Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąPer ten neatsiranda, bet kas leis dėl normalaus pločio dviračių tako kirsti mišką, jei net biurų centro meninėse vizualizacijose takai buvo pavaizduoti metro ar pusantro pločio ir dar turbūt gamtinės dangos?
Parašė themanual Rodyti pranešimąO kaip užkilti ant viaduko tuo taku einančiu šalia miesto greitkelio (5 metrai yra daug kai įvertini nuo tokios gatvės atlekiantį purvą ir purslus, be to takas anksčiau pradėtų kilti)? Prie viaduko daryti serpantiną kur takai bus siauri, reikės nepatogiai sukiotis ant posūkių, o nuolydis sumažės tik procentu ar dviem? Kaina išaugs bent jau trigubai (o darant normalaus pločio serpantinus reikės tokių atraminių sienelių, kad skirtumas bus gal ir dešimt kart didesnis) tokios jungties, o privalumai minimalūs, nes jei ten tarkim buvo anksčiau Everestas, tai dabar nuolydis sumažės po žemės darbų ir nemanau jog labai kuo skirsis nuo tarkim Tauro kalno.
Dėl purvo prie gatvės, nebūkit juokingi, pilna takų palei A kat. kur nėra jokio atstumo nuo fūrų (Molėtų pl., Kirtimų g. atkarpos). Čia tilptų žalia šoninė juosta. Galima krūmais užsodint, jei norim geresnio tako nei Gariūnų g., etc.
Parašė themanual Rodyti pranešimąTai pala pala, jei nesigauna per mišką takas, tai nebelieka viso to srauto nuo esamo viaduko per Oslo g. link naujų biurų, Litexpo, Naujamiesčio galų gale, ir ta jungtis jau nebereikalinga dėl įpareigojančių dokumentų?
Parašė themanual Rodyti pranešimąIr kada tas Bukčių tiltas bus? Po dešimt ar dvidešimt metų? Kodėl nenutiesus šitos trumpos jungties nereikalaujančios kirsti miško, kuri yra geras kompromisas visomis kryptimis, net ir link jau dabar esančio vienintelio tilto? Vėlgi tik dėl tų dokumentų?
Parašė themanual Rodyti pranešimąTaip, ta jungtis svarbi, bet ji nėra alternatyva ir iš bėdos pravažiuoti ten galima ir dabar dviračiu dabartiniems srautams, nors dangos kokybė ir tragiška. Nežinau kodėl tas nusileidimas nekruta, bet įtariu jog bus bandoma prafinansuoti kartu su tilto per Nerį statybomis (nežinau ar jos galės pretenduoti į ES fondų lėšas, bet pagal paskutines tendencijas įtariu jog galės)
Parašė themanual Rodyti pranešimąP.S. tas forumietis kur siūlė buvau aš, bet ten jokių serpantinų nereiktų ir miško kirsti taipogi...♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTiltas jau yra. Tegul suremontuoja ir atnaujina eismą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimąGeros naujienos iš Žvėryno
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimąRimtai, #šimašeu, žvyrelio dangos takas statokame šlaite? Nuvylė.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
miške neleidžia kietos dangos. Nuostabūs įstatymai pas mus.
- 1 patinka
Comment
-
Viešai pateikta dab. laik. einan. pareig. vyr. miesto inžinieriaus informacija buvo, kad taką nuspręsta pratęsti tankinto grundo dangos dėl didelio nuolydžio ir komunikacijų. Nors, pvz. kokiam Vingio parke yra irgi komunikacijos, kurios net nutirbdo sniegą – jos nesutrukdė viršuje įrengti asfaltą tarp Vingio tilto ir estrados. Kitur dabar tieisiami ir planuojami takai labai stačiose įkalnėse visi yra iš asfalto. Peršasi išvada, kad šioje vietoje tiesiog niekas net neplanavo tako atkarpos, nes vis tiek jis nuveda į „laukinius takus”, šiuo atveju priveda iki namų rajonėlio arba aplinkkelio tunelio viršaus ir veda gamtiniu taku iki Pasakų parko.
Kaip bebūtų tvorų nesitikėjau (pvz. Žaliųjų Ežerų labai ilgame take nėra absoliučiai jokių tvorų, nors gamtinis karkasas labai įvairus). Realiai, atmetus išplovimą lietumi ir sniegą, net vakar idealiomis sąlygomis leistis buvo gana sudėtinga, su stipriai pripūstomis plento dviračio padangomis. Rizika paslysti didėja nuo tų vingių. Problemos nebūtų, lėtai besileidžiant ir minkštai parvirtus, bet prasilenkinėjau su tais lipančiais dviem žmonėmis, kurie aišku dviračius vedasi, tad tako panaudojamas plotis lieka labai mažas, pačiam tenka priartėti prie tvoros.
Iš esmės, kaip sportinį-rekreacinį taką užskaitau, nors teko kilti su žemiausia pavara, kurios absloiučiai niekur nenaudoju ir buvo nelengva – patiko, bet tvoros ten bet kuriuo atveju yra labai blogai – ties stačiausiomis pylimo vietomis galima buvo užsodint šlaitinių krūmų, kad nieks neužsimuštų ir švelniai būsų sulaikytas.
P. S. Kai kamantinėjau projektuotoją dėl Žaliųjų Ežerų g. (proejkte link Europos parko), klausdamas kam tos tvoros palei per statų nuolydį, atsakė, jog plikledžio / žiemos metu, kai nebus galima užvažiuoti, užlipti taku, bus galimybė robštis tvora aukštyn.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąP. S. Kai kamantinėjau projektuotoją dėl Žaliųjų Ežerų g. (proejkte link Europos parko), klausdamas kam tos tvoros palei per statų nuolydį, atsakė, jog plikledžio / žiemos metu, kai nebus galima užvažiuoti, užlipti taku, bus galimybė robštis tvora aukštyn.
Comment
-
Idėja Vilniui, Europos Parko g. planuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui:
https://www.google.com/maps/@54.8021...7i13312!8i6656
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąIdėja Vilniui, Europos Parko g. planuojamam pėsčiųjų ir dviračių takui:
https://www.google.com/maps/@54.8021...7i13312!8i6656
Lietuva visiems.
Comment
Comment