Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Aha, jau pavyko pravažiuoti. Dangos lygumas puikus. Plotis irgi puikus (3.5m?). Ir šiaip labai gerai viskas atrodo. Labai kontrastuoja su netoliese esančiu Paupio taku, kuris gana smarkiai banguotas (panašiai, kaip Linkmenų g. atvejis) ir, be abejo, per siauras.

    Na ir šiaip standartai turbūt visu žingsniu priekyje lyginant su bet kuria nauja/rekonstruota gatve Vilniuje. Net nerandu prie ko prisikabinti. Na gal nebent prie šaligatvio šviestuvų, kurie galėjo būti ne ant paties šaligatvio, bet čia smulkmena
    Matyt nežinojote, jog D kategorijos gatvėse neturi būti atskirų dviračių takų


    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kadangi geras naujienas (Manufaktūrų) reikia kažkaip atsverti prastesnėmis naujienomis, tai mane kažkaip nuvilia Kernavės g. dviračių tako plotis. 2.50 ar bus čia? Ar 2.20 kokie? Vėl #senasprojektas™ ir #PakalnisTadaDarNebuvoVyrArchitektas™ stuktelėjo?
    2.5m šitoje atkarpoje turi būti pagal projektą, toliau link centro už žiedo 3m

    Comment


      Beje, dar viena smagi smulkmena Manufaktūrų g. Pagaliau buvo sutelktos visos jėgos ir rasta drąsos tokiomis sąlygomis (kai dviračių takas yra ne atskiras, o liečiasi su šaligatviu) naudoti ženklą 411 - Dviračių takas, o ne tokiose situacijose pas mus įprastą 413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas. Paskutiniu metu, kiek mačiau, praktiškai visuose takuose kišamas 413 ženklas, o 411 naudojamas labai atsargiai ir tik ten, kur dviračių takas eina atskirai. Tokias vietas Vilniuje galima ant vienos rankos pirštų suskaičiuoti. Tai čia toks mažytis žingsnelis NL standartų ir tvarkos link. Labai norėtųsi tikėti, kad tai naujo trendo pradžia
      Paskutinis taisė John; 2021.06.02, 01:06.

      Comment


        Dėl Kernavės g. tako pločio taip, 2,5 m tik prie Žalgirio g., nes matyt netelpa kitaip. Jeigu norim ir staliukų prie kavinių ant šaligatvio

        Comment


          Parašė themanual Rodyti pranešimą

          Matyt nežinojote, jog D kategorijos gatvėse neturi būti atskirų dviračių takų
          Su mūsų "D kategorijos" pakilimo takais visur turi būti atskiri dviračių takai.

          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Dėl Kernavės g. tako pločio taip, 2,5 m tik prie Žalgirio g., nes matyt netelpa kitaip. Jeigu norim ir staliukų prie kavinių ant šaligatvio
          Tai dabar kavinių užgrobtas šaligatvis yra svarbiau nei kokybiškas dviračių takas? Nes tikrai ne visi nori kad šaligatvyje išvis stovėtu kavinės, ką jau kaibbėti apie dėl to aukojamą infrastruktūrą.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

            Su mūsų "D kategorijos" pakilimo takais visur turi būti atskiri dviračių takai.
            Žmonės kalba jog tuomet reikia ne dviračių taką tiesti, o keisti D kategorijos gatvę padarant ją netranzitine užtvarų / želdynų pagalba, taip pat ją iškreivinant ar sudedant centre juostą nepatogią greitam riedėjimui dangą jog negalėtų automobiliai skrieti visais keturiais ratais ant lygaus asfalto. Galbūt jau galėtume pažiūrėti Vileišio gatvėje tokį sprendimą, jeigu nebūtų vilkinamas jos tvarkymas.

            O bet tačiau jau rašiau ilgą postą jog nemažai D kategorijos gatvių Vilniuje praktiškai yra ir netgi turi būti C kategorijos tik dabar neteisingai ta kategorija priskirta. Tiesa šiuo atveju šiai gatvei tai netaikoma, nes kategorija teisinga ir tuomet vis tiek klausimas, jeigu vietos pakanka plačiam dviračių takui ir dėl to niekas nenukenčia tai kodėl ir D kategorijos gatvėse jų netiesti atskirai?

            Iš vienos pusės jeigu dizaino knyga sako, jog nereikia atskiro tako ir galima dabar gatvę pritaikyti bendram judėjimui, tai kam švaistyti pinigus (erdvę taip pat); iš kitos pusės jeigu eismo kultūra netempia iki Olandijos lygio gal verta išleisti daugiau pinigų atskiram takui, kuris leis sparčiau užsiauginti masinį dviratininką, o jau tuomet per sekančią rekonstrukciją po kelių dešimtmečių gatvę pertvarkyti vėl? Nes nors iškreivinimai ir dangos gali stipriai sumažinti riziką, bet žmonėms sunkiai sekasi teisingai įvertinti mažas tikimybes (ką matome ir su vakcinacija), todėl kol ta gatvė nebus pastoviai pilna dviratininkų, tol net ir esant mažai incidento tikimybei mažiau žmonių norės rizikuoti minti (ar leisti tai daryti savo vaikams ) šalia automobilių, kai Lietuvoje būna net giminaičius savo kieme suvažinėja....

            Comment


              Parašė themanual Rodyti pranešimą

              Žmonės kalba jog tuomet reikia ne dviračių taką tiesti, o keisti D kategorijos gatvę padarant ją netranzitine užtvarų / želdynų pagalba, taip pat ją iškreivinant ar sudedant centre juostą nepatogią greitam riedėjimui dangą jog negalėtų automobiliai skrieti visais keturiais ratais ant lygaus asfalto. Galbūt jau galėtume pažiūrėti Vileišio gatvėje tokį sprendimą, jeigu nebūtų vilkinamas jos tvarkymas.

              O bet tačiau jau rašiau ilgą postą jog nemažai D kategorijos gatvių Vilniuje praktiškai yra ir netgi turi būti C kategorijos tik dabar neteisingai ta kategorija priskirta. Tiesa šiuo atveju šiai gatvei tai netaikoma, nes kategorija teisinga ir tuomet vis tiek klausimas, jeigu vietos pakanka plačiam dviračių takui ir dėl to niekas nenukenčia tai kodėl ir D kategorijos gatvėse jų netiesti atskirai?

              Iš vienos pusės jeigu dizaino knyga sako, jog nereikia atskiro tako ir galima dabar gatvę pritaikyti bendram judėjimui, tai kam švaistyti pinigus (erdvę taip pat); iš kitos pusės jeigu eismo kultūra netempia iki Olandijos lygio gal verta išleisti daugiau pinigų atskiram takui, kuris leis sparčiau užsiauginti masinį dviratininką, o jau tuomet per sekančią rekonstrukciją po kelių dešimtmečių gatvę pertvarkyti vėl? Nes nors iškreivinimai ir dangos gali stipriai sumažinti riziką, bet žmonėms sunkiai sekasi teisingai įvertinti mažas tikimybes (ką matome ir su vakcinacija), todėl kol ta gatvė nebus pastoviai pilna dviratininkų, tol net ir esant mažai incidento tikimybei mažiau žmonių norės rizikuoti minti (ar leisti tai daryti savo vaikams ) šalia automobilių, kai Lietuvoje būna net giminaičius savo kieme suvažinėja....
              Kur tai yra logiškai - taip reikia padaryti gatvę taip kad ji būtų ne pakilimo takas. Kad ir Upės gatvė kažką tokio bandė su tom salelėm pėstiesiems kur dabar vyksta automobilistų slalumas. Kaikur ir išvis daryti netranzitines. Bet kai kurios vis tiek turės išlikti tranzitinėmis rajono gatvėmis nesvarbu kokias kategorijas dokumentuose užrašysi. Visišką eismo uždruadimą įsivaizduoju nebent senamiestyje, kitur tikrai abejoju ar to kas sieks.

              Comment


                Tai jau diskutuota. Kategorijos pilnai neveikia, nes prastas ir neišpildytas gatvių tinklas.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Kur tai yra logiškai - taip reikia padaryti gatvę taip kad ji būtų ne pakilimo takas. Kad ir Upės gatvė kažką tokio bandė su tom salelėm pėstiesiems kur dabar vyksta automobilistų slalumas. Kaikur ir išvis daryti netranzitines. Bet kai kurios vis tiek turės išlikti tranzitinėmis rajono gatvėmis nesvarbu kokias kategorijas dokumentuose užrašysi. Visišką eismo uždruadimą įsivaizduoju nebent senamiestyje, kitur tikrai abejoju ar to kas sieks.
                  Tranzitui riboti visai nebūtina uždrausti eismą. Pakanka padaryti jį pakankamai nepatogiu, kad nekiltų noras shortcut'int. Tuomet ir gatvės funkcija savaime susireguliuos

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Va, matosi, tiesiogiai:

                    puikiai matosi i sito rakurso kad pirma juosta per plati, ja galima butu siaurinti ir issodinti medzius tarp gatves ir dviraciu tako.

                    Comment


                      Man atrodo medžiai ten ir dabar tilptų. O juostas galima siaurint platinant skiriamąją ir ją apželdinant medžiais ir krūmais.

                      Comment


                        Ar tikrai norim kad dviračių taką po 5 metų iškilnotų medžių šaknys o norint suremontuoti reikėtu kapoti medžių šaknis po ko medžiai numirs? Geriau ten būtų kokia normali gyvatvorė, nors jas dabar mada yra išrauti ir neatsodinti.

                        Comment


                          O tai kur mašynos važios jeigu bus per siauros juostos?

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Net nerandu prie ko prisikabinti.
                            Neperskaičius minties apie stulpus iškart krito į akis patys šviestuvai – net VMS visur įrengia nupjautinio kūgio formos šviestuvus, net, kai stulpas neskirtas apšviesti skirtingiems takams statant per vidurį, o statomas tik iš šono ir, tik šaligatviams. Man kūginiai tiesiog estetiškesni, gal, kad dar primena nusistovėjusią tvarką.

                            Prikibčiau dar dėl suoliukų, jeigu būtų atramos, tai nesugalvotų koks dviratininkas norėdamas pailsėti prisėdęs iškišti kojų į taką. Aišku, tada reiktų stipriau atitraukti pačius suolus nuo tako (apsuagos zonai). Nors dabartiniai vistiek neišlaiko 0,5 m nuo tako. Kol nieks nesėdi – mažesnė bėda.

                            O rangovas maladec, nežaidžia žaidimų ir, matyt, nenori rizikuoti su didesne technologine darbų apimtim ir drebia viensluoksnį, gal mažesnė tikimybė, kad pradės po to skylinėt. Nesinorėtų perdarynėt, kai visur aplink ir taip brangesnės granito plytelės.

                            Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                            Click image for larger version

Name:	IMG_20210601_225003.jpg
Views:	1478
Size:	1,70 MB
ID:	1890181
                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Tuskulėnų g. galėtų sodinti medžius, jei ten yra 2,3 m skiriamoji šoninė juosta. Čia pagal STR. Gal tip top ir yra tiek, gal truputį trūksta. Būna medžių, kurie giliau leidžia šaknis, tai gal toks būtų sprendimas dėl rizikos iškilnoti asfaltą? Visgi, jei ten vyksta vandens surinkimas palei pat gatvės kraštus, tai nieks ten taip lengvai nesiaurins nieko.

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Dėl Kernavės g. tako pločio taip, 2,5 m tik prie Žalgirio g., nes matyt netelpa kitaip. Jeigu norim ir staliukų prie kavinių ant šaligatvio
                              Jeigu norim ir staliukų prie kavinių ant šaligatvio ir 20 ar 30 fakin metrų pločio nenaudojamo ir niekam nereikalingo ploto kitoje gatvės pusėje prie Anrekos pajuokos objekto.



                              Nes na tikrai negalima buvo su jais susitarti, kad pavyktų įspaust normalaus pločio dvirtakį absoliučiai nuo nulio tiesiamoje gatvėje...

                              Comment


                                Dėl tų 3,5 m takų: reik dar suprasti, kad magistraliniams takams DJMP privalomai numato įrengti tokį plotį visur, t. y. net nereikia skaičiuoti ten visokių esamų ir būsimų eismo srautų, o tiesiog numatytas maks. plotis šio tipo takams. Visgi, Poderskis buvo parašęs savo nuomonę (oficialiu raštu), kad jis mano, jog DJMP nuostatos yra neprivalomos. Tai taip ir gyvenam. Šaiaip tame plane pusė nuostatų yra apibrėžtos, kaip rekomendacijos, o pusė, kaip reikalavimai. Pati savivaldybė su ministerija pridėjusios parašus po dokumentu. Pasirašė po reikalavimais, bet sako, jog čia tik rekomendacijos.

                                Realiai dėl ko mes visi džiaugiamės, kur 5 % atvejų įrengti 3,5 m takai, tai iš tiesų ne laimėjimas, bet beveik 95 % atvejų pralaimėjimas.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Nuo Giedraičių g. iki Kalvarijų g. jau išasfaltuota.

                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210607_151742.jpg
Views:	1251
Size:	1,54 MB
ID:	1891369
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210607_151819.jpg
Views:	1205
Size:	1,70 MB
ID:	1891370
                                  Click image for larger version

Name:	IMG_20210607_151955.jpg
Views:	1202
Size:	1,59 MB
ID:	1891371

                                  Comment


                                    „Žirmūnų trikampis” su gretimomis apylinkėmis. Nuo Šilo tilto prieš laikrodžio rodyklę:

                                    1.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_181723.jpg
Views:	558
Size:	1,24 MB
ID:	1891426

                                    2.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_181852.jpg
Views:	557
Size:	1,09 MB
ID:	1891427

                                    3.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182031.jpg
Views:	546
Size:	943,7 kB
ID:	1891428

                                    4.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182213.jpg
Views:	560
Size:	1,13 MB
ID:	1891429

                                    5.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182338.jpg
Views:	555
Size:	1,15 MB
ID:	1891430

                                    6.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182424.jpg
Views:	558
Size:	1,07 MB
ID:	1891431

                                    7.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182517.jpg
Views:	550
Size:	988,1 kB
ID:	1891432

                                    8.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182653.jpg
Views:	557
Size:	1,08 MB
ID:	1891433

                                    9.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182916.jpg
Views:	543
Size:	1,18 MB
ID:	1891434

                                    10.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_182946.jpg
Views:	556
Size:	1,12 MB
ID:	1891435

                                    11.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183052.jpg
Views:	551
Size:	920,5 kB
ID:	1891436

                                    12.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183144.jpg
Views:	550
Size:	889,9 kB
ID:	1891437

                                    13.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183253.jpg
Views:	552
Size:	968,1 kB
ID:	1891438

                                    14.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183445.jpg
Views:	550
Size:	1,00 MB
ID:	1891439

                                    15.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183528.jpg
Views:	552
Size:	825,5 kB
ID:	1891440

                                    16.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183622.jpg
Views:	546
Size:	949,9 kB
ID:	1891441

                                    17.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183711.jpg
Views:	558
Size:	930,3 kB
ID:	1891442

                                    18.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183814.jpg
Views:	550
Size:	1014,8 kB
ID:	1891443

                                    19.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183857.jpg
Views:	547
Size:	1,17 MB
ID:	1891444

                                    20.
                                    Click image for larger version

Name:	IMG_20210602_183939.jpg
Views:	567
Size:	985,1 kB
ID:	1891445
                                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                    Comment


                                      Naujoji Vilnia, S. Batoro g. Atitvarų dar nėra tik prie pačių gyvenamųjų rajono namų (sudėtos kelininkų gairelės) ir ant tilto įpusėjant gatvei (yra ištisinė kol kas).
                                      Nuo mikrorajono požeminės perėjos centro link:

                                      1.
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162513.jpg
Views:	554
Size:	1,37 MB
ID:	1891447

                                      2.
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162359.jpg
Views:	546
Size:	1,31 MB
ID:	1891449

                                      3.
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162626.jpg
Views:	546
Size:	645,7 kB
ID:	1891448

                                      4. Nusukant į piliavietę (turistinė atšaka, ne dviračių takas):
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162644.jpg
Views:	547
Size:	1,66 MB
ID:	1891450

                                      5.
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_162718.jpg
Views:	561
Size:	1,65 MB
ID:	1891451

                                      6. Asfaltas veda gilyn į mišką. Tolėliau danga prastėja:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_163130.jpg
Views:	538
Size:	1,45 MB
ID:	1891452

                                      7. Grįžtant į S. Batoro g. dviračių ir pėsčiųjų taką:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_163441.jpg
Views:	540
Size:	1,49 MB
ID:	1891453

                                      8.
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_163738.jpg
Views:	578
Size:	1,47 MB
ID:	1891454

                                      9. Nuo Mildos g. link Naujosios Vilnios, kur seniau takas baigėsi:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_164520.jpg
Views:	548
Size:	1,39 MB
ID:	1891455

                                      10. Senosios suremontuotos atkarpos pradžia nuo Srovės g. / Rudens g. Naujosios Vilnios link:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20210606_164950.jpg
Views:	551
Size:	1,36 MB
ID:	1891456




                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        7. Grįžtant į S. Batoro g. dviračių ir pėsčiųjų taką:

                                        Kelių direkcija projektuose senai nebedrįsta tako pusėje palikti stulpelius aštriomis briaunomis. Savivaldybei dzin ir net po perspėjimo visvien padarė pavojingai. Svyra rankos.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2021.06.07, 20:43.

                                        Comment


                                          Nelabai skaniam desertui trumpa atkarpėlė Karaliaučiaus g., įšaldant senesnio projekto "Karaliaučiaus kvartalas" klaidas (dvirtakio vieta, šaligatvio plotis ir gatvės bortas pervažoje)

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210607_174600.jpg
Views:	1341
Size:	1,20 MB
ID:	1891486

                                          Click image for larger version

Name:	IMG_20210607_174738.jpg
Views:	1352
Size:	1,79 MB
ID:	1891487
                                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X