Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Dviračių takai Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bucaneer Rodyti pranešimą

    Pagal informacinį skydą, Geležinkelio-Naugarduko g. atkarpoje darbai vyks iki liepos 30, Naugarduko-J. Basanavičiaus g. atkarpoje nuo liepos 15 iki rugsėjo 30, o J. Basanavičiaus-V. Mykolaičio-Putino g. atkarpoje nuo rugsėjo 15 iki lapkričio 30, bet viso projekto užbaigimo terminas 2022 vasario mėnuo.
    Grynai iš patirties statyčiau ant 2022 vasaros...

    Comment


      Darbų riba ir tiek dėl to pločio.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Darbų riba ir tiek dėl to pločio.
        gal bent užbrūkšniuos ir raudonų kuoliukų pristatys.

        Comment


          Uoj kiek čia lenktyniaujančių kentų bus, kas pirmesnis. Ten reikėjo padaryt siaurėjančią juostą su kuoliukais.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Nuotrauka įkelta čia, tai šioje temoje kyla ir klausimas: kodėl skirtingi nuovažos pločiai?
            Gal ir normalu, kad iš greito eismo A kat. gatvės išsuki greitai, lengvai, plačiai ir saugiai, o po to jau lėtink kur pirmumo netenki privalėdamas praleist dviračius su pėsčiaisiais.

            Kadaise užmiesty, kol keleivis išstenėjo ar reikia važiuoti tiesiai, ar išsukti, pasakęs išsukti – užpjoviau trajektoriją per užbrūkšniuotą nukreipimo salelę. Tam ir daro tas nukreipimo saleles, o neiškart bortais aprėmina, kad būtų galimybė infrastruktūra komensuoti žmogiškas klaidas. Įveikus išsišakojimą, po to jau ramekas tiesiame kelyje.

            P. S. Jei savivaldybei reikėtų pratęsti darbų vykdymo ribą, tai ją ir pratęstų. Yra precedentas su projektuotu dvirtakiu Dariaus ir Girėno g., kai trūko keliasdešimt metrų iki prijungimo prie esamo dvirtakio Žirnių g. Paprašius PP metu pratęsti DVR – pratęsė.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Šiaip tokio pločio nuovažų nebūna net naujose Lenkijos autostradose, kurios statytos pagal tikrai gerus standartus. Panašius pločius galima rasti Nyderlandų autostradose (jokiu būdu ne miesto gatvėse) vienos eismo juostos nuovažose, kuriose dar yra ir pilno pločio avarinė juosta (hard shoulder). Tai, kas padaryta Ozo/Geležinio sankryžoje su nuovažų pločiais yra turbūt pavyzdys, kaip sovietai bandė kopijuoti Vokietiją ar kitas vakarų šalis darydami infrastruktūros sprendimus, bet iki galo kažko nesuprato ir padarė biškį taip, biškį kitaip ir gavosi 2 autostradinių eismo juostų pločio nuovaža, kuri realiai tėra viena juosta. Sutvarkyti matyt būtų galima viską tiesiog susiaurinant paprastojo remonto būdu iki kokių 5 metrų ir papaišant 3.5 metrų pločio vieną eismo juostą. Kainuotų matyt ne tiek baisiai daug, bet saugumas ir estetika pagerėtų.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                kaip sovietai bandė kopijuoti Vokietiją ar kitas vakarų šalis darydami infrastruktūros sprendimus
                Spėju, ten gali būti labiau karinė motyvacija, kad raketų paleidimo kompleksai iš Visorių galėtų nuvažiuoti kažkur, galėtų aplenkti sustabdytas civilines mašinas ir nepakibtų ant bordiūrų, ar kažkas tokio.

                Comment


                  Tai va, visas tas neįprastas gatvių platumas, kiek tenka važinėti Lietuvoje, galėjo turėti karinę motyvaciją, taip pat orientąvimąsi į sunkųjų ir Viešąjį transportą, kadangi privatus automobilis matyt prasilenkinėjo su komunizmo idealais. Na, gal ir šiaip tais laikais didingai atrodydavo.

                  Dabar matau pilną gatvių tiek Lietuvoje, tiek turbūt Vilniuje, kuriuose nesunkiai galėtų atsirasti dviračių juostos/takai, kurie padidintų saugumą automobiliams, pagerintų sąlygas dviratininkams.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Tai va, visas tas neįprastas gatvių platumas, kiek tenka važinėti Lietuvoje, galėjo turėti karinę motyvaciją, taip pat orientąvimąsi į sunkųjų ir Viešąjį transportą, kadangi privatus automobilis matyt prasilenkinėjo su komunizmo idealais. Na, gal ir šiaip tais laikais didingai atrodydavo.

                    Dabar matau pilną gatvių tiek Lietuvoje, tiek turbūt Vilniuje, kuriuose nesunkiai galėtų atsirasti dviračių juostos/takai, kurie padidintų saugumą automobiliams, pagerintų sąlygas dviratininkams.
                    Tiesą sakant, ir be nupiešto dvirtakio jaučiuosi gan saugiai, pvz, Graičiūno gatvėj, kur 10 m gatvės plotyje yra 2 juostos. Mini sau, o vairuotojai apvažiuoja pagarbiu atstumu. O dar kartą ten buvau labai pamalonintas, kai fūristas su vokiškais numeriais ant puspriekabės aplenkė pilnai išvažiavęs į priešingą eismo juostą, prieš tai kokią minutę laukęs tinkamo momento.

                    Comment


                      Parašė alga Rodyti pranešimą

                      Tiesą sakant, ir be nupiešto dvirtakio jaučiuosi gan saugiai, pvz, Graičiūno gatvėj, kur 10 m gatvės plotyje yra 2 juostos. Mini sau, o vairuotojai apvažiuoja pagarbiu atstumu. O dar kartą ten buvau labai pamalonintas, kai fūristas su vokiškais numeriais ant puspriekabės aplenkė pilnai išvažiavęs į priešingą eismo juostą, prieš tai kokią minutę laukęs tinkamo momento.
                      Susidūriau, kad net plačiose gatvėse dažnai automobiliai, dažniausiai įvairaus amžiaus "bachūrai" (su būdinga trumpai skusta pričioske) aplenkinėja pusės metro ir mažesniu atstumu, nes nemėgsta dviratininkų arba šiaip vėplų

                      Comment


                        Paskelbė konkursą: "Dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. iki S. Dariaus ir S. Girėno g. statyba ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje iki Žirnių g. Vilniaus m. rekonstravimas."

                        https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO

                        Comment


                          Gal kas žinot kada planuoja pradėti Narbuto g. dviračių tako statybas? Citify rašo: PROJEKTO PRADŽIA2022 Q2. Tuo tarpu, Dviračių projektų timeline dar vis vaizduojama, kad statybos darbai planuojami šiais metais, nuo spalio mėn.

                          Comment


                            Buvo daug kalbų apie skylančius dviračių takus. Ar tik ne Ginthus prašė brėžinių dėl dvirtakių sluoksnių? Atsitiktinai radau ką tik, gal bus ką komentuot, nors pastatytas tik Pilaitės pr. tik, o Balsiai dar laukia. Visgi, pasirodo skiriasi ne tik asfalto sluoksningumas tarp 1 ir 2 sluoksnių, bet net gilesni (šalčio) pagrindai. Įdomu kodėl? Nejau klimatas vakarų ir rytų Vilniuje skiriasi? Geologinės sąlygos kitokios?

                            Click image for larger version

Name:	60818466_10206209488153358_6476301599894405120_n.jpg
Views:	981
Size:	298,7 kB
ID:	1888652

                            Grunto eilutė nors pridengta, bet matosi, jog ir ten ir ten po 45 reikšmė.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Buvo daug kalbų apie skylančius dviračių takus. Ar tik ne Ginthus prašė brėžinių dėl dvirtakių sluoksnių? Atsitiktinai radau ką tik, gal bus ką komentuot, nors pastatytas tik Pilaitės pr. tik, o Balsiai dar laukia. Visgi, pasirodo skiriasi ne tik asfalto sluoksningumas tarp 1 ir 2 sluoksnių, bet net gilesni (šalčio) pagrindai. Įdomu kodėl? Nejau klimatas vakarų ir rytų Vilniuje skiriasi? Geologinės sąlygos kitokios?

                              Click image for larger version  Name:	60818466_10206209488153358_6476301599894405120_n.jpg Views:	0 Size:	298,7 kB ID:	1888652

                              Grunto eilutė nors pridengta, bet matosi, jog ir ten ir ten po 45 reikšmė.
                              Pirmoje iškarpoje galbūt projektas rengtas seniau, o antrasis naujesnis. Nes nuo 2019 metų visos dangų konstrukcijos rengiamos pagal KPT SDK 19. Jame nurodyta (131. punktas ir 13 lentelės 4. punktas), kad raudono asfalto danga rengiama iš dviejų sluoksnių - 2,5 ir 6 cm. Bet kodėl iškarpoje nurodytas antras sluoksnis 4,5 cm - neaišku, gal klaida?
                              Taip pat, dokumente nurodyta, kad minimalus takų dangų konstrukcijų storis 45 cm (133. punktas).

                              Jūsų paminėta 45 reikšmė nėra gruntų storis, tai yra deformacijos modulis, ūkiškai - sutankinimas. Jis kiekvienam sluoksniui reglamentuotas skirtingai, asfaltui - didžiausias, esamam gruntui - mažesnis.

                              Comment


                                Balsių PP yra 2019 m., tad matom, jog tų reikalavimų nesilaiko. Kaip praktika rodo, klaida, greičiausiai, ne gramatikoj, o sprendiniuose.

                                Visgi, patikrinau nuorodą, pasirodo tas Balsių („sodų”) projektas nepraėjo:
                                2019-03-07
                                Po viešo susirinkimo priimti sprendimai
                                Projektiniams pasiūlymams nepritarta. Dviračių takas turi būti projektuojamas vienoje gatvės pusėje.
                                Nepaisant to, „timeline” rodo, jog šį mėn. baigiamas rengti tech. projektas, o statybos rudenį. Įdomu.


                                P. S. Nesupainiojant skaitytojų, tai tas kitas Balsių projektas link Europos parko (neįmanomas pagal STR, DJMP) važiuoja toliau.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Buvo daug kalbų apie skylančius dviračių takus. Ar tik ne Ginthus prašė brėžinių dėl dvirtakių sluoksnių? Atsitiktinai radau ką tik, gal bus ką komentuot, nors pastatytas tik Pilaitės pr. tik, o Balsiai dar laukia. Visgi, pasirodo skiriasi ne tik asfalto sluoksningumas tarp 1 ir 2 sluoksnių, bet net gilesni (šalčio) pagrindai. Įdomu kodėl? Nejau klimatas vakarų ir rytų Vilniuje skiriasi? Geologinės sąlygos kitokios?

                                  Click image for larger version  Name:	60818466_10206209488153358_6476301599894405120_n.jpg Views:	138 Size:	298,7 kB ID:	1888652

                                  Grunto eilutė nors pridengta, bet matosi, jog ir ten ir ten po 45 reikšmė.
                                  Jeigu rimtai, tai išties yra priklausomybė tarp grunto tipo ir smėlio storio, o Vilniuje yra ir smėlynų ir molynų. Mane labiau sudomino kaip Balsiuose sprendžiamas dangos kraštas. Tik mažas bortelis ir už jo vietinis net netankintas gruntas. Po borteliu irgi net skaldos nėra. Taupymas kokybės sąskaita. Pažiūrėsim po žiemos valymų.
                                  Paskutinis taisė Ginthus; 2021.05.26, 20:01.

                                  Comment


                                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                    Paskelbė konkursą: "Dviračių tako Švitrigailos gatvėje nuo Geležinkelio g. iki S. Dariaus ir S. Girėno g. statyba ir S. Dariaus ir S. Girėno gatvėje iki Žirnių g. Vilniaus m. rekonstravimas."

                                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...turnUrl=&b=PPO
                                    Kažkaip projekte nepažymėta jungtis su viaduku į Eišiškių pusę. Visai nesenai forume kažkas patalpino foto su laiptų remontu, savivaldybės puslapyje skelbia pabaigą. Tai įrengė nuovažą ar paliko tik laiptus?

                                    Iki tol nereprezentatyviai atrodęs ir pėstiesiems bei neįgaliesiems nepatogus Dariaus ir Girėno g. viadukas iš esmės atnaujintas ir tapo patogesnis mėgstantiems judėti pėsčiomis, judantiems vežimėliuose. Abu viadukai pritaikyti žmonėms su negalia, nuleidžiant gatvės bortus bei suremontuojant šaligatvį.
                                    Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                    Comment


                                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                      Kažkaip projekte nepažymėta jungtis su viaduku į Eišiškių pusę. Visai nesenai forume kažkas patalpino foto su laiptų remontu, savivaldybės puslapyje skelbia pabaigą. Tai įrengė nuovažą ar paliko tik laiptus?
                                      Pafotkinsiu ryt, nuovažos sumontuotos iš visų pusių.

                                      Comment


                                        Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                                        Kažkaip projekte nepažymėta jungtis su viaduku į Eišiškių pusę. Visai nesenai forume kažkas patalpino foto su laiptų remontu, savivaldybės puslapyje skelbia pabaigą. Tai įrengė nuovažą ar paliko tik laiptus?
                                        Įrengė metalines. Sunku pasakyti ar nuolydžiai normatyviniai, bet jau naudotini.
                                        Paskutinis taisė Ginthus; 2021.05.26, 21:25.

                                        Comment


                                          Prastos žinios dėl kol kas paskutinės raudonai išasfaltuotos atkarpos Olimpiečių g. Panaši problema, kaip Linkmenų g. tarp Žalgirio ir Konstitucijos t.y. nelygiai suvoluotas asfaltas, kur jaučiasi nuolatiniai "kalniukai". Specifiškai važiuojant nuo Žirmūnų tilto link Mindaugo tilto dešine puse. Skirtumas labai aiškiai jaučiamas lyginant su šiek tiek seniau asfaltuota atkarpa arčiau Mindaugo tilto ir ypač jaučiamas, lyginant su Upės g. taku. Reiks dar prainspektuoti, bet panašu, kad problema tikrai yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X