Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Prie daugiabučių statyti paskatintų nebent nenupjaunamų grandinių dovanojimas.
    Šiaip dar niuansėlis iš kaimynystės, prie kito seno daugiabučio (prie kurio nėra jokių stovų dviračiams) kiekvieną rytą suskaičiuoju 6-8 dviračius nuo pat ankstyvo pavasario stovinčius, visi jie prirakinti prie skalbinių džiovimo stulpų (nes tinkamesnės vietos nėra) ir stovi kasdien. Nežinau kas ir kur ten vyksta, bet panašu gal koks vaikų priežiūros / užklasinės veiklos butas yra ar kažkas panašaus. Vaizdas gana neįprastas, bet va stovi tie dviračiai, įvairūs, ir didesni ir mažesni, miesto ir MTB tipo. Nu ir nedigsta kažkaip.

    Comment


      Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

      Prie mano namų (daugiabutis Rinktinės g.) prieš kelias dienas atsirado nauji dviračių stovai, normalūs tie lankstai ir ne vienoje vietoje, bet ir prie kaimynininių namų ir ne po vieną-du, o po 5-7 stovus. Prieš tai šaligatvius remontavo ir specialiai paliko didesnes aikšteles naujai išklotas, tada svarsčiau kam čia, turėjau slaptą viltį, kad gal dviračių stovams, dabar tai tapo realybe. Jei dar kokį stogelį sukonstruos, tai išvis bus pasaka.
      Tiesa, kol kas jie stovi tušti, bet matyt žmonės bijo dėl saugumo. Aš irgi per naktį nesirįžčiau palikti, bet jei trumpai atvažiuoč pas ką nors į svečius, tada tikrai puiku. Galėsiu vėliau foto padaryt, atrodo tikrai gerai ir kokybiškai.
      Šiaip būtent tam ir reiktų rakinamų ir filmuojamų parkingų (ar narvo, ar konteinerio tipo), kad nebūtų baisu ilgam laikui palikti.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą

        Šiaip būtent tam ir reiktų rakinamų ir filmuojamų parkingų (ar narvo, ar konteinerio tipo), kad nebūtų baisu ilgam laikui palikti.
        O bet tačiau kokiu principu veiktų tas narvas? Jei visi norintys galėtų gauti raktą/kortelę/kodą/whatever tai tiek ir to saugumo. Jei iš požeminių rakinamų ir filmuojamų parkingų išveža, kiek toks "narvas" būtų saugesnis už tiesiog stovą su spyna? Kažkiek papildomos apsaugos - taip, bet ar pakankamai? Klausimas diskusijoms, žinoma.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Prie daugiabučių statyti paskatintų nebent nenupjaunamų grandinių dovanojimas.
          Tai čia faktas, kad Vilniuje dar daug metų niekas nepaliks savo dviračio 24/7 lauke kad ir kiek stovų VMS nesumontuotų prie daugiabučių, nes kokia ten gradinė bebūtų ją atrakins (nusipirkęs gerą dviratį ieškojau patikimos spynos, aptikau šitą kanalą youtube, labai greit išvaiko mintis, kad brangi spyna = dviračio saugumas), o jeigu ne, pavogs bent jau ratus, vairą ar dar kažką... Šitie stovai Vilniuje gali būti naudingi tik trumpam prirakinimui, kai pvz grįžti namo bet planuoji už pusvalandžio dar kažkur varyt. Kalbėdamas apie rakinamas "pavėsines", turėjau omeny kažką panašaus.Tokiose žmonės nebijotų palikt savo dviratį net Naujininkuose ar Šnipiškėse, ypač jeigu būtų šviesos su judesio jutikliais ir jeigu ne tikra stebėjimo kamera, tai bent jau muliažas ir pilna lipdukų "stebiama vaizdo kameromis". Viena tokia Vilniaus sąlygom galėtų tarnaut kokiems 5 daugiabučiams ir tikrai nekainuotų daug, bet neabejotinai paskatintų žmones žymiai dažniau rinktis dviratį, o ne mašiną. Beje, kairėje matosi ir atskira "pavėsinė" vien mopedams, kas Vilniuje irgi galėtų būti "a thing" tiems, kurie negali net teoriškai įsivaizduot savęs važinėjančio dviračiu "kaip koks tai gaidys"

          Comment


            Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

            O bet tačiau kokiu principu veiktų tas narvas? Jei visi norintys galėtų gauti raktą/kortelę/kodą/whatever tai tiek ir to saugumo. Jei iš požeminių rakinamų ir filmuojamų parkingų išveža, kiek toks "narvas" būtų saugesnis už tiesiog stovą su spyna? Kažkiek papildomos apsaugos - taip, bet ar pakankamai? Klausimas diskusijoms, žinoma.
            Raktus gauna tik namo gyventojai, dar galima pvz padaryt simbolinį mokestį, kad raktų neturėtų asocialūs asmenys ir tie, kuriems tai nėra aktualu.

            Comment


              Kita galima išeitis - draudimas. Tik nežinau kiek reiktų bylinėtis ir įrodinėt kad pavogė, neteko susidurti. Bet pagal rastas sąlygas galima 100% kompensacija už pakankamai nebrangiai.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Vis daugiau žmonių palieka dviračius lauke, matosi tas ypač centre. Kaimynai pamato jog kažkas palieka savo dviratį ir jis nedingsta pusmetį, tuomet ir patys pradeda palikinėti. Čia tik įsibaminimas nuo tų laikų kai viskas būdavo vagiama bei neišsprusimas kas yra saugi spyna, kuris išnyks ir problemos neliks.

                Žinoma tai liečia tik pigius olandiško tipo miesto dviračius.

                Kas neišnyks tai sniegas bei minusinė temperatūra ir būtent dėl jų labiausiai reikalingi stogeliai virš dviračių stovų. Olandams jie nebūtini dėl švelnesnio klimato, bet tarkim suomiai jau suprato, kad tas negalioja pas juos ir paliekant dviratį bet kokiu oru jis greit pasidarys nebevažiuojamas.

                Comment


                  Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                  Kita galima išeitis - draudimas. Tik nežinau kiek reiktų bylinėtis ir įrodinėt kad pavogė, neteko susidurti. Bet pagal rastas sąlygas galima 100% kompensacija už pakankamai nebrangiai.
                  Tai draudimas vienareikšmiškai. Man pernai pavogė, draudimas (būsto turto draudimas) atlygino be jokių įrodinėjimų, iš esmės tiek kiek paprašiau minus "frančizė". Nu tik teko policijos vagonėlyje pasėdėt gerą valandą kol viską supildė. Nu ir šiaip ne piniguose laimė, daikto ir laiko gaila

                  Comment


                    Žodžiu, va. Rinktinės 13, 15, 19, 21 namų prieigos šiandien. Prie kiekvieno namo (9 aukštų + 5 aukštų korpusai) įrengta po 2 aikšteles su 4-5 stovais. Kiek anksčiau perkloti nauji šaligatviai (beje labai neblogai, nes jie pakelti aukščiau žolės), pakeisti suoliukai, vienam kieme treniruokliai pastatyti, sutvarkyta aplinka. Žodžiu, pavyzdingai.

                    Comment


                      O čia ca toks dviračių "parkingas" prie šalia esančios nerenovuotos "chruščiovkės". Nežinau kas jais važinėja, bet stovi kasdien

                      Comment


                        Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                        O bet tačiau kokiu principu veiktų tas narvas? Jei visi norintys galėtų gauti raktą/kortelę/kodą/whatever tai tiek ir to saugumo. Jei iš požeminių rakinamų ir filmuojamų parkingų išveža, kiek toks "narvas" būtų saugesnis už tiesiog stovą su spyna? Kažkiek papildomos apsaugos - taip, bet ar pakankamai? Klausimas diskusijoms, žinoma.
                        Įėjimas tik su kortele, pririršta prie savininko. Kad visada būtų loginama, kas į jį įėjo.

                        Arba jei vieno namo gyventojams tai su raktu.
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Valiukas Rodyti pranešimą

                          Šiaip dar niuansėlis iš kaimynystės, prie kito seno daugiabučio (prie kurio nėra jokių stovų dviračiams) kiekvieną rytą suskaičiuoju 6-8 dviračius nuo pat ankstyvo pavasario stovinčius, visi jie prirakinti prie skalbinių džiovimo stulpų (nes tinkamesnės vietos nėra) ir stovi kasdien. Nežinau kas ir kur ten vyksta, bet panašu gal koks vaikų priežiūros / užklasinės veiklos butas yra ar kažkas panašaus. Vaizdas gana neįprastas, bet va stovi tie dviračiai, įvairūs, ir didesni ir mažesni, miesto ir MTB tipo. Nu ir nedigsta kažkaip.
                          Labia šaunu kad pas jus nedingsta. Pas mus žiema ir iš sandėliukų išsivežė pasidarbavę su spynom. Kameros yra, bet kas iš to. Du tamsiai apsirengę vyrai su kepurėm ir kaukėm. Niekas jų ir nesurado.


                          Comment


                            galbūt slaptas GPS trackeris būtų išeitis baimėms išvaikyt? Pats apie tokį galvoju, neapsisprendžiu ar tai vertas dėmesio dalykas?

                            Comment


                              Parašė mayro Rodyti pranešimą
                              galbūt slaptas GPS trackeris būtų išeitis baimėms išvaikyt? Pats apie tokį galvoju, neapsisprendžiu ar tai vertas dėmesio dalykas?
                              Neverta. Turėsi nuolat pakrauti. Bus pakrovimas patogioj vietoj - vagys irgi susipras kas prie ko ir išlups.

                              Comment


                                Parašė mayro Rodyti pranešimą
                                galbūt slaptas GPS trackeris būtų išeitis baimėms išvaikyt? Pats apie tokį galvoju, neapsisprendžiu ar tai vertas dėmesio dalykas?
                                Kažkada domėjausi tai tie įstatomi į kopusą labai brangūs pasirodė, o ir nauda tokia kad gal ras kokiam turguje dviratį jei dalim neišrinks. Vagių vis tiek nepagauna.

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Kažkada domėjausi tai tie įstatomi į kopusą labai brangūs pasirodė, o ir nauda tokia kad gal ras kokiam turguje dviratį jei dalim neišrinks. Vagių vis tiek nepagauna.
                                  O kam tiek laukti kol į turgų nuveš? Yra dabar tokių, kad palieki dviratį, per mobile appsą užstatai locką, ir jei dviratis bent kiek pajuda, iškart gauni notificationą į telefą ir per appsą matai kur jis juda.

                                  Ir jau gali atitinkamai su policija reaguot. Easy.

                                  Comment


                                    Parašė mayro Rodyti pranešimą

                                    O kam tiek laukti kol į turgų nuveš? Yra dabar tokių, kad palieki dviratį, per mobile appsą užstatai locką, ir jei dviratis bent kiek pajuda, iškart gauni notificationą į telefą ir per appsą matai kur jis juda.

                                    Ir jau gali atitinkamai su policija reaguot. Easy.
                                    Nusipirkau tokį vien todėl, kad buvo 40% nuolaida, nes kaina be nuolaidos tokiam dalykui tikrai per didelė. Šiaip įdomus žaislas, bet vertinant, kad jis yra vos ne geriausias iš parduodamų, yra tokių minusų kaip kartais žiauriai lėtas app'as (būna, kad gali laukt minutę ar dvi kol suras dviratį ir užrakins ar atrakins), kartais gan stipri paklaida (pvz gali rodyt, kad dviratis yra už 100 metrų kitam name), ir šiaip tam aktyviam tracking'ui, kad vagystės atveju duomenys atsinaujintų kas 2 minutes, pilnos baterijos užtektų tik berods 20 valandų, tai jeigu jūsų dviratį pavogs naktį ir telefone jūs pastebėsit tai tik ryte, o įkrovimo buvo kokie 80%, kol policija sureaguos į tokį skambutį, geriausiu atveju liks kokios 3-5 valandos jį surast. Kita vertus, app'e bus nurodytas dviračio judėjimo maršrutas, tai pakelia šansus policininkams pamatyt kas jį vežė ar juo važiavo, jeigu maršrute buvo kameros. Bet su tokiu dalyku tikrai jautiesi maksimaliai ramiai, nes kolkas tai yra labiausia, kaip gali apsisaugot nuo dviračio ar kitos transporto priemonės vagystės. Kai neilgam palieku dviratį kur nors mieste, pvz kai sustoju kavos, net nerakinu jokiom spynom

                                    Comment


                                      Parašė mayro Rodyti pranešimą

                                      O kam tiek laukti kol į turgų nuveš? Yra dabar tokių, kad palieki dviratį, per mobile appsą užstatai locką, ir jei dviratis bent kiek pajuda, iškart gauni notificationą į telefą ir per appsą matai kur jis juda.

                                      Ir jau gali atitinkamai su policija reaguot. Easy.
                                      Na dabar gal gudresni, tada kai domėjausi kol suranda GPSą jau turguje stovi.

                                      Comment


                                        Dvirtakių tinklas dar labai netobulas ir jo naturaliai nebus periferinėse vietose. Todėl sugyventi bendrame eisme reikia tiek su pėsčiaisiai, tiek su automobiliais..

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Dvirtakių tinklas dar labai netobulas ir jo naturaliai nebus periferinėse vietose. Todėl sugyventi bendrame eisme reikia tiek su pėsčiaisiai, tiek su automobiliais..
                                          Kodėl nebus periferinėse vietose? Pvz. Olandijoje į bet kurį priemiesčio miestelį gali nuvažiuoti dviračiu taku, manau ir Vilniuje turėtų būti dvirtakis iš centro į tokius rajonus kaip Kalnėnai.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X