Parašė Riedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąSprendžiant iš vaizdo, įminti tikrai įmanoma. Na bent jau žemesne pavara arba šiek tiek įsibėgėjus.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
dėl šito tai net neabejoju, labiau įdomu ar vidutiniam dviratininkui nekelia problemų, kuris nebūtinai geba gerai įsibegėti trumpame atstume ar turi didelį range'ą pavarų.
Comment
-
Algirdo g. dviračių takas / https://citify.eu/algirdo-g-dviraciu-takas/
Algirdo gatvėje – 2 kilometrai naujų dviračių takų, atnaujinami pėsčiųjų takai (bus eismo ribojimų)
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ismo-ribojimu/
Sostinės mikrorajone naikina automobilių aikšteles – atsiras dviračių takai
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...akai-19523315/
Vilniuje – nauji dviračių takai: laikinai keisis eismas, neliks dalies automobilių stovėjimo vietų
https://m.delfi.lt/miestai/vilnius/a...87304727&=1
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Iš turistinės kelionės po Pilaitės mikrorajoną.
Pranešimas [1 iš 3]
Nuo Tolminkiemio g. (fotografuota atbulomis) iki M. Mažvydo g. į vakarus:
https://www.google.com/maps/d/edit?m...255731234&z=13
Pasirodo, jog buvo išnaikinti, turbūt, visi takai naujojoje Pilaitės dalyje. Buvo ženklinta ir kelio ženklais, ir kelio ženklinimu įskaitant pervažas. Liko tik raudono asfalto naujai tiesta atkarpa bei tęsiamos statybos M. Mažvydo g.
Įrengtos net dėtuvės lauko lėkšėms, atvykus į barbecue (kepsnių kepimo) šventę:
Pagal kelio ženklus (tiesa, tik iš šiaurinės pusės) ir, pagal KET dviračių eismas pro čia tęsiasi iki pat M. Mažvydo g.:
M. Mažvydo g. vakarų kryptimi:
Kitoje gatvės pusėje:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Pranešimas [2 iš 3]
Pilaitės pr. nuo Valsybės saugumo departamento į vakarus, grįžtant kita prospekto puse su nusukimu į Senosios Pilaitės kl.
• Tarp Smalinės g. ir VSD šiaurine prospekto puse:
Takai nebuvo naikinti visame Pilaitės pr., ne taip, kaip buvo naujojoje Pilaitės dalyje, o atkarpa iki VSD nebuvo man iki šiol žinoma. Nauja?
• Nuo Smalinės g. į vakarus iki Karaliaučiaus g.:
Persikeliant į kitą prospekto pusę ir judant atgal:
Čia jau tikras dviračių takas – pagal KET galima 50 km/h pro pėstįjį važiuot, gaila kelio ženklo tik nėra, ne visi gali pastebėt nuo gatvės:
Nusukant į dešinę link Senosios Pilaitės kl.:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Čia "naujas" prie VSD su ženklo ironija prie Neste degalinės Pilaitėje?
Beje, prie pat buvai, bet matyt praleidai, kad Karaliaučiaus g. jungtis su Pilaitės pr. perkasta. Matyt dar neasfaltavo. Nuotraukoje nelabai matosi.
Prie Outlet nuo žiemos atrodo nepasistūmėjo pabaigt dvirtakį.
P.S. šiandien mačiau Ozo g. dalyje jau raudoną asfaltą tiesia. Kol kas pervažų nedaro.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąČia "naujas" prie VSD su ženklo ironija prie Neste degalinės Pilaitėje?
Nežinau ar pastebėjot, bet naujieji raudoni dvipusiai takai M. Mažvydo g. yra tokio pačio pločio (1,25 m?), kaip ir senieji pilkų trinkelių visame rajone. Tik jie turės įpareigojančius ženklus.
P. S. Ant to raudono platesnio tako Tolminkiemio g. sukonfliktavau su dvejomis mamomis su vežimais. Tiksliau jos prie manęs prikibo, nes nepalikau joms vietos praeiti taku, nes sustojau fotografuoti. Galvojau užpurkš pieno.
Edit: „nauja atkarpa”, turėjau omeny, kad naujai įpareigojantis ženklas pakabintas. Danga sena, žinoma.Paskutinis taisė dondc; 2021.05.28, 21:38.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Pasirodo Pilaitės pr. ženklas „Neste” → VSD visgi tikrai yra naujesnis nei aplinkiniai. Street view degalinės, šaligatvio atkarpos ir ženklo dar nėra. Matyt statant „Neste” įkalė ženklą, o projektas blogas, nes nenumatė pervažos prie perėjos arba blogai VMS parinkta DVR. Net jeigu dar nebuvo suformuota dabartinės VMS dviračių komanda, atsakinga vistiek dabartinė VMS, nes DJMP įpareigojo 2019 m. atlikti inventorizaciją esamų takų, o prioritetą skirti trūkstamų pervažų įrengimui. Absoliučiai visur buvo pervažos toje prospekto pusėje ir kvartalų viduje. Inventorizacijos aišku Anton'ai & co. neatliko. Teisiškai išsisukant, tiesiog buvo pervadintas senas, itin netikslus ir nebeaktualus problemų žemėlapis į „inventorizacijos žemėlapis”. Nors ženklas, tikėtina, tik iš vienos pusės, jei pvz. koks apsauginis atidirbęs VSD ne piko metu mintų beveik tuščia gatve namo į Pilaitę, bet būtų sunkiai sužalotas automobilio, tai teismas ir išvartytų, jog dviratininkas pats kaltas. Nežinojimas (kelio ženklo iš kitos pusės) nuo atsakomybės neatleidžia. Čia, kaip dabartinė „dviračių komanda” pastatė raudonus takus tarp Gudelių tunelio ir Lazdynų tilto: pietinėje dalyje, kur infrastruktūra jungiasi – jokio ženklo nekabino, bet šaiurinėje dalyje, kur takas tiesiog prasideda aptvertoje pievoje – įkalė ženklą dviračiams. FB žmonės rašė, po to mentai gaudydavo aplinkkeliu atvažiavusius dviračius ir liepdavo persikelti dviratį per atitvarus, nes „yra dviračių ir pėsčiųjų takas”. Įdomu ar baudas irgi rašydavo.
Pasidariau išvadą:
1) vystant pavienius sklypus, suprojektuotas trumputes dviračių takų atkarpas turi pastatyti, bet suprojektuotus kelio ženklus ir ženklinimą privalu uždrausti įrengti;
2) išvysčius visus sklypus nuo sankryžos iki sankryžos – turi atvykti speciali VMS komisija, kuri fiziškai apeitų / apvažiuotų tuos takus, įvertinusi aplinką, patvirtintų leidimą ženklams ir ženklinimui bei pati suženklintų vienu ypu;
3) turėtų KET atsirasti papildomi kelio ženklai – dviračių ir dviračių ir pėsčiųjų takų pabaiga arba esamus ženklus priskirti prie „draudimų pabaiga”, nes esami ženklai būtent ir draudžia dviračiu važiuoti gatve.
Parašė alga Rodyti pranešimąGariūnų tunelis baigtas. Užvažiavimai-nuvažiavimai kažkaip paasfaltuoti, turint noro galima pravažiuoti, bet va dviračių stabdymo priemonės sukurtos visai baisios, net nulipus nuo dviračio išsisukt bus nepatogu, nekalbant apie prasilenkimą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąTvorelės gal ir galėtų būti, jei jau ten fūrų tranzitai, bet darbų negali priimti, jei tarp tvorelių nėra tokio pločio pravažiuoti, kokio pločio takas. Aišku VMS statybos skyrius / inspekcija (?) priims. Ane, Anton?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Apskritai kur logika kloti asfaltą, o po to užtverti taip, kad dalis jo net nebūtų naudojama ir netgi skatintų apvažiuot per žolę.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Logika tame jog niekas neturėtų nei apvažiuoti ar pravažiuoti tarp tų tvorelių. Privažiavai, nulipai nuo dviračio, praėjai tarp tvorelių, persivarei dviratį per greitkelio nuovažas, praėjai tarp sekančios tvorelės ir tik tuomet važiuoji. Jeigu nėra pinigų ar galimybių skirtingo lygio jungčiai tuomet tenkiniesi tokiu sprendimu. Visgi A1 tai ne Ozo g. mieste kur galima iš bėdos (nors irgi reiktų normalaus sprendimo) įrengti iškilias pervažas su perėjomis ir dar kalniuku iki jų.
Comment
Comment