarkyta Spaudos rūmų stotelė. Ten tam aišku trukdo esantis mažas kiosko sklypelis. Bet galima būtų įvažą naikint, viską pritraukt arčiau gatvės ir tada beveik visai išvengti dviračių tako vingio.
Liuks. Atrodo labai gerai, jei tik nebus nesąmonių su vandeniu. Galėtų tik daugiau krūmų ar tankių medžių prisodinti nuo automobilių eismo pusės.
O šiaip, kalbant apie vizualizacijas, būtų smagu kada pamatyti tikroviškesnių ir iš tikrųjų į dviratį kaip transportą orientuotų dviratininkų renderių. Nes dabar visos vizualizacijos – vasarą, visi dviračiai – be purvasaugių, be jokio bagažo, dviratininkai – su maikutėmis ar kitokia lengva apranga. Žinoma, čia smulkmenos, bet tose smulkmenose, mano supratimu, kyšo to tikrojo, sunkiai išraunamo supratimo apie dviračio naudojimą, ausys – dviratis tik šiltuoju metų laiku, daugiausia – laisvalaikiui ir retomis progomis, puikiu, šiltu oru – vykimui į darbą, mokyklą, universitetą.
Ai, dar kilo toks nesvarbus klausimėlis: koks šios perėjos aukštis ir ar nebus problemų pravažiuoti ją sniego valymo technikai? Ai, radau: „8.3.2Požeminės perėjos aukštis nuo grindinio iki lubų nemažesnis nei 2,5m“. Vizualizacijoj kažkaip labai žemai atrodo.
Zjbs, pakankamai platu kad automobiliu pravažiuoti
O dabar rimtai - kur vizualizacijoje ir plane dviračių trasa nuo Architektų g.?
Ar kažkas pasikeitė ir magistralinė (E) trasa daroma iš šaligatvio trinkelių ir ja dalinamasi su pėsčiaisiais?
O dabar rimtai - kur vizualizacijoje ir plane dviračių trasa nuo Architektų g.?
Ar kažkas pasikeitė ir magistralinė (E) trasa daroma iš šaligatvio trinkelių ir ja dalinamasi su pėsčiaisiais?
Aha, kažkaip ta atkarpėlė nuo Architektų g. ėmė ir prapuolė iš visų planų.
Viešas svarstymas Visuomenės atstovai iki vasario 25-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu karolis.grigaitis@doarchitects.lt. Projektinių pasiūlymų viešas svarstymas vyks vasario 25 d., 16.00 val., nuotolinės vaizdo transliacijos būdu.
Aha, kažkaip ta atkarpėlė nuo Architektų g. ėmė ir prapuolė iš visų planų.
Gal nes netelpa į standartus pagal plotį ir nuolydį? Tik vėlgi klausimas kas geriau - palikti kaip yra ar padaryti nesilaikant STR. Aš vienareikšmiškai būčiau už antrą variantą.
Tarpušvenčiu pabandžiau apminti naujais ir dar nebaigtais dvirtakiais. Sparčiai artėjame prie daugiau patogių galimybių minti ratu po visą miestą.
Įtariau, kad nebus dar puikiai nuvalyta (praėjo 1 para po gausaus sniego), tačiau visai skyrėsi darbų kokybė įvairiose seniūnijose. Algirdo g. dvirtakis dar nebaigtas, tai iš vis nebuvo valytas.
Labai laukiu Užvingio tilto, per Lazdynų - Vilkpėdės tiltą minti yra siaubas, ypač žiemą.
Kelionės schema (žirmūnus netyčia pavadinau tuskulėnais)
Kelionės video
Deja, mynimas per sniegą ir ledą smarkiai išbalansavo stabilizavimą, bet tikiuosi įmanoma sužiūrėti. Video aprašyme yra laiko žymos pagal rajonus. Mynimas gatve ar šaligatviu labai smarkiai pagreitintas, visa kelionė vientiso filmavimo.
Ar čia visur minta dviračių takais? Jei taip, tai kiek km ratas gaunasi?
Ar kas atkreipė dėmesį, kokia dviračių takų (o ir šaligatvių plytelių) būklė po žiemos orų? Tiek ankstesni, tiek nauji (Žirmūnų g., Minties g.) trupa ir skilinėja. Daug kur dviračių tako danga matosi pakilusi per kokius 1.5-2cm nuo originalaus lygio. Visiška katastrofa su kokybe. Savivaldybė vis dar įmetę durnių iš serijos "praneškite per tvarkaumiestą".
Gal nes netelpa į standartus pagal plotį ir nuolydį? Tik vėlgi klausimas kas geriau - palikti kaip yra ar padaryti nesilaikant STR. Aš vienareikšmiškai būčiau už antrą variantą.
Statumas vizualiai tos pačios eilės kaip ir Narbuto, Architektų ar Kudirkos gatvėse.
Plotis - galėtų šlaitą pakasti ir atraminę sienelę pastatyti.
Trukdančias pušeles galima į Laisvės pr. skiriamąją persodinti - vis tiek jokio LTR čia iki 800-ojo Vilniaus gimtadienio nebus.
Lazdynų tiltas yra vienareikšmiškai didžiausias blokas dviračių ir paspirtukų eismui šioje miesto dalyje, nuolydžiai ir t.t. playginus gelytės. Tai yra paprasčiausia savižudybė, apšvietimo stulpai vienoje užima pusę pesčiųjų tako pločio(prie jų vos 2 pestieji prasilenkia), kitoje - žemas atitvaras su porankiu išsikišusiu link tako. Ideali priemonė padaryti salto persiverčiant per jį. Ant apšvietimo stulpų netgi matosi dviračių rankenų žymės, stebina tai, kad dar nėra čia įvykusios tragedijos.
Ar čia visur minta dviračių takais? Jei taip, tai kiek km ratas gaunasi?
Toli gražu ne visur tik bandžiau parinkti maršrutą kuriuo po kokių poros metų didžioji dalis turbūt bus asfaltuotu dvirtakiu ar "ramia" gatve. Šiuo metu apie pusė baigti, dalis statybose (Oslo, Vilties) , dalis projektuoti (Kudirkos, Ozo), dalis neaišku kada bus - kaip kad Užvingio tiltas lazdynuose. Pagal idėją turėtų anksčiau tvarkyti Bukčių tiltelį, tai vis bus alternatyva minėtajam baisiam tiltui - tik teks gatvėm po tą rajonėlį iki jo pramint.
Kelionė apie 30km, žemėlapio kampe matosi reljefo iškarpa.
Kovo viduryje prasidės Neries krantinės atkarpų nuo Brolių Vileišių skvero iki Šilo tilto (1 km 950 m) ir tarp Baltojo ir Žvėryno tiltų (1 km 300 m) tvarkymo darbai. Bus rekonstruoti dviračių ir pėsčiųjų takai, laiptai, įrengtas naujas apšvietimas, terasos, mažosios architektūros elementai, poilsio salelės. Bendras abiejų atkarpų tvarkomos teritorijos plotas yra apie 10 ha.
Kairėje Neries krantinės pusėje, atkarpoje tarp Brolių Vileišių skvero iki Šilo tilto prieigų, bus pagerintos sąlygos pėstiesiems ir dviratininkams, ypač Sluškų ir Vileišių gatvių prieigose, kur iki šiol judėjimo galimybės buvo ribotos. Suprojektuotų dviračių takų plotas – 3140 kv. m, pėsčiųjų takų – 11553 kv. m. Dviračių gatvės (tarp P.Vileišio ir Sluškų g.) dangos plotas – 8925 kv. m.
Comment