Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Teko kelis metus važinėti Užupis-Perkūnkiemis kasdien, visus metus. Pagrindinis prioritetas maršrutui buvo mažiau šviesoforų, geriau 10min minti ramiais takais/gatvelėm kur nors aplink nei 5 min praleisti stovint prie šviesoforų judriose sankryžose. Šaligatvių vengiau maksimaliai. Susiklostė tokie maršrutai: į Perkūnkiemį mindavau labai aplink - taku palei Nerį, pro Trinapolį, Mokyklos gatve, pėsčiųjų viaduku per Geležinio Vilko g, per sodus išlendi Perkūnkiemyje. Vidutinis laikas 45min. Atgal tiesiai Ukmergės gatve A juosta, pro Panoramą į Neries krantinę. Vidutiniškai 25 min.

    https://flow.polar.com/shared/7e57ab...0b2e27c7df331e
    https://flow.polar.com/shared/7e57ab...cd3790f946a12e

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą

      Žvirkeliui, kuriame nevyksta mašinų eismas, pasiūliau alternatyvą su lopinėliu gruntinio tako, kurio taip pat galima išvengti vos persikėlus į kitą gatvės pusę, pavažiuojant pilnai šaligatviu 550 m.

      Ukmergės g. net ateityje nenusimato toks tiesus dviračių takas, kokia yra gatvė. Paties pateiktą pavyzdinį maršrutą dar sutrumpinau ir galiu sakyti, jog ten 90 % dviračių takų jau dabar yra. Jei vaikas nuotraukoje sugeba žvirkeliu nuo kalniuko nusileist, tai tikrai pats sugebėtum tuose likusiusiuose 10 % pravažiuoti pora parkingų, degalinės aikštelę, akligatvio gatvelę, o šaligatvių atkarpėlėse neatsitrenkti į pėsčiuosius. Pats teisinai savivaldybę, kad suremontavo ir nepanaikino bendro dviračių ir pėsčiųjų tako Gabijos g., nes baisu pagalvot apie važiavimą D kat. riesta gatve su greitį slopinančiais kalneliais, o dabar sakai, kaip nesinori gasdinti pėsčiųjų šaligatviuose.

      Maršrutas nuo tavo namų miesto pakrašty iki, tavo nurodytos Katedros:
      Ne mašinų eismas esmė o tai jog tai yra žvyrkelis. t.y. vis tiek nulipsi ir varysiesi dviratį pėsčiomis nebent labai negali savęs. Geriau jau tada žolyne išmintu taku važiuoti, bus patogiau.

      Tai labai blogai jeigu nenusimato dviračių tako vienoje pagrindinių miesto trasų vežančių tankius rajono gyventojus į darbo vietas centre. Maršruto nesutrumpinai, nes sukinėtis gabijos gatve ratais nepadaro maršruto trumpesnio, nors didesnė jo dalis pasidengia dviračių takais. Tie takai taip pat yra su daug petraukimų ir juokingų vietų kaip gabijos gatvėje tiesiog dingstantis dviračių takas ir po poros šimtų metrų vėl atsirandantis jau kitoje šaligatvio (ne gatvės) pusėje.

      Beje tavo maršrutas kerta per požeminę perėją prie Panoramos, kuri nėra pritaikyta dviračiams. Dviratininkai važiuoja per vieno lygio šviesaforą neprivažiavus panoramos, kur aš piešiau.

      Kadangi pačiam tenka visokiais variantais važiuoti Gabijos gatve tai dviratininkams ten tikrai nėra saugu važiuoti. Automobiliai lekia nepriklausomai nuo kalniuko o dėl užparkuotos pusės gatvės matomumas yra neegzistuojantis. Ten turėtu būti ne bendras takas, o atskiras kaip pašilaičių gatvėje šalia, bet ir bendras geriau nei nieko.

      Beje gatvės kategorija ten yra C (nesvarbu ką dokumentai rašo) jau vien todėl kad ten važiuoja viešasis transportas.

      >Average heart rate: 151 bpm
      >Average heart rate: 165 bpm

      Pasportuoti pramogai gal ir gerai, bet į darbą važiuoti taip būtų žiauru.


      Comment


        Šiaip įmanoma važiuoti Šiaurė-Pietūs kryptimi, įskaitant Dondc nurodytais maršrutais (galima ir kitais). Aš nesu baisiai didelis dviratistas ir važinėju ramiai moteriško stiliaus City bike su krepšu ant bagažinės ir dar niekada neturėjau didelių problemų atvažiuoti iš Fabų į Šnipiškes ar Centrą. Ar bet kokiu kitu maršrutu. Pagrindinė problema yra nebent minti į įkalnę važiuojant atgal, nors dabar net nebesuprakaituoju. Aišku infrastruktūra turi būtų gerinama be kalbų, bet esminis momentas yra psichologiniai barjerai, kuriuos daugeliui žmonių yra labai sunku perlipti. Čia iš tos pačios serijos "o jeigu pradės lyti lietus?" arba "o kaip žiemą, kai šalta?".

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Ne mašinų eismas esmė o tai jog tai yra žvyrkelis. t.y. vis tiek nulipsi ir varysiesi dviratį pėsčiomis nebent labai negali savęs. Geriau jau tada žolyne išmintu taku važiuoti, bus patogiau.

          Tai labai blogai jeigu nenusimato dviračių tako vienoje pagrindinių miesto trasų vežančių tankius rajono gyventojus į darbo vietas centre. Maršruto nesutrumpinai, nes sukinėtis gabijos gatve ratais nepadaro maršruto trumpesnio, nors didesnė jo dalis pasidengia dviračių takais. Tie takai taip pat yra su daug petraukimų ir juokingų vietų kaip gabijos gatvėje tiesiog dingstantis dviračių takas ir po poros šimtų metrų vėl atsirandantis jau kitoje šaligatvio (ne gatvės) pusėje.

          Beje tavo maršrutas kerta per požeminę perėją prie Panoramos, kuri nėra pritaikyta dviračiams. Dviratininkai važiuoja per vieno lygio šviesaforą neprivažiavus panoramos, kur aš piešiau.

          Kadangi pačiam tenka visokiais variantais važiuoti Gabijos gatve tai dviratininkams ten tikrai nėra saugu važiuoti. Automobiliai lekia nepriklausomai nuo kalniuko o dėl užparkuotos pusės gatvės matomumas yra neegzistuojantis. Ten turėtu būti ne bendras takas, o atskiras kaip pašilaičių gatvėje šalia, bet ir bendras geriau nei nieko.

          Beje gatvės kategorija ten yra C (nesvarbu ką dokumentai rašo) jau vien todėl kad ten važiuoja viešasis transportas.



          >Average heart rate: 151 bpm
          >Average heart rate: 165 bpm

          Pasportuoti pramogai gal ir gerai, bet į darbą važiuoti taip būtų žiauru.

          Jei nesigasdintum pievučių, kaip Perkūnkiemio vairuotojai su pėsčiaisiais (na tokia rajono situacija), ir trumputę atkarpą pavažiuotum pievute, bent kol sausa, tai tikrai susitaupytų 300 m, o toliau akligatvio gatvelė ir dviračių takai. Jei ne, vistiek siūloma trasa atstumas tikrai ne ilgesnis.

          Click image for larger version  Name:	1.png Views:	0 Size:	1,06 MB ID:	1900356

          Nurodytoje atkarpoje, Gabijos g. nedingsta takas niekur. Nors ir dingo keli ženklai, bet aiškaus kelio ženklinimo ten niekas nenaikino, tad pagal KET tenais oficialus dvirtakis liko. Prieš (įsukant nuo „Maxima” kiemo) ir po tos atkarpos yra dviračiams skirti ir vertikalūs ženklai.

          Click image for larger version  Name:	2.2.png Views:	0 Size:	4,74 MB ID:	1900357

          Pro Panoramą galima pravažiuoti degalinės aikštele (nebereikalo užsiminiau) ir žiedo perėja (dabar sakytum, jog blogai, nes pavojinga ir būtinai reiks nulipt, nes perėja). Visgi, netrukus bus ten pervaža padaryta statant Narbuto g. taką. Kaip bebūtų, sutinku, kad tavo maršrutas pro Panoramą geresnis, bet keliant salyga, jog tau netinka maršrutas su automobilių eismu aš specialiai pateikiu tokį, kur būtų dviračių takai ir nebūtų mašinų (neskaitant kiemų, nes ten grėsmės jos negali kelt – gyvenama zona).

          Gabijos g. dėl minėto neegzistuojančio matomumo, būtent ir negali būti, jog ten lekia mašinos. Juolab yra greičio kalniukai. Kur jos ten nulėks, nematydamos kur lekia? Prieš kelis mėn. buvai minėjęs anksčiau, jog ten nieks nemina gatve, bet va, prašau atsitiktinė foto (fotografuota dar prieš tau paminėjus tai pirmą kartą):

          Click image for larger version  Name:	IMG_20000101_030044.jpg Views:	0 Size:	1,57 MB ID:	1900355

          Žemėlapis rodo, jog toje Gabijos g. šiaurinėje „gatvės lanko” pusėje nėra jokių stotelių. Pateiktas maršrutas tik priartėja prie žiedo, kur apsisuka autobusai, bet eismas nesikerta niekaip su VVT. Tai dabar ten kokia kategorija?

          Tamstai matau „žiauru” ir žvyrtakliukas (kuriuo naudojasi vaikas), ir pievutės, ir šaligatviai (nors pateisinamas bendras eismas dviračių ir pėsčiųjų takuose), ir D kat. gatvės (kurių dalyse nevyksta joks VVT eismas), pulsas per aukštas... Reziumuojant, visada galima nevažiuoti dviračiu, jeigu tik nenorima.


          EDIT: P. S. Dar galima nuo Saltoniškių pro parkingus ir šaligatviu kirtus pedagoginio žiedą – važiuot Konstitucijos pr. → Upės g. → Mindaugo tiltu iki Katedros visiškai nenutrūkstant takams. Panašu, net arčiau.
          Paskutinis taisė dondc; 2021.07.21, 18:28.
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Pasportuoti pramogai gal ir gerai, bet į darbą važiuoti taip būtų žiauru.
            Click image for larger version  Name:	tenor.gif Views:	0 Size:	206,6 kB ID:	1900362
            Vienas važinėjimo dviračiu į darbą privalumų, kad galima suderinti sportą ir transportavimąsi.

            Comment


              Algirdo gatvė


              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Šiaip įmanoma važiuoti Šiaurė-Pietūs kryptimi, įskaitant Dondc nurodytais maršrutais (galima ir kitais). Aš nesu baisiai didelis dviratistas ir važinėju ramiai moteriško stiliaus City bike su krepšu ant bagažinės ir dar niekada neturėjau didelių problemų atvažiuoti iš Fabų į Šnipiškes ar Centrą. Ar bet kokiu kitu maršrutu. Pagrindinė problema yra nebent minti į įkalnę važiuojant atgal, nors dabar net nebesuprakaituoju. Aišku infrastruktūra turi būtų gerinama be kalbų, bet esminis momentas yra psichologiniai barjerai, kuriuos daugeliui žmonių yra labai sunku perlipti. Čia iš tos pačios serijos "o jeigu pradės lyti lietus?" arba "o kaip žiemą, kai šalta?".
                Važiuoti įmanoma, bet diskusija buvo apie tai kad nėra magistralinių dviračių takų tarp rajonų.

                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Jei nesigasdintum pievučių, kaip Perkūnkiemio vairuotojai su pėsčiaisiais (na tokia rajono situacija), ir trumputę atkarpą pavažiuotum pievute, bent kol sausa, tai tikrai susitaupytų 300 m, o toliau akligatvio gatvelė ir dviračių takai. Jei ne, vistiek siūloma trasa atstumas tikrai ne ilgesnis.
                Leičių gatvės atkarpa yra purvynas kuris net pėsčiomis sunkiai praeinamas o prie leičių namų jis dar ir užstatytas automobiliais (o šiuo metu išvis perkastas ir užtvertas tvora, kažkokias komunikacijas veda). Šiaip labai laukiu kada sutvarkys leičių gatvę iki galo. Turbūt kai statys tą vaikų darželio žaidimų aikštelė kuri numatyta tame sklype kur dabar automobilius stato.

                Nurodytoje atkarpoje, Gabijos g. nedingsta takas niekur. Nors ir dingo keli ženklai, bet aiškaus kelio ženklinimo ten niekas nenaikino, tad pagal KET tenais oficialus dvirtakis liko. Prieš (įsukant nuo „Maxima” kiemo) ir po tos atkarpos yra dviračiams skirti ir vertikalūs ženklai.
                Tarp Maximos ir Iki dingsta.

                Pro Panoramą galima pravažiuoti degalinės aikštele (nebereikalo užsiminiau) ir žiedo perėja (dabar sakytum, jog blogai, nes pavojinga ir būtinai reiks nulipt, nes perėja). Visgi, netrukus bus ten pervaža padaryta statant Narbuto g. taką. Kaip bebūtų, sutinku, kad tavo maršrutas pro Panoramą geresnis, bet keliant salyga, jog tau netinka maršrutas su automobilių eismu aš specialiai pateikiu tokį, kur būtų dviračių takai ir nebūtų mašinų (neskaitant kiemų, nes ten grėsmės jos negali kelt – gyvenama zona).
                Nuo panoramos iki degalinės irgi požeminė perėja, nebent važiuoti ratu iki pėsčiųjų perėjos kitame panoramos gale arba gatvę kirsti nelegaliai.

                Diskusija buvo apie tai kad nėra dviračių takų susisiekimo tinklo, taigi betkoks maršrutas kuriame nėra dviračių tako šiuo atveju būtų "netinkamas". O pravažiuoti kaip minėjau tai pravažiuoju ir taip.

                Gabijos g. dėl minėto neegzistuojančio matomumo, būtent ir negali būti, jog ten lekia mašinos. Juolab yra greičio kalniukai. Kur jos ten nulėks, nematydamos kur lekia? Prieš kelis mėn. buvai minėjęs anksčiau, jog ten nieks nemina gatve, bet va, prašau atsitiktinė foto (fotografuota dar prieš tau paminėjus tai pirmą kartą):
                Na dviratininkų niekas ten nelenkia nes jie gatve tiesiog nevažiuoja, bet dažnai tenka staigia stabdyti važiuojant automobiliu nes už nesimatančio kampo išlenda kokia sunkiasvore su kuria neprasilenksi be manevrų.

                Tamstai matau „žiauru” ir žvyrtakliukas (kuriuo naudojasi vaikas), ir pievutės, ir šaligatviai (nors pateisinamas bendras eismas dviračių ir pėsčiųjų takuose), ir D kat. gatvės (kurių dalyse nevyksta joks VVT eismas), pulsas per aukštas... Reziumuojant, visada galima nevažiuoti dviračiu, jeigu tik nenorima.
                Žvirtakiu yra žiauru važiuoti visada ir būtų keista jeigu kam patiktų. Bet tik prisimink kad diskusija yra apie tai kad nėra dviračių tako tinklo tarp rajonų, o ne kur negalima pravažiuoti.

                Parašė alga Rodyti pranešimą
                Vienas važinėjimo dviračiu į darbą privalumų, kad galima suderinti sportą ir transportavimąsi.
                nebent labai patinka permirkus prakaitu atvykti į darbą.




                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  Kokį ten poreikį vertint, kai jis įvertintas 2014 m. Takas ten jau numatytas Pagubės g., tik ne Mediškių g. iki Kalino, bet šalia vos šiauriau – per Miško g. Data net numatyta. Kadangi savivaldybė nesikalba, tai LAKD nuties taką truputį ne ta gatve, kaip planavo VMS.


                  Click image for larger version Name:	Dviraciu_spec_planas_iskarpa.jpg Views:	0 Size:	90,8 kB ID:	1899942
                  O gal žinote, kada yra numatyta įrengti dviračių taką VMS Pagubės g. ir jį sujungti su Didžiosios Riešės dviračių takais?

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Važiuoti įmanoma, bet diskusija buvo apie tai kad nėra magistralinių dviračių takų tarp rajonų.
                    <...>
                    Diskusija buvo apie tai kad nėra dviračių takų susisiekimo tinklo, taigi betkoks maršrutas kuriame nėra dviračių tako šiuo atveju būtų "netinkamas". O pravažiuoti kaip minėjau tai pravažiuoju ir taip.
                    Ne. Diskusija buvo, kad index teigė, jog yra „beveik vientisas neblogas dviračių takų tinklas”, o tu atsakei, kad nėra. Taip pat, sakei, jog negalėtum nuvažiuoti dviračiu iki centro, o dabar sakai, jog jau galėtum: ↓

                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Dešiniąjame krante jau beveik yra vientisas neblogas dviračių takų tinklas.
                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Nėra. Aš gyvenu tankiausiame rajone mieste bet dviračiu iki centro nuvažiuoti negalėčiau nes dviračių takų ten veadančių paprasčiausiai nėra.
                    ---

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Tarp Maximos ir Iki dingsta.
                    1-ą kart melavai, kad vyksta VVT eismas, dabar melauoji 2-ą kartą. Ženklai ten abejomis kryptimis (nupjovė stulpus mano prašymu ir perkabino ženklus ant el. stulpų ir / arba perstūmė ant pievos atramas):

                    Click image for larger version

Name:	20181018_104436.jpg
Views:	500
Size:	903,4 kB
ID:	1900467

                    Click image for larger version

Name:	20181018_104515.jpg
Views:	483
Size:	1,01 MB
ID:	1900468


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Nuo panoramos iki degalinės irgi požeminė perėja, nebent važiuoti ratu iki pėsčiųjų perėjos kitame panoramos gale arba gatvę kirsti nelegaliai.
                    Jeigu nesinori kirsti „nelegaliai” pirmu siūlymu (nors mašinos ten kerta punktyrais), tai paskutinis siūlytas maršrutas buvo iš Pieninės g. kirst parkingus (gyvenamą zoną) išlendant prie žiedo. Tarp Pieninės g. ir parkingų net dvi pervažos yra:

                    Click image for larger version

Name:	download (5).png
Views:	483
Size:	2,32 MB
ID:	1900469

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Na dviratininkų niekas ten nelenkia nes jie gatve tiesiog nevažiuoja, bet dažnai tenka staigia stabdyti važiuojant automobiliu nes už nesimatančio kampo išlenda kokia sunkiasvore su kuria neprasilenksi be manevrų.
                    Meluoji 3-ią kartą, nes praeitą savaitę kaip tik lenktyniavau su viena mašina, kuri manes nepraleido važiuojant pagrindiniu, kurią ir aplenkiau. Taip pat jau buvau parodęs foto, kur žmogus važiuoja ta gatve, nors šviežiai buvo perkastas kelio ženklas keičiant į KET galiojančio dizaino (beje, kitoje sankryžos pusėje liko negaliojantis, lol, nors buvau nusiuntęs foto VMS):

                    Parašė dondc Rodyti pranešimą

                    Click image for larger version Name:	IMG_20000101_030044.jpg Views:	0 Size:	1,57 MB ID:	1900355
                    ---

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Žvirtakiu yra žiauru važiuoti visada ir būtų keista jeigu kam patiktų.
                    Siūlau skubiai kreiptis į VMS, dabar kaip tik Oslo g. į Gudelių g. daro birią dangą.


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Bet tik prisimink kad diskusija yra apie tai kad nėra dviračių tako tinklo tarp rajonų, o ne kur negalima pravažiuoti.
                    Index rašė, kad beveik yra. Aš numečiau foto pavyzdžius su prierašu, jog 90 % tavo maršrute yra. Sutrumpinus trasą pro Konstitucijos pr. – procentas tik išaugo.


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    nebent labai patinka permirkus prakaitu atvykti į darbą.
                    Troleibuse ar automobiliyje irgi neprasisegus kailinių suprakaituotum. Su automobiliu daug didesnė tikimybė mirtinai partrenkti žmones ir būti nuteistam. Tai ką? Sakei nepatinka tau didelis pulsas, tai mink ramiau. Greitajame ėjime olimpijadoje irgi žmonės prakaituoja.

                    Kaip visi mašinų parkuotojai neprisiparkuos prie laiptinės durų, taip ir takų nebus prie kiekvienos laiptinės ar gyvenamosiose zonose. Tai dabar minsi ar ne? Nagi, pamėgink.



                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė luknas Rodyti pranešimą

                      O gal žinote, kada yra numatyta įrengti dviračių taką VMS Pagubės g. ir jį sujungti su Didžiosios Riešės dviračių takais?
                      Tikiuosi niekada, nes prižadėtą planą įgyvendins miesto branduolyje bent dar kelis ateinančius dešimtmečius, atsižvelgiant į esamą vėlavimą. Jeigu rimtai, tai straipsny paminėta, atrodo, nuo 2023 m. galima tikėtis. Dabar gaunasi, jog pagal planą nebeties į Miško g., o tikėtina bandys privesti iki Mediškių g. dabar statomos atkarpos. Bėda, kad reljefas bus vėl visiškai kosminių nuolydžių, Miško g. buvo daug praktiškiau ir dėl pačios krypties – atstumas mažesnis važiuojant į Riešę.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Pavydėtina dondc kantrybė

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                          Siūlau skubiai kreiptis į VMS, dabar kaip tik Oslo g. į Gudelių g. daro birią dangą.
                          Gan keistas sprendimas turint omeny kad iš abiejų pusių iki tos atkarpos bus asfaltas. Bet daug geriau negu takelis buvęs ten iki šiol.

                          Comment


                            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                            Kiek sužiūrėjau, tai metų viduriui naujausių asfaltuotų takų ir punktyru pažymėtas vykstančių darbų vaizdas daugmaž toks? (Pašilaičių žiedų ir S.Neries kol kas neliečiu)

                            Click image for larger version Name:	Dvirtakiai 2021-06.jpg Views:	0 Size:	334,0 kB ID:	1889805
                            Kaip ir maniau, nors jau, matyt, buvau pasiekęs stadiją, kai pradėjau nebesiųst pastabų (Freedom 35 dar siunčiau) – panašu, teks susiprastnt į kvadratinę dešrelę, kad prasispraust pro „viaduką”, kurio tvoros nuo takų neturės jokių apsaugos zonų (Freedom 36, Koralai):

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_163936.jpg
Views:	358
Size:	1017,0 kB
ID:	1900557

                            Kitam šios dviejų lygių sankryžos gale panaikintos tvoros sename take! Kai inkščiau SĮSP'ui per Facebook, kad tvoros strypas visiškai prie pat tako (lietė gal net vejos bortą), tai nebuvo įdomu dėl apsaugos zonų, o dar viražas siaurino panaudojamą plotį, nekalbant, kad dairantis atvažiuojančių mašinų ir kabinus tvorą virstum po tų mašinų ratais, jei jos nestotų. STR nebuvo įdomu panaikinant vos vieną tvoros segmentą, bet va po 2–3 m. įsigalėjus paniatkėms aplamai dėl tvorų, tai pilnai demontavo. Ir džiugu, ir visiškas absurdas. ↓


                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_163828.jpg
Views:	357
Size:	1,15 MB
ID:	1900558
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                              Gan keistas sprendimas turint omeny kad iš abiejų pusių iki tos atkarpos bus asfaltas. Bet daug geriau negu takelis buvęs ten iki šiol.
                              Kaip tyčia užmačiau, jog, panašu, kad daro, tikėtina, birios dangos taką ir tarp Koralų troleibusų parko ir Laisvės pr., palei Pasakų parko pašonę.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Prieš kokių pora sav. nuimtos tvoros Dubiškių/Gariūnų g. sankryžoj. Trumpa atkarpa:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_160734.jpg
Views:	343
Size:	1,11 MB
ID:	1900561

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210719_132656.jpg
Views:	1121
Size:	1,08 MB
ID:	1900562

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_160824.jpg
Views:	344
Size:	1,25 MB
ID:	1900563

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_160902.jpg
Views:	352
Size:	1,18 MB
ID:	1900564

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_160938.jpg
Views:	351
Size:	1,28 MB
ID:	1900565

                                Statytojo dovana miestui už poros šimtų metrų:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_161509.jpg
Views:	355
Size:	1,07 MB
ID:	1900566

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_161600.jpg
Views:	347
Size:	1,46 MB
ID:	1900567

                                Vaizdai nuo suolų:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_161526.jpg
Views:	341
Size:	1,51 MB
ID:	1900568

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20210722_161536.jpg
Views:	363
Size:	1,52 MB
ID:	1900569
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Wtf? Kodėl jie niekaip neišmoksta normaliai padaryti šulinių dangčių/grotelių? Juk čia realiai 20cm gylio duobė asfalte.
                                  Paskutinis taisė John; 2021.07.23, 10:03.

                                  Comment


                                    Pradėjau komentuot ir viską ištryniau, nes bijojau depresiją čia žmonėm įvaryt. Šiaip ten nuokalnė, įsivaizduokim, leidiesi žiemą, slidi danga, pamatai take duobę / susiaurėjimą ties šuliniu, išsigandęs pasuki vairą, užslysti, ir čiuoži kartu su dviračiu ne kur kitur, bet būtent į važiuojamąją dalį. Šiaip reikėjo tada daryti va tokią salelę, kad į bortą slidimo atveju atsiremtum su dviračiu.

                                    Įvažiavimas į šalia kelio esančią teritoriją, bet takas išvinigiuoja. Bortai ties įvažiavimu pakilę salelėje. Galų gale, net borto nenuleido, kad nuo gatvės užvažiuot. Tikiuosi VMS paskaičius pranešimą dabar tvorų ten nesudės siaurindami taką, kaip sudėjo Nemenčinės pl. pamatę čia foto iš ten. Apsimeskim, kad žiemą nieks nevažinėja, o vasarai gal kaip nors su tuo šuliniu.
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Ne. Diskusija buvo, kad index teigė, jog yra „beveik vientisas neblogas dviračių takų tinklas”, o tu atsakei, kad nėra. Taip pat, sakei, jog negalėtum nuvažiuoti dviračiu iki centro, o dabar sakai, jog jau galėtum: ↓
                                      Sakiau kad negalėčiau nuvažiuoti dviračiu takais, nes tinklo nėra. O ne tai kad fiziškai neįmanoma man nuvažiuoti.

                                      Meluoji 3-ią kartą, nes praeitą savaitę kaip tik lenktyniavau su viena mašina, kuri manes nepraleido važiuojant pagrindiniu, kurią ir aplenkiau. Taip pat jau buvau parodęs foto, kur žmogus važiuoja ta gatve, nors šviežiai buvo perkastas kelio ženklas keičiant į KET galiojančio dizaino (beje, kitoje sankryžos pusėje liko negaliojantis, lol, nors buvau nusiuntęs foto VMS):
                                      Na jeigu tu esi ekstremalas lenktyniaujantis su automobiliais gatvėje su tokiu matomumu tai gal nereikėtu laikyti kad visi tokie yra. Tikiuosi neteks taip lenktyniaujant susitikti su priešprieša pasirodžiusia krovinine.

                                      Beje gal žinai kas ten vyksta su kelio ženklais šalia esančioje pašilaičių gatvėje? Buvo iš abiejų pusių 40. Tada visus ženklus pakeitė (ir iš rausimosi panašu kad ir ažvietimo stulpų tinklą judino) ir dabar yra taip kad - važiujant iš tos pusės kuri priešinga mokyklai yra Zona 30 (viskas tvarkoje prie mokyklos taip ir turi būti), bet iš kitos pusės kur automobiliai važiuoja šalia mokyklos nėra jokio greičio ribojimo. Jie užmiršo pastatyti ar čia dar darbai tebevyksta? O šiaip tai labai reikėtu radaro, nes niekas 30 nesilaiko.

                                      Siūlau skubiai kreiptis į VMS, dabar kaip tik Oslo g. į Gudelių g. daro birią dangą.
                                      O ten ne ta sitaucija kur parko prižiūrėtojai neleidžia normalaus statyti nes pagalvok dar kas nors sugalvos ir lankytis jų parke su dviračiu? O šiaip tai kreiptis neverta, jeigu tiek kvaili kad daro birią dangą tai proto neįkrėsi.

                                      Troleibuse ar automobiliyje irgi neprasisegus kailinių suprakaituotum. Su automobiliu daug didesnė tikimybė mirtinai partrenkti žmones ir būti nuteistam. Tai ką? Sakei nepatinka tau didelis pulsas, tai mink ramiau. Greitajame ėjime olimpijadoje irgi žmonės prakaituoja.
                                      Automobilyje gali temperatūrą pasireguliuoti kaip nori, o troleibuse taip, žiemą yra troleibusų kurie kažkodėl mano kad kaitinti saloną iki 30 laipsnių yra normalu. Olimpiadoje šiaip žmonės ne į darbą eina ir po to nesėdi su ta pačia apranga 8 valandas.

                                      Kaip visi mašinų parkuotojai neprisiparkuos prie laiptinės durų, taip ir takų nebus prie kiekvienos laiptinės ar gyvenamosiose zonose. Tai dabar minsi ar ne? Nagi, pamėgink.
                                      Jeigu norime kad reikšminga dalis žmonių persėstų į dviratį tai dviračiai turi būti patogiau nei alternatyva. Taigi taip, reikia dviračių tako kiekviename rajone, nenutrūkstančio. O "minu" aš savo malonumui.







                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Sakiau kad negalėčiau nuvažiuoti dviračiu takais, nes tinklo nėra. O ne tai kad fiziškai neįmanoma man nuvažiuoti.
                                        Index sakė, jog šiaurėje pakankamai normalus takų tinklas beveik yra. Tu prieštaravai, kad nėra. Nuo tavųjų namų pagal tavo pateiktą maršrutą iki Katedros 90 % yra takai. Index, buvo teisus, o tu ne. Faktas, nes pateikiau nuotraukas su žemėlapiu, nors ir melavai, kad ten nėra ženklų.

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Na jeigu tu esi ekstremalas lenktyniaujantis su automobiliais gatvėje su tokiu matomumu tai gal nereikėtu laikyti kad visi tokie yra. Tikiuosi neteks taip lenktyniaujant susitikti su priešprieša pasirodžiusia krovinine.
                                        Tai sutikau priešpriešiniame eisme lengvają, todėl neaplenkiau ir sekančių mašinų. Pateikiau nuotrauką, kur žmogus ramiai sau mina palei bortą ir „nelenktyniauja” su niekuo. Pakomentuosi jį? Jeigu parašysi, kad per lengvas sportinis dviratis pas jį, o jis ryškiai apsirengęs, tai įkelsiu nuotrauką iš Grigiškių, kur važiuoja vyrukas su miesto sunkiu dviračiu, tamsiai apsirengęs, o ten dar ir VVT eismas vyksta, tiesioje ir greitesnėje gatvėje, nors šone dviračių eismui ženklas stovi, o danga po šių metų rekonstrukcijos.

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Beje gal žinai kas ten vyksta su kelio ženklais šalia esančioje pašilaičių gatvėje? Buvo iš abiejų pusių 40. Tada visus ženklus pakeitė (ir iš rausimosi panašu kad ir ažvietimo stulpų tinklą judino) ir dabar yra taip kad - važiujant iš tos pusės kuri priešinga mokyklai yra Zona 30 (viskas tvarkoje prie mokyklos taip ir turi būti), bet iš kitos pusės kur automobiliai važiuoja šalia mokyklos nėra jokio greičio ribojimo. Jie užmiršo pastatyti ar čia dar darbai tebevyksta? O šiaip tai labai reikėtu radaro, nes niekas 30 nesilaiko.
                                        Žinau Taikos g., keičiant stulpus negrąžino pusės kelio ženklų. Taip ir liko. Pusėje gatvės pakilo greitis nuo 40 km/h iki 50 km/h.

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        O ten ne ta sitaucija kur parko prižiūrėtojai neleidžia normalaus statyti nes pagalvok dar kas nors sugalvos ir lankytis jų parke su dviračiu? O šiaip tai kreiptis neverta, jeigu tiek kvaili kad daro birią dangą tai proto neįkrėsi.
                                        Daro kaip pigiau.

                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Automobilyje gali temperatūrą pasireguliuoti kaip nori, o troleibuse taip, žiemą yra troleibusų kurie kažkodėl mano kad kaitinti saloną iki 30 laipsnių yra normalu. Olimpiadoje šiaip žmonės ne į darbą eina ir po to nesėdi su ta pačia apranga 8 valandas.
                                        Dviračiu gali važiuot nors ir plafkėmis / trumpikėmis, jei karšta. Man per vėsu, tai naudoju ventiliavimo sistemas (snieglentininkų striukėje), o plonesnėje striukėje dvigubą užtrauktuką atsisegu apačioj ir viršus užtrauktas, kad nešaldyt kvėpavimo takų:

                                        Click image for larger version

Name:	7152gIpRASL._SL1000_1024x1024.jpg
Views:	975
Size:	163,4 kB
ID:	1900703

                                        Click image for larger version

Name:	8911758-metal-double-zipper-lock-in-unzip-wool-jacket-close-up.jpg
Views:	958
Size:	280,6 kB
ID:	1900704

                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                          Index sakė, jog šiaurėje pakankamai normalus takų tinklas beveik yra. Tu prieštaravai, kad nėra. Nuo tavųjų namų pagal tavo pateiktą maršrutą iki Katedros 90 % yra takai. Index, buvo teisus, o tu ne. Faktas, nes pateikiau nuotraukas su žemėlapiu, nors ir melavai, kad ten nėra ženklų.
                                          Nes tinklo ir nėra. Kad pateikei alternatyvu važiavimo ratu variantą kuriame yra daugiau takų (bet vistiek nėra tinklo) nereiškia kad tinklas yra. Apie melavimą kažką mašai. Apkaltinai mane meluojant tris kartus: 1. Dėl viešojo transporto gabijos gatvėje. Jis ten važiuoja. Ne visa gatve važiuoja, bet Gabijos gatve važiuoja viešasis transportas. Melo nėra. 2. Dėl Dvirtakio nutrūkimo. Taip, ten sumaišiau su šaligatvio nutrūkimu, dvirtakis išlieka. 3. Dėl dviračio važiavimo gatve, jeigu ten būtum ne su mašina lenktyniavęs o daugiau pasižvalgęs tai būtum matęs kad žmonės važiuoja bendru taku o ne gatve. Melo nėra.

                                          Apie jokius ženklų nebuvimus nesakiau, tai nežinau ką turi omenyje.

                                          Tai sutikau priešpriešiniame eisme lengvają, todėl neaplenkiau ir sekančių mašinų. Pateikiau nuotrauką, kur žmogus ramiai sau mina palei bortą ir „nelenktyniauja” su niekuo. Pakomentuosi jį? Jeigu parašysi, kad per lengvas sportinis dviratis pas jį, o jis ryškiai apsirengęs, tai įkelsiu nuotrauką iš Grigiškių, kur važiuoja vyrukas su miesto sunkiu dviračiu, tamsiai apsirengęs, o ten dar ir VVT eismas vyksta, tiesioje ir greitesnėje gatvėje, nors šone dviračių eismui ženklas stovi, o danga po šių metų rekonstrukcijos.
                                          Tai tegu važiuoja, bet tai tikrai nėra tipinis dviratininkas ten. Dauguma važiuoja tuo bendru dviračių ir pėsčiųjų taku kuriuo taip piktinaisi. O kadangi kalba ėjo būtent apie Gabijos gatvę su ten išeinančiais nepatogumais (automobilių užstatymas, prastas matomumas, viešasis transportas, etc) tai Grikiškių nuotraukos visiškai neaktualios.

                                          Beje jei gerai atsimenu pagal KET dabar esant dviračių takui privalu juo važiuoti o ne gatve.

                                          Žinau Taikos g., keičiant stulpus negrąžino pusės kelio ženklų. Taip ir liko. Pusėje gatvės pakilo greitis nuo 40 km/h iki 50 km/h.
                                          Hmm, vadinasi pasikartojanti problema

                                          Daro kaip pigiau.
                                          dar pigiau nieko nedaryti.

                                          Dviračiu gali važiuot nors ir plafkėmis / trumpikėmis, jei karšta. Man per vėsu, tai naudoju ventiliavimo sistemas (snieglentininkų striukėje), o plonesnėje striukėje dvigubą užtrauktuką atsisegu apačioj ir viršus užtrauktas, kad nešaldyt kvėpavimo takų:
                                          kokiom plafkėm, mes kalbam apie tai kad po to atvažiavus darbe sėdėsi 8 valandas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X