Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Dar nebaigus grandiozinio bent dvejus metus trukusio dviračių tako projekto statybų, miesno baby inžinierių komanda buvo informuota, jog pagal DJMP ne Vakarinio aplinkkelio/Pilaitės pr., o būtent Ozo/GV g. dobile numatyta dviejų lygių jungtis, tad įsiklausę – perdaro ir šį projektą! Šiemet numatyta net 3 mljn. europietiškų eurų (galimai 1 mljn. naujoms statyboms ir 2 mljn. taisymams). Iš darbų perimetro galima įtarti, jog bus liftai. Tikėkimės, kad krovininius montuos, kad būtų galima kilti kartu su draugu. Visgi magistralinis aukščiausios dviračių kategorijos kelias. Chronologija:
    2021-05-30
    Bet čia yra visiškas WTF. Kaip tai pavadinti, jei ne nekompetencija? Pirma padarom, o tik paskui galvojam, kaip čia geriausiai padaryti.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Kai stato „remonto būdu”, tai jau tapo įprasta, kad pasitaško pinigais vis taisydami: Justiniškių st. apėjimą atrodo 2–3 kartus taisė (šalia laiptus bent kartą), nesenas pranešimas apie nuimamas naujas tvoras link Gudelių g., o čia Ozo g. jau „kitas lygmuo (next level)” – takas, tai suprojektuotas projektuotojų! Jungtis per dobilą numatyta su Senvagės projektu (projektas nuo Ozo g. iki Konstitucijos pr.), bet kažkodėl šio dobilo nelietė, suprask „atpjovė” nuo projekto. Po metų ar dviejų dabar darė atskirai, bet jau juk buvo suprojektuota, tai ką čia galvot, kai jau VMS ir visų kitų parašai padėti? Imi ir statai tik, bet ne... Jau buvo rašyta, kad miesto vyr. inžinieriaus kvalifikacija nesiekia keliamų kvalifikacinių riekalavimų pozicijai. Negana to, jis dar papildomai yra mero patarėjas už papildomą algą. Meras pats irgi nesugalvoja, kad į patarėjus galėtų bent ką nors iš Lietuvos dviratininkų bendrijos pasiimti ar net iš mūsų forumo, lol.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą
        Kai stato „remonto būdu”, tai jau tapo įprasta, kad pasitaško pinigais vis taisydami: Justiniškių st. apėjimą atrodo 2–3 kartus taisė (šalia laiptus bent kartą), nesenas pranešimas apie nuimamas naujas tvoras link Gudelių g., o čia Ozo g. jau „kitas lygmuo (next level)” – takas, tai suprojektuotas projektuotojų! Jungtis per dobilą numatyta su Senvagės projektu (projektas nuo Ozo g. iki Konstitucijos pr.), bet kažkodėl šio dobilo nelietė, suprask „atpjovė” nuo projekto. Po metų ar dviejų dabar darė atskirai, bet jau juk buvo suprojektuota, tai ką čia galvot, kai jau VMS ir visų kitų parašai padėti? Imi ir statai tik, bet ne... Jau buvo rašyta, kad miesto vyr. inžinieriaus kvalifikacija nesiekia keliamų kvalifikacinių riekalavimų pozicijai. Negana to, jis dar papildomai yra mero patarėjas už papildomą algą. Meras pats irgi nesugalvoja, kad į patarėjus galėtų bent ką nors iš Lietuvos dviratininkų bendrijos pasiimti ar net iš mūsų forumo, lol.
        Merui jau vienodai viskas nuo tada, kai viešai paskelbė, kad nebus 3 kartą meru, o dabar tik visiems giriasi ir prikaišioja šį faktą. Neva jau nebe jo darbas ir miestas. Pamirškite jį...

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Dar nebaigus grandiozinio bent dvejus metus trukusio dviračių tako projekto statybų, miesno baby inžinierių komanda buvo informuota, jog pagal DJMP ne Vakarinio aplinkkelio/Pilaitės pr., o būtent Ozo/GV g. dobile numatyta dviejų lygių jungtis, tad įsiklausę – perdaro ir šį projektą! Šiemet numatyta net 3 mljn. europietiškų eurų (galimai 1 mljn. naujoms statyboms ir 2 mljn. taisymams). Iš darbų perimetro galima įtarti, jog bus liftai. Tikėkimės, kad krovininius montuos, kad būtų galima kilti kartu su draugu. Visgi magistralinis aukščiausios dviračių kategorijos kelias. Chronologija:
          Bus iškili dviračių pervaža ir nereiks lifto.

          Klausimas tik kaip su gatvių kategorija. A/B kategorijų jungtis ir dviračių takas be šviesoforo lyg ir nedera.


          81. Dviračių takui kertant gatvę ne sankryžos zonoje (ruože tarp sankryžų), dviračių pervažos projektuojamos atsižvelgiant į kertamosios gatvės kategoriją:

          81.1. kertant A kategorijos gatves, dviračių pervažos projektuojamos tik skirtingame lygyje (įrengiant požemines pervažas arba tiltus);

          81.2. kertant B kategorijos gatves, dviračių pervažos projektuojamos skirtingame lygyje (įrengiant požemines pervažas arba tiltus) arba šviesoforu reguliuojamos;

          Comment


            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
            81. Dviračių takui kertant gatvę ne sankryžos zonoje (ruože tarp sankryžų), dviračių pervažos projektuojamos atsižvelgiant į kertamosios gatvės kategoriją.
            Ten dviejų lygių sankryža.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Galit kas nors normaliai be debiliškos ironijos apie krovininius liftus paaiškint kas ten vyksta toje Ozo/GV sankryžoje? Iš foto suprantu, kad bortai nugremžti. Bus tas pakilimas ant pervažos ar nebus?

              Comment


                Tai V.M.Putino liks dviračiams vienpusė? Po gatvės siaurinimo ten nebus vietos paleisti dviračius prieš eismą.

                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                Pasinaudosiu bucaneer foto.
                nesuprantu šitos vietos V. Mykolaičio-Putino g. Kadaise buvo išdaužytas šaligatvis, tuomet praeitais metais būtent toje vietoje buvo keičiami šiluminiai vamzdžiai (po šaligatviu) ir vyko dangos atstatymo darbai, suklotas naujas šalitgatvis, bet dabar jį perklojo iš naujo... Taip pat ne itin man suprantama, kaip šioje vietoje suplanuotas dviračių takas:
                Click image for larger version Name:	image_114986.jpg Views:	1 Size:	312,7 kB ID:	1914980

                Praeitais metais po šiluminių takų tvarkymo darbų buvo sudėtos senosios plytelės. Senasis šaligatvis nebuvo išdaužytas, keisti dar nebuvo būtina, bet jau buvo kažkiek nusitrynęs. Labiau stebina, kad tik prieš pusmetį ant senų stulpų pritvirtintos naujos LED lempos, o dabar jau įkasti pagrindai naujiems apšvietimo stulpams.

                Click image for larger version  Name:	IMG_20210917_174542.jpg Views:	0 Size:	2,76 MB ID:	1915714
                Paskutinis taisė Blaze; 2021.09.28, 21:00.

                Comment


                  Dviračių ir pėsčiųjų takams Vilniuje – 2 mln. Eur papildomų lėšų

                  Kalba eina apie takus:
                  L. Giros g.
                  Jeruzalės ir Kalvarijų g.
                  Nemenčinės pl.
                  S. Batoro g.
                  Laisvės pr. ties Spaudos rūmais


                  https://vilnius.lt/lt/2021/10/01/dvi...apildomu-lesu/

                  Comment


                    Tuo tarpu Žalgirio takas jau beveik baigtas. Dar yra ruožas be asfalto ties Lidl ir labai mažas ties Linkmenų sankryža, bet šiaip visur kitur arba raudonas arba juodas asfaltas ir jau galima patogiai važiuoti nuo Linkmenų g. į Senamiestį pro Rinktinės g. Žodžiu kelionė į Senamiestį Šnipiškiečiams dar belenkiek sutrumpėjo ir pasidarė belenkiek patogesnė



                    Čia dar nebaigta, bet jau yra naujas šaligatvis.

                    Comment


                      Įdomu kaip perdarys Jeruzalės g. ir naujai darys Kalvarijų g. Intuityviai nenuspėjama, nes labai netipiškos vietos (laiptai arba bendra gatvė, labai toli atitrauktas senasis dvirtakis)
                      Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                      Comment


                        Turiu įtarimą, kad Jeruzalės g. nesikeis tako vieta.

                        Comment


                          Kelių dienų senumo foto, bet dabar jau klojamas žvyro pagrindas. Panašu, kad dviračių takas bus arčiau gatvės (jame žvyro danga, tolimesniame take - lyg tai smėlis).

                          Prie Spaudos rūmų
                          https://citify.eu/pesciuju-ir-dvirac...i-pilaites-pr/

                          Šitoje foto nesimato to:

                          Comment


                            Nemenčinės pl. atrodo jau išasfaltavo trumpą apkarpą ties Laurų g.

                            Comment


                              Ties Spaudos rūmais galėtų dar tolumoj matomą „T” sankryžą pertvarkyt. Nesąmonė yra, kai privažiavus sankryžą turi dviračiu išsukti smailų kampą, kad pasuktum į šoną.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Ten ta Spaudos rūmų virstanti sienelė, paremta basliais, labai įdomiai atrodo Įdomu, kam ji priklauso ir kas turėtų ją tvarkyti. "Keistuoliai", kaip suprantu, nusprendė, kad tai ne jų reikalas.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Ties Spaudos rūmais galėtų dar tolumoj matomą „T” sankryžą pertvarkyt. Nesąmonė yra, kai privažiavus sankryžą turi dviračiu išsukti smailų kampą, kad pasuktum į šoną.
                                  Ten manyčiau reikėtų padaryt atšaką pro skverą. Aš tą tikėjausi siūlyti su skvero projektu, bet anas taip ir nebuvo išviešintas, o ir neaišku ar jis jau baigtas ar dar planuojamas.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Tuo tarpu Žalgirio takas jau beveik baigtas. Dar yra ruožas be asfalto ties Lidl ir labai mažas ties Linkmenų sankryža, bet šiaip visur kitur arba raudonas arba juodas asfaltas ir jau galima patogiai važiuoti nuo Linkmenų g. į Senamiestį pro Rinktinės g. Žodžiu kelionė į Senamiestį Šnipiškiečiams dar belenkiek sutrumpėjo ir pasidarė belenkiek patogesnė
                                    Ačiū! Jaučiu dabar nuo Rinktinės g. dvirtakio iki Ozo PC ar Akropolio patogiausias maršrutas būtų Žalgirio ir tada į Linkmenų (ežerų)? Greitesnis turėtų būt pro Kalvarijų Lidl'ą, bet iki jo nėra tako Kalvarijų g., nebent pro Sigmą ten skersai tarp garažų pralįst..

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Ten manyčiau reikėtų padaryt atšaką pro skverą. Aš tą tikėjausi siūlyti su skvero projektu, bet anas taip ir nebuvo išviešintas, o ir neaišku ar jis jau baigtas ar dar planuojamas.
                                      Prieš kelis metus tiesiant remonto būdu tą raudoną taką FB žmonės buvo siūlę atšaką, bet, matyt, taupumo sumetimais jos nedarė. Realybėje aš tuo šaligatviu ir minu visada. Skvere atsirado apšvietimo stulpų prie pat šaligatvio, bet, aišku, būtų galima aplink juos per pievą pravest naują atšaką.

                                      Įdomiausia ar visgi įvažiavimai į šalia kelio esančią teritoriją bus pakelti ar ne. Bus totalus fail'as, jeigu ne. Ties įvažiavimu prie to skvero yra net plyta nuo gatvės, o ties kolegija trikampiukai net sužymėti (aišku beveik visiškai nusitrynę).
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Įdomu. Man tai dar įdomiau ar takai išties bus apkeisti ir jeigu taip, tai kas bus daroma ties Spaudos rūmų stotele. Ten laisvai galima naikinti įvažą ir platint stotelę.

                                        Dar keista, kad tvarkoma labai mažomis atkarpomis. Kitur tai išknisa kilometrą tako ir viską vienu ypu tvarko. O čia dabar mažytė atkarpėlė, nors žada visą atkarpą paimt.

                                        Comment


                                          Kernavės - Širvintu dviračiu takas
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X