Parašė bucaneer
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Dviračių takai Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDarbų riba ir tiek dėl to pločio.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNuotrauka įkelta čia, tai šioje temoje kyla ir klausimas: kodėl skirtingi nuovažos pločiai?
Kadaise užmiesty, kol keleivis išstenėjo ar reikia važiuoti tiesiai, ar išsukti, pasakęs išsukti – užpjoviau trajektoriją per užbrūkšniuotą nukreipimo salelę. Tam ir daro tas nukreipimo saleles, o neiškart bortais aprėmina, kad būtų galimybė infrastruktūra komensuoti žmogiškas klaidas. Įveikus išsišakojimą, po to jau ramekas tiesiame kelyje.
P. S. Jei savivaldybei reikėtų pratęsti darbų vykdymo ribą, tai ją ir pratęstų. Yra precedentas su projektuotu dvirtakiu Dariaus ir Girėno g., kai trūko keliasdešimt metrų iki prijungimo prie esamo dvirtakio Žirnių g. Paprašius PP metu pratęsti DVR – pratęsė.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Šiaip tokio pločio nuovažų nebūna net naujose Lenkijos autostradose, kurios statytos pagal tikrai gerus standartus. Panašius pločius galima rasti Nyderlandų autostradose (jokiu būdu ne miesto gatvėse) vienos eismo juostos nuovažose, kuriose dar yra ir pilno pločio avarinė juosta (hard shoulder). Tai, kas padaryta Ozo/Geležinio sankryžoje su nuovažų pločiais yra turbūt pavyzdys, kaip sovietai bandė kopijuoti Vokietiją ar kitas vakarų šalis darydami infrastruktūros sprendimus, bet iki galo kažko nesuprato ir padarė biškį taip, biškį kitaip ir gavosi 2 autostradinių eismo juostų pločio nuovaža, kuri realiai tėra viena juosta. Sutvarkyti matyt būtų galima viską tiesiog susiaurinant paprastojo remonto būdu iki kokių 5 metrų ir papaišant 3.5 metrų pločio vieną eismo juostą. Kainuotų matyt ne tiek baisiai daug, bet saugumas ir estetika pagerėtų.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąkaip sovietai bandė kopijuoti Vokietiją ar kitas vakarų šalis darydami infrastruktūros sprendimus
- 2 patinka
Comment
-
Tai va, visas tas neįprastas gatvių platumas, kiek tenka važinėti Lietuvoje, galėjo turėti karinę motyvaciją, taip pat orientąvimąsi į sunkųjų ir Viešąjį transportą, kadangi privatus automobilis matyt prasilenkinėjo su komunizmo idealais. Na, gal ir šiaip tais laikais didingai atrodydavo.
Dabar matau pilną gatvių tiek Lietuvoje, tiek turbūt Vilniuje, kuriuose nesunkiai galėtų atsirasti dviračių juostos/takai, kurie padidintų saugumą automobiliams, pagerintų sąlygas dviratininkams.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTai va, visas tas neįprastas gatvių platumas, kiek tenka važinėti Lietuvoje, galėjo turėti karinę motyvaciją, taip pat orientąvimąsi į sunkųjų ir Viešąjį transportą, kadangi privatus automobilis matyt prasilenkinėjo su komunizmo idealais. Na, gal ir šiaip tais laikais didingai atrodydavo.
Dabar matau pilną gatvių tiek Lietuvoje, tiek turbūt Vilniuje, kuriuose nesunkiai galėtų atsirasti dviračių juostos/takai, kurie padidintų saugumą automobiliams, pagerintų sąlygas dviratininkams.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Tiesą sakant, ir be nupiešto dvirtakio jaučiuosi gan saugiai, pvz, Graičiūno gatvėj, kur 10 m gatvės plotyje yra 2 juostos. Mini sau, o vairuotojai apvažiuoja pagarbiu atstumu. O dar kartą ten buvau labai pamalonintas, kai fūristas su vokiškais numeriais ant puspriekabės aplenkė pilnai išvažiavęs į priešingą eismo juostą, prieš tai kokią minutę laukęs tinkamo momento.
- 1 patinka
Comment
-
Paskelbė konkursą: "Dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. iki S. Dariaus ir S. Girėno g. statyba ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje iki Žirnių g. Vilniaus m. rekonstravimas."
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO
- 2 patinka
Comment
-
Buvo daug kalbų apie skylančius dviračių takus. Ar tik ne Ginthus prašė brėžinių dėl dvirtakių sluoksnių? Atsitiktinai radau ką tik, gal bus ką komentuot, nors pastatytas tik Pilaitės pr. tik, o Balsiai dar laukia. Visgi, pasirodo skiriasi ne tik asfalto sluoksningumas tarp 1 ir 2 sluoksnių, bet net gilesni (šalčio) pagrindai. Įdomu kodėl? Nejau klimatas vakarų ir rytų Vilniuje skiriasi? Geologinės sąlygos kitokios?
Grunto eilutė nors pridengta, bet matosi, jog ir ten ir ten po 45 reikšmė.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBuvo daug kalbų apie skylančius dviračių takus. Ar tik ne Ginthus prašė brėžinių dėl dvirtakių sluoksnių? Atsitiktinai radau ką tik, gal bus ką komentuot, nors pastatytas tik Pilaitės pr. tik, o Balsiai dar laukia. Visgi, pasirodo skiriasi ne tik asfalto sluoksningumas tarp 1 ir 2 sluoksnių, bet net gilesni (šalčio) pagrindai. Įdomu kodėl? Nejau klimatas vakarų ir rytų Vilniuje skiriasi? Geologinės sąlygos kitokios?
Grunto eilutė nors pridengta, bet matosi, jog ir ten ir ten po 45 reikšmė.
Taip pat, dokumente nurodyta, kad minimalus takų dangų konstrukcijų storis 45 cm (133. punktas).
Jūsų paminėta 45 reikšmė nėra gruntų storis, tai yra deformacijos modulis, ūkiškai - sutankinimas. Jis kiekvienam sluoksniui reglamentuotas skirtingai, asfaltui - didžiausias, esamam gruntui - mažesnis.
- 2 patinka
Comment
-
Balsių PP yra 2019 m., tad matom, jog tų reikalavimų nesilaiko. Kaip praktika rodo, klaida, greičiausiai, ne gramatikoj, o sprendiniuose.
Visgi, patikrinau nuorodą, pasirodo tas Balsių („sodų”) projektas nepraėjo:
2019-03-07
Po viešo susirinkimo priimti sprendimai
Projektiniams pasiūlymams nepritarta. Dviračių takas turi būti projektuojamas vienoje gatvės pusėje.
P. S. Nesupainiojant skaitytojų, tai tas kitas Balsių projektas link Europos parko (neįmanomas pagal STR, DJMP) važiuoja toliau.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąBuvo daug kalbų apie skylančius dviračių takus. Ar tik ne Ginthus prašė brėžinių dėl dvirtakių sluoksnių? Atsitiktinai radau ką tik, gal bus ką komentuot, nors pastatytas tik Pilaitės pr. tik, o Balsiai dar laukia. Visgi, pasirodo skiriasi ne tik asfalto sluoksningumas tarp 1 ir 2 sluoksnių, bet net gilesni (šalčio) pagrindai. Įdomu kodėl? Nejau klimatas vakarų ir rytų Vilniuje skiriasi? Geologinės sąlygos kitokios?
Grunto eilutė nors pridengta, bet matosi, jog ir ten ir ten po 45 reikšmė.Paskutinis taisė Ginthus; 2021.05.26, 20:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąPaskelbė konkursą: "Dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. iki S. Dariaus ir S. Girėno g. statyba ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje iki Žirnių g. Vilniaus m. rekonstravimas."
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO
Iki tol nereprezentatyviai atrodęs ir pėstiesiems bei neįgaliesiems nepatogus Dariaus ir Girėno g. viadukas iš esmės atnaujintas ir tapo patogesnis mėgstantiems judėti pėsčiomis, judantiems vežimėliuose. Abu viadukai pritaikyti žmonėms su negalia, nuleidžiant gatvės bortus bei suremontuojant šaligatvį.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Kažkaip projekte nepažymėta jungtis su viaduku į Eišiškių pusę. Visai nesenai forume kažkas patalpino foto su laiptų remontu, savivaldybės puslapyje skelbia pabaigą. Tai įrengė nuovažą ar paliko tik laiptus?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Kažkaip projekte nepažymėta jungtis su viaduku į Eišiškių pusę. Visai nesenai forume kažkas patalpino foto su laiptų remontu, savivaldybės puslapyje skelbia pabaigą. Tai įrengė nuovažą ar paliko tik laiptus?Paskutinis taisė Ginthus; 2021.05.26, 21:25.
- 1 patinka
Comment
-
Prastos žinios dėl kol kas paskutinės raudonai išasfaltuotos atkarpos Olimpiečių g. Panaši problema, kaip Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Konstitucijos t.y. nelygiai suvoluotas asfaltas, kur jaučiasi nuolatiniai "kalniukai". Specifiškai važiuojant nuo Žirmūnų tilto link Mindaugo tilto dešine puse. Skirtumas labai aiškiai jaučiamas lyginant su šiek tiek seniau asfaltuota atkarpa arčiau Mindaugo tilto ir ypač jaučiamas, lyginant su Upės g. taku. Reiks dar prainspektuoti, bet panašu, kad problema tikrai yra.
- 1 patinka
Comment
Comment