Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Savivaldybės atstovai šiaip sako, kad pagrindai yra pritaikomi takus valančiai įrangai (traktoriams).
    Gal jie čia turi omenyje tuos mažiukus savaeigius valytuvus?

    Nes labai įdomu kaip pagrindas nepritaikytas 1,5 tonos automobiliui bet pritaikytas 3,5 tonos traktoriui.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Bet kas darysis "moderniausioje" Vilniaus sankryžoje su 12 eismo juostų?
      "Darnus" ir "sklandus" judumas. Žaidimas atrask kas čia ne taip. Užuomina: 4G kažkodėl nevažiuoja A juosta.

      Click image for larger version  Name:	Camera_019 (4).jpg Views:	0 Size:	46,7 kB ID:	1922108
      Attached Files
      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Gal jie čia turi omenyje tuos mažiukus savaeigius valytuvus?

        Nes labai įdomu kaip pagrindas nepritaikytas 1,5 tonos automobiliui bet pritaikytas 3,5 tonos traktoriui.
        Matyt savivaldybė laiko, kad 20 traktoriaus važiavimų per metus nekenkia dangai

        Comment


          Negaliu patikėt, kad per metus laiko dar neužkabinta lentelė po plyta „išskyrus dviračius“. Visiškas trolinimas. Bent galėtų autobusui žvyrkelį nutiest toj skiriamojoj juostoj, nes net neprimena darnaus judumo.

          Sula, nesodinami, bet ir nenukasamas kalniukas su krūmais ties pervaža, kur visiška akloji zona, kai pamatai mašiną tik įvažiavęs į pervažą. Nors kol plyta be papild. lentelės, tai vsio zakono ir saugu.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            dondc Man atrodo, kad šiek tiek nukasė kalniuką (kai darė įvažiavimą nuo VA), padarė nuožulnesnį. Nebandžiau praktiškai pro tą pusę minti, tai neesu įsitikinęs
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Pati policija organizuoja apvažiavimą per dvirtakį.. Tikiuosi, toje vietoje bus perdaroma atkarpa kartu su visais pagrindais?

              Click image for larger version Name:	FB_IMG_1634761075052.jpg Views:	236 Size:	104,0 kB ID:	1921602

              Click image for larger version Name:	image_116009.jpg Views:	165 Size:	104,0 kB ID:	1921631
              Iš esmės galima pritarti policininko sprendimui. Juk dviračių takai tiesiami dažniausiu atveju iš kuro akcizo. Todėl avariniais atvejais nukreipti eismą trumpa atkarpa tikrai galima. Vairuotojai už tai yra susimokėję pirkdami degalus. Jei atsiranda provežos, tai problema, tačiau galima pertiesi.

              Vyriausiasis miesto inžinierius turėtų pagalvoti, apie dviračių tako-kelio jungčių padauginimą ten, kur dažnos avarijos. Taip būtų išvengiama nejudančių kamščių.

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                Kas čia per nesąmonė?
                Pareigos inžinierius, išsilavinimas teisė?
                Gal, kad nesėstų į kalėjimą, jei grėstų teismas? Na bent pats gintis galėtų, nereiktų antro teisininko samdyt. Žinom VMS pusiau formalią poziciją, jog galimai galima pažeidinėti visus įmanomus STR. Pvz, jo darbų retrospektyva:

                1. STR, atrodo, numato, jog remonto būdu galima keisti tik 10 % sprendinių. Jum, tai atrodo 10 %? Keičiami takų pločiai, danga, o asmeniškai sunervino, kad panaikintas lietaus latakas, o tolimesnėje atkarpoje suderintas 2,25 m šaligatvis patapo vos 1,5 m be apsaugos zonų. Buvau siūlęs keičiant stulpus tiest vienkrypčius dviračių takus tarp medžių ir gatvės, kaip Danijoje. Ten C kat. Norint dvipusio, kaip dabar, tai reikėjo nusimatyt pinigų persodint vieną medį ir nukasinėt šlaitą, bet geriau padarė nelegalių pločių (suglaustas 1,5 m šaligatvis prie 2,5 m dvirtakio):
                Click image for larger version  Name:	38756564_10205094436637767_3152103801641500672_n.jpg Views:	0 Size:	509,0 kB ID:	1922209

                Click image for larger version  Name:	46095509_10205573265568191_3316062889676111872_n.jpg Views:	0 Size:	469,9 kB ID:	1922210

                2. Čia nieks netrukdė, bet vietoj suderintų 6 plytelių pločio padarė 5:
                Click image for larger version  Name:	46087500_10205573269728295_5209658269051650048_n.jpg Views:	0 Size:	203,4 kB ID:	1922211

                3.
                Click image for larger version  Name:	52720454_10205938645062450_7420170347372085248_n.jpg Views:	0 Size:	800,0 kB ID:	1922212

                4. STR numato, kad dangčiai į tako plotį neįsiskaičiuoja. Nieks labai nepyktų, bet padarė labai pavojingai. Čia apeksas po velnių ir mašinos važiuoja priešprieša. Tereikėjo ne užlenkti taką, o švelniai pravesti 5 m tolyn ir švelniu radiusu privesti prie šaligatvio. Pirko raudoną asfaltą, kai buvo galima (už fotografuotojo nugaros) pravesti gatve, kurią toje vietoje užbrūkšniavo:
                Click image for larger version  Name:	52782468_10205937814641690_2675730845490216960_n.jpg Views:	0 Size:	494,3 kB ID:	1922213

                4. Buvo suderintas lygiagretus parkingas, kažkodėl padarė įstrižą. Netrukus perbraižė šviežias linijas kitu, bet irgi įstrižu kampu. Po daugiau nei metų pavyko išmaldauti ratų atmušėjų, kurie vistiek neišsprendė problemos. Net dabar su atmušėjais nėra STR apsaugos zonų ir visos mašinos parkuojamos įstrižai (tik nuotraukoje dalis lygiagrečiai):
                Click image for larger version  Name:	52993938_10205938945189953_7151825193059483648_n.jpg Views:	0 Size:	69,8 kB ID:	1922214

                Nors vietos pilna, kurią užbrūkšniavo. Praktiškai Rusija:
                Click image for larger version  Name:	59334940_10206148070377952_6429769687986339840_n.jpg Views:	0 Size:	360,5 kB ID:	1922215

                5. Realių problemų ties įvažiavimais fiziškai nesprendžia. Pakeis KET, kurios jau ir taip draudžia ties įvažiavimais statyti:
                Click image for larger version  Name:	53239460_10205937812281631_9056311016064811008_n.jpg Views:	0 Size:	595,5 kB ID:	1922216

                Kainuoja pinigus, tai aspimeta bereikalingai dirbdami prie KET. Čia buvo siūlymas, ką daryt, bet reikia pinigų ir dirbti fiziškai:
                Click image for larger version  Name:	93860793_10207565856781726_1563212630812786688_n.jpg Views:	0 Size:	621,3 kB ID:	1922217

                6. Viešai su visuomene derino, jog bus ratų atmušėjai, na kaip užsieny daro. Tai konteineriai turbūt virš metų buvo ant juostos, o paskutinis vaizdas, tai visiškai nusitrynę dažai ir priparkuotos mašinos prie borto:
                Click image for larger version  Name:	96533214_10158165257730629_2284944978251612160_n.jpg Views:	0 Size:	630,8 kB ID:	1922218

                7. Stulpas ne pagal STR atstumą nuo tako. Dėl el. skydinės nelieka net min. pločio šaligatvio, ašmušėjų aišku irgi nereikia. Su statybos inspekcija pavyko pakrutint tik pirmą prospekto etapą, šios dalies nepavyko sutvarkyt. Nors VMS dar inžinieriaus neturėjo, bet projektą kuravo Antonas su Vilniaus planu:
                Click image for larger version  Name:	107509553_2725925057642214_1251328028315966819_n.jpg Views:	0 Size:	107,0 kB ID:	1922219

                8. STR apsaugos zonos, akla pavojinga zona ties pilonu? Ne tikrai nebuvo galima pritempti tvoros iki jo [žr. 4]. Dar ir šiukšliadėžes dab. inžinierius žadėjo patraukti visame mieste, deja patrauktos gal tik dvi. Jau nekalbant, kad piliečiams reikėjo kiekvieną bortą išgaudyt natūroj. Užsakant darbus, aišku neįmanoma buvo priversti laikytis tvarkos:
                Click image for larger version  Name:	120766899_10208233639115867_4540573357939833279_n.jpg Views:	0 Size:	541,7 kB ID:	1922220

                9. Kai jis jau tapo inžinierium, jis asmeniškai pradėjo dėti parašus po įvairiais projektais. Pvz. po dabar pradėtu statyti dangoraižiu prie antrojo troleibusų parko projektuotojai parašė, jog atnaujins esamą 3 m pločio dviračių taką, o jis pagal 2013 m. dokumentus yra ten kur stulpai ir toliau nuo gatvės. Plytelės lieka. Inžinierius pasirašė, kad tinka tokie sprendimai. Juokinga, kad VMS žemėlapis rodo, jog ten dvirtakis yra, nors ten niekada nebuvo jokių kelio ženklų. Inventorizacija turėjo būti atlikta 2019 m. Viešumoje (galimai eilinį kartą melavęs) pareiškė, jog turėjo daugiau pastabų ir šio projekto dar neturėjo viešinti kartu su pastatu. Visgi, po bauginančio mano laiško projektuotojams, net neabejoju, jog tik tada ir sugalvojo atskirti projektus, nes buvo grėsmė pastrigti visam pastato projektui. Dokumentai nemeluoja:
                Click image for larger version  Name:	129496918_10208436210980037_6560630526661360858_n.jpg Views:	0 Size:	334,8 kB ID:	1922205

                Click image for larger version  Name:	129515611_10208436240660779_4110065340245346482_n.jpg Views:	0 Size:	223,5 kB ID:	1922206

                10. Jei manot, jog suklydo tik kartą ar kažkoks nesusipratimas, tai va dar pvz., kai leido įrengti perėją, nors STR perėjas numato tik D ir aukštesnėse kategorijose:
                Click image for larger version  Name:	128217286_10208417445190904_2374455402323615071_n.jpg Views:	0 Size:	408,1 kB ID:	1922207

                11. Na ir vieninėlio Burger King prieogose vis dar plyta dviratininkams:
                Click image for larger version  Name:	135188419_10208521297547148_8789031938798434849_n.jpg Views:	0 Size:	407,9 kB ID:	1922208

                11. Naujausias šposas iš VMS, kad visus stulpus dažys juodai. Žinant, jog beveik visi ties sankryžomis įrengti visiškai be apsaugos zonų, tai galėtų sankryžose daryti, kaip kadaise Lietuvoje arba, kaip iki šiol Olandijoje, kad naktimis būtų matyti:
                Click image for larger version  Name:	41202500_10205265940165248_7259439094764142592_n.jpg Views:	0 Size:	165,7 kB ID:	1922221

                12. Kol esamose statybose vis po kelis kartus kilnoja bortus aukštyn / žemyn, tai Pašilaičiuose iki šiol nenuleisti bortai asfaltuotuose atskiruose takuose:
                Click image for larger version  Name:	140728311_10208586746263325_4033068687714036990_n.jpg Views:	0 Size:	416,5 kB ID:	1922223

                13. Geriau šiemet kiš pinigus į L. Giros taką, kurį aptvarkė dar prieš porą metų:
                Click image for larger version  Name:	40325140_10205225967165948_5400947024264691712_n.jpg Views:	0 Size:	611,3 kB ID:	1922224
                Paskutinis taisė dondc; 2021.10.22, 21:09.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Nukasė tikrai. Netobulai, bet matomumas atsirado. Bėda, kad vairuotojai ar taip ar taip nežiūri į tą pusę, nes susikoncentravę į automobilių eismą kairėje. O dar didesnė bėda, kad nėra horizontalaus ženklinimo - tikampiukų ar kažkokio kito būdo (manau tikrai kokį vieną dviratininką per metus nuo ligoninės išgelbėtum jei plakatą pakabintų, su užrašu: dviračiams pirmenybė, pažiūrėk į abi puses!), nes dabar susidaro toks įspudis, kad pusė (ar bent didelė dalis) žmonių nežino išvis, kad dviračiams pirmumas ir dar drįsta atvirai (internete) akis drąskyti aiškindami, kad pagal KET yra atvirkščiai. O jeigu dar svajot, tai ten turėtų būti iškili perėja/pervaža ir mašinom ne greitėjimo juosta, o posūkis į dešinę iš šalutinio kelio praleidžiant ten važiuojančius A juosta kuri nenutrūktų kaip dabar.

                  Comment


                    Skirtingai nei Ozo g., Pilaitės pr. daug dažniau praleidžia nei, kad ne (gal kad užsidedu ryškių elementų ir toj atkarpoj įsijungiu šviesas). Žinoma, visad ieškau akių kontakto arba stabteliu, kai neakivaizdi situacija. Ozo g. deja iš kokio 100 praleido max 5 ir tai tik vidinėse šakose. Pervažų žymėjimas ir įpročiai tikrai svarbu (Pilaitės pr. nuo dvirtakio pilnumo smarkiai išaugo dviratininkų skaičius)
                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                    Comment


                      Spaudos rūmai

                      Pusėje atkarpos juodas asfaltas. Ties įėjimu į pastatą darbai dar nepradėti.
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20211021_135903.jpg
Views:	864
Size:	1,02 MB
ID:	1922498
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Buvo šnekėta, kad per Drujos gatvę, ties Drujos ir Manufaktūrų sankryža, reikia perėjos dviratininkams kirsti gatvę.

                        Kam šioje vietoje per Drujos g reikia perėjos, kai abipus jos yra dviejų lygių infrastruktūra su gerai, arba tuoj busenčia gerai (po viaduku), išvystyta infrastruktūra po viaduku ir tiltu, kuomet prie šviesoforo reikia laukti 2-3 minutes, per perėją vis tiek beveik nevyksta pėsčiųjų / dviratininkų eismas, piko metu sustabdoma apie 80-120 autopriemonių taip keliant triukšmą ir taršą (dėl startavimo iš vietos)?

                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	795
Size:	166,7 kB
ID:	1922578

                        https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...entro-vietoje/

                        https://vilnius.obliview.com/?d=0&l=...305,0.0000&k=N

                        Comment


                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                          Buvo šnekėta, kad per Drujos gatvę, ties Drujos ir Manufaktūrų sankryža, reikia perėjos dviratininkams kirsti gatvę.

                          Kam šioje vietoje per Drujos g reikia perėjos, kai abipus jos yra dviejų lygių infrastruktūra su gerai, arba tuoj busenčia gerai (po viaduku), išvystyta infrastruktūra po viaduku ir tiltu, kuomet prie šviesoforo reikia laukti 2-3 minutes, per perėją vis tiek beveik nevyksta pėsčiųjų / dviratininkų eismas, piko metu sustabdoma apie 80-120 autopriemonių taip keliant triukšmą ir taršą (dėl startavimo iš vietos)?

                          Gerai kad pervaža pažymėta šalia perėjos, blogai kai jų nepažymi. Klausimas turbūt kam reikalinga pėsčiųjų perėja ir jis nesusijęs su dviračių takais, tam yra tema apie perėjas. O atsakymas turbūt tas jog ratuoti viešojo transporto keleiviai (neįgalieji, tėvai su vaikų vežimėliais) galėtų nusigauti į kitą pusę gatvės. Nuo laiptų jie nenusiridens.

                          Kitas momentas jog pėsčiųjų ten nėra daug ir jei būtų šviesoforas su mygtuku tuomet jis būtų naudojamas gana retai. Bet dabar ten išvis yra leidžiamas posūkis į kairę, tai kol jis yra apskritai nėra ką diskutuoti apei šią perėją.

                          Siūlau palikti pėsčiųjų infrastruktūrą ramybėje, kovokit kad panaikintų posūkį į kairę, kai/jei tas bus padaryta, tuomet ir bus galima pratęsti diskusiją

                          Comment


                            Nemenčinės pl. Nesusižeiskit iš užmiesčio įšokę į miestą – ženklų apie darbus kelyje nėra. Pats vos nenugriuvau, kažkas čia ar FB rašė, jog „jau išasfaltuota”, po velnių. Pasigavau darbų vadovą, tai sakė „ženklai jau važiuoja” (čia „pradėjo važiuoti”, kai jį pakalbinau, nes pagal provėžas matosi, jog ten jau koks mėnuo, kaip važiuoja). Pasakiau, jog nepranešiu apie jį ir palinkėjau gražios dienos.

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20211025_154429.jpg
Views:	685
Size:	1,93 MB
ID:	1922926

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20211025_154630.jpg
Views:	672
Size:	1,66 MB
ID:	1922927

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20211025_155032.jpg
Views:	661
Size:	1,53 MB
ID:	1922928

                            Čia ties Lidl'u, apylinkėse apšvietimas, kurio anksčiau nebuvo:
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20211025_161425.jpg
Views:	661
Size:	1,75 MB
ID:	1922929

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Nemenčinės pl. Nesusižeiskit iš užmiesčio įšokę į miestą – ženklų apie darbus kelyje nėra.

                              Click image for larger version  Name:	IMG_20211025_154630.jpg Views:	58 Size:	1,66 MB ID:	1922927
                              Čia dviračių takas ar kokia nors Siegfrido linija?

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Nemenčinės pl. Nesusižeiskit iš užmiesčio įšokę į miestą – ženklų apie darbus kelyje nėra. Pats vos nenugriuvau, kažkas čia ar FB rašė, jog „jau išasfaltuota”, po velnių.
                                Visi žino, kad prieš važiuojant, reikia pažiūrėti ar tos atkarpos nėra tvarkomos per "Dviračių projektų timeline" exceliuką.
                                https://docs.google.com/spreadsheets...5-M/edit#gid=0

                                dondc , atsargiai važiuok šalia Narbuto g., nes praeitą savaitę pradėjo ten tiesti dviračių taką.

                                Click image for larger version

Name:	Narbutas.jpg
Views:	610
Size:	44,5 kB
ID:	1923018

                                Comment


                                  Pridėčiau, kad labai blogai su stulpais. Daug kelio ženklų gali būti ant apšvietimo atramos, bet atskirai kalamas stulpas ženklui.

                                  Comment


                                    dondc
                                    11. Naujausias šposas iš VMS, kad visus stulpus dažys juodai. Žinant, jog beveik visi ties sankryžomis įrengti visiškai be apsaugos zonų, tai galėtų sankryžose daryti, kaip kadaise Lietuvoje arba, kaip iki šiol Olandijoje, kad naktimis būtų matyti:
                                    Kas liečia juodus stulpus, tai man visai patinka ši idėja Man patinka, kad ši idėja įgyvendinta Kaune. Juodas kontūras prie visur dera, atrodo solidžiai.

                                    Tam, kad naktį matytųsi, visi šviesoforų stulpai Panevėžyje turi tokį ženklinimą:
                                    https://goo.gl/maps/xUs6KhDk3YyDoPaX9

                                    Nelabai teko atkreipti dėmesį, kad kitur Lietuvoje būtų taip daroma. Galbūt būtų variantas Vilniui? (ir šiaip likusiai Lietuvai, neišskiriant Vilniaus)

                                    Comment


                                      Nuvariau pasižvalgyt po Žirmūnų trikampio naujus takus. Gražias nuotraukas jūs jau matėt įkeltas kitų forumiečių, bet štai kas mane nustebino, dar nesu matęs taip debiliškai naujai padarytos vietos Vilniuje:

                                      Click image for larger version

Name:	222222.png
Views:	1077
Size:	14,78 MB
ID:	1962723

                                      Atkarpoje nuo Katkaus g. iki Piromonto g. buvo dubliojanti gatvelė su parkingu, adeptai iš "Vilniaus plano" nusprendė labai šimašiškai "visiems įtikt ir nieko nenuskriaust, kad tik niekas nesupyktų ir nekritikuotų", todėl paliko parkingus, bet vietoje kelio nutiesė šaligatvį ir dvirtakį, tuo palikdami teleportaciją kaip vienintelį būdą pagal KET patekt į parkavimo vietas ir tiesiog tobulai sukiršindami visas įmanomas mobilumo grupes.

                                      Dabar vairuotojai ten važinėja šaligatviais ir dvirtakiais maždaug 40km/h ir dar piktai pypsi durniams, kurie čia matai šaligatviu nusprendė pasivaikčiot ar dviračiu pasivažinėt. Man matant vienas tokių vos nepartrenkė moters, kuri gal su ausinėm buvo, gal šiaip negirdėjo pypsėjimo, bet užtat gavosi tobulas reklaminis plakatas šitai debilų irštvai

                                      Click image for larger version

Name:	1111.png
Views:	1069
Size:	4,26 MB
ID:	1962724
                                      Paskutinis taisė ttttt; 2022.04.15, 11:47.

                                      Comment


                                        O dabar leiskite man tradiciškai įnešti sveiko proto ir objektyvumo.

                                        Nei Vilniaus planas, nei miesto savivaldybė negali nieko projektuoti ir statyti privačiame sklype. Pravažiavimas buvo už sklypo ribos, jį panaikino. Ar parkingas ten bus ir kaip jis bus organizuotas yra jau paties sklypo savininko klausimas.

                                        Tai niekaip nelegitimizuoja pažeidėjų, nes jie tiesiog pažeidžia KET. Jeigu nėra kaip patekti į parkingą, jo savininkas jį turėtų uždaryti. Pareportint savivaldybei, sustatys kuoliukus ar dar ką.

                                        P.S. Mane labiau trigerina tas aukščių skirtumas.

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2021-10-28 094158.jpg
Views:	1281
Size:	190,3 kB
ID:	1923954

                                        Comment


                                          Yra tvarkau Vilnių apie šitą vietą jau pranešta ir atrašyta jog "bus įrengtos gėlinės užtveriant automobilių stovėjimo vietas."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X