Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąYra tvarkau Vilnių apie šitą vietą jau pranešta ir atrašyta jog "bus įrengtos gėlinės užtveriant automobilių stovėjimo vietas."
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąDabar vairuotojai ten važinėja šaligatviais ir dvirtakiais maždaug 40km/h ir dar piktai pypsi durniams, kurie čia matai šaligatviu nusprendė pasivaikčiot ar dviračiu pasivažinėt.
- 1 patinka
Comment
-
V. Kudirkos g. PP. Suprojektuotą 2,5 m pločio dviračių taką platins iki 3,5 m. Pirmą kartą matau, kad po visuomenės pastabų numatė platesnį dviračių taką.
14. Dviratininkų eismo srautų nėra suskaičiuota. Pagal ką parinktas dviračių tako plotis?
Atsakymas:
Dviračių tako plotis parenkamas pagal Projektinių pasiūlymų rengimo užduotį, teritorijų
planavimo, strateginiuose dokumentuose prognozuojamus srautus, esama vietovės reljefą.
Atsižvelgiant į visuomenės pasiūlymus ir kitus faktorius, dviračių tako plotis padidinamas
iki 3,5 m, tačiau visi projektuojamų elementų pločiai bus tikslinami techninio projekto
rengimo metu, derinant sprendinius su institucijomis.
15. Koks dviračių tako išilginis nuolydis atkarpoje nuo Pamėnkalnio g. iki Z. Sierakausko g.?
Atsižvelgus, kad link Naujamiesčio važiuojantys dviratininkai turės didelį fizinį krūvį ir
važiuos lėtai, o važiuojantys kita kryptimi išvystys didelį greitį, ar nereikia numatyti
platesnių dviračių juostų?
Atsakymas:
Esamas nuolydis 6,5 proc. Dviračių takas padidinamas iki 3,5 m pločio.
- 11 patinka
Comment
-
NAUJAS VILNIAUS GATVIŲ STANDARTAS
https://gatviustandartas.vilnius.lt/
(psl apačioje yra detalus PDF)
Comment
-
14. DJMP reikalauja bet kuriuo atveju įrengti arba rezervuoti vietą 3,5 m pločio magistraliniams takams. Džiaugtis, kad praplatino, tas pats, kad džiaugtis, jog „amputuota galūnė vėl prisisiūta“.
15. Leidau pasvarstyt, kaip turėtų atrodyti dalinai legalus takas, jei viską nuo pradžių rengti. Nepatinka man ir pačiam tie vingiai, bet kalvos yra kalvos. Pritempiant iki 5 % nuolydžio (magistraliniam STR reikalauja 4 %) atrodytų maždaug taip ir, jeigu nesukti tako M. Valančiaus g., o tęsti tiesiai palei buvusius rūmus, tai net su tais vingiais takas prailgėtų vos 75 metrais bendroje atkarpoje nuo M. Valančiaus/V. Mykolaičio Putino g. sankryžos iki Pamėnkalnio g. Vasara tie vingiai kliuvinys (nors būtų saugiau), bet žiemą visi dėkotų:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Minsko žiede visose perėjose nutiesti dviračių takai. Tik, kam tokio pločio pėščiųjų takas?
Dviračių takai perėjose ir pasibaigia. Kažkodėl nusprendė sutvarkyti pėščiųjų tako atkarpą tarp Tuskulėnų g. ir Šeimyniškių g. perėjų. Dviračių takui vietos, žinoma, nepaliko...
- 4 patinka
Comment
-
Parašė gangstarr Rodyti pranešimąMinsko žiede visose perėjose nutiesti dviračių takai. Tik, kam tokio pločio pėščiųjų takas?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
L. Giros dviračių takas
Kol kas perkasta neilga atkarpa daugmaž per vidurį. Link Krivicko g. susmaigstyti kuoliukai
Įdomus niuansas, nereguliuojama sankryža su Gedvydžių g. turi "kampinį" pirmumą. Kaip suprantu keičiasi pirmumo logika (teorinė). Statmenai (Gedvydžių g.) netenki pirmumo, o kaip su L.Giros sukančiais į Gedvydžių? Iš šalutinio praleidžia, o pagrindinio ne?
Paskutinis taisė Riedis; 2021.11.03, 16:27.
- 2 patinka
Comment
-
Kelio ženklai galioja iš dešinės į kairę, tad mašinom galiojantis trikampis negalioja dviratininkui. KET punktas yra, jog sankryžose sukančios mašinos turi praleisti kitus eismo dalyvius, tad dviratis turi turėti pirmumą ir be jokių ženklų, o galiojantys pirmumo – jam nėra aktualūs, kol dvirtakyje nėra atskirų ženklų ir / ar ženklinimo.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąĮdomu kaip išspręs vietos trūkumą prie Ateities g., ten dėl medžių ir apšvietimo stulpų netilps pakankamo pločio ir dviračių takas ir pėsčiųjų takas. Paliks sankryžą ateičiai atskiru projektu?
- 1 patinka
Comment
-
Klausimas kam ten išvis kažką daro, kai prieš 2 m. perasfaltavo jungtis ties įvažiavimais į kiemus, kai trūksta bent 100 km žadėtų takų, kur jų visai nėra, o iš foto šaligatvis idealios būklės. Tie keli įtrukimai asfalte sąlyginai visiškai nieko baisaus, toliau danga normali.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Vilnietis piktinasi: dviračių taką įrengė, tačiau pasirūpinti saugumu pamiršo
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...augumu-pamirso
Vis dėlto sostinės Kazliškių g. gyventojai teigia, kad šios gatvės sankirta su Rinktinės gatve ypač pavojinga, mat naujas dviračių takas įrengtas, o jokių įspėjimų vairuotojams – nematyti.
„Nors tai yra gatvė, bet turi iškeltą į šaligatvio lygį įvažiavimą. Kadangi šaligatvio ir dviračių tako dangos nenutrūksta, nenusileidžia į važiuojamosios dalies lygį, tai suponuoja, kad pagrindinis kelias yra būtent dviratininkams ir pėstiesiems.
„Susisiekimo paslaugų“ atstovas tai pat nurodė, kad esant poreikiui Kazliškių gatvėje būtų galima įrengti kelio ženklą Nr. 129 – „Dviratininkai“, tačiau pašnekovas iškart nurodė, jog šis ženklas dažniau statomas užmiesčio keliuose.
Rinktinės/Trimitų g. sankirta. Trimitų g. dar labiau parkingas, nes arba atsiremi į piktą kalniuką su šlagbaumu, arba prieš degalinę 10 km/h ženklas, kas yra dvigubai lėčiau nei betkokiam kieme. 129 ženklas iš Trimitų g. parkingo [žr. virš BMW]:
https://www.google.com/maps/d/viewer...248094626&z=19
Dangos irgi nenutrūksta, ir dvirtakis „nenužemėja“:
Į Trimitų g. kiemą:
Aišku, kelio ženklo papild. lentelės 856 VMS'as dar nežino, kurį stato visur Europoj ir yra net Vilniuje keliose vietose. Skaitau straipsnį ir kraujas verda. Nekompetencija ir melas turbūt neatsiejama VMS dalis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
Comment