Parašė dondc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, dar viena smagi smulkmena Manufaktūrų g. Pagaliau buvo sutelktos visos jėgos ir rasta drąsos tokiomis sąlygomis (kai dviračių takas yra ne atskiras, o liečiasi su šaligatviu) naudoti ženklą 411 - Dviračių takas, o ne tokiose situacijose pas mus įprastą 413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas. Paskutiniu metu, kiek mačiau, praktiškai visuose takuose kišamas 413 ženklas, o 411 naudojamas labai atsargiai ir tik ten, kur dviračių takas eina atskirai. Tokias vietas Vilniuje galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti. Tai čia toks mažytis žingsnelis NL standartų ir tvarkos link. Labai norėtųsi tikėti, kad tai naujo trendo pradžia
Judėtume link "Bendras pėsčiųjų ir dviračių takas" ženklo atsisakymo. Ten kur infrastruktūra neleidžia ar trukdo eiti pėsčiąjam, ženklinimas (nebent specifiškai nutaikytas į pėsčiuosius) neturėtų būti priežastis drausti jam eiti.
Kita tema, bet kažką panašaus galvočiau ir apie Lietuvos autostradose vietomis vis dar neiškeltas stoteles, kur žmones gali eiti per kelią ar šalia kelio. Jei neturi kaip pėstysis eiti, greitkelio ženklas nieko nekeičia. Tiesa, prie tokių ruožų ir norėtųsi tik greitkelio ženklo, o autostrados ženklas tik aukščiausios kokybės standartus atitinkančiuose ruožuose su galimybe važiuoti 140 km/h.
KET iš dviračių takų išbraukčiau punktą, kad draudžiama judėti pėstiesiems (nes tiesiog reikia mokėti pritaikyti infrastruktūrą pėstiesiems ir skatinti susisiekimą dviračiais). Už tą patį neribočiau pėsčiųjų judėjimo greitkeliuose, kur gali pasitaikyti stotelių. Dviračiams ir toliau būtų draudžiama važiuoti greitkeliais, nes nemotorinė transporto priemonė, leidžima tik persivesti į kitą kelio pusę, kur įrengtas ženklinimas.Paskutinis taisė PoDV; 2021.06.07, 21:26.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Nelabai saugiai čia dviračių takas atrodo.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Padarė pigiausią variantą, kokį tik sugalvojo. Jei būtų darę projektą, tai veikiausiai net nebūtų praėjęs ekspertizės.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gal atšvaitiniai kuoliukai būtų saugiau, nes lengvesni?Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąNuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. jau išasfaltuota.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
labai gaila kad raudoni takai po keleriu metu pavirsta i pilkus kaip cia apacioj
Ar klystu?
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip jau esmė tame, kad saugiau būtų nebent su 2 metrų gelžbetonio siena, nes didžiausias pavojus, kad minantį nutrenks barjerą peršokęs dideliu greičiu lekiantis BMW. Šalia tokių greitkelių dviračių takai apskritai turėtų būti įrengiami didesniu atstumu, o ne banaliai atitveriamas kelkraštis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Batoro gatvėje Sašokai, Vovkos ir Igariokai iš Vileikos nevengia ir kokiais 140 paskraidyti į kebabinę nauju asfaltu. Manau iš principo būtų visai variantas įrengti vidutinio greičio matuoklį tame ruože.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gal dar labiau pasiaurint juostas, kad paprasčiausiai tik visiški bepročiai (ligoniai) galėtų važiuoti daugiau kaip 70 km/h. Tada atsirastų šioks toks kelkraštis iki naujo dviračių tako.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.08, 05:30.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Arba bent trikojus kartais pastatyti vis kitoje vietoje. Apskritai juos retai tenka Vilniuje matyti, gaila, kad neprigijo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Sprendžiant pagal informaciją visokiose FB grupėse, tai jie prigijo ir yra nuolat naudojami vis kitose vietose, kaip ir sakai. Tieisog to nepakanka. Vidutinio greičio matuokliai tuo požiūriu gerokai efektyvesni.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Padarė pigiausią variantą, kokį tik sugalvojo. Jei būtų darę projektą, tai veikiausiai net nebūtų praėjęs ekspertizės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet lakstančių vizualiai nelabai sumažėjo, arba tiesiog kai kuriems baudos nelabai baisios, sumoka tuos keliasdešimt Eur ir toliau laksto.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Mintis gera. Nors atitvaro problemos ir nepataiso. Esmė, kad atitvaras turi saugoti objektus už savęs. Nuo smūgio jie visad išsilenkia. Tas sąlyginis išsilenkimas įrašytas jo charakteristikose ir tokiu atstumu nuo tako ir turėtų stovėti. Išsilenkimą gan efektyviai mažina statramsčių kiekis. Čia pasirinktas minimalus - kas 4m, o gali būti ir kas 2m ir kas 1,33m. Na o aštrūs kampai tako pusėje jau senai praeitas teismų etapas ir turėtų būti savaime suprantama, kaip ir minimalus atitvaro aukštis, kad dviratininkui neįkrist po ratais.
Juokingiausia, kad ten kažkoks Vileikos senūnaitis ar kažkas iš VMS konsultavosi su dviratininkais FB. Parinkinėjo trasą, diskutavo. Būtent dėl atitvarų aštrumo po kiek laiko buvo užtag'intas tas seniūnaitis, dar gerokai iki remonto darbų. Pasiūlyta daryti, kaip Narezkuose. Avarija yra taškinė, nuo visko neapsisaugosi, bet net esamu atveju tikėtina dviratininkas matytų atsitrenkiantį automobilį ir pakoreguotų savo trajektoriją per tą pusmetrį nuo išlinkimo. Aktualiau yra visos kelionės metu dvirtaininkui bijoti kabinti tas aštrias briaunas, ypač, kai reikia prasilenkti ar kur visiškai siaura, kaip pvz. Molėtų pl. senojoje dalyje.Paskutinis taisė dondc; 2021.06.08, 12:29.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNelabai skaniam desertui trumpa atkarpėlė Karaliaučiaus g., įšaldant senesnio projekto "Karaliaučiaus kvartalas" klaidas (dvirtakio vieta, šaligatvio plotis ir gatvės bortas pervažoje)
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
---
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
P. S. Po kilusio ažiotažo Laisvės pr. atitraukė vedimo paviršių su rampomis toliau nuo paviljono konstrukcijos, sudėjo tvoras, o sankryžoj užkabino papildomą lentelę 856. Dviračių eismas, kas buvo žadėta PP metu:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Ar tai pirmosios Vilniuje papildomos lentelės (nr. 856)?
Nežinau ar dar kur yra, bet naujų viadukų statybos Pilaitės pr. PP (virš Vakarinio), projektuotojai atsisakė numatyti lentelę su duoti kelią, nes Vilniuje negali būti kitaip nei visoje Lietuvoje. Marijampolės ir Laisvės pr. pvz. jiems neįtiko. Sakė reik iškart visoje šalyje pakeist, kad vairuotojams nebūtų painiavos skirtingose vietovėse...
↓ Marijampolėje kombinacija tokia, kaip numato KET (papild. taisyklės (?)). Nežinau ar galima taip stumdyti lentelę, kaip Laisvės pr., pats net nesugalvoju, kur geriau ją dėt. Įtariu turėtų būti hierarchijos taisyklės oficialios, skirtingiems ženklų tipams.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Marijampolė aš užmačiau šitą kombinaciją rugsėjo mėnesį
Ir manau, kad lentelė turėtų būti po 203 (pagal KET - Vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms kertamuoju ar prisijungiančiuoju keliu, o esant papildomai lentelei Nr. 843 „Pagrindinio kelio kryptis“, – važiuojančioms pagrindiniu keliu). O dviratis yra kaip ir transporto priemonė, tai entelė papildomai informuotų, kad vyksta dviračių eismas pagrindiniu keliu.
Comment
Comment